Iemand?quote:Helaas deze artiest is het afgelopen uur al te horen geweest op Actionradio. Natuurlijk kunt u uit onze database nu een andere plaat kiezen. Onze excuses voor het ongemak.
Nog niet, het is hier nog geen 3 uur 's middags. moet nog een paar uur werken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef Fjolle het volgende:
Dank namens alle schaapjes devzero. Ook een champie?
Wanneer komt het item ??quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:49 schreef Sanne het volgende:
We are the champions is er ff uitgehaald, die wordt gedraaid voor het item komt.
gelezen en vervangen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:59 schreef joosd het volgende:
Sanne wil je even je mail lezen please? ik vrees anders een rekening thuis
THNKS voor de aanpassingquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
gelezen en vervangen.
u've got mail.
En het werk om ze aan de praat te krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef Fjolle het volgende:
Nou dat wordt wachten op de berg nieuwe leden.![]()
Daar is ie dan!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:46 schreef iisschots het volgende:
Pffff, het is gelukt
Nu wel allemaal mee gaan doenen nog meer flushen
/offtopic: ja zo schrijf je het
4 uur is niet lang hoor. Ik heb ook wel eens jobs van meer dan een dag (met cpurating iets boven de 200). En sommigen hier hebben jobs van een paar dagen gehad.quote:
Da's nog niks. Heb deze nu nog steeds staan:quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef rickyB het volgende:
Zeg duurt die eerste nou echt zo lang of doe ik iets niet goed (me computer dan)?
Think Job info:
progress: 63.62%
Time 14000 seconds
cpu rating 218
punten is de job duur (in uren) maal de gemiddelde CPU rating....quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef rickyB het volgende:
Hoe scoor je dan precies punten??
Ligt dat aan het type job?
ik heb een vrij nieuwe pc (AMD64 3800+ en een breedbandverbinding)
En sommige jobs zijn idd zo klaar en sommigen nemen wat meer tijd in beslag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef rickyB het volgende:
Ligt dat aan het type job?
Daar zeg je wat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef devzero het volgende:
Bijna tijd om fokschaap.nl te claimen
Al die stats programmaatjes gebruiken dat en die zijn niet erg nauwkeurig. De hoeveelheid werk (het percentage wat je ziet) is niet evenredig met de tijd die nodig is; je probeert mutaties van moleculen te mappen op een enzym en soms is direct duidelijk dat een match niet mogelijk is en soms moet je wat langer rekenen. Ook de gemiddelde cpu rating is pas na afloop goed te bepalen (tenzij je je computer altijd aanhebt en niets anders doet).quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef sk888er het volgende:
zet da dan ff groot in de op
cpu*tijd=punten
Eerst een job versturen als ie af is en dan helpen we je wel verder hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef mother-mother het volgende:
ja behhh ik heb me aangemeld maar duurt ff voor ie uitgethinked is![]()
* 1-of-6Billion checkt fokschaap.tk, want da's gratis.... Maar die's al vergeven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef devzero het volgende:
Bijna tijd om fokschaap.nl te claimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |