Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Wat 'gebeurd' er als je opstart , je pc, en wat gebeurd er als je handmatig wil starten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Maerycke het volgende:
Hoi
Ik doe sinds een week mee, maar nu heb ik vanochtend m'n pc opnieuw opgestart en nu krijg ik dus het programma niet meer werkende. Ik heb al (op aanraden van Sanne) geprobeerd het programma opnieuw te installeren met behoud van de datadirectory, maar dat werkt dus niet. Ben er bang voor dat wanneer ik 'm helemaal clean installeer de punten dus weg zijn.
Automatisch opstarten doet hij niet en handmatig werkt ook niet. Iemand die nog briljante ideeën heeft?
Nou ik zie wel dat 'Think" window voorbijkomen en dat het toegang krijgt via de firewall, maar verder gebeurt er helemaal niets. Ik heb de firewall ook al helemaal uit gehad, maar ook dan gebeurt er verder helemaal niets.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat 'gebeurd' er als je opstart , je pc, en wat gebeurd er als je handmatig wil starten?
Als je naar dat mapje van FaD gaat, kan je dan eens 'fadsetup.exe' aanklikken, en dan naar 'general'. Kun je daarna ervoor kiezen om de 'job queue server' van 'hidden' naar 'window' te zetten . Dan zou dat schermpje tevoorschijn moeten komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou ik zie wel dat 'Think" window voorbijkomen en dat het toegang krijgt via de firewall, maar verder gebeurt er helemaal niets. Ik heb de firewall ook al helemaal uit gehad, maar ook dan gebeurt er verder helemaal niets.
We komen er wel uit, ff naar de AH, lees zo verderquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:11 schreef Maerycke het volgende:
Nee, hij was (voordat ik rebootte (had ik dat dus nou maar niet gedaan)) met een klein jobje bezig, dus dat zou het niet moeten zijn. Ik ga even die andere tip van jou proberen (bedankt voor je hulp trouwens!)
thanx MarcyDarcy!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef MarcyDarcy het volgende:
Complimenten voor deze, tot nu toe al, zeer strakke flush
Mooie prestatie waar veel leden aan hebben bijgedragen. Voor mij valt ie ver boven verwachting uit
Enige smetje is dat we (LA) hierdoor de 1e plaats in de MegaFlush top5 moeten afstaan aan jullie Fokschapen.
Go Fok!![]()
Dank voor de lovende woorden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef MarcyDarcy het volgende:
Complimenten voor deze, tot nu toe al, zeer strakke flush
Mooie prestatie waar veel leden aan hebben bijgedragen. Voor mij valt ie ver boven verwachting uit
Enige smetje is dat we (LA) hierdoor de 1e plaats in de MegaFlush top5 moeten afstaan aan jullie Fokschapen.
Go Fok!![]()
Dankjewel voor de troostende woordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
thanx MarcyDarcy!
Veel sterkte op die tweede plaats.
Een glaasje champagne? Wie...wat...waar...hoe?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:27 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dank voor de lovende woorden.![]()
Nou jullie mogen hier vanavond ook wel een glaasje champagne komen drinken hoor.![]()
Hebben julie het plekkie al schoon gepoetst?
http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleidingquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik mis nog even hoe ik het fokschaap kan bij voederen , ik heb nu als team 2047 staan , wat moet ik doen om schaapje extra gras te geven
Ik zie je niet bij het Fokschaap team zitten morpheus, laten we daar eerst mee beginnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik mis nog even hoe ik het fokschaap kan bij voederen , ik heb nu als team 2047 staan , wat moet ik doen om schaapje extra gras te geven
10 uur half 11 ofzoquote:
Top!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef Fjolle het volgende:
Ik ben morpheus via MSN aan het helpen.
Wie weet red ie het net... is wat spannender nuquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik word een beetje erg moe van de job die ik nu heb draaien. Die stond gisteravond ook al op 99%. Ik geloof dat ie nu toch al 0,3% vooruit is gegaan.
Hier kun je ook in de gaten houden of er al geupdate isquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef wiqu2 het volgende:nou ik hbe net nog 10 jobs verstuurd ... dus ik hoop nog es 30K punten te ontvange
Ik dacht net hetzelfde bij het zien van jouw naamquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef DukeBox het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleiding
Hey wat grappig Marcy Darcy ook hiero
heej, jou ken ik nogquote:
Thank u. Ik hoop dat het je goed zal doen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:25 schreef Fjolle het volgende:
Met complimenten aan Joosd voor het plaatje.![]()
ik ga een potje bbq-en, dus die champie neem ik meequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Fjolle het volgende:
Ok dames en heren schaap. Houden jullie de glazen even op, dan kom ik langs met de champagne. Hij is goed koud nu, dus die moet wel smaken.Ook alle gasten hier mogen best een glaasje pakken.
We are the champions aanvragen, Sanne?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Sanne het volgende:
Vanavond in de uitzending van Fokradio aandacht voor Fokschaap en de megaflush.
Tune in op: www.actionradio.nl
chatten kan op irc: #fokradio
Ow dat is wel een hele leuke. Ga meteen ff kijken of die er bij zit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:13 schreef Fjolle het volgende:
[..]
We are the champions aanvragen, Sanne?
heb hem ook ff aangekliktquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:16 schreef Sanne het volgende:
Ow dat is wel een hele leuke. Ga meteen ff kijken of die er bij zit.
Hij zit erbij!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |