ik blijf vanavond geloof ik ook maar thuis, heb geen zin om de regen in te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh nee want de vaste posters komen pas echt tot leven gedurende de nachtperiode. Bovendien zijn een aantal fastchatters op vakantie dus dan is het tempo er sowieso uit.
Het komt hier momenteel ook met bakken uit de lucht, gezien de voorspellingen zal dat ook nog wel even zo doorgaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:07 schreef saaw het volgende:
[..]
ik blijf vanavond geloof ik ook maar thuis, heb geen zin om de regen in te gaan
idd, zat ook al te kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:11 schreef Gabry het volgende:
Saaw in je fotoboek maakt et echt een groot verschil hoe je haar zit
Je ziet er dan echt anders uit
wat is beter danquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:11 schreef Gabry het volgende:
Saaw in je fotoboek maakt et echt een groot verschil hoe je haar zit
Je ziet er dan echt anders uit
stimmt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zoals op die serieuzig foto..![]()
Dies et besterest![]()
Je hebt bruine ogen.quote:
daar is het dus de bedoeling dta het in een staart zit maar na sporten werkt dat niet zo goed meer en zit het dus zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zoals op die serieuzig foto..![]()
Dies et besterest![]()
ssssst dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized bedenkt zich ineens dat hij nog de Zembla aflevering "De wereld van de tienerseks" moet branden voor Roooytjuh.
Wanneer gaan wij eens afspreken dan?quote:
Ja sorry hoor, het flapte er ineens uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ssssst dat hoeft niet iedereen te weten![]()
![]()
Geeft niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, het flapte er ineens uit.![]()
27 novemberquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens afspreken dan?![]()
Kom je op me verjaardag?quote:
Mwoah, zo veel mensen hebben mij niet zonder toestemming toegevoegd. Anders donder ik ze er toch weer uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zodra er iemand zich hier bekend komt maken van het vrouwelijk geslacht dan is het gelijk een enorme run op het msn adres van die persoon van vooral de mannelijke kant van dit forum.
Het is toch onze verjaardagquote:
jezus, iedereen is dan jarigquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef saaw het volgende:
[..]ben je 27 november jarig?
mijn ex ook![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mwoah, zo veel mensen hebben mij niet zonder toestemming toegevoegd. Anders donder ik ze er toch weer uit.
dankquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik vind je op die serieuzige foto ook erg knap tov de andere foto ( verkapt compliment)
Nope, ik denk ook niet dat die nog gaat komen. Kutservice bij jullie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:28 schreef -Trinity- het volgende:
Heb jij je pizza al Jag?
Niet bij Trinity bestellen, dan heb je hem 24 uur later nog niet.quote:
Sowwyquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nope, ik denk ook niet dat die nog gaat komen. Kutservice bij jullie.![]()
Sterkte volgende week.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Sowwy.
Zondag as Poolen take 2. Vorige keer hebben we zelf pizza gemaakt. Ik zit nu te denken aan een rijsttafel, ik weet alleen nog niet wat allemaal. Dus sausjes, vlees, groentes erbij. Ik wil ze graag met stokjes laten eten namelijk. Iemand ideeën?
Ik ga niks bestellen, alles wordt in eigen keuken bereid. Dus tips als bestellen achterwege laten eh.
Met mozerella op tomatenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef saaw het volgende:
g-paste maken! ons geheime vakantierecept, dus niet doorvertellen
je kookt pasta
ondertussen bak je spekjes, een uitje en wat paprika en prei in een koekenpannetje. daar giet je een half bekertje creme-fraiche overheen
als de pasta klaar is even goed afgieten en de rest erbij gooien
blauwe kaas in blokjes snijden en er doorheen roeren
afmaken met geraspte jonge kaas
yummmmm
en kan ook best met stokjes![]()
De collage in aangepaste versie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef Gabry het volgende:
Woei kheb ook een fowtow in mn boekkie geknalt![]()
Hijs anders...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De collage in aangepaste versie?
Thnx mên!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
@ Rooytjuh, cd gaat morgen op de post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |