Serieus? Maar dan ook netjes schrijvend?quote:
Alleen schrijven links, eten tweehandig etc etc.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Serieus? Maar dan ook netjes schrijvend?
Een boeiend topic ja.quote:
Had ik ook maar dan andersom. Ik ben links en moest vanwege een gebroken arm rechts schrijven. Toen begon mijn juffrouw in de 5e klas (groep 7) te zaniken dat als ik niet netjes kon schrijven met rechts, ze me rechter arm ging breken. Toen uiteraard de schoolinspectie haar op non-actief laten zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:48 schreef ijsmeis het volgende:
Rechtshandig.
Heb wel eens een tijdje met links moeten schrijven vanwege een gebroken arm.
Maar dat was geen succes.
Ja zeg, dat heb ik ook. Dat komt omdat mijn moeder links is!quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef Croupouque het volgende:
Rechtshandig, behalve wanneer ik bestek gebruik. Snijden gaat nog wel met rechts, maar daarna moet ik mes en vork verwisselen.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef Croupouque het volgende:
Rechtshandig, behalve wanneer ik bestek gebruik. Snijden gaat nog wel met rechts, maar daarna moet ik mes en vork verwisselen.
Eet jij niet met je snuit in een bakje?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Rechtshandig
behalve eten dat kan ik met 2 handen tegelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |