Iedereen mag 1 plaatje in de op , dus jij ook maar 1quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:33 schreef Renesite het volgende:
WTF, ik mis mijzelf in de OP
en wel webruimte vrijstellen![]()
HUIL HUIL HUILquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Iedereen mag 1 plaatje in de op , dus jij ook maar 1![]()
nee hoor zet hem der ff in
img http://members.home.nl/rene.itzme/avafok9.jpg /imgquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
krijg hem niet gewijzigt. Database problemos. Probeer het straks nog eens![]()
was ik nog niet achter wou je zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
img http://members.home.nl/rene.itzme/avafok9.jpg /img
*stampt op de vloer*quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
was ik nog niet achter wou je zeggen. Maar als ik op invoeren druk krijg ik een foutmelding van fok. Tijdelijke database problemen.
In de AHquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:00 schreef saaw het volgende:
waar komt die meet nou eigenlijk? utrecht toch?
AH1248 in Bilthoven, mijn vroegere baas en werkgeverquote:
En de vorige moest wel door Eix geopend zijn, bij het zien van die TT zag ik het kwijl uit zijn mondhoek lopenquote:
Doe ik wel als ik weer thuis ben. Pauper webmessenger is echt een rampquote:
oeh tof, heb ik gister gedaan, en opgeruimdquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hmm het is bar saai hiero![]()
Ik ga maar me kamertje verbouwen
Doei
okayquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Doe ik wel als ik weer thuis ben. Pauper webmessenger is echt een ramp
Fatboyquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh tof, heb ik gister gedaan, en opgeruimd
nu nog een week wachten op mijn fatboy
het gaat regenen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Fatboy![]()
Jammer dat die dingen zo duur zijn
Het regent hier al een tijdje...quote:
Dan heb je een hoop gemist!quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:58 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen, ik ben net 27 minuten wakker.![]()
Hij werd om om 1 minuut over half 3 wakkerquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
Er moet eigenlijk nog 1 avatar bij, dan hebben we precies genoeg
Jag, ik werd ook om half 3 wakker, wat een toeval
Hier schijnt de zon![]()
Chillquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:58 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen, ik ben net 27 minuten wakker.![]()
Ik heb hem op dvd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:14 schreef Chanandler het volgende:
Wie heeft gister A Bronx tale gezien? Mooie film <3
Ben wezen stappen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij werd om om 1 minuut over half 3 wakker![]()
Maar hoe kan het eigenlijk dat je pas om half 3 wakker wordtMoet ja dan gewoon een die-hard nerd zijn en de hele nacht door blijven Fokken ofzo
Of de hele nacht met vrienden wakker blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij werd om om 1 minuut over half 3 wakker![]()
Maar hoe kan het eigenlijk dat je pas om half 3 wakker wordtMoet ja dan gewoon een die-hard nerd zijn en de hele nacht door blijven Fokken ofzo
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met om half3 opstaan?
is toch lekker
Echt niet, je hebt de avond tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef Ayaxola het volgende:
Nee man, dan is je hele dag al verneukt
Mijn dag meestal ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef saaw het volgende:
de dag begint toch pas rond 1700 uur dus je mist niks spannends
vroeg opstaan is soms ook wel lekker, kan je een hoop doen op een dagquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn dag meestal ook![]()
Die van mn vrienden ook.. die komen tog alleen s'avonds fo snachts omdat ze overdag uitslapen..
Maar ik ga et proberen te veranderen.. ik wil ook vroeg opstaan enzo..![]()
Laat opstaan = laat naar bed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef Ayaxola het volgende:
Nee man, dan is je hele dag al verneukt
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met om half3 opstaan?
is toch lekker
nja dat is ook nog een puntquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laat opstaan = laat naar bed.
Vroeg opstaan = vroeg naar bed. (meestal dan)
Dus evenveel tijd.
Middagdutje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:40 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dat is ook nog een punt
als ik vroeg opsta wil ik alsnog laat opblijven en uitgaan, komt er dus op neer dat je dan een beetje moe bent, wat weer niet handig is
Doe ik wel regelmatig als ik bv 's ochtends naar school moet en 's avonds wil bieren. Aangezien bieren altijd laat wordtquote:
oooh wat goed van jouquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
Wiki gefixt.
preciesquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe ik wel regelmatig als ik bv 's ochtends naar school moet en 's avonds wil bieren. Aangezien bieren altijd laat wordtslaap ik 's middags ff 2 uurtjes.
![]()
Ja, ik weet het, ik ben de WIki koning. Dat zei je laatst op msn ook al.quote:
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:47 schreef saaw het volgende:
[..]
precies
dat is zooo lekker![]()
![]()
ik ga zo ook een dutje doen denk ik, was veel te vroeg op vanochtend
0930 ofzoquote:
Ik niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik ben de WIki koning. Dat zei je laatst op msn ook al.![]()
![]()
Ik slaap vaak in de bus..quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:54 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik uit school kom val ik altijd thuis in bed in slaap
Met een kus op je mond zekerquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik slaap vaak in de bus..
Of ik word op tijd vlak voor me halte wakker, of een meisje in de bus maakt me wakker![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef saaw het volgende:
maargoed genoeg gepraat over slapen, actie!
ik ga een dutje doen![]()
![]()
Slaap lekker hequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef saaw het volgende:
![]()
Das echt bespottelijk vroeg voor een zondag idd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:50 schreef saaw het volgende:
[..]
0930 ofzo
niet echt vroeg dus maar voor een zondag veeeeel te vroeg
Welterusten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef saaw het volgende:
![]()
Trusten saawquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef saaw het volgende:
![]()
quote:
Bestel ook geen pizza weer bij je. Heb hem nu nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef -Trinity- het volgende:
Trusten saaw.
*bakt vlaai bij paps thuis*
Ik denk dat mijn bezorger verdwaald is. Er zijn veel manieren om van Hillegom naar Groningen te gaan hequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bestel ook geen pizza weer bij je. Heb hem nu nog niet
Wel even picca's posten he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nouja ik ga weer verder aan m'n kamer anders komt er WEER niks van
Tuurlijk, ik post wel in stapjes ofzoquote:
Vele wegen leiden inderdaad naar Groningen maar via de polder is toch de snelste.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn bezorger verdwaald is. Er zijn veel manieren om van Hillegom naar Groningen te gaan he. (Accent doet het niet op dit toetsenbord
)
Of in het "Show hier je kamer topic".quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik post wel in stapjes ofzonee wacht ik open m'n eigen topic er over
[hapmode]quote:
Verdomme laat maar weerquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of in het "Show hier je kamer topic".
die van mij!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
Er moet eigenlijk nog 1 avatar bij, dan hebben we precies genoeg
Jag, ik werd ook om half 3 wakker, wat een toeval
Hier schijnt de zon![]()
Yep!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vele wegen leiden inderdaad naar Groningen maar via de polder is toch de snelste.
Ik heb liever een boterham dan een taart, eerlijk gezegtquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
Omdat we toch zo veel Limburgers hier in het SCtopic hebben, wilde ik gelijk even vragen of een van jullie ooit linzenvlaai heeft gemaakt...
Vandaag kersen, volgende keer linzen, vroeger maakte mijn opa die, met rode jam, zo lekker!
Afsluitdijk is wel leuk met lijn 350 van Leeuwarden naar Alkmaar over de afsluitdijk.quote:
Tsja, is wat he? Die mensen die verouwen. Vergrijzing van tegenwoordig ook.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef saaw het volgende:
slapen gaat nietonze buren zijn aan t verouwen dus dat schiet niet op
Je mag mijn bedje wel lenenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef saaw het volgende:
slapen gaat nietonze buren zijn aan t verouwen dus dat schiet niet op
Dat weet ik maar ik kon het niet laten om even niet te reageren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef saaw het volgende:
wie heeft t grootste bed?
@ jaguarized: verbouwen bedoelik ofcourse
[<--------------------------------------------M'n bed is zo groot--------------------------------------------------->]quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef saaw het volgende:
wie heeft t grootste bed?
@ jaguarized: verbouwen bedoelik ofcourse
van PUB?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik kon het niet laten om even niet te reageren.Hoeveel mensen hebben je al op msn toegevoegd eigenlijk sinds je hier bent gaan posten?
Alsof ze dan aan slapen toekomtquote:
dat is [met mijn instellingen] ongeveer 12cm, lijkt me een beetje weinigquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
[<--------------------------------------------M'n bed is zo groot--------------------------------------------------->]
![]()
Gezegt ja.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb liever een boterham dan een taart, eerlijk gezegt![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]
van PUB?
0
iedereen is bang ofzo denk ik
moet ik daar blij mee zijn of het als een belediging zienquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Op Imberr en Brechtje loopt iedereen openlijk te geilen.. maar jij bent normaler dan hen![]()
Maar dat zegt niks over et bed van Renesite.. misschien is zijn bedje kleinerquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]
dat is [met mijn instellingen] ongeveer 12cm, lijkt me een beetje weinig
Zodra er iemand zich hier bekend komt maken van het vrouwelijk geslacht dan is het gelijk een enorme run op het msn adres van die persoon van vooral de mannelijke kant van dit forum.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]
van PUB?
0
Wees dr maar blij meequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:49 schreef saaw het volgende:
[..]
moet ik daar blij mee zijn of het als een belediging zien
Dierenbeul.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft een konijntje dood gereden
Hij heeft niet geledenquote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zodra er iemand zich hier bekend komt maken van het vrouwelijk geslacht dan is het gelijk een enorme run op het msn adres van die persoon van vooral de mannelijke kant van dit forum.
hm misschien doe ik dan iets toch niet helemaal goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zodra er iemand zich hier bekend komt maken van het vrouwelijk geslacht dan is het gelijk een enorme run op het msn adres van die persoon van vooral de mannelijke kant van dit forum.
Ik geil niet op Brechtje en Imberr hoor.quote:
Hoe zou jij het vinden als ik jou ging overrijden?quote:
GODVERquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Casparovvv het volgende:
Wil je dan dat we jou toevoegen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]
van PUB?
0
Wist je dat doorrijden na een aanrijding een misdrijf is?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Casparovvv het volgende:
Dat beest moet snappen dat 'ie geen snelweg over moet steken
Heel de bumper onder het bloed
als je dat leuk vind moet je dat vooral doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je dan dat we jou toevoegen...
aanrijden is wat anders dan platrijden hequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist je dat doorrijden na een aanrijding een misdrijf is?
Doorgereden stond er, dat kan dus betekenen dat hij over het diertje is heengereden of dat hij tegen het diertje is aangeknald, in de berm is gevlogen en ter plekke na enige tijd is overleden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:59 schreef saaw het volgende:
[..]
aanrijden is wat anders dan platrijden he![]()
Jij bent te snel, des te langer je hier bent, des te sneller zal je hier gaan posten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:00 schreef saaw het volgende:
ben ik zo snel of jullie zo langzaam
alweer 4 op een rij
* saaw gaat chips en cola zoeken
maar jullie zitten hier langer en posten langzamer dus je theorie gaat niet opquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent te snel, des te langer je hier bent, des te sneller zal je hier gaan posten.![]()
Euh nee want de vaste posters komen pas echt tot leven gedurende de nachtperiode. Bovendien zijn een aantal fastchatters op vakantie dus dan is het tempo er sowieso uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef saaw het volgende:
[..]
maar jullie zitten hier langer en posten langzamer dus je theorie gaat niet op
* saaw trekt bij gebrek aan cola een biertje open
ik blijf vanavond geloof ik ook maar thuis, heb geen zin om de regen in te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh nee want de vaste posters komen pas echt tot leven gedurende de nachtperiode. Bovendien zijn een aantal fastchatters op vakantie dus dan is het tempo er sowieso uit.
Het komt hier momenteel ook met bakken uit de lucht, gezien de voorspellingen zal dat ook nog wel even zo doorgaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:07 schreef saaw het volgende:
[..]
ik blijf vanavond geloof ik ook maar thuis, heb geen zin om de regen in te gaan
idd, zat ook al te kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:11 schreef Gabry het volgende:
Saaw in je fotoboek maakt et echt een groot verschil hoe je haar zit
Je ziet er dan echt anders uit
wat is beter danquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:11 schreef Gabry het volgende:
Saaw in je fotoboek maakt et echt een groot verschil hoe je haar zit
Je ziet er dan echt anders uit
stimmt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zoals op die serieuzig foto..![]()
Dies et besterest![]()
Je hebt bruine ogen.quote:
daar is het dus de bedoeling dta het in een staart zit maar na sporten werkt dat niet zo goed meer en zit het dus zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zoals op die serieuzig foto..![]()
Dies et besterest![]()
ssssst dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized bedenkt zich ineens dat hij nog de Zembla aflevering "De wereld van de tienerseks" moet branden voor Roooytjuh.
Wanneer gaan wij eens afspreken dan?quote:
Ja sorry hoor, het flapte er ineens uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ssssst dat hoeft niet iedereen te weten![]()
![]()
Geeft niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, het flapte er ineens uit.![]()
27 novemberquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens afspreken dan?![]()
Kom je op me verjaardag?quote:
Mwoah, zo veel mensen hebben mij niet zonder toestemming toegevoegd. Anders donder ik ze er toch weer uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is toch onze verjaardagquote:
jezus, iedereen is dan jarigquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef saaw het volgende:
[..]ben je 27 november jarig?
mijn ex ook![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mwoah, zo veel mensen hebben mij niet zonder toestemming toegevoegd. Anders donder ik ze er toch weer uit.
dankquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik vind je op die serieuzige foto ook erg knap tov de andere foto ( verkapt compliment)
Nope, ik denk ook niet dat die nog gaat komen. Kutservice bij jullie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:28 schreef -Trinity- het volgende:
Heb jij je pizza al Jag?
Niet bij Trinity bestellen, dan heb je hem 24 uur later nog niet.quote:
Sowwyquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nope, ik denk ook niet dat die nog gaat komen. Kutservice bij jullie.![]()
Sterkte volgende week.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Sowwy.
Zondag as Poolen take 2. Vorige keer hebben we zelf pizza gemaakt. Ik zit nu te denken aan een rijsttafel, ik weet alleen nog niet wat allemaal. Dus sausjes, vlees, groentes erbij. Ik wil ze graag met stokjes laten eten namelijk. Iemand ideeën?
Ik ga niks bestellen, alles wordt in eigen keuken bereid. Dus tips als bestellen achterwege laten eh.
Met mozerella op tomatenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef saaw het volgende:
g-paste maken! ons geheime vakantierecept, dus niet doorvertellen
je kookt pasta
ondertussen bak je spekjes, een uitje en wat paprika en prei in een koekenpannetje. daar giet je een half bekertje creme-fraiche overheen
als de pasta klaar is even goed afgieten en de rest erbij gooien
blauwe kaas in blokjes snijden en er doorheen roeren
afmaken met geraspte jonge kaas
yummmmm
en kan ook best met stokjes![]()
De collage in aangepaste versie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef Gabry het volgende:
Woei kheb ook een fowtow in mn boekkie geknalt![]()
Hijs anders...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De collage in aangepaste versie?
Thnx mên!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
@ Rooytjuh, cd gaat morgen op de post.
Topic van niveau.quote:
Dat programma.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat wist ik al voordat het begon
En posten natuurlijk.quote:
nee, paupersquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:43 schreef Knoekie het volgende:
Die mensen die in dat publiek zitten, zijn dat acteurs?
Mensen die Big Brother wouden mee doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:43 schreef Knoekie het volgende:
Die mensen die in dat publiek zitten, zijn dat acteurs?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die Big Brother wouden mee doen
Ik woon op mezelfquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef Gabry het volgende:
Waarom maken jullie allemaal jullie eigen eten
Mijn mammie zorgt voor mij
quote:
Alleen thuis in de vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef Gabry het volgende:
mijn pappie en mammie eten op rare tijden wanneer ik geen honger heb dus ik kook lekker zelf als ik daar zin in hebtquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef Gabry het volgende:
Ga eens IRL meisjes versieren, mafkeesquote:
Nee, het stelsel van maatschappelijke sociale controle trede in werking..quote:
Iemand begroeten is meteen al weer versieren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ga eens IRL meisjes versieren, mafkees
Ik heb voor vandaag mijn bijdrage alweer geleverd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Och, Jag heeft weer ergens problemen mee.![]()
Ga paupertopics openen![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ga eens IRL meisjes versieren, mafkees
SUKKEL kom dan he!quote:
Dus ik hoef geen 'poep of plas je liever' topic te verwachten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag mijn bijdrage alweer geleverd.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag mijn bijdrage alweer geleverd.![]()
Meau!quote:
Haha!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen 'poep of plas je liever' topic te verwachten?
Je mag daar best een topic over aanmaken hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen 'poep of plas je liever' topic te verwachten?
INTERNET INTIMIDATIEquote:
Ik heb uit anonieme bron vernomen dat dát niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef Casparovvv het volgende:
verwerk die honden van mijn personeelspot er maar in
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb uit anonieme bron vernomen dat dát niet gaat gebeuren.![]()
Wat denk je dat ik denk joh?quote:
Pubers en gevoelens gaan niet samen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:11 schreef Gabry het volgende:
Ik denk dat we een emotioneel topic moeten maken..
Met met met gevoelens enzow
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef saaw het volgende:
gevoelens?
ja hallo dan ga je maar naar R&P
Eensch!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:14 schreef Duder het volgende:
wat een niveau !
Komt een man bij de bakkerquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:24 schreef Duder het volgende:
Komt een man bij de dokter
Moet de dokter het opruimen![]()
Ik meende het ook serieusquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
ik meende mijn '' doodserieus
normen en waarden
Shiiiit doe niet zo 6-vwo'erigquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
ik meende mijn '' doodserieus
normen en waarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |