Als je bij de geschiedenis van de pagina kijkt, dan zie je dat iemand deze vanmorgen om half elf leeggemaakt heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:06 schreef FipoDeClown het volgende:
ik wilde ook eens kijken naar aanleiding van het bericht op de frontpage
maar de http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleiding is leeg :s
Maar deze doet het nu toch weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:06 schreef FipoDeClown het volgende:
ik wilde ook eens kijken naar aanleiding van het bericht op de frontpage
maar de http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleiding is leeg :s
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Chemische verbindingen? In dat geval doet het met denken aan Hollow Man. Daar moesten ze een medicijn ontwerpen waardoor de mensaap (en daarna Kevin Bacon zelf) onzichtbaar kon worden en vervolgens een middel dat hem weer zichtbaar maakte, hetgeen natuurlijk niet lukte, bladiebla, het blijft een Hollywoodfilm.quote:In dit project zoeken mensen met een gewone computer gezamenlijk naar nieuwe kandidaat-medicijnen voor bijvoorbeeld AIDS, kanker en malaria. Veelbelovende verbindingen worden vervolgens in echte non-profit laboratoria, zoals in het National Cancer Institute, onderzocht. Door de voorselectie die FAD mogelijk maakt, kan er veel efficiënter en sneller naar medicijnen gezocht worden.
Ok toegevoegd. Gefeliciteerd.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:31 schreef Molluck het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om 8 pagina's door te lezen, maar ik ben wel geinteresseerd geraakt in dit project. (Uiteraard sinds dat FP-bericht)
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Chemische verbindingen? In dat geval doet het met denken aan Hollow Man. Daar moesten ze een medicijn ontwerpen waardoor de mensaap (en daarna Kevin Bacon zelf) onzichtbaar kon worden en vervolgens een middel dat hem weer zichtbaar maakte, hetgeen natuurlijk niet lukte, bladiebla, het blijft een Hollywoodfilm.
Ik weet dat de visualisering in die film volledig op de fantasie van de vormgevers berust, maar het principe is wel intrigerend. Is dat een beetje te vergelijken?
Nou ja krijg je voor je eerste job meteen veel puntjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 06:53 schreef rickyB het volgende:
20% verder gekomen van 23:30 tot 6:45.![]()
Duurt wel lang zeg die eerste job.
Met nog steeds 220 cpu-rating
Ja, ik bedoelde het principe ja, niet de uitwerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:45 schreef Mist het volgende:
[..]
Chemische verbindingen ja. De software simuleert chemische reacties. Enerzijds is er een proteïne waarvan bekend is dat het te maken heeft met de ontwikkeling van een ziekte. Anderzijds zijn er miljoenen moleculen die ze een voor een virtueel tegen zo'n proteïne aangooien. Als er dan iets gebeurt (molecuul bindt zich aan proteïne, chemische reactie) zou dit (heel misschien) kunnen betekenen dat de betreffende molecuul als basis voor een medicijn kan dienen.
Dus met dien verschil dat we hier ziektes niet onzichtbaar willen maken, maar liever een geneesmiddel ontdekkenis het wel een beetje te vergelijken ja.
Jep zoiets. Doe je mee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het principe ja, niet de uitwerking![]()
Maar dan begrijp ik dus ook waarom er zoveel rekenkracht nodig is, als elke bekende stof getest moet worden (+alle isotopen) dan valt er idd een hoop te berekenen.
Een soort SETI@home dus? Ik hoop dat dit wat geslaagder afloopt![]()
Ja, ik heb me net aangemeld, met enige verbeelding lijkt het nog op Hollow Man ookquote:
Dit is juist de bedoeling van het programma. Het neemt al de idle tijd in beslag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:44 schreef Molluck het volgende:
Ja, ik heb me net aangemeld, met enige verbeelding lijkt het nog op Hollow Man ook![]()
Volgens taakbeheer neemt ie wel veel processorspeed in gebruik, maar ik heb kwa prestaties nog nergens last van, ik zal eens kijken wat dit gaat worden
Nee, het gaat op de tijd die je bezig bent maal je processorsnelheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:24 schreef KixAss456 het volgende:
Is 1 hit trouwens 1 punt of hoe zit dat?
Nee, aantal punten = CPU-rating * aantal uur. Wat de hits precies betekenen zie: http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=366quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:24 schreef KixAss456 het volgende:
Is 1 hit trouwens 1 punt of hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |