Iedereen mag 1 plaatje in de op , dus jij ook maar 1quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:33 schreef Renesite het volgende:
WTF, ik mis mijzelf in de OP
en wel webruimte vrijstellen![]()
HUIL HUIL HUILquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Iedereen mag 1 plaatje in de op , dus jij ook maar 1![]()
nee hoor zet hem der ff in
img http://members.home.nl/rene.itzme/avafok9.jpg /imgquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
krijg hem niet gewijzigt. Database problemos. Probeer het straks nog eens![]()
was ik nog niet achter wou je zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
img http://members.home.nl/rene.itzme/avafok9.jpg /img
*stampt op de vloer*quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
was ik nog niet achter wou je zeggen. Maar als ik op invoeren druk krijg ik een foutmelding van fok. Tijdelijke database problemen.
In de AHquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:00 schreef saaw het volgende:
waar komt die meet nou eigenlijk? utrecht toch?
AH1248 in Bilthoven, mijn vroegere baas en werkgeverquote:
En de vorige moest wel door Eix geopend zijn, bij het zien van die TT zag ik het kwijl uit zijn mondhoek lopenquote:
Doe ik wel als ik weer thuis ben. Pauper webmessenger is echt een rampquote:
oeh tof, heb ik gister gedaan, en opgeruimdquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hmm het is bar saai hiero![]()
Ik ga maar me kamertje verbouwen
Doei
okayquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Doe ik wel als ik weer thuis ben. Pauper webmessenger is echt een ramp
Fatboyquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh tof, heb ik gister gedaan, en opgeruimd
nu nog een week wachten op mijn fatboy
het gaat regenen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Fatboy![]()
Jammer dat die dingen zo duur zijn
Het regent hier al een tijdje...quote:
Dan heb je een hoop gemist!quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:58 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen, ik ben net 27 minuten wakker.![]()
Hij werd om om 1 minuut over half 3 wakkerquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
Er moet eigenlijk nog 1 avatar bij, dan hebben we precies genoeg
Jag, ik werd ook om half 3 wakker, wat een toeval
Hier schijnt de zon![]()
Chillquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:58 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen, ik ben net 27 minuten wakker.![]()
Ik heb hem op dvd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:14 schreef Chanandler het volgende:
Wie heeft gister A Bronx tale gezien? Mooie film <3
Ben wezen stappen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij werd om om 1 minuut over half 3 wakker![]()
Maar hoe kan het eigenlijk dat je pas om half 3 wakker wordtMoet ja dan gewoon een die-hard nerd zijn en de hele nacht door blijven Fokken ofzo
Of de hele nacht met vrienden wakker blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij werd om om 1 minuut over half 3 wakker![]()
Maar hoe kan het eigenlijk dat je pas om half 3 wakker wordtMoet ja dan gewoon een die-hard nerd zijn en de hele nacht door blijven Fokken ofzo
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met om half3 opstaan?
is toch lekker
Echt niet, je hebt de avond tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef Ayaxola het volgende:
Nee man, dan is je hele dag al verneukt
Mijn dag meestal ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef saaw het volgende:
de dag begint toch pas rond 1700 uur dus je mist niks spannends
vroeg opstaan is soms ook wel lekker, kan je een hoop doen op een dagquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn dag meestal ook![]()
Die van mn vrienden ook.. die komen tog alleen s'avonds fo snachts omdat ze overdag uitslapen..
Maar ik ga et proberen te veranderen.. ik wil ook vroeg opstaan enzo..![]()
Laat opstaan = laat naar bed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef Ayaxola het volgende:
Nee man, dan is je hele dag al verneukt
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met om half3 opstaan?
is toch lekker
nja dat is ook nog een puntquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laat opstaan = laat naar bed.
Vroeg opstaan = vroeg naar bed. (meestal dan)
Dus evenveel tijd.
Middagdutje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:40 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dat is ook nog een punt
als ik vroeg opsta wil ik alsnog laat opblijven en uitgaan, komt er dus op neer dat je dan een beetje moe bent, wat weer niet handig is
Doe ik wel regelmatig als ik bv 's ochtends naar school moet en 's avonds wil bieren. Aangezien bieren altijd laat wordtquote:
oooh wat goed van jouquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
Wiki gefixt.
preciesquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe ik wel regelmatig als ik bv 's ochtends naar school moet en 's avonds wil bieren. Aangezien bieren altijd laat wordtslaap ik 's middags ff 2 uurtjes.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |