1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | UnleashMitch : Fjd NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal |
Honcho squadquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:18 schreef PirE het volgende:
Nou, het is hier zulk mooi weer dat ik maar naar het strand ga.. Je wordt wakker, kijkt uit het raam en de regen komt gestaag naar beneden, een perfecte dag om lekker zand te happen op het strand in Oman.
*Legt handdoek alvast klaar*
Satelliet? Of zat Nickelodeon niet op de SAT?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef Droopie het volgende:
Effe een vraagje off-topic, hoe kan je Talpa kijken vanuit CH??
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef Droopie het volgende:
Zie het als opbouwende kritiek, jullie hebben al genoeg goeds gedaan voor ons.
Waarvoor onze dank nog altijd groot is.
eerder plaats te kort... je kan zekers meedoen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:13 schreef Steeven het volgende:
Mensen te kort? Ik wil wel meedoen anders.
Ja lazer op dit is tweakers nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef i-spy24 het volgende:
UPDATE 1:
En na een uur heeft FOK in een kiele kiele strijd zojuist op de FoD server= IP 217.148.191.27
met 2-0 gewonnen en de eerste slag toegebracht en een voorsprong genomen.
Nu heeft de strijd zich verplaatst naar de FOK server= IP 84.244.130.114 en ronde 2
begint en kijken of we dit ook kunnen winnen(tis tenslotte best of 3 en we spelen tot 17:00 uur)
UPDATE 2:
En zojuist heeft in de 2de ronde FoD met 140-0 van FOK gewonnen! op de FOK server.Maar er moet gezegd worden dat de commander van FOK een ramp was en lekker lag te slapen in zijn hok en er veel standaard spelers, die er ook in de eerste game erbij waren, dit keer niet meespeelden danwel pas aan het einde van de game erbij kwamen (omdat de server vol was en er eerst gekicked moest worden)en het toen het eigenlijk al een gelopen race was.
TUSSENSTAND:
1-1
PS:
@'Ghostbuster':
Nee, omdat al veel eerder besloten was dat 'smiddag de beste optie was.
Dus wel ff vantevoren lezen of informeren voordat je een vraag stelt he![]()
alleen ik was beter....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Ik was toch best goed voor een niet-boffer
Misschien moet ik er toch maar eens echt bij komen
Zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:10 schreef Droopie het volgende:
Ik kom ook wel naar de LAN-party hoor jongens.Misschien kunnen we voor die Eur. 28,50
een vrouwelijke stripper huren.
dat stond nogwel op de BOF! site...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
Ik had niet eens door dat het een clanwar was! Ik zat gewoon voor de vijanden te spelen! hahahahha eindigde de game ook nog eens met 2 spawn voor BOF & 0 voor FOD (waar ik in zat).
voor 28,50 heb je er niet eens een van de keilewegquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:10 schreef Droopie het volgende:
Ik kom ook wel naar de LAN-party hoor jongens.Misschien kunnen we voor die Eur. 28,50
een vrouwelijke stripper huren.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Sickert het volgende:
gewoon met TB en muis spelen...joysticks zijn zo 1990![]()
hah jullie hebben nog geluk dat ik in dromenland wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net zijn we gestopt met spelen en ik kan namens alle 5 de FoD-ers zeggen dat we genoten hebben.
In het begin op onze server waren we maar met 3 en dat was echt moeilijk om bij te houden dan. Jullie hadden het eerste potje een redelijk numeriek overwicht, maar het 2de potje was alles weer gelijk en toen wonnen jullie met 2-0, was wel spannend. Op jullie server ging het al wat beter, alleen door de auto balance waren we in ineens opgesplitst in 2 groepjes. We waren inmiddels met zijn 5en.
Pas in later kwamen we uiteindelijk allemaal in hetzelfde team en toen ging het echt veel beter. Spawn, werd commander (hij speelde voor het eerst ranked)
Ik was Squadleader en toen gingen we los. Op Mashuur City ging het gewoon goed. We zorgde dat we de mainbase van de US hadden, op die manier is hun Black Hawk weg, vervolgens gingen we als Spec ops alle commander shit opruimen en dan is het een gewonnen strijd. Ik heb nog weer wat volle black hawk uit de lucht geschoten met mijn T-90![]()
Resultaat was een handje vol medailes voor FoD en een hele hoop plezier.
Deze week heb ik vakantie dus ik zal nog wel wat vaker op jullie server komen en dan zal ik aan jullie zijde strijden![]()
datum is nog niet bekend hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:52 schreef Fillipe het volgende:
Nee ga ik niet redden die LAN party, bedankt voor de uitnodiging iig
je moet voor vliegtuigen en helikopters je muis inverteren (hokje aanvinken). de rest kan je standaard laten staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
![]()
maar moet je de standaard instellingen van t spel gebruiken of beter customizen ?? en ook al pas ik t aan heb ik nog wejnig benul want die verschill functies doen voor t vliegen, stijgen lukt wel maar wat ik daarna moet doen om t luchtwaardig te houden....![]()
godver domo waar was je..quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hah jullie hebben nog geluk dat ik in dromenland was
dunno ik speel gewoon met de muisquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
![]()
maar moet je de standaard instellingen van t spel gebruiken of beter customizen ?? en ook al pas ik t aan heb ik nog wejnig benul want die verschill functies doen voor t vliegen, stijgen lukt wel maar wat ik daarna moet doen om t luchtwaardig te houden....![]()
goede squad (BOF!ERS) onder je en ze de goede kanten op sturenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan 168 punten
al bij die instellingen gekeken? mischien staat ie wel uit..quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef Droopie het volgende:
over muis gesproken, mijn muispointer komt niet meer te voorschijn in bf2, voor de rest geen problemen. ik heb zelfs bf gereinstalleerd. Wat nu??
was nog aan t slapenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
godver domo waar was je..
als jij erbij had geweest hadden we ze zeker 10x harder kapot gestampt in het eerste potje strike @ karkand op hun eigen server..
jammer dat ie allen unranked is anders had ik mooi weer 168 puntjes bijgeschreven gekregen
Ik heb je C4 anders niet gemist hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hah jullie hebben nog geluk dat ik in dromenland was
volgende keer maar mee luisteren....quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
was nog aan t slapenen ik heb trouwens nog steeds geen mic voor teamspeak
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Sickert het volgende:
maar er zijn ook mensen die dit halen zonder commander te zijn
zie 1 pagina terug de screen
hmmm ik heb noh steeds moeite om mijn kill streak van 45 in een tank te verbeteren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb je C4 anders niet gemist hoor![]()
Wie weet komt het ooit nog eens zover dat we echt FoD tegen BoF kunnen spelen. Aan jullie zal het niet liggen![]()
FoD is echter erg inactief de laatste tijd.
Trouwens mijn kill streak omhoog geschroefd naar 16. Op mashuur city 2 volle black hawks achter elkaar en nog wat voetvolk en jeepjes. Moet nog beter kunnen, maar ik speel meestal potjes van 15-20 minuten en ik ben nu eenmaal geen turbokiller.
Ik heb mijn K/D ratio van mijn tank ook wat mooier gemaakt 5.37![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmmm ik heb noh steeds moeite om mijn kill streak van 45 in een tank te verbeteren.maar dat lukt ook alleen op een 64 player server.
Ja gratis commander puntenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
alleen ik was beter....
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/6452/koesjiekoek2al.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
oops foutje.. maar op 64 player server is t goed vertoeven.. daar haal je in een SU of F15 ook makkelijk streaks van 120 als je niet neergeschoten wordtquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Het is 47![]()
Heb nog nooit op een 64 server gespeeld volgens mij![]()
ohh heb zon hekel aan mensen die die grenade launcher in close combat gebruiken..quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:32 schreef Fliepke het volgende:
Oh trouwens die assault klasse is toch wel erg fijn. Met die grenadelauncher kan ik echt van grote afstanden nog mensen afmaken. Ook groepjes vijanden zijn een eitje met dat ding. Record: 3 man in een schot.
En die gun is ook gewoon lekker, paar knallen en iedereen is dood.
Alleen die granaat.
Wat moet ik daar nu mee
Heerlijk, heb met volle teugen genoten. Ik gebruikte hem niet alleen voor close combat, afstanden van 200 meter haalde ik makkelijk en dan nog mensen omleggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:39 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ohh heb zon hekel aan mensen die die grenade launcher in close combat gebruiken..![]()
Da's het nadeel van Teambalance. Laten we het maar houden op een gelijk spel. Wij hebben later toen wij weer bij elkaar zaten wel weer aardig wat gewonnen, maar toen waren er volgens mij niet veel BoF-ers meer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef i-spy24 het volgende:
RELAAS van de FoD vs FOK clanwar :
UITSLAG:
Voorzover ik weet is er iets misgegaan bij het 3de en laatste potje want toen zaten alle Fok!kers en FoD'rs bij elkaar waardoor je niet meer kon spreken over een onderlinge strijd van clan tegen clan.
Precies! Er was niet 1 teamkill via jouw artillery-barrage(wel via tank maar gelukkig waren we allemaalquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef 'Sickert' het volgende:
Goede squad (BOF!ERS) onder je hebben,ze de goede kanten op sturen,vijanden spotten en dan
artillery er op droppen.
geen gesjouw nodig... lees dat linkje maar ff in de post met de deelnemerslijst.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ook niet dus en mijn pc is niet echt demontabel
Maar ook bedankt voor de invite
Welke server dan voor TS?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgende keer maar mee luisteren....
Nogmaals ff voor de mensen die geen TS hebben download het ff ook al heb je geen mic.. meeluisteren is ook al dondershandig want zo kan ik als commander tegen je zeggen waar de evt vijand zit... en je zo door het slagveld loodsen!!!!!!!
men speelt over t algemeen beter met zijn eigen spulliesquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
geen gesjouw nodig... lees dat linkje maar ff in de post met de deelnemerslijst.
Organiseren het in een soort gamecenter/internet cafe met alles erop en eraan. (met dank aan I-spy voor de tip.
Ja of ik moet mn muismat en muis meenemenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:56 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
men speelt over t algemeen beter met zijn eigen spullies![]()
hebben ze ook glazen muismatten? speel al jaren met een glazen muismatquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' Ghostbuster' & 'domolanglekker':
Daar hebben ze perfect muismatten en vooral gamer-muizen feillos werken en normaal een ¤ of 150 per stuk kosten.(die hele speciale)
Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er iets niet goed is van wat ik hoorde.
Hmm de steelpad heeft twee kanten toch? een ruwe en een gladden.. de gladde is voor balloze mausen. (En wel de teflon pads gebruiken voor je maus). En de MX510 is gewoonquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Ghostbuster het volgende:
ik speel met steelpad maar ben onwijs slecht
Maar gewoon voor de heb.
en een mx510
Ja topding he`quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Hmm de steelpad heeft twee kanten toch? een ruwe en een gladden.. de gladde is voor balloze mausen. (En wel de teflon pads gebruiken voor je maus). En de MX510 is gewoon![]()
lolquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja topding he`
Ik weet niet wat ik liever in mn hand heb,een vrouwen bil of borst
of mn muis![]()
Ik weet het natuurlijk wel maar ze leest mee
ja gewoon ergens anders spelen :|quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:22 schreef Gunner het volgende:
Wederom geen admins aanwezig om te kicken
kunnen we hier niet iets anders op verzinnen?
Nou, aangezien de harde kern wel vd partij is op de LAN, meld ik me bij deze ook aan; ik kan moeilijk achterblijven he ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:44 schreef jpjedi het volgende:
eerste?? edit: tweede..
HeHe net wakker..en ik heb er zin in jongens... moet nog f weg nu maar ben er rond 1300-13:30![]()
Nog even de lijst in het nieuwe topic:
Aanmeldingen:
Jedi
Sickert
Dickie
BMH
Ash
I-Spy
Stoja
Rudy Carell (?)
Jafarx (?)
Johan (?)
plus nog andere BF2-ers:
MrWheels
Timminater (?)
drBravo
Voske
DunTinnus
Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..
Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..
Ben erbij!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef i-spy24 het volgende:
Voor de duidelijkheid= VOLGENDE BATTLE :
21 augustus 2005: Tweakers vs FOK
Fok! bitchquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:43 schreef Gunner het volgende:
Hmmm.... Tweakers of Fok.... bij welke hoor ik nu ?
Ik zet je erbijquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Nou, aangezien de harde kern wel vd partij is op de LAN, meld ik me bij deze ook aan; ik kan moeilijk achterblijven he ...![]()
Kunnen later in de week nog overwegen om er een FOK topic van te gaan maken maar ik zou het jammer vinden als het dan wat annoniemer wordt allemaal maar ik denk niet dat dat een probleem is. We hebben echt een gezellig cluppie zo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:20 schreef i-spy24 het volgende:
Aanvullend :
Van wat ik hoorde staan er in die Game-centre in Rotterdam 42 AMD Ahtlon PC's met 17 inch Ilyama screens en 4 PS2 consoles op breedbeeld tv's en een groot scherm met beamer.
Dus...lijkt me dat 10 man wel erg weining nog is voor een heuse reservering vd zaak voor een gehele dag/avond.
Maar goed, kijken waar het strandt.
koop dan gewoon zo'n cheap ass ding.. en als je netzoals ik geld hebt een logitech usb gevalquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
was nog aan t slapenen ik heb trouwens nog steeds geen mic voor teamspeak
![]()
inderdaad had wel een teamkill.. dat was jij op de laatste seconde.. maar die werd niet meegeteldquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:49 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'JMPoSTMaN' :
Klopt, ik heb al uitgelegd wat er misging in dat 2de potje toen jullie zo zwaar wonnen.
En met de 3de ronde was het dus helemaal mis omdat het 1st team dat in ronde 1 tegen jullie speelden
,en waar ik ook bij zat, uit elkaar was gevallen.(ik heb ronde 2 en 3 ook gemist vanwege die volle server)
Trouwens jij en ik moeten elkaar wel hebben he(ongevraagd of niet) want in het begin was ik weer 3 keer de lul door jou achterlijke tank en m'n duffe kop!
Maar je merkte dat ik het zat werd en toen achter je aan ging met die bazooka(je weetwel die *plonk*plonk* BOEM*) geluiden die je daarna elke keer hoorde en je lieten ontplofen.
@ 'Sickert:
[..]
Precies! Er was niet 1 teamkill via jouw artillery-barrage(wel via tank maar gelukkig waren we allemaal
professioneel door niet te straffen) en volgens mij heb jij dat weleens anders meegemaakt.![]()
![]()
evt kunnen de mensjes op mijn route ( uit dordt dus ) wel met mij mee rijdenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Nou, aangezien de harde kern wel vd partij is op de LAN, meld ik me bij deze ook aan; ik kan moeilijk achterblijven he ...![]()
ik kan denk ik ook nog wel 1 iemand mee krijgen... dus je kan er bij mij achter zetten + suportquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kunnen later in de week nog overwegen om er een FOK topic van te gaan maken maar ik zou het jammer vinden als het dan wat annoniemer wordt allemaal maar ik denk niet dat dat een probleem is. We hebben echt een gezellig cluppie zo.
Thanx voor t aanbod. Maar volgens mij is t parkeren daar in de burt van Blaak of prijzig of moeilijk. Wie kwam er nou nog meer Dordt??quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
evt kunnen de mensjes op mijn route ( uit dordt dus ) wel met mij mee rijden
morpheus komt ook uit dordtquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Thanx voor t aanbod. Maar volgens mij is t parkeren daar in de burt van Blaak of prijzig of moeilijk. Wie kwam er nou nog meer Dordt??
JAAAAAAAA ga ik eerst helemaal richting brabant daar slapen! en dan naar rotterdam enzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef jpjedi het volgende:
bij mij zijn 2 slaapplaatsen waarvan er eentje bezet is reeds door dickie..
Bijdehandjes gegeten?? Hollander,,,quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
JAAAAAAAA ga ik eerst helemaal richting brabant daar slapen! en dan naar rotterdam enzo![]()
Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort is de jaarlijkse FoD Lan Party (deel 5). Om een beeld te geven van vorig jaar:quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef jpjedi het volgende:
Graag iedereen even reageren!!!! Alsjeblieft.
Ik zie Morpheus niet op de lijst staan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
morpheus komt ook uit dordt
parkeren is best lastig ja dat wel... naja we zien wel het was enkel een idee
40 man? wow dat je dat zo voor elkaar krijgt zeg.. echt gaafquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort is de jaarlijkse FoD Lan Party (deel 5). Om een beeld te geven van vorig jaar:
6 6-persoons huisjes, waarvan er in 4 gegamed wordt.
10 man per huisje voor het gamen.
Paar 100 meter utp kabel.
Zooi eten en drinken.
Battlefield 1942 & Vietnam, beetje CoD en zelfs nog een klein beetje SoF2.
Van vrijdag tot zondag bijna no-stop zuipen en gamen.
Tnxquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:55 schreef i-spy24 het volgende:
tweede aanvulling :
Ik kreeg het volgende via mail over dat Game-Centre.
A:
Ja, je kunt er je auto kwijt en parkeren en wel gratis als je na 19:00 uur komt want het grenst
aan een plek waar ze normaal de Markt hebben en dat staat op 2 dagen na in de week
(dinsdag/zaterdag) helemaal leeg.
B:
Verder kun je bereiken via Tram en Metro (station blaak uitstappen vanaf C.S.) en het
zit verder aan de rand van het centrum en vlakbij de Oude Haven(200 meter lopen?)
met al zijn eet/drink cafe's e.d.
Uit eigen ervaring weet ik dat je in het game-centre zelf heerlijke tosti's kunt bestellen
(naast allerlei dranken) en zelfs pizza! (goedkoopste +/- 8,00) kunt eten dat je via
hun kan bestellen,wordt aangeleverd en je pas afrekend wanneer je weggaat.
Heb ik ook niks van gehoord eigenlijk...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik zie Morpheus niet op de lijst staan.Idd, auto is makkelijker maar parkeren is irritant. En trein zet je voor de deur af maar rijdt niet wanneer je dat wilt ...
als je daar kan parkeren ist prima... evt kan je ook bij tropicana parkeren.. dan moeten we alleen een stukje lopen.. of ergens anders aan die waterlijn..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik zie Morpheus niet op de lijst staan.Idd, auto is makkelijker maar parkeren is irritant. En trein zet je voor de deur af maar rijdt niet wanneer je dat wilt ...
ik wacht zelf ook op de volgende patch , het spel is nu gewoon te irritant.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net nog even op jullie server gespeeld samen met Matthijs, maar opgegeven moment gekicked omdat ik 3 TKs had en 3 Punish.
TK 1: Ik zie een rooie tank ik begin met mijn attack heli te schieten en boem! TK+Punish (klote bug)
TK 2: In onze basis zie ik een rood mannetje lopen richting een jeep en vervolgens komt hij op mij afrijden. Ik schieten. TK+Punish, het bleek dezelfde gozer te zijn. Hij bleef het hele potje rood op mijn scherm. Ik heb hem zelfs nog op mijn tank gehad en toen was het vierkantje dat aangeeft of een positie gevuld is ook rood. Op naar patch 1.03
TK 3: Ik pak de attack heli en wil weg vliegen, maar hoor dat matthijs ook net dood is en mijn gunner wil zijn. Ik weer landen hij stapt in ik wil weg vliegen komt er een kloothommel aan die op mijn heli springt. TK+Punish.
Einde van de goeie reeks. Matthijs en ik waren best lekker bezig. Beetje jammer dat was mijn allereerst kick
ik wil best sjouwen en bouwen geen probquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef i-spy24 het volgende:
@' JMPoSTMaN' die het volgende schreef:
Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort is de jaarlijkse FoD Lan Party (deel 5).
Om een beeld te geven van vorig jaar:
6 6-persoons huisjes, waarvan er in 4 gegamed wordt.
10 man per huisje voor het gamen.
Paar 100 meter utp kabel.
Zooi eten en drinken.
Battlefield 1942 & Vietnam, beetje CoD en zelfs nog een klein beetje SoF2.
Van vrijdag tot zondag bijna no-stop zuipen en gamen.
Ahm dat zal ook niet niks kosten lijkt me allemaal.
Bedoel die huisjes kosten geld (hoeveel?) er helemaal heen rijden/reizen, UTP kabel + het gesjouw
met al je eigen spullen.
Om het even hoor, maar bij dat Game-Centre staat alles al helemaal klaar en kun je gelijk starten en..
je hebt alle professionele zooi bijdehand en relaxte omgeving.![]()
yeah!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik neem wel mijn eigen muis mee: is zo'n scroll-ball.En zeker dat we lol zullen hebben. Er is ook genoeg in R'dam te doen als je ff wilt pauzeren vh gamen ...
![]()
Kosten hebben we op 45 euro pp voor het hele weekend. Dan heb je eten+drinken+slaapplaats in een echt bed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef i-spy24 het volgende:
Ahm dat zal ook niet niks kosten lijkt me allemaal.
Bedoel die huisjes kosten geld (hoeveel?) er helemaal heen rijden/reizen, UTP kabel + het gesjouw
met al je eigen spullen.
quote:Na LANParty Winterswijk schreef Top het volgende.
Zondag 0030. Ik ben moe, maar ga niet naar bed. Ik ben bang wakker te
worden in de echte wereld.
Vrijdags in een collone van 5 auto's zo snel mogelijk naar winterswijk. De
huisjes liggen niet uitelkaar meneer, dat maakt niks uit 350 meter shielded
cable. Precies 10 min later is het 100mbit up and running.
Shit, hoe krijgen we 12 volwassen kerels in dit hokje? Het wordt donker, ik
zit alleen in het huisje. Allemaal grote lege tafels. Zouden we het redden
op Omaha Beach?
Kiers komt aan, mooi! Rustig maar zelfverzekerd plaatst kiers zijn 19inch.
"Kiers wat doen we verwarming aan?" Kiers" Neeuh ff jas nog, wordt straks
zweten hier met 12 250 watt voedingen"
Met de jas aan wachten we af.....
1 voor 1 druppelen me strijdmakkers binnen. Allemaal loaded met hardware,
Heimat gezien, allemaal blije vrolijke gezichten.
De eerste game wordt gestart. Hoe sterk zijn we nu eigenlijk? 12 man meer
is wel veel, op internet is het een verloren zaak dan.
Na 2 dagen fulltime gamen, bier zuipen, 3 minuten frisse lucht om de 4
uur, roken en chips vreten ziet niemand er meer fris uit. Iedereen stinkt,
laat bier scheten en is ongeschoren. De kamer is nooit meer dezelfde, de
slaggeur van zweet bloed en tranen rook droge fan-air is geimpregneerd in
het goedkope houten plafonnetje. Iedere man die vakantie viert in die kamer
zal zich soldaat voelen en heldhaftige daden willen doen niet wetende
waarom. Alle vrouwen zullen een bangig gevoel hebben en de kids zullen het
maar een rare geur vinden. Maar wij weten beter. Het is de geur van de
reden van het bestaan, de man is een krijger en zal in de eeuwigheid dit
blijven. Dat is de natuur en dat is goed.
Zondag avond, is het voorbij. De spullen worden snel maar met tegenzin
ingepakt. Kamer gestofzuigd. Nog even napraten, kopje koffie. Wat hebben we
geleerd?
"We Colten ze wel" = Tja, we zijn echt te goed weetje
"Even tien minuten sessie" = Zet die deur even open, het is hier warm
benauwd en het stinkt.
"Niet miepen maar schieten" = We verliezen wel, maar het is niet anders
X, spreek uit "iks"
"Weet je nog dat en dit en toen ik met die tanks...." Weer dezelfde
verhalen. Maar je wilt ze gewoon vertellen en horen. We kunnen maar niet
vertrekken, iedereen weet dat ie weg moet maar niemand gaat weg. Nog een
keer dat verhaal met die colts!
Eindelijk mompelt iemand, ja moet weg enzo. Iedereen weet nu of nooit en
springt op. Kopjes worden nog afgwassen. En de stinkende vermoeide maar
gelukkige duitse soldaten verlaten het slagveld....
De poort uit. Richting Arnhem, net alsof het voorbestemd is. Het was een
lastige missie met 10 man minder, maar ja we hadden armour he.
Even worden Heinz en ik gelukkig bij de Shell pomp terwijl we nog meer
junkfood inslaan. (Het is nog netwerkweekend dus mag) "Hey daar heb je
Spawn!, was mooi he spawn, we waren goed he!" Nog even staan de battle
vrienden bijelkaar. Maar niet te lang, anders wordt het zo treurig. "Zie je
morgen! Gaan we napraten!"
Tja... nu moet ik maar slapen. Morgen werken. Niks Panzer IV. Niks
overmacht afslaan, niks met me maten in de Southpacific op een berg een
hele kist granaten wegsmijten om een infantry aanval af te slaan. Niks
Stuka's inroepen om twee Shermans weg te knallen die je proberen af te
maken. Niks juichend opstaan en schreeuwen "Op 2 FUCKING TICKETS NA HEBBEN WE ZE WEER!!!" Niks triomfantelijk poseren op het strand, niks vliegen met zijn allen in formatie op de kop.
Nee werk, bah, echte wereld.
Top.
Nee we moeten eerst maar eens zien dat we compleet zijn. Ach we spelen allemaal al jaren en spelen dus puur op ervaring en skills. We communiceren goed via TS.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef jpjedi het volgende:
Deze link moet ik ook eens verder uitdiepen:
http://www.foolishentertainment.com/index.asp?p=2&s=6
Hebben jullie dit in gebruik?
Ik bedoelde de war server om de war op te spelen natuurlijk omdat je op de normale server geen wachtwoord kon zetten en dat soort dingen waardoor er allemaal onbekende tussen lopen terwijl jij bezig bent met een war.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:57 schreef Fillipe het volgende:
Ja maar ik betaal niet voor niets voor een server, waar je de mogelijkheid moet hebben om altijd op te kunnen spelen![]()
Je kan er idd niet zo ver in (wel jammer opzich) maar om op die rand te gaan landen en dan als sniper erop zitten ga ik nog is uitproberenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:20 schreef domolanglekker het volgende:
lol net effe zitten kutten op een bijna lege serverwas geloof ik op dalian plant met die twee grote kerncentrale schoorstenen. Waar fillipe en ik er dus achter kwamen dat je :
1 met een helikopter in die schoorsteen kan hangen (niet te diep uiteraard dan ga je eraan)
2 Met een beetje geluk kan je op de rand komende meest ideale sniper spot in het hele lvl
** voor zover deze nieuwspost**
Maar het is bijna 7 uur en dat betekent werk tijdquote:Op maandag 15 augustus 2005 06:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Je kan er idd niet zo ver in (wel jammer opzich) maar om op die rand te gaan landen en dan als sniper erop zitten ga ik nog is uitproberen
Schaamteloos gejat van GoT.... zoooo waarquote:Wat is trouwens erger:Je vriendin die "W've lost an outpost" hard mee scandeerd vanuit de woonkamer.
hehe dat werd tijdquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo goedemorgen!
Voor het eerst sinds vrijdagavond weer achter een PC. Druk weekend gehad
hey morguh..quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:00 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Gisteren weer ff in jullie server zitten spelen
[-SAT-]Dr.04 is mijn user name dan weet jullie dat ook weer.
Oooh en waarom ik niet bij BOF zit is omdat ik al 6jaar lang voor de zelfde clan speel dus ja kan niet zomaar naar een andere over stappen. Maar ik wil wel backup BOFokker zijn
Bij deze dus Willen jullie me niet meer kicken AUB!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hey morguh..
Je zat nog bij ons in het squad zag ik ja.. lekker gespeeld gisteren.![]()
Kon je al niet thuisbrengen vandaar..nu is het duidelijk. Ik raad aan te verzoeken dat je niet meer gekicked wordt door de admins...![]()
Waar voor om in een server te spelen?quote:
Hehe had het gelezen...zal straks ff reageren op het Forum.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hehe dat werd tijd![]()
Je hebt heel wat bij te lezen,..
lan party???![]()
Ik zal je niet meer kicken. Het komt toch nooit voor dat er alleen maar BoF'ers inzitten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Waar voor om in een server te spelen?
Ik vraag alleen of ze me niet zo 1 2 3 willen kicken
Dank je welquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer kicken. Het komt toch nooit voor dat er alleen maar BoF'ers inzitten...
Check..you`re outquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:42 schreef jazza het volgende:
mogge, ff over die lan. count me out... niet mijn ding...
Is toch alleen maar makkelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteravond zijn de stats f*cked up geraakt op jullie server.
Gisteren tijdens een handmatige switch is er iets mis gegaan, waardoor sickmind nu bovenaan staat in de global ranking met 1476398440 punten.
Mijn stats zijn ook niet meer correct, aangezien ik 3de werd door die switch en werd beloond met een stuk of 25 bronze sterren...
Domo zag het ook al dat de commander punten van Sickmind wel erg hoog waren.
Ik denk niet dat het een cheat is van Sickmind, aangezien het bij mij ook fout is gegaan.
Beetje jammer, na die switch van FuShe Pass gingen we naar Operation Clean Sweep en na 1 minuut spelen (ik zat bij DoMo in de heli) werd de server gereset.
Het wachten is nu denk ik op patch 1.03 en hopen dat de RCon dan wel goed werkt. Het meest irritante na de nametag bug en TK+Punish zijn admins die de server resetten of de map resetten, zodat ze weer een kans maken om te winnen.
Edit:
Volgens mij is de ronde 25x geteld en is er iets fout gegaan met het berekenen van de commander punten.
hehe maat van me had gelijk 4 gouden medailles en hij heeft nog geen 200 punten in zijn global rank. Ik denk al hoe flikt hij dat nou toch., zal mijn eigen stats eens controleren..en snel screenshotje maken hahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteravond zijn de stats f*cked up geraakt op jullie server.
Gisteren tijdens een handmatige switch is er iets mis gegaan, waardoor sickmind nu bovenaan staat in de global ranking met 1476398440 punten.
Mijn stats zijn ook niet meer correct, aangezien ik 3de werd door die switch en werd beloond met een stuk of 25 bronze sterren...
Domo zag het ook al dat de commander punten van Sickmind wel erg hoog waren.
Ik denk niet dat het een cheat is van Sickmind, aangezien het bij mij ook fout is gegaan.
Beetje jammer, na die switch van FuShe Pass gingen we naar Operation Clean Sweep en na 1 minuut spelen (ik zat bij DoMo in de heli) werd de server gereset.
Het wachten is nu denk ik op patch 1.03 en hopen dat de RCon dan wel goed werkt. Het meest irritante na de nametag bug en TK+Punish zijn admins die de server resetten of de map resetten, zodat ze weer een kans maken om te winnen.
Edit:
Volgens mij is de ronde 25x geteld en is er iets fout gegaan met het berekenen van de commander punten.
Edit2:
Volgens mij moet iedereen (die gisteravond speelde) zijn stats maar eens controleren. De ronde welke fout is gegaan was FuShe Pass welke af was gelopen om 20:11 (Tijd van de stats niet je eigen lokale tijd). Net gekeken bij DoMo[NL] en volgens mij heeft hij er een hele lading silvere sterren bij gekregen.
Beetje jammer allemaal
BMH CHEATER!!!!!!!!!!!111111111111111quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef BMH het volgende:
Ik weet waar het probleem vandaan komt!
Gisteren deed ik met een command het level VAN FuShe Pass naar Songhua Stalemate wisselen. Zoals je gemerd hebt crashte de server bij het laden van Songhua Stalemate. Waarschijnlijk is er iets gebeurd waardoor de score van FuShe Pass 20x is meegerekend.
Die gaat nu echt 24/7 spelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef jpjedi het volgende:
exp.electric slaapt nu niet meer
Connect to IP:quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Bedankt, ik zal zo eens ff een kijkje nemen![]()
Dat moet je zeker vaker proberen jahquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef BMH het volgende:
Ik weet waar het probleem vandaan komt!
Gisteren deed ik met een command het level VAN FuShe Pass naar Songhua Stalemate wisselen. Zoals je gemerd hebt crashte de server bij het laden van Songhua Stalemate. Waarschijnlijk is er iets gebeurd waardoor de score van FuShe Pass 20x is meegerekend.
goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:16 schreef Droopie het volgende:
hoe zit het met de battlerecorder
Die staat uitquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:16 schreef Droopie het volgende:
hoe zit het met de battlerecorder
Ja het is een prettige serverquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:56 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 is ook weer van de party vanavond
Is altijd gezellig in de server bij jullie
Kijk ik speel beroerd maar heb wel een goede pingquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:03 schreef Gunner het volgende:
behalve als er high-pingers tussen zitten
nee geloof t nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat TS ip adres in de oppo nog steeds werkende dan?
ja helaas ... strike @ karkand zat er aan te komenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef Fillipe het volgende:
Ja kwamen we net op een van de mooiste mappen uitverbreekt de verbinding met de server
![]()
Hij is nog niet up and running.
Damn dat is hetquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee geloof t niet
TS bij mn naam wel
wachtwoord is FOK!
Ik kan nix doen zonder acces tot de control pannelquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef Fillipe het volgende:
Ja kwamen we net op een van de mooiste mappen uitverbreekt de verbinding met de server
![]()
Hij is nog niet up and running.
Ik heb het al eerder gezegd, wanneer geven ze je jou nou eens volledige toegangquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan nix doen zonder acces tot de control pannel![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:49 schreef domolanglekker het volgende:
nou zie je nou wel.. EA heeft m gewoon gemold na onze stat booster :|
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:49 schreef domolanglekker het volgende:
nou zie je nou wel.. EA heeft m gewoon gemold na onze stat booster :|
Ja hodferquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef domolanglekker het volgende:
nou daar ging ons avondje knallen
niet je moet gewoon later ff switchen... of kan je niet van game naar desktop en weer terug?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hodfer
Maar hoe weet ik nou van tevoren bij wie ik zit,ivm TS?
Je kan van team/kanaal verwisselen bij TS.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hodfer
Maar hoe weet ik nou van tevoren bij wie ik zit,ivm TS?
Nee was het maar zoquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet je moet gewoon later ff switchen... of kan je niet van game naar desktop en weer terug?
Ja ik heb ook 1024 even proberen danquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:57 schreef Sickert het volgende:
alt+tab doe ik hier en dan kan ik gewoon weer alles doennaja dankzij mn 1 gig geheugen ...
met mn 512 ging het ook niet
luktie ? dan kan je gewoon nog naar TS om eventueel te switchenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb ook 1024 even proberen dan
ah vandaar al die problemenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef Frenkyboy het volgende:
Server scoort hoog op de gaarheids-factor vanavond... en het is nog wel mijn eerste avond...![]()
zal unleashedmitch niet wezenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef Frenkyboy het volgende:
Mjah misschien ben ik het wel. Of misschien zit er iemand met de admin tooljes te klooien
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:26 schreef domolanglekker het volgende:
misschien heeft de schoonmaker wel effe een stopcontact nodig ofzo
t adres is wel te pingen.. denk dat de bfserver alleen niet draaitquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Gunner het volgende:
Zit er iemand met de tools te kloten of zit er bij i3d iets goed fout???
en nu hopen dat ie t blijft doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Sickert het volgende:
mitch heeft m net gereset hij zal het zo moeten gaan doen
alle problemen worden opgelost met de volgende patch.. :|quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Gunner het volgende:
Re-setten is natuurlik niet DE oplossing
Gaat iemand contact met i3d zoeken?
Dat ding boot trager boot dan mijn oude WinXP op een PIII 400... die deed er een kwartier over..quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Sickert het volgende:
mitch heeft m net gereset hij zal het zo moeten gaan doen
servers booten altijd langzamer.. die moeten eerst een paar gb aan geheugen checken.. raid initialiseren etc etcquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
Dat ding boot trager boot dan mijn oude WinXP op een PIII 400... die deed er een kwartier over..![]()
The server has crashed. Please wait 5 minutes ... 20 minutes and connect again. Thank you. - EA robo-snolquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Sickert het volgende:
duurt nu wel erg lang normaal is rebooten vd server zo gebeurt.. meestal zo'n 5 minuten.. dit is al bijna een kwartier
de server is zeg maar niet werkendquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef jazza het volgende:
troubles in paradise guys, niemand online?
o, ok. wat raar...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
de server is zeg maar niet werkend
tja ik weet de tijd ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Gast kap daar eens mee, het is nu wel duidelijk en zonder die oerlelijke plaatjes (behalve die van ons dan) snappen we het ook wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
ga nou eens slapen man... 6.00 is vroeg!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
tja ik weet de tijd ook niet
maar moet je dit nu elke keer zo helemaal uitgebreid posten?....
wie is die Jedi? ..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef jpjedi het volgende:
Begin ff opnieuw omdat ik niet de mist in wil gaan met onze nieuwe opzet waarbij we moeten reserveren.
Mails binnen van:
mrWheels
Sickert
Jedi
DrBravo
DunTinus
Graag stemmen en mailtje aub!
kwit ut ok niequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
wie is die Jedi? ..
die ken ik niet...
opsouteh met die gast![]()
je hebt 5 aanmeldingen en 4 voor 17 sept en 1 voor maakt me geen ruk uitquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ga nou eens slapen man... 6.00 is vroeg!![]()
Thanks voor de poll, goed idee. Denk wel dat ik al veel meer stemmers heb dan mailers,..![]()
Wheels heeft gestemd, jij en mezelf,,....quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
je hebt 5 aanmeldingen en 4 voor 17 sept en 1 voor maakt me geen ruk uit![]()
Spookstemmers waarquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wheels heeft gestemd, jij en mezelf,,....
en ik heb maar 2 mails binnen.. 2 spookstemmers
Mja ik heb z`on idee dat ik hem irl ,hetzelfde aan wil doen als in BF2quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
en iemand anders is nog aan het mailen... zal ispy wel zijn![]()
*flauw*
maar ik denk dat als ispy ook komt we zeker een leuke avond hebben dan zien we eindelijk de man die elke keer op zn eigenwijze dingen post en brengt..
ik vind m wel cooleerst vond ik m irri maar begin m wel te waarderen enzo
best jong bedoeld het allemaal goed!![]()
I-spy24
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
en iemand anders is nog aan het mailen... zal ispy wel zijn![]()
*flauw*
maar ik denk dat als ispy ook komt we zeker een leuke avond hebben dan zien we eindelijk de man die elke keer op zn eigenwijze dingen post en brengt..
ik vind m wel cooleerst vond ik m irri maar begin m wel te waarderen enzo
best jong bedoeld het allemaal goed!![]()
I-spy24
![]()
Toch leuk man zo iemand erbij.. Hebben we iets om ons druk om te maken. Als we allemaal standaard door het midden waren was er allemaal geen zak aan..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja ik heb z`on idee dat ik hem irl ,hetzelfde aan wil doen als in BF2
Maar ik kom niet![]()
zonderquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Silver_Shark het volgende:
waar wordt die meeting ghouden met of zonder pc?
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toch leuk man zo iemand erbij.. Hebben we iets om ons druk om te maken. Als we allemaal standaard door het midden waren was er allemaal geen zak aan..
He foxke!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Silver_Shark het volgende:
waar wordt die meeting ghouden met of zonder pc?
hij heeft hem aangeven bij Ea, maar waar wordt die meeting gehouden??????????????quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He foxke!!
waar hang jij uit de laatste tijd.. begin je bijna te missen. Je ws de enige stem die op TS kan onthouden..![]()
Dat maatje van je, mr exp.electric, is wel wat chagrijnig hoor. hij is heilig van overtuigd dat sickmind een cheater is,,Hij kan er niet van slapen denk ik en dan wordt je wel chagrijnig. hehe
maar als je ff terug gaat lezen wordt je best wat wijzer.. ff urlletjes volgen
geen gesjouw, is een soort gamecenter/internet cafe.. ik hoop dat je mag komen van je ouders..
flauwmodus `uit`
nee joh!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja ik heb z`on idee dat ik hem irl ,hetzelfde aan wil doen als in BF2
Maar ik kom niet![]()
Wat een janker..........quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij heeft hem aangeven bij Ea, maar waar wordt die meeting gehouden??????????????
Hoe oud is die gast eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij heeft hem aangeven bij Ea, maar waar wordt die meeting gehouden??????????????
16quote:
zelf treinen is niet moeilijk maarja het is in de avond en Rotterdam (niet dat dat zo gevaarlijk is magoed) ik hoop voor je dat iemand je mee kan nemen ofzo.. zou wel leuk zijn iigquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
rotterdam niet gevaarlijk ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
zelf treinen is niet moeilijk maarja het is in de avond en Rotterdam (niet dat dat zo gevaarlijk is magoed) ik hoop voor je dat iemand je mee kan nemen ofzo.. zou wel leuk zijn iig
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:53 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
rotterdam niet gevaarlijk ?![]()
BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
Hmm, ik woon in Deventer, maar ik weet nog niet zeker of ik kan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |