Of in het "Show hier je kamer topic".quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik post wel in stapjes ofzonee wacht ik open m'n eigen topic er over
[hapmode]quote:
Verdomme laat maar weerquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of in het "Show hier je kamer topic".
die van mij!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
Er moet eigenlijk nog 1 avatar bij, dan hebben we precies genoeg
Jag, ik werd ook om half 3 wakker, wat een toeval
Hier schijnt de zon![]()
Yep!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vele wegen leiden inderdaad naar Groningen maar via de polder is toch de snelste.
Ik heb liever een boterham dan een taart, eerlijk gezegtquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
Omdat we toch zo veel Limburgers hier in het SCtopic hebben, wilde ik gelijk even vragen of een van jullie ooit linzenvlaai heeft gemaakt...
Vandaag kersen, volgende keer linzen, vroeger maakte mijn opa die, met rode jam, zo lekker!
Afsluitdijk is wel leuk met lijn 350 van Leeuwarden naar Alkmaar over de afsluitdijk.quote:
Tsja, is wat he? Die mensen die verouwen. Vergrijzing van tegenwoordig ook.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef saaw het volgende:
slapen gaat nietonze buren zijn aan t verouwen dus dat schiet niet op
Je mag mijn bedje wel lenenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef saaw het volgende:
slapen gaat nietonze buren zijn aan t verouwen dus dat schiet niet op
Dat weet ik maar ik kon het niet laten om even niet te reageren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef saaw het volgende:
wie heeft t grootste bed?
@ jaguarized: verbouwen bedoelik ofcourse
[<--------------------------------------------M'n bed is zo groot--------------------------------------------------->]quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef saaw het volgende:
wie heeft t grootste bed?
@ jaguarized: verbouwen bedoelik ofcourse
van PUB?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik kon het niet laten om even niet te reageren.Hoeveel mensen hebben je al op msn toegevoegd eigenlijk sinds je hier bent gaan posten?
Alsof ze dan aan slapen toekomtquote:
dat is [met mijn instellingen] ongeveer 12cm, lijkt me een beetje weinigquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
[<--------------------------------------------M'n bed is zo groot--------------------------------------------------->]
![]()
Gezegt ja.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb liever een boterham dan een taart, eerlijk gezegt![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]
van PUB?
0
iedereen is bang ofzo denk ik
moet ik daar blij mee zijn of het als een belediging zienquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Op Imberr en Brechtje loopt iedereen openlijk te geilen.. maar jij bent normaler dan hen![]()
Maar dat zegt niks over et bed van Renesite.. misschien is zijn bedje kleinerquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]
dat is [met mijn instellingen] ongeveer 12cm, lijkt me een beetje weinig
Zodra er iemand zich hier bekend komt maken van het vrouwelijk geslacht dan is het gelijk een enorme run op het msn adres van die persoon van vooral de mannelijke kant van dit forum.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]
van PUB?
0
Wees dr maar blij meequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:49 schreef saaw het volgende:
[..]
moet ik daar blij mee zijn of het als een belediging zien
Dierenbeul.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft een konijntje dood gereden
Hij heeft niet geledenquote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zodra er iemand zich hier bekend komt maken van het vrouwelijk geslacht dan is het gelijk een enorme run op het msn adres van die persoon van vooral de mannelijke kant van dit forum.
hm misschien doe ik dan iets toch niet helemaal goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zodra er iemand zich hier bekend komt maken van het vrouwelijk geslacht dan is het gelijk een enorme run op het msn adres van die persoon van vooral de mannelijke kant van dit forum.
Ik geil niet op Brechtje en Imberr hoor.quote:
Hoe zou jij het vinden als ik jou ging overrijden?quote:
GODVERquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Casparovvv het volgende:
Wil je dan dat we jou toevoegen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]
van PUB?
0
Wist je dat doorrijden na een aanrijding een misdrijf is?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Casparovvv het volgende:
Dat beest moet snappen dat 'ie geen snelweg over moet steken
Heel de bumper onder het bloed
als je dat leuk vind moet je dat vooral doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je dan dat we jou toevoegen...
aanrijden is wat anders dan platrijden hequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist je dat doorrijden na een aanrijding een misdrijf is?
Doorgereden stond er, dat kan dus betekenen dat hij over het diertje is heengereden of dat hij tegen het diertje is aangeknald, in de berm is gevlogen en ter plekke na enige tijd is overleden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:59 schreef saaw het volgende:
[..]
aanrijden is wat anders dan platrijden he![]()
Jij bent te snel, des te langer je hier bent, des te sneller zal je hier gaan posten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:00 schreef saaw het volgende:
ben ik zo snel of jullie zo langzaam
alweer 4 op een rij
* saaw gaat chips en cola zoeken
maar jullie zitten hier langer en posten langzamer dus je theorie gaat niet opquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent te snel, des te langer je hier bent, des te sneller zal je hier gaan posten.![]()
Euh nee want de vaste posters komen pas echt tot leven gedurende de nachtperiode. Bovendien zijn een aantal fastchatters op vakantie dus dan is het tempo er sowieso uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef saaw het volgende:
[..]
maar jullie zitten hier langer en posten langzamer dus je theorie gaat niet op
* saaw trekt bij gebrek aan cola een biertje open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |