ziet er geweldig uit, en laad lekker snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef Gromba het volgende:
Ben bezig met FoK!Schaap stats:
http://fok.gromba.nl
iig meer. Of het veel is, is discutabelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:40 schreef schvvmert het volgende:
Gebruikt zo'n PC met die constant 100% cpu belasting dan niet veel meer watts?
Heb je je al aangemeld op fad.qik.nl en een mail gekregen met user-name, password? Welke nick gebruik je? Ik kan je nl. nog niet vinden onder nixxx.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
zit er tussen het insturen van je eerste job en de mogelijkheid om te registreren ook nog een soort wacht/verwerkingstijd?? heb net mijn eerste job ingestuurd en hij kan mijn username niet vinden
ja net gedaan, ik wacht nog op het mailtjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:07 schreef Fjolle het volgende:
Heb je je al aangemeld op fad.qik.nl en een mail gekregen met user-name, password? Welke nick gebruik je? Ik kan je nl. nog niet vinden onder nixxx.
Toevallig KixAss? Die is verstuurd. Nee nixxx dus, die wordt is nu verstuurdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja net gedaan, ik wacht nog op het mailtje![]()
Je staat alleen aangezien er een flush was voordat je een fokschaap was. Misschien dat dit bij de volgende update verdwijnt, anders morgen. Maar als je op de website faq.qik.nl kijkt zie je dat je ook bij ons team staat (onderaan plaats 41).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Anoukk het volgende:
Zit ik nu al bij jullie dan? Want op de website sta ik nog in mijn eentje, zo lijkt het... Of snap ik het gewoon niet?
Sorry. Heb vooralsnog geen idee. Misschien iemand anders?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:52 schreef Molluck het volgende:
Ik krijg THINK nu op alle XP-gebruikers die zich aanmelden
edit: allemaal met een andere job
Meld de gerbuiker zich af of wissel je van gebruiker ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:52 schreef Molluck het volgende:
Ik krijg THINK nu op alle XP-gebruikers die zich aanmelden
edit: allemaal met een andere job
Een tijdje geleden "verbood" Danny het gebruik van de foktools (Einde FOK!tools). Volgens mij heb ik in een van de feedback topics naar aanleiding van dit 'verbod', gelezen dat het gebruik van het fok! logo/layout buiten fok gevoelig ligt.quote:
Tofquote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:36 schreef Gromba het volgende:
Het heeft me best veel tijd gekost (moest ook al die pijltjes in php tekenen enzo), maar ik heb ze af; de FoK-Forum-proof-DPCH-fokschaap-stats!
Weet vinden jullie ervan? Moet dit vaker gepost worden?
Alleen, wat gaan we er mee doenquote:Hierbij stellen wij u op de hoogte van een update aan één van uw domeinen.
Domein: fokschaap.nl
Status: register-ok
Bron: SIDN
Uitleg over deze status:
De registratie is voltooid. Het domein wordt bij de volgende update van het register actief. Zie de veelgestelde vragen op onze website voor de verwerkingstijd.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Gromba het volgende:
kon het gewoon even niet laten![]()
[afbeelding]
die stats van gorba gingen er wel goed uitzien!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef devzero het volgende:
Na aanleiding van een conversatie in #fokschaap gisteren:
[..]
Alleen, wat gaan we er mee doen
[afbeelding]
ROFLquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Gromba het volgende:
[afbeelding]
Als iemand even een linkje geeft van het andere (aangepaste) logo (hoef ik niet alle topics door te spitten), zet ik hem er weer in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef Chris.nl het volgende:
Komt het logo [afbeelding] weer in de stats?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:36 schreef Gromba het volgende:
Het heeft me best veel tijd gekost (moest ook al die pijltjes in php tekenen enzo), maar ik heb ze af; de FoK-Forum-proof-DPCH-fokschaap-stats!
Weet vinden jullie ervan? Moet dit vaker gepost worden?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Als iemand even een linkje geeft van het andere (aangepaste) logo (hoef ik niet alle topics door te spitten), zet ik hem er weer in.
Edit: Laat maar. Heb hem al.![]()
Edit 2: Done
en als haar man het toestaat, dan zal ik fjolle een massage gevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef Chris.nl het volgende:
Als er straks 100 leden zijn mag je 1 dag gratis vrij nemen![]()
Het gebeurt in beide gevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef Timmo het volgende:
[..]
Meld de gerbuiker zich af of wissel je van gebruiker ?
nieuwjaarsflushquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:27 schreef Chris.nl het volgende:
winterflush met sneeuwballen en dikke wollen schapen... en in de lente weer eens wol scheren
de stats erop pleuren? info over ons team? Info over de schaapjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef devzero het volgende:
Na aanleiding van een conversatie in #fokschaap gisteren:
[..]
Alleen, wat gaan we er mee doen
Das een leuke, zal ik de rest van het jaar gaan sparenquote:
of de statistieken van de chat!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:44 schreef gateway het volgende:
[..]
de stats erop pleuren? info over ons team? Info over de schaapjes?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:29 schreef Chris.nl het volgende:
Er is sinds kort ook een heuze Fokschaap helpdesk / brainstorm / chatbox
Dus als jullie elkaar willen spreken kan dat ook op irc.tweakers.net in het #fokschaap kanaal
Kan ook via http://members.home.nl/fokschaapje/IRC/FokSchaap.html
[er wordt door verschillende mensen gewerkt aan een website en stats etc, mochten jullie deze chatapplet willen gebruiken, veranderd willen zien, of zelf hosten kan dat altijd, ik help graag een steentje mee]
Hier jij lekker jong dingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef Sanne het volgende:
ik heb op msn een koetjessmiley met pompons zoals die van static.
maar kan hem niet vinden, zou hem graag hier gebruiken, maar lijkt genesteld in msn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |