abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29623814

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam : Xfire naam

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    UnleashMitch   : Fjd
    NLboy          : Nlboy
    Sickert.nl     : Niveklaams
    Silver_Shark   : Foksilver
    Ash            : Leenart
    Jazza          : Rudycarell
    Escape_nl      : Escapenl
    Morpheus2002   : Morpheus211983
    BMH            : Bmh
    Kievit19       : Kievit1983
    Cyberrobin     : Cyberrobin
    Frenkyboy      : Sickmyduck76
    PirE           : Pejastojakovic
    Razorback      : Razorback5000
    Droopie        : Johan5324
    MarkXL         : Markvanholstein
    Fillipe        : FillipeNL
    Gunner         : nlgunner
    Molotov25      : molotov25
    domolanglekker : domo666
    jpjedi         : Jedi05071977
    N-E-R-D        : 3kmenace
    Lonewolf2003   : vaal

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, fokjump, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Die is er!!!! De server heeft volgend ip-adres: 84.244.130.114:16567
    Ofwel zoeken op de naam Band of Fok!kers

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

Vorige delen:

01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    19 20
    21 22

De openingspost:

Die kan je hier vinden.
  • Narf!
    pi_29623823
    Narf!
    pi_29623826
    eerste?? edit: tweede..

HeHe net wakker..en ik heb er zin in jongens... moet nog f weg nu maar ben er rond 1300-13:30

Nog even de lijst in het nieuwe topic:

Aanmeldingen:
    Jedi
    Sickert
    Dickie
    BMH
    Ash
    I-Spy
    Stoja
    Rudy Carell (?)
    Jafarx (?)
    Johan (?)

plus nog andere BF2-ers:
    MrWheels
    Timminater (?)
    drBravo
    Voske
    DunTinnus

Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..

Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..

[ Bericht 45% gewijzigd door jpjedi op 14-08-2005 16:54:00 ]
    pi_29624520
    Deel 23 al weer, gaat hard zeg!

Echt balen, de medaille die ik vorige week gehaald had voor support skills staat nog steeds niet bij m'n statistieken . Ook de 75 punten die ik gehaald had zijn foetsie.
    De medaille opnieuw halen gaat ook niet, want hij denkt dat ik hem al heb .
    Experimenting technological differences
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:13:34 #5
    91039 mstx
    2x1/2 = 1/2 x 1/2
    pi_29624557
    Ik heb ook even gereageerd op die thread om lid te worden van de clan
    http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?2.1.10#124

Ik had een keer zo'n award gehaald, iets met een doodshoofd erop. Maar die is op de 1 of andere manier niet aan mijn lijstje van awards enzo toegevoegd

Edit: deze was het:
    Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
    als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
    👾
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:18:37 #6
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29624678
    Nou, het is hier zulk mooi weer dat ik maar naar het strand ga. . Je wordt wakker, kijkt uit het raam en de regen komt gestaag naar beneden, een perfecte dag om lekker zand te happen op het strand in Oman.

*Legt handdoek alvast klaar*
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29625190
    johan present
    Hell To The Liars
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:43:21 #8
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_29625203
    ugh kan weer niet spelen,
    gister een verjaardag, vandaag ook al!

En de vakantie zit erop dus dat wordt vanaf morgen weer WERKEN

Ben nu bijna alleen nog maar online op dinsdag t/m donderdag en (af en toe) in het weekend (vriendin wilt ook aandacht)
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
    pi_29625205
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 12:18 schreef PirE het volgende:
    Nou, het is hier zulk mooi weer dat ik maar naar het strand ga. . Je wordt wakker, kijkt uit het raam en de regen komt gestaag naar beneden, een perfecte dag om lekker zand te happen op het strand in Oman.

*Legt handdoek alvast klaar*
    Honcho squad
    Hell To The Liars
    pi_29625703
    DING!

Kijkend door de zandstorm naar buiten, observeer in hier in Fallujah een aantal tactics van de USMC die ons van pas kunnen komen in onze volgende missie te Karkand. Nu ff nog een paar hints vd insurgents in mijn blog verwerken zodat ik dadelijk in de Green Zone een duikje in t zwembad kan nemen. Met een lekker oosterse eye-stee erbij ...
    Before all else, be armed.
    pi_29625976
    * DING *

Gutenmorgen aka bonjour... lekker kutweer hier in CH...dus prima weer om straks ff BF2 te gaan spelen.
    vriendinnetje is lekker aan het zwemmen(pool) en met een vriendin tot +/- 17:30 uur aan het lummelen dus ik heb de tijd vanmiddag voor de generale tegen FoD.
    Zometeen allemaal even via MSN's? e.e.a. kortsluiten of diegene die een mic hebben: TS?
    Wel doen want dit is een goeie generale voor het grote werk straks tegen tweakers.
    Mocht dit fout gaan,niet erg,want je weet: Een slechte generale is uiteindelijk een
    hele goeie voorbode voor het echte werk.

tot over 15 min. en zeg waar je bent (MSN/TS) zodat we niet als losgeslagen mongolen straks op 14:00 uur beginnen en van niks weten.

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 14-08-2005 19:08:57 ]
    pi_29626272
    Effe een vraagje off-topic, hoe kan je Talpa kijken vanuit CH??
    Hell To The Liars
      zondag 14 augustus 2005 @ 13:31:53 #13
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29626380
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef Droopie het volgende:
    Effe een vraagje off-topic, hoe kan je Talpa kijken vanuit CH??
    Satelliet? Of zat Nickelodeon niet op de SAT?
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29626385
    ADMIN!!
    Hell To The Liars
    pi_29626388
    Hallo ADMINS word eens wakker!!

zeg maar wat ik moet downloaden en moet doen want dit werkt niet zo....

9 van de 10 x ben ik online en hoor ik dat er gekicked moet worden
    en moet ik het doorgeven.. het zou denk ik wel handig zijn als ik enkele rechten had...
    Narf!
    pi_29626473
    nu is er zelfs geen enkele admin bereikbaar

jongens dit gaat ons straks leden kosten...

mischien is het ook slim om alle betalende leden admin rechten te geven op de server? of iig kick rechten?
    Narf!
    pi_29626545
    Aaah heerlijk. De zijkant van je voertuig vol plakken met C4, naar de vijandelijke basis rijden en daar de radar post opblazen, met af en toe wat slachtoffers er omheen. Wat een geweldig spel

Uitleven voor de game terrorist!
    pi_29626582
    Ja geef Sickert maar adminrechten, ik zelf wil het ook wel doen, maar als ik speel is vaak FJD wel online. Maar nu is het gewoon effe kut Bestaat er geen programma'tje dat je als je als user dmv.
    een klik 1 persoon kickt en jij automatisch inlogd. Want volgens mij is het ook zo, hoe meer mensen
    die remote admin gebruiken hoe onstabieler het wordt. Maar misschien moeten jullie een soort agenda opstellen dat jullie beschikbaar zijn en dan niet op dinsdagmiddag bv., hoewel dat voor sommige wel handig kan wezen. Maar zodat de weekenden, en doordeweekse avonden altijd
    door iemand in de gaten gehouden wordt. Ik geef toe t'is veel gevraagd voor een server die
    geen verplichtingen wil en alleen lol. Maar denk er eens over!

Verder het is bijna twee uur, wakker worden. Slapen doe je s'nachts of niet

2 minuten later was ik binnen, effe geduld hebben en ze gaan vanzelf weg.
    Hell To The Liars
    pi_29626608
    Zie het als opbouwende kritiek, jullie hebben al genoeg goeds gedaan voor ons.
    Waarvoor onze dank nog altijd groot is.
    Hell To The Liars
    pi_29626704
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef Droopie het volgende:
    Zie het als opbouwende kritiek, jullie hebben al genoeg goeds gedaan voor ons.
    Waarvoor onze dank nog altijd groot is.
    Narf!
    pi_29627125
    Ahum 1400 soldier
    Hell To The Liars
    pi_29627492
    sjonge jonge wat een waardeloze zooi... er zijn mensen online om te spelen maar nergens FOD'rs (want die kunnen de server niet in omdat die vol zit gok ik) en nergens admins... om mensen weg te kicken....
    Narf!
    pi_29627499
    Update:

Jah, benik ook weer. Net even met sickert via MSN e.e.a kort gesloten en vanuit de server en de FOK organisatie is weer helemaal niks goed geregeld want.... niemand weet wat te doen en zoals gezegd werd is er geen Admin of iets dergelijk om de server zo vrij te maken dat er dus echt een FoD vd Fok kan beginnen.Kortom: Weer een ongeorganiseerd zooitje en wie zijn er de dupe???

Diegene die de moeite nemen er wel te zijn en zich op te maken de eer te verdedigen!
      zondag 14 augustus 2005 @ 14:10:17 #24
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29627506
    Er zijn inmiddels een aantal FoD-ers (3) er komen er nog meer maar die komen te laat....
    1 Probleem de server zit vol.
    Is er al een admin die kan kicken?
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_29627580
    Wat zijn FOD`ers
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_29627587
    kunnen we niet op jullie server? die was toch ook ranked? want onze admins zijn niet aanwezig....
    en aangezien we te weinig mensen hebben met admin rechten
    Narf!
    pi_29627606
    Mensen te kort? Ik wil wel meedoen anders .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_29627613
    Vervolg :

Probeer die FoD'rs op de hoogte te brengen van de problemen en desnoods naar deze thread te laten kijken alvorens ze verder iets doen...
    Wij balen er net zo van als zij..

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 14-08-2005 19:10:31 ]
    pi_29627633
    de admins hebben zich verslapen
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_29627667
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 14:13 schreef Steeven het volgende:
    Mensen te kort? Ik wil wel meedoen anders .
    eerder plaats te kort... je kan zekers meedoen...

alleen er is geen admin... en ik ben net gekicked (tevel TK's als commander...) was lekker slim bezig
    Narf!
    pi_29627730
    Nou...van ferdi wist ik dat die niet kon komen vanwege een verjaardagsfeest en dat heeftie ook duidelijk gemaakt ruim vantevoren. Escape of die andere Morpheus zouden ales overnemen/regelen en dus daar ligt de fout. Straks zal het weer zijn dat ze het vergeten waren of er iets misging in de communicatie . M.a.w.: Weer dat ge-eikel dat niemand eens vantevoren iets goed en duidelijk kortsluit!
    pi_29627744
    dames en heren we gaan wel op de FOD server spelen...

ip... 217.148.191.27

standaard poort
    Narf!
    pi_29627811
    ATTENTIE

Het wordt FoD vs FOK! op: IP:217.148.191.27 & standaard poort (FoD server dus) en we beginnen om 14:30 uur!
    pi_29628073
    Kan dit niet vanavond ofzo
    pi_29629038
    Medic zijn is leuk.
    Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
    pi_29629718
    UPDATE 1:

En na een uur heeft FOK in een kiele kiele strijd zojuist op de FoD server= IP 217.148.191.27
    met 2-0 gewonnen en de eerste slag toegebracht en een voorsprong genomen.
    Beide partijen waren aan elkaar gewaagd en lange tijd leek het erop dat een beslissing lang zou uitblijven. Commandant was 'sickert' en deed het prima. Munitie en voorraden waren op tijd, artillery barrage ruim vantevoren(zoals we even stiekum via MSN al vooraf bespraken ) Kortom: Van boven prima geregeld en de grondtroepen deden de rest en wat dus resulteerde in een eerste overwinning.
    Nu heeft de strijd zich verplaatst naar de FOK server= IP 84.244.130.114 en ronde 2
    begint en kijken of we dit ook kunnen winnen(tis tenslotte best of 3 en we spelen tot 17:00 uur)

UPDATE 2:

En zojuist heeft in de 2de ronde FoD met 140-0 van FOK gewonnen! op de FOK server.Maar er moet gezegd worden dat de commander van FOK een ramp was(nee het was niet 'sickert' ) en lekker lag te slapen in zijn hok en er veel standaard spelers, die er ook in de eerste game erbij waren, dit keer niet meespeelden danwel pas aan het einde van de game erbij kwamen (omdat de server vol was en er eerst gekicked moest worden)en het toen het eigenlijk al een gelopen race was.

TUSSENSTAND:

1-1

PS:

@'Ghostbuster':

Nee, omdat al veel eerder besloten was dat 'smiddag de beste optie was.
    Dus wel ff vantevoren lezen of informeren voordat je een vraag stelt he

[ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 14-08-2005 16:08:53 ]
    pi_29630401
    Ordinaire tvp
      zondag 14 augustus 2005 @ 16:02:15 #38
    91039 mstx
    2x1/2 = 1/2 x 1/2
    pi_29630746
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef Ghostbuster het volgende:
    Wat zijn FOD`ers
    Ik denk de mensen van deze site.
    als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
    👾
    pi_29630788
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef i-spy24 het volgende:
    UPDATE 1:

En na een uur heeft FOK in een kiele kiele strijd zojuist op de FoD server= IP 217.148.191.27
    met 2-0 gewonnen en de eerste slag toegebracht en een voorsprong genomen.
    Nu heeft de strijd zich verplaatst naar de FOK server= IP 84.244.130.114 en ronde 2
    begint en kijken of we dit ook kunnen winnen(tis tenslotte best of 3 en we spelen tot 17:00 uur)

UPDATE 2:

En zojuist heeft in de 2de ronde FoD met 140-0 van FOK gewonnen! op de FOK server.Maar er moet gezegd worden dat de commander van FOK een ramp was en lekker lag te slapen in zijn hok en er veel standaard spelers, die er ook in de eerste game erbij waren, dit keer niet meespeelden danwel pas aan het einde van de game erbij kwamen (omdat de server vol was en er eerst gekicked moest worden)en het toen het eigenlijk al een gelopen race was.

TUSSENSTAND:

1-1

PS:

@'Ghostbuster':

Nee, omdat al veel eerder besloten was dat 'smiddag de beste optie was.
    Dus wel ff vantevoren lezen of informeren voordat je een vraag stelt he
    Ja lazer op dit is tweakers niet
      zondag 14 augustus 2005 @ 16:11:09 #40
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_29631036
    Ik was toch best goed voor een niet-boffer
    Misschien moet ik er toch maar eens echt bij komen
    pi_29631695
    heb een strak uitziende joystick ergens onder t stof vandaan zien te toveren , een Thrustmaster Top Gun Fox 2 Pro USB Joystick Iemand enig idee hoe dit ding te configgen voor BF2 zodat ik echt kan vliegen ?
    "Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
    pi_29631813
    gewoon met TB en muis spelen...joysticks zijn zo 1990
    Narf!
    pi_29631974
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
    Ik was toch best goed voor een niet-boffer
    Misschien moet ik er toch maar eens echt bij komen
    alleen ik was beter....

Narf!
    pi_29632603
    Wat een klote zooi.. ben blij dat BMHer op een gegeven moment bij kwam.. Continu schreeuwen om admins is echt niet leuk..maar die tools werken ook niet naar behoren dus ideaal is het allemaal niet..Kinderziektes zullen we maar zeggen..

Lekker gespeeld vooral tegen FOD-ers (fightordieclan voor degene die het niet weten)

Hier nog even een bijgewerkt lijstje voor de LAN party.. (http://forum.fok.nl/topic/718894)

Iedereen is welkom! (zelfs onze FOD vrienden! )

Aanmeldingen:
    Jedi
    Sickert
    Dickie
    BMH
    Ash
    I-Spy
    Stoja
    Rudy Carell (?)
    Jafarx (?)
    Johan

plus nog andere BF2-ers:
    MrWheels
    Timminater (?)
    drBravo
    Voske
    DunTinnus

Graag iedereen even reageren!!!! Alsjeblieft. mensen met een vraagteken achter hun naam graag even bevestigen of ontkennen en als je in de lijst staat wat niet juist is hoor ik het graag. (ik heb alles van Teamspeak en weet niet ltijd precies wie er dan bij hoort... )

Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..

[ Bericht 5% gewijzigd door jpjedi op 14-08-2005 17:44:17 ]
      zondag 14 augustus 2005 @ 17:04:21 #45
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29632653
    Ik had niet eens door dat het een clanwar was! Ik zat gewoon voor de vijanden te spelen! hahahahha eindigde de game ook nog eens met 2 spawn voor BOF & 0 voor FOD (waar ik in zat).
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_29632735
    Fiepke ik hoop dat je erbij komt..Erg sterk gespeeld jongen!
    pi_29632862
    Ik kom ook wel naar de LAN-party hoor jongens.Misschien kunnen we voor die Eur. 28,50
    een vrouwelijke stripper huren.
    Hell To The Liars
    pi_29632937
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 17:10 schreef Droopie het volgende:
    Ik kom ook wel naar de LAN-party hoor jongens.Misschien kunnen we voor die Eur. 28,50
    Zo hoor ik het graag.. je staat er bij zonder vraagteken
    pi_29632984
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
    Ik had niet eens door dat het een clanwar was! Ik zat gewoon voor de vijanden te spelen! hahahahha eindigde de game ook nog eens met 2 spawn voor BOF & 0 voor FOD (waar ik in zat).
    dat stond nogwel op de BOF! site...

magoed
    Narf!
    pi_29633194
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 17:10 schreef Droopie het volgende:
    voor 28,50 heb je er niet eens een van de keileweg

doe mij dan maar voor 28.50 drank
    Narf!
    pi_29633676
    Nou ik speelde ruk
    schoot een eigen tank neer op afstand
    pi_29633761
    Meer admins is inderdaad een optie, en ik vond het een goed plan van ....? dat de admins in hun xfire naam zetten dat ze admin zijn ik vergeet het ook telkens (alleen mitch weet ik het van).
    pi_29633798
    filipe
    Ghostbuster
    Mitch
    FJD
    Morpheus
    gunner
    etc
    etc

LAN party??
    pi_29633978
    Nee ga ik niet redden die LAN party, bedankt voor de uitnodiging iig
    pi_29634020
    Ik ook niet dus en mijn pc is niet echt demontabel
    Maar ook bedankt voor de invite
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:06:06 #56
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29634315
    Net zijn we gestopt met spelen en ik kan namens alle 5 de FoD-ers zeggen dat we genoten hebben.
    In het begin op onze server waren we maar met 3 en dat was echt moeilijk om bij te houden dan. Jullie hadden het eerste potje een redelijk numeriek overwicht, maar het 2de potje was alles weer gelijk en toen wonnen jullie met 2-0, was wel spannend. Op jullie server ging het al wat beter, alleen door de auto balance waren we in ineens opgesplitst in 2 groepjes. We waren inmiddels met zijn 5en.
    Pas in later kwamen we uiteindelijk allemaal in hetzelfde team en toen ging het echt veel beter. Spawn, werd commander (hij speelde voor het eerst ranked )
    Ik was Squadleader en toen gingen we los. Op Mashuur City ging het gewoon goed. We zorgde dat we de mainbase van de US hadden, op die manier is hun Black Hawk weg, vervolgens gingen we als Spec ops alle commander shit opruimen en dan is het een gewonnen strijd. Ik heb nog weer wat volle black hawk uit de lucht geschoten met mijn T-90

Resultaat was een handje vol medailes voor FoD en een hele hoop plezier.
    Deze week heb ik vakantie dus ik zal nog wel wat vaker op jullie server komen en dan zal ik aan jullie zijde strijden
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29634367
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Sickert het volgende:
    gewoon met TB en muis spelen...joysticks zijn zo 1990

maar moet je de standaard instellingen van t spel gebruiken of beter customizen ?? en ook al pas ik t aan heb ik nog wejnig benul want die verschill functies doen voor t vliegen, stijgen lukt wel maar wat ik daarna moet doen om t luchtwaardig te houden....
    "Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
    pi_29634505
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Net zijn we gestopt met spelen en ik kan namens alle 5 de FoD-ers zeggen dat we genoten hebben.
    In het begin op onze server waren we maar met 3 en dat was echt moeilijk om bij te houden dan. Jullie hadden het eerste potje een redelijk numeriek overwicht, maar het 2de potje was alles weer gelijk en toen wonnen jullie met 2-0, was wel spannend. Op jullie server ging het al wat beter, alleen door de auto balance waren we in ineens opgesplitst in 2 groepjes. We waren inmiddels met zijn 5en.
    Pas in later kwamen we uiteindelijk allemaal in hetzelfde team en toen ging het echt veel beter. Spawn, werd commander (hij speelde voor het eerst ranked )
    Ik was Squadleader en toen gingen we los. Op Mashuur City ging het gewoon goed. We zorgde dat we de mainbase van de US hadden, op die manier is hun Black Hawk weg, vervolgens gingen we als Spec ops alle commander shit opruimen en dan is het een gewonnen strijd. Ik heb nog weer wat volle black hawk uit de lucht geschoten met mijn T-90

Resultaat was een handje vol medailes voor FoD en een hele hoop plezier.
    Deze week heb ik vakantie dus ik zal nog wel wat vaker op jullie server komen en dan zal ik aan jullie zijde strijden
    hah jullie hebben nog geluk dat ik in dromenland was
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:13:05 #59
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29634522
    Wat we trouwens wel zwak vonden, was dat bij Gulf of Oman de map werd gerestart om dat er een aantal hullies waren die niet tegen hun verlies konden. En maar roepen dat de spawnrapers gekicked moeten worden.
    Als wij alle vlaggen hebben op 1 na en die kunnen wij niet innemen dan mogen wij toch gewoon lekker aanvallen en jullie helemaal aan gort schieten. Take it like a man!
    Het is jullie taak om uit te breken en met een squad is dat helemaal niet zo moeilijk je moet alleen niet in een voertuig gaan zitten, anders ben je een easy target voor de heli's tanks en apc's.
    Verder viel het ons op dat er een heleboel planecamper en heli campers zijn, daar win je natuurlijk ook niks mee.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29634535
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 17:52 schreef Fillipe het volgende:
    Nee ga ik niet redden die LAN party, bedankt voor de uitnodiging iig
    datum is nog niet bekend hoor

maarja jij moet uit belgie komen geloof ik
    Narf!
    pi_29634559
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef Razz_Gul het volgende:

[..]

maar moet je de standaard instellingen van t spel gebruiken of beter customizen ?? en ook al pas ik t aan heb ik nog wejnig benul want die verschill functies doen voor t vliegen, stijgen lukt wel maar wat ik daarna moet doen om t luchtwaardig te houden....
    je moet voor vliegtuigen en helikopters je muis inverteren (hokje aanvinken). de rest kan je standaard laten staan
    pi_29634608
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

godver domo waar was je..

als jij erbij had geweest hadden we ze zeker 10x harder kapot gestampt in het eerste potje strike @ karkand op hun eigen server..

jammer dat ie allen unranked is anders had ik mooi weer 168 puntjes bijgeschreven gekregen
    Narf!
    pi_29634646
    Hoe kom je in godsnaam aan 168 punten
    pi_29634647
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef Razz_Gul het volgende:

[..]

dunno ik speel gewoon met de muis dat gaat hier prima
    Narf!
    pi_29634694
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:17 schreef Ghostbuster het volgende:
    Hoe kom je in godsnaam aan 168 punten
    goede squad (BOF!ERS) onder je en ze de goede kanten op sturen , vijanden spotten , artillery er op droppen

en dat had nog meer kunnen wezen als de server vol had gezeten..

maar er zijn ook mensen die dit halen zonder commander te zijn

zie 1 pagina terug de screen
    Narf!
    pi_29634724
    over muis gesproken, mijn muispointer komt niet meer te voorschijn in bf2, voor de rest geen problemen. ik heb zelfs bf gereinstalleerd. Wat nu??
    Hell To The Liars
    pi_29634745
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef Droopie het volgende:
    over muis gesproken, mijn muispointer komt niet meer te voorschijn in bf2, voor de rest geen problemen. ik heb zelfs bf gereinstalleerd. Wat nu??
    al bij die instellingen gekeken? mischien staat ie wel uit..
    Narf!
    pi_29634746
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:16 schreef Sickert het volgende:

[..]

godver domo waar was je..

als jij erbij had geweest hadden we ze zeker 10x harder kapot gestampt in het eerste potje strike @ karkand op hun eigen server..

jammer dat ie allen unranked is anders had ik mooi weer 168 puntjes bijgeschreven gekregen
    was nog aan t slapen en ik heb trouwens nog steeds geen mic voor teamspeak
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:23:06 #69
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29634775
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Ik heb je C4 anders niet gemist hoor
    Wie weet komt het ooit nog eens zover dat we echt FoD tegen BoF kunnen spelen. Aan jullie zal het niet liggen
    FoD is echter erg inactief de laatste tijd.

Trouwens mijn kill streak omhoog geschroefd naar 16. Op mashuur city 2 volle black hawks achter elkaar en nog wat voetvolk en jeepjes. Moet nog beter kunnen, maar ik speel meestal potjes van 15-20 minuten en ik ben nu eenmaal geen turbokiller.
    Ik heb mijn K/D ratio van mijn tank ook wat mooier gemaakt 5.37
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29634792
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

volgende keer maar mee luisteren....

Nogmaals ff voor de mensen die geen TS hebben download het ff ook al heb je geen mic.. meeluisteren is ook al dondershandig want zo kan ik als commander tegen je zeggen waar de evt vijand zit... en je zo door het slagveld loodsen!!!!!!!
    Narf!
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:25:42 #71
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29634847
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Sickert het volgende:
    maar er zijn ook mensen die dit halen zonder commander te zijn

zie 1 pagina terug de screen
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29634869
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik heb je C4 anders niet gemist hoor
    Wie weet komt het ooit nog eens zover dat we echt FoD tegen BoF kunnen spelen. Aan jullie zal het niet liggen
    FoD is echter erg inactief de laatste tijd.

Trouwens mijn kill streak omhoog geschroefd naar 16. Op mashuur city 2 volle black hawks achter elkaar en nog wat voetvolk en jeepjes. Moet nog beter kunnen, maar ik speel meestal potjes van 15-20 minuten en ik ben nu eenmaal geen turbokiller.
    Ik heb mijn K/D ratio van mijn tank ook wat mooier gemaakt 5.37
    hmmm ik heb noh steeds moeite om mijn kill streak van 45 in een tank te verbeteren. maar dat lukt ook alleen op een 64 player server.
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:29:59 #73
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29634938
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmmm ik heb noh steeds moeite om mijn kill streak van 45 in een tank te verbeteren. maar dat lukt ook alleen op een 64 player server.

Het is 47

Heb nog nooit op een 64 server gespeeld volgens mij
    2de in de Tour de BoF!
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:30:24 #74
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_29634945
    quote:
    Ja gratis commander punten
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:32:03 #75
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_29634972
    Oh trouwens die assault klasse is toch wel erg fijn. Met die grenadelauncher kan ik echt van grote afstanden nog mensen afmaken. Ook groepjes vijanden zijn een eitje met dat ding. Record: 3 man in een schot.
    En die gun is ook gewoon lekker, paar knallen en iedereen is dood.

Alleen die granaat .
    Wat moet ik daar nu mee
    pi_29635007
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Het is 47

Heb nog nooit op een 64 server gespeeld volgens mij
    oops foutje.. maar op 64 player server is t goed vertoeven.. daar haal je in een SU of F15 ook makkelijk streaks van 120 als je niet neergeschoten wordt alleen is t als GI een beetje kut als je in strike at karkand ineens door 3 volle 6 man squads belaagd wordt

*plus* teamwork is dan echt belangrijk. Op ene 32 speler server is t nog goed te doen als lone wolf maar op een 64 player is t squad up or die
    pi_29635156
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:32 schreef Fliepke het volgende:
    Oh trouwens die assault klasse is toch wel erg fijn. Met die grenadelauncher kan ik echt van grote afstanden nog mensen afmaken. Ook groepjes vijanden zijn een eitje met dat ding. Record: 3 man in een schot.
    En die gun is ook gewoon lekker, paar knallen en iedereen is dood.

Alleen die granaat .
    Wat moet ik daar nu mee
    ohh heb zon hekel aan mensen die die grenade launcher in close combat gebruiken..
    pi_29635174
    RELAAS van de FoD vs FOK clanwar :

Eerste ronde :

Na een uur heeft spelen (+/- 15:30 uur) heeft FOK in een kiele kiele strijd zojuist op de FoD server= IP 217.148.191.27 met 2-0 gewonnen en de eerste slag toegebracht aan FOD en een voorsprong genomen.
    Beide partijen waren aan elkaar gewaagd en lange tijd leek het erop dat een beslissing lang zou uitblijven. Commandant was 'sickert' en deed het prima. Munitie en voorraden waren op tijd, artillery barrage ruim vantevoren(zoals we even stiekum via MSN al vooraf bespraken ) Kortom: Van boven prima geregeld en de grondtroepen deden de rest en wat dus resulteerde in een eerste overwinning.

2de Ronde:

En zojuist heeft in de 2de ronde FoD met 140-0 van FOK gewonnen! op de FOK server.Maar er moet gezegd worden dat de commander van FOK een ramp was(nee het was niet 'sickert' ) en lekker lag te slapen in zijn hok en er veel standaard spelers, die er ook in de eerste game erbij waren, dit keer niet meespeelden danwel pas aan het einde van de game erbij kwamen (omdat de server vol was en er eerst gekicked moest worden)en het toen het eigenlijk al een gelopen race was.

TUSSENSTAND:

1-1

UITSLAG:

Voorzover ik weet is er iets misgegaan bij het 3de en laatste potje want toen zaten alle Fok!kers en FoD'rs bij elkaar waardoor je niet meer kon spreken over een onderlinge strijd van clan tegen clan.
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:43:06 #79
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_29635229
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:39 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ohh heb zon hekel aan mensen die die grenade launcher in close combat gebruiken..
    Heerlijk, heb met volle teugen genoten. Ik gebruikte hem niet alleen voor close combat, afstanden van 200 meter haalde ik makkelijk en dan nog mensen omleggen
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:44:53 #80
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29635264
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef i-spy24 het volgende:
    RELAAS van de FoD vs FOK clanwar :

UITSLAG:

Voorzover ik weet is er iets misgegaan bij het 3de en laatste potje want toen zaten alle Fok!kers en FoD'rs bij elkaar waardoor je niet meer kon spreken over een onderlinge strijd van clan tegen clan.
    Da's het nadeel van Teambalance. Laten we het maar houden op een gelijk spel. Wij hebben later toen wij weer bij elkaar zaten wel weer aardig wat gewonnen, maar toen waren er volgens mij niet veel BoF-ers meer.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29635336
    Haha niet uit Belgie, Groningen zelfs

Maar ik ga het niet redden in de zin van druk, regel met vervoer/pc e.d.
    pi_29635366
    @ 'JMPoSTMaN' :

Klopt, ik heb al uitgelegd wat er misging in dat 2de potje toen jullie zo zwaar wonnen.
    En met de 3de ronde was het dus helemaal mis omdat het 1st team dat in ronde 1 tegen jullie speelden
    ,en waar ik ook bij zat, uit elkaar was gevallen.(ik heb ronde 2 en 3 ook gemist vanwege die volle server)
    Trouwens jij en ik moeten elkaar wel hebben he(ongevraagd of niet) want in het begin was ik weer 3 keer de lul door jou achterlijke tank en m'n duffe kop!
    Maar je merkte dat ik het zat werd en toen achter je aan ging met die bazooka(je weetwel die *plonk*plonk* BOEM*) geluiden die je daarna elke keer hoorde en je lieten ontplofen.

@ 'Sickert:
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef 'Sickert' het volgende:

Goede squad (BOF!ERS) onder je hebben,ze de goede kanten op sturen,vijanden spotten en dan
    artillery er op droppen.
    Precies! Er was niet 1 teamkill via jouw artillery-barrage(wel via tank maar gelukkig waren we allemaal
    professioneel door niet te straffen) en volgens mij heb jij dat weleens anders meegemaakt.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 14-08-2005 18:57:58 ]
    pi_29635475
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
    Ik ook niet dus en mijn pc is niet echt demontabel
    Maar ook bedankt voor de invite
    geen gesjouw nodig... lees dat linkje maar ff in de post met de deelnemerslijst.

Organiseren het in een soort gamecenter/internet cafe met alles erop en eraan. (met dank aan I-spy voor de tip.
    pi_29635524
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Sickert het volgende:

[..]

volgende keer maar mee luisteren....

Nogmaals ff voor de mensen die geen TS hebben download het ff ook al heb je geen mic.. meeluisteren is ook al dondershandig want zo kan ik als commander tegen je zeggen waar de evt vijand zit... en je zo door het slagveld loodsen!!!!!!!
    Welke server dan voor TS?
    pi_29635525
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

geen gesjouw nodig... lees dat linkje maar ff in de post met de deelnemerslijst.

Organiseren het in een soort gamecenter/internet cafe met alles erop en eraan. (met dank aan I-spy voor de tip.
    men speelt over t algemeen beter met zijn eigen spullies
    pi_29635549
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:56 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

men speelt over t algemeen beter met zijn eigen spullies
    Ja of ik moet mn muismat en muis meenemen
    Maar ik ben niet z`on lanner live
    pi_29635629
    Nou die spullen die daar staan , zijn wel erug oke hoor, en je hoeft
    niet te zeulen met je spullen.
    Maar ik ben wel van de partij hoor. Mits we met genoeg mensen zijn,
    minimaal een mannetje of 10
    Hell To The Liars
    pi_29635678
    @ ' Ghostbuster' & 'domolanglekker':

Daar hebben ze perfecte muismatten en vooral gamer-muizen die feilloos werken
    en normaal een ¤ of 150 per stuk kosten.(die hele speciale)
    Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er iets niet goed is.(tenminste dat heb ik gehoord)
    pi_29635691
    Waarom krijg ik een error op teamspeak?
    het ik netjes de Opo gelezen
    pi_29635841
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef i-spy24 het volgende:
    @ ' Ghostbuster' & 'domolanglekker':

Daar hebben ze perfect muismatten en vooral gamer-muizen feillos werken en normaal een ¤ of 150 per stuk kosten.(die hele speciale)
    Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er iets niet goed is van wat ik hoorde.
    hebben ze ook glazen muismatten? speel al jaren met een glazen muismat
    pi_29635859
    Teamspeak welk ip
    pi_29635869
    ik speel met steelpad maar ben onwijs slecht
    Maar gewoon voor de heb.
    en een mx510
    pi_29635883
    en voor teamspeak koop ik wel effe een headset Alleen meeluisteren is zo kut
    pi_29635908
    * Ghostbuster c4 plaatst in dit topic
    pi_29635927
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Ghostbuster het volgende:
    ik speel met steelpad maar ben onwijs slecht
    Maar gewoon voor de heb.
    en een mx510
    Hmm de steelpad heeft twee kanten toch? een ruwe en een gladden.. de gladde is voor balloze mausen. (En wel de teflon pads gebruiken voor je maus). En de MX510 is gewoon
    pi_29635943
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Hmm de steelpad heeft twee kanten toch? een ruwe en een gladden.. de gladde is voor balloze mausen. (En wel de teflon pads gebruiken voor je maus). En de MX510 is gewoon
    Ja topding he`
    Ik weet niet wat ik liever in mn hand heb,een vrouwen bil of borst
    of mn muis
    Ik weet het natuurlijk wel maar ze leest mee
    pi_29636068
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja topding he`
    Ik weet niet wat ik liever in mn hand heb,een vrouwen bil of borst
    of mn muis
    Ik weet het natuurlijk wel maar ze leest mee
    lol
      zondag 14 augustus 2005 @ 19:22:05 #98
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29636116
    Wederom geen admins aanwezig om te kicken

kunnen we hier niet iets anders op verzinnen?
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_29636207
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 19:22 schreef Gunner het volgende:
    Wederom geen admins aanwezig om te kicken

kunnen we hier niet iets anders op verzinnen?
    ja gewoon ergens anders spelen :|
    pi_29637030
    nou helaas wel, zolang er mensen met een ping van 500 spelen op de server valt er weinig eer te behalen.
    Hell To The Liars
    pi_29637037
    Bestaat die war server nog steeds niet omdat de war op op de FoD server was gehouden
    Volgende war ben ik ook wel van de partij als het beetje meezit
    pi_29637044
    Ja maar ik betaal niet voor niets voor een server, waar je de mogelijkheid moet hebben om altijd op te kunnen spelen
      zondag 14 augustus 2005 @ 20:11:03 #103
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29637410
    Voor een Admin die er is: Kun je mij even toegang geven tot de control pannel zodat ik server resets kan uitvoeren dien nodig is.
    pi_29637568
    Ja inderdaad, kan iemand dat regelen met BMH, hij is er vaak en ook altijd aanwezig op xfire.

Mitch is er trouwens ook altijd zeer vaak!

Rest v/d admins Wie zijn dat eigenlijk ?
      zondag 14 augustus 2005 @ 20:53:35 #105
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29638618

Toch maar op een andere server deze lintjes gehaald
    pi_29639160
    ik ben 1 van de admins maar ik heb geen verbinding op het moment, zit nu illegaal via het netwerk van de buurman, alleen ik kan daar niet mee gamen, heb mijn verhaal al een aantal keer uitgelegd.
    Aankomende week heb ik weer een 20 mbit lijntje
    pi_29639449
    Voor de duidelijkheid= VOLGENDE BATTLE :

21 augustus 2005: Tweakers vs FOK
      zondag 14 augustus 2005 @ 21:23:03 #108
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_29639485
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 11:44 schreef jpjedi het volgende:
    eerste?? edit: tweede..

HeHe net wakker..en ik heb er zin in jongens... moet nog f weg nu maar ben er rond 1300-13:30

Nog even de lijst in het nieuwe topic:

Aanmeldingen:
    Jedi
    Sickert
    Dickie
    BMH
    Ash
    I-Spy
    Stoja
    Rudy Carell (?)
    Jafarx (?)
    Johan (?)

plus nog andere BF2-ers:
    MrWheels
    Timminater (?)
    drBravo
    Voske
    DunTinnus

Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..
    Nou, aangezien de harde kern wel vd partij is op de LAN, meld ik me bij deze ook aan; ik kan moeilijk achterblijven he ...
    pi_29640106
    * Volgende Battlefield 2 Clan War *

G o T

vs

FOK!KERS

Datum: Zondag 21 augustus 2005.

tijdstip: .......................
      zondag 14 augustus 2005 @ 22:43:18 #110
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29641883
    Hmmm.... Tweakers of Fok.... bij welke hoor ik nu ?
    pi_29642013
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef i-spy24 het volgende:
    Voor de duidelijkheid= VOLGENDE BATTLE :

21 augustus 2005: Tweakers vs FOK
    Ben erbij!
    zijn zij aangemeld bij clanbase? anders kunnen we het officieel doen.gunner regel dat eens met je maten..
    pi_29642023
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 22:43 schreef Gunner het volgende:
    Hmmm.... Tweakers of Fok.... bij welke hoor ik nu ?
    Fok! bitch
    BF2: Diamond3d
    pi_29642097
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 21:23 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Nou, aangezien de harde kern wel vd partij is op de LAN, meld ik me bij deze ook aan; ik kan moeilijk achterblijven he ...
    Ik zet je erbij

ik heb nu 12 man voor zeker... zullen er nog wel wat bij komen in de loop van de week.
    pi_29642192
    Hier nog even een bijgewerkt lijstje voor de LAN party.. (http://forum.fok.nl/topic/718894)

Aanmeldingen:
    Jedi
    Sickert + support
    Dickie
    BMH
    Ash
    I-Spy
    Stoja
    Umm-Qasr
    Jafarx (?)
    Johan

plus nog andere BF2-ers:
    MrWheels
    Timminater (?)
    drBravo
    Voske
    DunTinnus

Graag iedereen even reageren!!!! Alsjeblieft. mensen met een vraagteken achter hun naam graag even bevestigen of ontkennen en als je in de lijst staat wat niet juist is hoor ik het graag. (ik heb alles van Teamspeak en weet niet ltijd precies wie er dan bij hoort... )

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 15-08-2005 13:03:04 ]
      zondag 14 augustus 2005 @ 22:59:17 #115
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29642390
    Ik sta niet in het lijstke, maar ik doe ook niet mee. Ben er niet.
    pi_29643142
    Aanvullend :

Van wat ik hoorde staan er in dat game-centre in Rotterdam, 42 AMD Ahtlon 64 PC's met 17 inch Ilyama screens
    en 4 PS2 consoles op breedbeeld tv's en een groot scherm met beamer.
    Dus...lijkt me dat 10 man wel erg weinig is voor een heuse reservering vd zaak voor een gehele dag/avond.
    Maar goed, kijken waar het strandt.

[ Bericht 3% gewijzigd door i-spy24 op 14-08-2005 23:35:12 ]
    pi_29643298
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:20 schreef i-spy24 het volgende:
    Aanvullend :

Van wat ik hoorde staan er in die Game-centre in Rotterdam 42 AMD Ahtlon PC's met 17 inch Ilyama screens en 4 PS2 consoles op breedbeeld tv's en een groot scherm met beamer.
    Dus...lijkt me dat 10 man wel erg weining nog is voor een heuse reservering vd zaak voor een gehele dag/avond.
    Maar goed, kijken waar het strandt.
    Kunnen later in de week nog overwegen om er een FOK topic van te gaan maken maar ik zou het jammer vinden als het dan wat annoniemer wordt allemaal maar ik denk niet dat dat een probleem is. We hebben echt een gezellig cluppie zo.
    pi_29643309
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

koop dan gewoon zo'n cheap ass ding.. en als je netzoals ik geld hebt een logitech usb geval
    Narf!
    pi_29643359
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:49 schreef i-spy24 het volgende:
    @ 'JMPoSTMaN' :

Klopt, ik heb al uitgelegd wat er misging in dat 2de potje toen jullie zo zwaar wonnen.
    En met de 3de ronde was het dus helemaal mis omdat het 1st team dat in ronde 1 tegen jullie speelden
    ,en waar ik ook bij zat, uit elkaar was gevallen.(ik heb ronde 2 en 3 ook gemist vanwege die volle server)
    Trouwens jij en ik moeten elkaar wel hebben he(ongevraagd of niet) want in het begin was ik weer 3 keer de lul door jou achterlijke tank en m'n duffe kop!
    Maar je merkte dat ik het zat werd en toen achter je aan ging met die bazooka(je weetwel die *plonk*plonk* BOEM*) geluiden die je daarna elke keer hoorde en je lieten ontplofen.

@ 'Sickert:
    [..]

Precies! Er was niet 1 teamkill via jouw artillery-barrage(wel via tank maar gelukkig waren we allemaal
    professioneel door niet te straffen) en volgens mij heb jij dat weleens anders meegemaakt.
    inderdaad had wel een teamkill.. dat was jij op de laatste seconde.. maar die werd niet meegeteld
    Narf!
    pi_29643385
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:56 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Welke server dan voor TS?
    zie mn sig.... of de OP

het wachtwoord is FOK! met caps
    Narf!
    pi_29643469
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 21:23 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

evt kunnen de mensjes op mijn route ( uit dordt dus ) wel met mij mee rijden
    Narf!
    pi_29643541
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Kunnen later in de week nog overwegen om er een FOK topic van te gaan maken maar ik zou het jammer vinden als het dan wat annoniemer wordt allemaal maar ik denk niet dat dat een probleem is. We hebben echt een gezellig cluppie zo.
    ik kan denk ik ook nog wel 1 iemand mee krijgen... dus je kan er bij mij achter zetten + suport
    mischien wel 2.. maar hou het ff op 1
    Narf!
    pi_29643620

G o T

vs

FOK!KERS

zondag 14 augustus 2005 @ 23:38:41 #124
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_29643736
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:

[..]

evt kunnen de mensjes op mijn route ( uit dordt dus ) wel met mij mee rijden
    Thanx voor t aanbod. Maar volgens mij is t parkeren daar in de burt van Blaak of prijzig of moeilijk. Wie kwam er nou nog meer Dordt??
    pi_29643742
    bij mij zijn 2 slaapplaatsen waarvan er eentje bezet is reeds door dickie..
    pi_29643861
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Thanx voor t aanbod. Maar volgens mij is t parkeren daar in de burt van Blaak of prijzig of moeilijk. Wie kwam er nou nog meer Dordt??
    morpheus komt ook uit dordt

parkeren is best lastig ja dat wel... naja we zien wel het was enkel een idee
    Narf!
    pi_29643905
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef jpjedi het volgende:
    bij mij zijn 2 slaapplaatsen waarvan er eentje bezet is reeds door dickie..
    JAAAAAAAA ga ik eerst helemaal richting brabant daar slapen! en dan naar rotterdam enzo
    Narf!
    pi_29643942
    heren van boven de sloot. is de lokatie god te berieiken met openbaar vervoer? anders pakken wij vanuit Breda wel de trein. Zie het niet zitten mijn zuto daar zo lang weg te zetten (heb het niet zo op grote steden)

Nadeel wel weer is dat we dan pas tegen 6 uur naar huis kunnen aangezien er dan pas treinen rijden dacht ik..
    pi_29643988
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef Sickert het volgende:

[..]

JAAAAAAAA ga ik eerst helemaal richting brabant daar slapen! en dan naar rotterdam enzo
    Bijdehandjes gegeten?? Hollander,,,

is bedoeld voor de interregionalen onder ons..
      zondag 14 augustus 2005 @ 23:50:00 #130
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29644154
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef jpjedi het volgende:
    Graag iedereen even reageren!!!! Alsjeblieft.
    Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort is de jaarlijkse FoD Lan Party (deel 5). Om een beeld te geven van vorig jaar:
    6 6-persoons huisjes, waarvan er in 4 gegamed wordt.
    10 man per huisje voor het gamen.
    Paar 100 meter utp kabel.
    Zooi eten en drinken.
    Battlefield 1942 & Vietnam, beetje CoD en zelfs nog een klein beetje SoF2.
    Van vrijdag tot zondag bijna no-stop zuipen en gamen.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29644330
    tweede aanvulling :

Ik kreeg het volgende via mail binnen over dat Game-Centre in Rotterdam.

A:

Ja, je kunt er je auto kwijt en parkeren en wel gratis als je na 19:00 uur komt want het grenst
    aan een plek waar ze normaal op de dag de Markt hebben, d.w.z. 2 dagen na in de week
    (dinsdag/zaterdag), maar verder 1 grote lege geasfalteerde plek is.

B:

Verder kun je het Game-Centre bereiken via de Tram (stopt 50 meter van de voordeur) en Metro
    (station blaak uitstappen vanaf C.S.) en het zit verder aan de rand van het centrum en vlakbij de
    Oude Haven(200 meter lopen?) met al zijn eet/drink cafe's e.d.

Uit eigen ervaring weet ik dat je in het game-centre ook heerlijke tosti's kunt bestellen
    (naast allerlei dranken) en zelfs pizza! (goedkoopste +/- 8,00) kunt eten die je via
    hun kan bestellen,wordt aangeleverd door een bedrijf en je pas afrekend wanneer je weggaat.

NOTE:

@' JMPoSTMaN' die het volgende schreef:

Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort is de jaarlijkse FoD Lan Party (deel 5).
    Om een beeld te geven van vorig jaar:
    Zooi eten en drinken.

Ahm dat zal ook niet niks kosten lijkt me allemaal.
    Bedoel die huisjes kosten geld (hoeveel?) er helemaal heen rijden/reizen, UTP kabel + het gesjouw
    met al je eigen spullen.
    Om het even hoor, maar bij dat Game-Centre staat alles al helemaal klaar en kun je gelijk starten en..
    je hebt alle professionele zooi bijdehand en relaxte omgeving.

[ Bericht 41% gewijzigd door i-spy24 op 15-08-2005 00:10:04 ]
      zondag 14 augustus 2005 @ 23:56:33 #132
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_29644366
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef Sickert het volgende:

[..]

morpheus komt ook uit dordt

parkeren is best lastig ja dat wel... naja we zien wel het was enkel een idee
    Ik zie Morpheus niet op de lijst staan. Idd, auto is makkelijker maar parkeren is irritant. En trein zet je voor de deur af maar rijdt niet wanneer je dat wilt ...
      zondag 14 augustus 2005 @ 23:57:05 #133
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29644385
    Net nog even op jullie server gespeeld samen met Matthijs, maar opgegeven moment gekicked omdat ik 3 TKs had en 3 Punish.
    TK 1: Ik zie een rooie tank ik begin met mijn attack heli te schieten en boem! TK+Punish (klote bug)
    TK 2: In onze basis zie ik een rood mannetje lopen richting een jeep en vervolgens komt hij op mij afrijden. Ik schieten. TK+Punish, het bleek dezelfde gozer te zijn. Hij bleef het hele potje rood op mijn scherm. Ik heb hem zelfs nog op mijn tank gehad en toen was het vierkantje dat aangeeft of een positie gevuld is ook rood. Op naar patch 1.03
    TK 3: Ik pak de attack heli en wil weg vliegen, maar hoor dat matthijs ook net dood is en mijn gunner wil zijn. Ik weer landen hij stapt in ik wil weg vliegen komt er een kloothommel aan die op mijn heli springt. TK+Punish.
    Einde van de goeie reeks. Matthijs en ik waren best lekker bezig. Beetje jammer dat was mijn allereerst kick
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29644604
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort is de jaarlijkse FoD Lan Party (deel 5). Om een beeld te geven van vorig jaar:
    Zooi eten en drinken.
    40 man? wow dat je dat zo voor elkaar krijgt zeg.. echt gaaf

Ik hoop dat wij ooit ook zo ver komen. Mijn eerste gedachte ging uit naar een combinatie van beide als wij het niet rond krijgen. maar denk dat jullie daar niet op zitten te wachten wellicht met zoveel man.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 15-08-2005 00:32:26 ]
    pi_29644637
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:55 schreef i-spy24 het volgende:
    tweede aanvulling :

Ik kreeg het volgende via mail over dat Game-Centre.

A:

Ja, je kunt er je auto kwijt en parkeren en wel gratis als je na 19:00 uur komt want het grenst
    aan een plek waar ze normaal de Markt hebben en dat staat op 2 dagen na in de week
    (dinsdag/zaterdag) helemaal leeg.

B:

Verder kun je bereiken via Tram en Metro (station blaak uitstappen vanaf C.S.) en het
    zit verder aan de rand van het centrum en vlakbij de Oude Haven(200 meter lopen?)
    met al zijn eet/drink cafe's e.d.

Uit eigen ervaring weet ik dat je in het game-centre zelf heerlijke tosti's kunt bestellen
    (naast allerlei dranken) en zelfs pizza! (goedkoopste +/- 8,00) kunt eten dat je via
    hun kan bestellen,wordt aangeleverd en je pas afrekend wanneer je weggaat.
    Tnx

Zal nemen we mee in de algemene info... Ik moet alles eens gaan knippen en plakken in een .doc want anders zoek ik me straks kwijt in al die topics..
    pi_29644649
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Ik zie Morpheus niet op de lijst staan. Idd, auto is makkelijker maar parkeren is irritant. En trein zet je voor de deur af maar rijdt niet wanneer je dat wilt ...
    Heb ik ook niks van gehoord eigenlijk...
    pi_29644750
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

als je daar kan parkeren ist prima... evt kan je ook bij tropicana parkeren.. dan moeten we alleen een stukje lopen.. of ergens anders aan die waterlijn..

dat is prima te doen

maar we zien wel eerst maar ff kijken hoeveel mensen er mee willen
    Narf!
    pi_29644770

Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort is de jaarlijkse FoD Lan Party (deel 5).
    Zooi eten en drinken.

Bedoel die huisjes kosten geld (hoeveel?) er helemaal heen rijden/reizen, UTP kabel + het gesjouw
    met al je eigen spullen.
    Om het even hoor, maar bij dat Game-Centre staat alles al helemaal klaar en kun je gelijk starten en..
    pi_29644888
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Net nog even op jullie server gespeeld samen met Matthijs, maar opgegeven moment gekicked omdat ik 3 TKs had en 3 Punish.
    TK 1: Ik zie een rooie tank ik begin met mijn attack heli te schieten en boem! TK+Punish (klote bug)
    TK 2: In onze basis zie ik een rood mannetje lopen richting een jeep en vervolgens komt hij op mij afrijden. Ik schieten. TK+Punish, het bleek dezelfde gozer te zijn. Hij bleef het hele potje rood op mijn scherm. Ik heb hem zelfs nog op mijn tank gehad en toen was het vierkantje dat aangeeft of een positie gevuld is ook rood. Op naar patch 1.03
    TK 3: Ik pak de attack heli en wil weg vliegen, maar hoor dat matthijs ook net dood is en mijn gunner wil zijn. Ik weer landen hij stapt in ik wil weg vliegen komt er een kloothommel aan die op mijn heli springt. TK+Punish.
    Einde van de goeie reeks. Matthijs en ik waren best lekker bezig. Beetje jammer dat was mijn allereerst kick
    ik wacht zelf ook op de volgende patch , het spel is nu gewoon te irritant.
    ik kan echt niet tegen dit TK systeem, en zoiezo de collision met voertuigen is echt ook te absurd hoog. je hoeft maar tegen een auto aan te leunen als die stil staat en je sterft al
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_29644901
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef i-spy24 het volgende:

Zooi eten en drinken.

met al je eigen spullen.
    ik wil best sjouwen en bouwen geen prob

maar als daar alles al staat is het wel beter.. ok ik zal mn muis en mn Z-board missen maarja...
    we hebben dan wel lol met zn allen
    Narf!
    pi_29645062
    Doing
    @ i-spy...
    ik heb toch een vraag.. hoe de fuck krijg je het voorelkaar om waar je zit (Oostenrijk?) zown vette pc te vinden die battlefield 2 draait en ook nog eens een verbinding met een ping van rond de 20?....

na het stellen van deze vraag ben ik volledig uitgeput en ga ik lekker slapen zie jullie morgen allen!
    Narf!
    pi_29645080
    Ik neem wel mijn eigen muis mee: is zo'n scroll-ball. En zeker dat we lol zullen hebben. Er is ook genoeg in R'dam te doen als je ff wilt pauzeren vh gamen ...
    pi_29645112
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Ik neem wel mijn eigen muis mee: is zo'n scroll-ball. En zeker dat we lol zullen hebben. Er is ook genoeg in R'dam te doen als je ff wilt pauzeren vh gamen ...
    yeah!

dan neem ik mn zboard en mn muisje ookwel mee wel zo hendig..
    Narf!
    pi_29645170
    Overal een hele snelle pc met een hele snelle verbinding: in Thailand, Tsjechie, Brazilie ... Fallujah
    pi_29645236
    mij maakt het niet uit...Combinatie met FOD of in gamecentre...maar ja ik heb makkelijk praten met een laptop..

@ postman

Ik heb net jullie site eens door zitten neuzen. interessante info zeg op dat forum zoals die lijst met details over alle wapens...damage impact enzo..

Deze link moet ik ook eens verder uitdiepen:
    http://www.foolishentertainment.com/index.asp?p=2&s=6
    Hebben jullie dit in gebruik?

Mensen wij moeten ook eens echt aan onze tactieken gaan werken! Vaak lopen we wel als squad rond maar weet niemand wat de ander doet of welke kit hij pakt. Er zijn bij ons ook een aantal puntenkampioenen bij maar zoals vandaag is gebleken is dat zeker niet een garantie voor winst. Ze zijn te vaak gewend om puur voor de stats te gaan en niet voor het squad/doel.

Bijvoorbeeld Domo, Super speler en ik kan mag blij zijn dat ik de helft van zijn puntenaantal haal maar speelt niet echt in de geest van het team en is vaak op zijn eigen tour. Dit is echt geen offence maar wel typisch voorbeeld. Misschien dat dat ook veroorzaakt wordt omdat hij niet op TS zit.
    pi_29645295
    Ja I-spy

-Snelle internet verbinding?? (Australië met een ping van 14 is toch uitzonderlijk)
    -BF2 op een hotel pc ?(zelf spel meegenomen en mocht je dat zomaar installeren?)
    -hotel pc met bf2 specs??

Je maakt ons erg nieuwsgierig
      maandag 15 augustus 2005 @ 00:46:33 #147
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29645706
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef i-spy24 het volgende:

met al je eigen spullen.
    Kosten hebben we op 45 euro pp voor het hele weekend. Dan heb je eten+drinken+slaapplaats in een echt bed.
    Het is meer gedoe, maar het is ook gaver dan in zo'n center.
    Meestal nemen iedereen zelf ook nog eten en drinken mee, het kan natuurlijk niet zo zijn dat je ineens zonder zit
    Het is in Winterswijk waar we het elk jaar doen. Het is een bungalow park waar je naartoe gaat voor de rust Er is geen subtropisch zwembad ofzo, alleen huisjes en bomen. Altijd weer leuk om daar dan uit te leggen dat we met 40 man zijn en dat we zo'n 30 parkeerplaatsten nodig hebben

Dit jaar loopt het nog niet echt storm, maar hopelijk gaat daar deze week verandering in komen.
    Om een idee te geven schreef de Opper FoD-er het volgende:
    quote:
    Na LANParty Winterswijk schreef Top het volgende.

Zondag 0030. Ik ben moe, maar ga niet naar bed. Ik ben bang wakker te
    worden in de echte wereld.

Vrijdags in een collone van 5 auto's zo snel mogelijk naar winterswijk. De
    huisjes liggen niet uitelkaar meneer, dat maakt niks uit 350 meter shielded
    cable. Precies 10 min later is het 100mbit up and running.
    Shit, hoe krijgen we 12 volwassen kerels in dit hokje? Het wordt donker, ik
    zit alleen in het huisje. Allemaal grote lege tafels. Zouden we het redden
    op Omaha Beach?
    Kiers komt aan, mooi! Rustig maar zelfverzekerd plaatst kiers zijn 19inch.
    "Kiers wat doen we verwarming aan?" Kiers" Neeuh ff jas nog, wordt straks
    zweten hier met 12 250 watt voedingen"

Met de jas aan wachten we af.....

1 voor 1 druppelen me strijdmakkers binnen. Allemaal loaded met hardware,
    Heimat gezien, allemaal blije vrolijke gezichten.

De eerste game wordt gestart. Hoe sterk zijn we nu eigenlijk? 12 man meer
    is wel veel, op internet is het een verloren zaak dan.

Na 2 dagen fulltime gamen, bier zuipen, 3 minuten frisse lucht om de 4
    uur, roken en chips vreten ziet niemand er meer fris uit. Iedereen stinkt,
    laat bier scheten en is ongeschoren. De kamer is nooit meer dezelfde, de
    slaggeur van zweet bloed en tranen rook droge fan-air is geimpregneerd in
    het goedkope houten plafonnetje. Iedere man die vakantie viert in die kamer
    zal zich soldaat voelen en heldhaftige daden willen doen niet wetende
    waarom. Alle vrouwen zullen een bangig gevoel hebben en de kids zullen het
    maar een rare geur vinden. Maar wij weten beter. Het is de geur van de
    reden van het bestaan, de man is een krijger en zal in de eeuwigheid dit
    blijven. Dat is de natuur en dat is goed.

Zondag avond, is het voorbij. De spullen worden snel maar met tegenzin
    ingepakt. Kamer gestofzuigd. Nog even napraten, kopje koffie. Wat hebben we
    geleerd?

"We Colten ze wel" = Tja, we zijn echt te goed weetje
    "Even tien minuten sessie" = Zet die deur even open, het is hier warm
    benauwd en het stinkt.
    "Niet miepen maar schieten" = We verliezen wel, maar het is niet anders
    X, spreek uit "iks"

"Weet je nog dat en dit en toen ik met die tanks...." Weer dezelfde
    verhalen. Maar je wilt ze gewoon vertellen en horen. We kunnen maar niet
    vertrekken, iedereen weet dat ie weg moet maar niemand gaat weg. Nog een
    keer dat verhaal met die colts!
    Eindelijk mompelt iemand, ja moet weg enzo. Iedereen weet nu of nooit en
    springt op. Kopjes worden nog afgwassen. En de stinkende vermoeide maar
    gelukkige duitse soldaten verlaten het slagveld....

De poort uit. Richting Arnhem, net alsof het voorbestemd is. Het was een
    lastige missie met 10 man minder, maar ja we hadden armour he.

Even worden Heinz en ik gelukkig bij de Shell pomp terwijl we nog meer
    junkfood inslaan. (Het is nog netwerkweekend dus mag) "Hey daar heb je
    Spawn!, was mooi he spawn, we waren goed he!" Nog even staan de battle
    vrienden bijelkaar. Maar niet te lang, anders wordt het zo treurig. "Zie je
    morgen! Gaan we napraten!"

Tja... nu moet ik maar slapen. Morgen werken. Niks Panzer IV. Niks
    overmacht afslaan, niks met me maten in de Southpacific op een berg een
    hele kist granaten wegsmijten om een infantry aanval af te slaan. Niks
    Stuka's inroepen om twee Shermans weg te knallen die je proberen af te
    maken. Niks juichend opstaan en schreeuwen "Op 2 FUCKING TICKETS NA HEBBEN WE ZE WEER!!!" Niks triomfantelijk poseren op het strand, niks vliegen met zijn allen in formatie op de kop.

Nee werk, bah, echte wereld.

Top.
    2de in de Tour de BoF!
      maandag 15 augustus 2005 @ 00:53:23 #148
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29645877
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef jpjedi het volgende:
    Deze link moet ik ook eens verder uitdiepen:
    http://www.foolishentertainment.com/index.asp?p=2&s=6
    Hebben jullie dit in gebruik?
    Nee we moeten eerst maar eens zien dat we compleet zijn. Ach we spelen allemaal al jaren en spelen dus puur op ervaring en skills. We communiceren goed via TS.
    Over het algemeen bedenken we de strategie on the fly. Squad leaders roepen gewoon naar welke vlag ze gaan of krijgen een commando van de commander en de rest loopt er achteraan. Eigenlijk lopen ze ervoor, aangezien de squal leader meestal een beetje achter blijft als spawnpoint.
    Meer taktiek heb je niet nodig, wil je meer taktiek moet je gaan oefenen en dan krijg je verplichtingen en dan krijg je een echte clan en dan moet je op tweakers posten ipv Fok
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29647409
    lol net effe zitten kutten op een bijna lege server was geloof ik op dalian plant met die twee grote kerncentrale schoorstenen. Waar fillipe en ik er dus achter kwamen dat je :
    1 met een helikopter in die schoorsteen kan hangen (niet te diep uiteraard dan ga je eraan)
    2 Met een beetje geluk kan je op de rand komen de meest ideale sniper spot in het hele lvl

** voor zover deze nieuwspost**
    pi_29648408
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 19:57 schreef Fillipe het volgende:
    Ja maar ik betaal niet voor niets voor een server, waar je de mogelijkheid moet hebben om altijd op te kunnen spelen
    Ik bedoelde de war server om de war op te spelen natuurlijk omdat je op de normale server geen wachtwoord kon zetten en dat soort dingen waardoor er allemaal onbekende tussen lopen terwijl jij bezig bent met een war.
    pi_29648411
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 02:20 schreef domolanglekker het volgende:
    lol net effe zitten kutten op een bijna lege server was geloof ik op dalian plant met die twee grote kerncentrale schoorstenen. Waar fillipe en ik er dus achter kwamen dat je :
    1 met een helikopter in die schoorsteen kan hangen (niet te diep uiteraard dan ga je eraan)
    2 Met een beetje geluk kan je op de rand komen de meest ideale sniper spot in het hele lvl

** voor zover deze nieuwspost**
    Je kan er idd niet zo ver in (wel jammer opzich) maar om op die rand te gaan landen en dan als sniper erop zitten ga ik nog is uitproberen
    pi_29648414
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 06:39 schreef Razorback het volgende:

[..]

Je kan er idd niet zo ver in (wel jammer opzich) maar om op die rand te gaan landen en dan als sniper erop zitten ga ik nog is uitproberen
    Maar het is bijna 7 uur en dat betekent werk tijd
    Tot na 16:00 (zo laat kon ik altijd bij mijn stage naar huis)
      maandag 15 augustus 2005 @ 09:19:32 #153
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29649072
    Zo goedemorgen!

Voor het eerst sinds vrijdagavond weer achter een PC. Druk weekend gehad
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      maandag 15 augustus 2005 @ 09:30:35 #154
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29649200
    quote:
    Wat is trouwens erger:
  • Je vriendin die "W've lost an outpost" hard mee scandeerd vanuit de woonkamer.
  • Schaamteloos gejat van GoT.... zoooo waar
    pi_29649405
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Zo goedemorgen!

Voor het eerst sinds vrijdagavond weer achter een PC. Druk weekend gehad
    hehe dat werd tijd

Je hebt heel wat bij te lezen,..

lan party???
      maandag 15 augustus 2005 @ 10:00:25 #156
    56864 Marty26
    #Dislectisch Baggeren _O_
    pi_29649559
    Mogguh mensen
    Gisteren weer ff in jullie server zitten spelen
    [-SAT-]Dr.04 is mijn user name dan weet jullie dat ook weer.
    Oooh en waarom ik niet bij BOF zit is omdat ik al 6jaar lang voor de zelfde clan speel dus ja kan niet zomaar naar een andere over stappen. Maar ik wil wel backup BOFokker zijn
    Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
    pi_29649724
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:00 schreef Marty26 het volgende:
    Mogguh mensen
    Gisteren weer ff in jullie server zitten spelen
    [-SAT-]Dr.04 is mijn user name dan weet jullie dat ook weer.
    Oooh en waarom ik niet bij BOF zit is omdat ik al 6jaar lang voor de zelfde clan speel dus ja kan niet zomaar naar een andere over stappen. Maar ik wil wel backup BOFokker zijn
    hey morguh..

Je zat nog bij ons in het squad zag ik ja.. lekker gespeeld gisteren.

Kon je al niet thuisbrengen vandaar..nu is het duidelijk. Ik raad aan te verzoeken dat je niet meer gekicked wordt door de admins...
    pi_29650251
    mogge, ff over die lan. count me out... niet mijn ding...
      maandag 15 augustus 2005 @ 10:45:30 #159
    56864 Marty26
    pi_29650303
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

hey morguh..

Je zat nog bij ons in het squad zag ik ja.. lekker gespeeld gisteren.

Kon je al niet thuisbrengen vandaar..nu is het duidelijk. Ik raad aan te verzoeken dat je niet meer gekicked wordt door de admins...
    Bij deze dus Willen jullie me niet meer kicken AUB!
    of moet ik dat ergens anders doen?
    Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
      maandag 15 augustus 2005 @ 10:56:00 #160
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29650526
    Ja: je moet betalen
      maandag 15 augustus 2005 @ 10:57:45 #161
    56864 Marty26
    pi_29650569
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef Gunner het volgende:
    Ja: je moet betalen
    Waar voor om in een server te spelen?
    Ik vraag alleen of ze me niet zo 1 2 3 willen kicken
    pi_29650891
    De meeste BOF! ers hebben 15 euro over gemaakt om de server mogelijk te maken. Hij wordt betaald door de mensen van dit topic (lees de OP)
      maandag 15 augustus 2005 @ 11:13:30 #163
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29650926
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef jpjedi het volgende:

[..]

hehe dat werd tijd

Je hebt heel wat bij te lezen,..

lan party???
    Hehe had het gelezen...zal straks ff reageren op het Forum.

Ik kan op vrijdag en zaterdagavond echt niet gamen....dan wil ik gewoon bier zuipen met maten
      maandag 15 augustus 2005 @ 11:14:37 #164
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29650949
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Waar voor om in een server te spelen?
    Ik vraag alleen of ze me niet zo 1 2 3 willen kicken
    Ik zal je niet meer kicken. Het komt toch nooit voor dat er alleen maar BoF'ers inzitten...
      maandag 15 augustus 2005 @ 11:34:36 #165
    56864 Marty26
    pi_29651492
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik zal je niet meer kicken. Het komt toch nooit voor dat er alleen maar BoF'ers inzitten...
    Dank je wel
    En als ik er bijna alleen maar speel dan betaal ik wel mee hoor dat is geen probleem
    Maar ik speel het spel net dus wil ff kijken hoe en wat.
    pi_29651994
    ik wil me tevens ook beschikbaar stellen als (weekend)admin, was zaterdag echt naadje. en ik ben in het weekend meestal wel tot een uur of 2 aanwezig of iig online met xfire
    pi_29654021
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:42 schreef jazza het volgende:
    mogge, ff over die lan. count me out... niet mijn ding...
    Check..you`re out

jammer maar helaas.........
      maandag 15 augustus 2005 @ 13:06:19 #168
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29654100
    Gisteravond zijn de stats f*cked up geraakt op jullie server.
    Gisteren tijdens een handmatige switch is er iets mis gegaan, waardoor sickmind nu bovenaan staat in de global ranking met 1476398440 punten.
    Mijn stats zijn ook niet meer correct, aangezien ik 3de werd door die switch en werd beloond met een stuk of 25 bronze sterren...
    Domo zag het ook al dat de commander punten van Sickmind wel erg hoog waren.
    Ik denk niet dat het een cheat is van Sickmind, aangezien het bij mij ook fout is gegaan.
    Beetje jammer, na die switch van FuShe Pass gingen we naar Operation Clean Sweep en na 1 minuut spelen (ik zat bij DoMo in de heli) werd de server gereset.
    Het wachten is nu denk ik op patch 1.03 en hopen dat de RCon dan wel goed werkt. Het meest irritante na de nametag bug en TK+Punish zijn admins die de server resetten of de map resetten, zodat ze weer een kans maken om te winnen.

Edit:
    Volgens mij is de ronde 25x geteld en is er iets fout gegaan met het berekenen van de commander punten.
    Edit2:
    Volgens mij moet iedereen (die gisteravond speelde) zijn stats maar eens controleren. De ronde welke fout is gegaan was FuShe Pass welke af was gelopen om 20:11 (Tijd van de stats niet je eigen lokale tijd). Net gekeken bij DoMo[NL] en volgens mij heeft hij er een hele lading silvere sterren bij gekregen.
    Beetje jammer allemaal
    2de in de Tour de BoF!
      maandag 15 augustus 2005 @ 13:12:48 #169
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29654268
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Gisteren tijdens een handmatige switch is er iets mis gegaan, waardoor sickmind nu bovenaan staat in de global ranking met 1476398440 punten.
    Mijn stats zijn ook niet meer correct, aangezien ik 3de werd door die switch en werd beloond met een stuk of 25 bronze sterren...
    Ik denk niet dat het een cheat is van Sickmind, aangezien het bij mij ook fout is gegaan.
    Beetje jammer, na die switch van FuShe Pass gingen we naar Operation Clean Sweep en na 1 minuut spelen (ik zat bij DoMo in de heli) werd de server gereset.
    Het wachten is nu denk ik op patch 1.03 en hopen dat de RCon dan wel goed werkt. Het meest irritante na de nametag bug en TK+Punish zijn admins die de server resetten of de map resetten, zodat ze weer een kans maken om te winnen.

Edit:
    Volgens mij is de ronde 25x geteld en is er iets fout gegaan met het berekenen van de commander punten.
    Is toch alleen maar makkelijk . Minimale inzet, maximaal resultaat. Ik had ook ineens een boel bronzen en zilveren medailles. . Ik dacht al, dat kan nooit kloppen. Het zal vast wel aangepast worden op de account server en anders heb je geluk .

Edit: Klopt, ik heb ineens 27x Brons en Fushe Pass als meest gespeelde map (ik speel hem zelden). Ik heb er ook zo'n 1100 punten bij gekregen.

Sickmind staat nu wel erg ver voor op de ranking (zijn is nog niet veranderd).

[ Bericht 7% gewijzigd door PirE op 15-08-2005 13:18:57 ]
    pi_29654948
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Edit:
    Edit2:
    Volgens mij moet iedereen (die gisteravond speelde) zijn stats maar eens controleren. De ronde welke fout is gegaan was FuShe Pass welke af was gelopen om 20:11 (Tijd van de stats niet je eigen lokale tijd). Net gekeken bij DoMo[NL] en volgens mij heeft hij er een hele lading silvere sterren bij gekregen.
    Beetje jammer allemaal
    hehe maat van me had gelijk 4 gouden medailles en hij heeft nog geen 200 punten in zijn global rank. Ik denk al hoe flikt hij dat nou toch., zal mijn eigen stats eens controleren..en snel screenshotje maken haha

Wat is ook al weer de werkende link om je worldstats te bekijken??
    Edit: al gevonden in rudy zijn onderschrift..
      maandag 15 augustus 2005 @ 13:47:27 #171
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29655214
    Het is wel tof . Ik speelde Fushe als Engineer (China) en heb alleen maar in een tank gezeten, het resultaat .

CHINA - W 44 - L 15 Best round: 79 Time: 19h 18m 44s

Engineer: kills: 436 deaths: 296 K/D ratio: 1.47 Time: 16h 17m 33s (dankzij mijn John Rambo actie met shotgun \o/)

En ineens 14 Tankuren .
    pi_29655407
    bij mij valt het mee 4600 punten ipv 4000 maar wel 12 uur fushe.. terwijl ik dat bijna nog nooit gespeeld heb., haha
    pi_29656083
    ja die sick figuur is nu nr 1 in de stats.. te ziek gewoon.. denk toch een hackje hoor
      maandag 15 augustus 2005 @ 14:27:14 #174
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29656311
    Ik weet waar het probleem vandaan komt!

Gisteren deed ik met een command het level VAN FuShe Pass naar Songhua Stalemate wisselen. Zoals je gemerd hebt crashte de server bij het laden van Songhua Stalemate. Waarschijnlijk is er iets gebeurd waardoor de score van FuShe Pass 20x is meegerekend.
    pi_29656370
    eens kijken hoe lang t duurt voordat al onze stats teruggezet worden. dit gaat natuurlijk niet onopgemerkt
      maandag 15 augustus 2005 @ 14:30:19 #176
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29656390
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef BMH het volgende:

Gisteren deed ik met een command het level VAN FuShe Pass naar Songhua Stalemate wisselen. Zoals je gemerd hebt crashte de server bij het laden van Songhua Stalemate. Waarschijnlijk is er iets gebeurd waardoor de score van FuShe Pass 20x is meegerekend.
    BMH CHEATER!!!!!!!!!!!111111111111111

Ik geef wel een seintje als ik weer een goede ronde heb gehad, dan kan je dezelfde truc weer uitvoeren
    pi_29656513
    denk dat de vorige no 1 in de stats een hartaanval krijgt als ie ziet dat sickmind nu de no 1 positie heeft
    pi_29656949
    exp.electric slaapt nu niet meer
    pi_29657463
    Wat is eigenlijk precies de naam van jullie server, dan kan ik ook eens een kijkje nemen
    Ik heb er al een tijdje naar gezocht, maar ik kan hem niet vinden
    Ik ben trouwens Mr_Henkie[NL] bij BF2.
      maandag 15 augustus 2005 @ 15:12:36 #180
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29657570
    Band of Fok!kers Ranked Public Server by I3D

pi_29657738
    Bedankt, ik zal zo eens ff een kijkje nemen
      maandag 15 augustus 2005 @ 15:41:25 #182
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29658399
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef jpjedi het volgende:
    exp.electric slaapt nu niet meer
    Die gaat nu echt 24/7 spelen
    pi_29658695

G o T

vs

FOK!KERS

pi_29658756
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
    Bedankt, ik zal zo eens ff een kijkje nemen
    Connect to IP:

Gewoon de server joinen aan de hand van het IP-adres oftewel: 84.244.130.114 (poort 16567)
    pi_29661231
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef BMH het volgende:

Dat moet je zeker vaker proberen jah (echt jammer dat ik er weer niet bij was )
    pi_29661741
    Ik ging even kijken naar de nieuwe nummer 1, dacht dat het verschil nou niet zo groot zou zijn.
    Nummer 1: 1476398440
    Nummer 2: 80558

Nummertje 2 zit volgens mij nu echt te denken van hoe the fuck kan die gast zoveel halen in 1 dag
    Maar als ik is diep in mijn geheugen graaf is dit al is eerder gebeurt dat er 1 of ander gappie op nummer 1 stond met een voorsprong van weet ik hoe veel.

Wel grappig zijn best round score op FuShe Pass: 738197528
    Of zijn commander score van: 1476395072
    Of zijn aantal punten in een uur: 21559294.2

Vanavond ben ik trouwens ook wel van de partij om is wat mensen lekker af te raggen
      maandag 15 augustus 2005 @ 17:20:46 #187
    91039 mstx
    2x1/2 = 1/2 x 1/2
    pi_29661872

wtf
    👾
      maandag 15 augustus 2005 @ 17:24:37 #188
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29661964
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 17:20 schreef mstx het volgende:
    [afbeelding]

wtf
    Zat die gisteren ook in de BoF server?
    pi_29662054
    whaha zieke shit... en dat enkel door een reset van de server??

damn...

en dat ook nog mn oude irc nick is lol

die electric zal wel raar kijken : en de rest vd wereld ook

zou ea hier trouwens niet achteraan gaan ofzo?... lijkt me tochwel of niet
    Narf!
    pi_29662165
    btw ppl vanavond tussen 19:00 en 20:00 beginnen tot een uur of 22:00 ??

beetje oefenen en puntkes halen

dus admins beware !
    Narf!
    pi_29662267
    denk dat alarm zo geslagen is op schiphol oost... anders wel ergens anders op de wereld idd haha
    pi_29663380
    hoe zit het met de battlerecorder
    Hell To The Liars
      maandag 15 augustus 2005 @ 18:17:04 #193
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29663398
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 18:16 schreef Droopie het volgende:
    goed
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_29663551
    *Boing* dat was m'n hoofd, man wat een weekend zeg.

Vrijdagavond begon het feest al, alles moest aan de kant want er moest een feest komen. Zaterdag nog een hele dag bezig geweest en ja hoor alles werkt. s Avonds een geweldig fout feest gehad (we gingen uiteindelijk uit ons dak op ABBA, nou dan weet je ongeveer hoe fout het was ) en s avonds was ik totally wasted. Zondag maakte m'n maag bewegingen waarvan ik niet wist dat ze bestonden maar goed toch alles binnen kunnen houden. Toen op naar de avond, verjaardag met familie. Iets rustiger aangedaan en dat ging wel weer goed. Vandaag weer wezen werken en nu eindelijk weer achter een PC.

Een paar korte punten. Dat Morpheus er niet was dit weekend is ook deels mijn fout. We hebben het een keer op MSN even op hem afgeschoven maar daarbij niet genoeg rekening gehouden met de agenda's.

Over het admin punt. De reden dat we op dit moment nog even willen wachten met admins is heel simpel. We zijn nu met 4 en volgende week komt escape terug met een verbinding zodat het er al weer 5 zijn. Daarnaast is zomervakantie een vreemde tijd aangezien veel mensen niet in een vast ritme leven en het dus lastig plannen is.

De warserver, daar stuur ik zo eens een mailtje over naar i3d.

Het verwisselen van map als er verloren wordt. Dat is simpelweg ongehoord. Spawncampen is not done maar zodra men je laatste vlag heeft bereikt vervalt die regel. Jammer maar helaas.

De LANParty. Datum is altijd twijfelachtig alhoewel een weekend me wel goed bevalt. Ik woon praktisch in Rotterdam (lees: ik woon praktisch bij m'n vriendin) dus ik ben er zo. The Gamecenter is ontzettend eenvoudig te bereiken. Neem de trein naar Rotterdam CS en vanaf daar een trein naar Blaak en je bent er.

Over de admin tools. Op dit moment werken de admintools bagger. Om de zoveel ronden klapt het gehele rcon systeem eruit en is er voor de admins geen mogelijkheid meer om iets op de sever te doen zonder deze te resetten. Dit is een bekende bug bij EA en ze gaan het dan ook in patch 1.3 verhelpen. Tot dan kunnen wij niets anders doen dan continue de server resetten, ook wij zijn daar niet blij mee.

Voor overige vragen en onduidelijkheden ben ik de hele avond op MSN en Xfire en vanavond eindelijk weer eens even knallen
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29663659
    yeah you go girl boy
    Narf!
    pi_29663817

Aanmeldingen:
    Jedi
    Sickert + support
    Dickie
    BMH
    Ash
    I-Spy
    Stoja
    Umm-Qasr
    Mitch
    Jafarx (?)
    Johan

plus nog andere BF2-ers:
    MrWheels
    Timminater (?)
    drBravo
    Voske
    DunTinnus

maandag 15 augustus 2005 @ 18:50:24 #197
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29664285
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 18:16 schreef Droopie het volgende:
    Die staat uit
    pi_29664477
    whaha

* Sickert gaat over een minuut of 10 online ik zie de rest vanzelf wel! prepare to DIE!!
    Narf!
      maandag 15 augustus 2005 @ 19:19:27 #199
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29665365
    Vanavond ben ik waarschijnlijk ook weer aanwezig
    pi_29665409
    jah ik ook maar straks ofzo
    pi_29666111
    Ik ga nog even eten en dan ben ik er ook weer bij!

Vannacht ook weer spelen, was gister ook grappig met Domo beetje gekloot.

Anyway tot straks!
      maandag 15 augustus 2005 @ 19:46:44 #202
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29666500
    Vertel mij eens wat meer over de battlerecorder op de Server aub?
      maandag 15 augustus 2005 @ 19:56:45 #203
    56864 Marty26
    pi_29666870
    * Marty26 is ook weer van de party vanavond
    Is altijd gezellig in de server bij jullie
    pi_29667032
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 19:56 schreef Marty26 het volgende:
    * Marty26 is ook weer van de party vanavond
    Is altijd gezellig in de server bij jullie
    Ja het is een prettige server
      maandag 15 augustus 2005 @ 20:03:57 #205
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29667126
    behalve als er high-pingers tussen zitten
    pi_29667301
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:03 schreef Gunner het volgende:
    behalve als er high-pingers tussen zitten
    Kijk ik speel beroerd maar heb wel een goede ping
      maandag 15 augustus 2005 @ 20:13:23 #207
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29667474
    Ik sta klaar om te kicken, mits nodig
    pi_29667814
    Waarom werkt dat TS dan niet,ik connect met het goede ipadres maar krijg constant
    ewwor zo klinkt het dan
      maandag 15 augustus 2005 @ 20:34:34 #209
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_29668133
    Ik hoorde net dat de boel stuk was, al gefixd?
    pi_29668181
    Is dat TS ip adres in de oppo nog steeds werkende dan?
    pi_29668187
    Ja kwamen we net op een van de mooiste mappen uit verbreekt de verbinding met de server

Hij is nog niet up and running.
    pi_29668204
    net

weer een award en badge gehaald als commander
    deze:

en deze:

en nog zown brons geval
    Narf!
    pi_29668236
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
    Is dat TS ip adres in de oppo nog steeds werkende dan?
    nee geloof t niet

TS bij mn naam wel

wachtwoord is FOK!
    Narf!
    pi_29668245
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef Fillipe het volgende:
    Ja kwamen we net op een van de mooiste mappen uit verbreekt de verbinding met de server

ja helaas ... strike @ karkand zat er aan te komen
    Narf!
    pi_29668259
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef Sickert het volgende:

[..]

nee geloof t niet

TS bij mn naam wel

wachtwoord is FOK!
    Damn dat is het
    Thanks
      maandag 15 augustus 2005 @ 20:47:08 #216
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29668497
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef Fillipe het volgende:

Ik kan nix doen zonder acces tot de control pannel
    pi_29668500
    Sickert.nl is playing Mashtuur City on Band of Fok!kers Ranked Public Server by I3D

helemaal niks gast de server ligt er uit
    Narf!
    pi_29668561
    Oh ik wilde net opstarten
    pi_29668580
    nou zie je nou wel.. EA heeft m gewoon gemold na onze stat booster :|
    pi_29668589
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:47 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik kan nix doen zonder acces tot de control pannel
    Ik heb het al eerder gezegd, wanneer geven ze je jou nou eens volledige toegang
    pi_29668601
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:49 schreef domolanglekker het volgende:
    pi_29668609
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:49 schreef domolanglekker het volgende:
    ,mijn stats mogen ze wel deleten,als zou ik mn atackgun wel missen
    pi_29668640
    Jezus ik schrok me de tering
    Teamspeak doet het dus,nu nog een headset
    pi_29668670
    * Sickert zo lekker commanderen
    Narf!
    pi_29668698
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef domolanglekker het volgende:
    nou daar ging ons avondje knallen
    Ja hodfer
    Maar hoe weet ik nou van tevoren bij wie ik zit,ivm TS?
    pi_29668700
    over 5 minz doet ie het weer volgens FJD ( mitchieboy)
    Narf!
    pi_29668719
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja hodfer
    niet je moet gewoon later ff switchen... of kan je niet van game naar desktop en weer terug?
    Narf!
    pi_29668722
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja hodfer
    Je kan van team/kanaal verwisselen bij TS.

En ik wil knallen
    pi_29668743
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef Sickert het volgende:

[..]

niet je moet gewoon later ff switchen... of kan je niet van game naar desktop en weer terug?
    Nee was het maar zo
    normaal toch f11 of alt enter,maar mn scherm blijft altijd maximized
    pi_29668846
    alt+tab doe ik hier en dan kan ik gewoon weer alles doen naja dankzij mn 1 gig geheugen ...

met mn 512 ging het ook niet
    Narf!
    pi_29668872
    server up and running

thnx mitchie
    Narf!
    pi_29668884
    Waarom is m'n score helemaal fucked up in de BFHQ?
    -
    pi_29669123
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:57 schreef Sickert het volgende:
    alt+tab doe ik hier en dan kan ik gewoon weer alles doen naja dankzij mn 1 gig geheugen ...

met mn 512 ging het ook niet
    Ja ik heb ook 1024 even proberen dan
    pi_29669563
    boehoe server er weer uit... *huilie* admins whats the prob?...
    Narf!
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:16:40 #237
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_29669570
    ja vervelend
    pi_29669595
    Argh alweer! Zaten we net met alle fok!kers in één team...
    pi_29669616
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja ik heb ook 1024 even proberen dan
    luktie ? dan kan je gewoon nog naar TS om eventueel te switchen

alleen ben ik wel eens mn muiskwijt maar dan alt tab ik nara xfire en schud ik een paar keer en is ie weer terug
    Narf!
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:22:13 #240
    13036 Frenkyboy
    Medium Pimping Unfortunately
    pi_29669785
    Server scoort hoog op de gaarheids-factor vanavond... en het is nog wel mijn eerste avond...
    aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
    pi_29669813
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef Frenkyboy het volgende:
    Server scoort hoog op de gaarheids-factor vanavond... en het is nog wel mijn eerste avond...
    ah vandaar al die problemen
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:24:53 #242
    13036 Frenkyboy
    pi_29669890
    Mjah misschien ben ik het wel. Of misschien zit er iemand met de admin tooljes te klooien
    pi_29669975
    misschien heeft de schoonmaker wel effe een stopcontact nodig ofzo
    pi_29670001
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef Frenkyboy het volgende:
    Mjah misschien ben ik het wel. Of misschien zit er iemand met de admin tooljes te klooien
    zal unleashedmitch niet wezen
    Narf!
    pi_29670011
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:26 schreef domolanglekker het volgende:
    misschien heeft de schoonmaker wel effe een stopcontact nodig ofzo
    Narf!
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:27:52 #246
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29670022
    Zit er iemand met de tools te kloten of zit er bij i3d iets goed fout???
    pi_29670100
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Gunner het volgende:
    Zit er iemand met de tools te kloten of zit er bij i3d iets goed fout???
    t adres is wel te pingen.. denk dat de bfserver alleen niet draait
    pi_29670178
    mitch heeft m net gereset hij zal het zo moeten gaan doen
    Narf!
    pi_29670330
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Sickert het volgende:
    en nu hopen dat ie t blijft doen
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:36:25 #250
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29670356
    Re-setten is natuurlik niet DE oplossing

Gaat iemand contact met i3d zoeken?
    pi_29670399
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Gunner het volgende:
    Re-setten is natuurlik niet DE oplossing

Gaat iemand contact met i3d zoeken?
    alle problemen worden opgelost met de volgende patch.. :|
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:37:35 #252
    13036 Frenkyboy
    pi_29670401
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Sickert het volgende:
    Dat ding boot trager boot dan mijn oude WinXP op een PIII 400... die deed er een kwartier over..
    pi_29670441
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef Frenkyboy het volgende:

[..]

Dat ding boot trager boot dan mijn oude WinXP op een PIII 400... die deed er een kwartier over..
    servers booten altijd langzamer.. die moeten eerst een paar gb aan geheugen checken.. raid initialiseren etc etc
    pi_29670622
    duurt nu wel erg lang normaal is rebooten vd server zo gebeurt.. meestal zo'n 5 minuten.. dit is al bijna een kwartier
    Narf!
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:46:20 #255
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29670799
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Sickert het volgende:
    duurt nu wel erg lang normaal is rebooten vd server zo gebeurt.. meestal zo'n 5 minuten.. dit is al bijna een kwartier
    The server has crashed. Please wait 5 minutes ... 20 minutes and connect again. Thank you. - EA robo-snol
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:46:52 #256
    56864 Marty26
    pi_29670829
    * Marty26 gaat morgen overdag nog wel ff knallen
    @ghostbuster! Doe ff me toevoegen aan msn
    pi_29671224
    troubles in paradise guys, niemand online?
    pi_29671299
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef jazza het volgende:
    troubles in paradise guys, niemand online?
    de server is zeg maar niet werkend
    pi_29671500
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

de server is zeg maar niet werkend
    o, ok. wat raar...
    pi_29671682
    De server klapt er inderdaad om de haverklap uit. Het goede nieuws is dat ik lijk te hebben ontdekt wat (een van de) oorzaken is dat de Rcon eruit klapt. Zodra je met een admin tooltje een connectie hebt met de server en je klikt die met het kruisje weg (dus het hele programma) dan is het meteen einde Rcon.

Dus bij deze voor degene met admintooltjes: NOOIT JE ADMIN TOOL MET HET KRUISJE AFSLUITEN ALS ER NOG VERBINDING IS MET DE SERVER!!

Goed, server heeft weer een fresh reboot gekregen dus zal over een paar minuten up zijn.
    pi_29672064
    poetst zijn G36C maar weer eens op.. En slijpt zijn karbonades snijder GI edition ..
    pi_29672105
    Sickert: ''hey ik wil ook meedoen nu de server het weer doet, alleen doe ik het nu niet anders zit ik er weer achter tot een uur of vier en ik moet om zes uur op'' *huilie*

Johan:'' Ja net of de server het zo lang doet..''

Narf!
    pi_29672120
    http://www.gamesyndicate.nl/

NIEUWS!!

mensen mensen luistert!

Johan Sickert en ondergetekende (met name Johan) hebben het geweldig idee om in te schrijven voor de fightnight.

Deze avond is met open inschrijving en er wordt in het gamecenter ook BF2 gespeeld. Data zijn 17 september (thema `one bridge too far` ) en 19 november.

Wat denken jullie hier van en welke datum kunnen jullie? Als de meeste kunnen dan pakken we gelijk september. inschrijven vanaf 3 september officieel en voorinschrijving bij mij per mail:

jpmulders@hotmail.com

Ik wil van iedereen een mail om zeker te zijn! met dank....
    pi_29672598
    @jpjedi ik doe iig niet mee...

ik zien jullie morgen wel weer online, wordt nu te laat om nog te gamen... want ik wil minimaal 2-3 uur gamen.
    pi_29672707
    Welke datum komt jou het beste uit voor een Battlefield meet
    » 17 september
    » 19 november
    » maakt me geen ruk uit

maak je eigen FOK! poll zelf!

Ter aanvulling van Jedi

Dit betekent NIET dat je jedi niet moet mailen over de eventuele deelname!!
    Narf!
    pi_29672782
    Wel cool ja Ik denk er iig nog even over na.

Overigens hebben zojuist alle admins een kleine uitleg gehad over de server, dus nu hebben er als het goed is vijf man totale (voor zover mogelijk door EA ) toegang tot de server.

Overigens denk ik er over om het hele 'Game Information' gedeelte uit de website te slopen. Het is ontzettend veel werk om het geheel weer in een normaal block te krijgen en zoveel wordt t toch niet gebruikt, dan komen er wat minder koppen op de site waardoor het ook iets overzichtelijker en duidelijker wordt.
    pi_29673843

G o T

vs

FOK!KERS

pi_29674997
    Begin ff opnieuw omdat ik niet de mist in wil gaan met onze nieuwe opzet waarbij we moeten reserveren.

Mails binnen van:

mrWheels
    Sickert
    Jedi
    DrBravo
    DunTinus

Graag stemmen en mailtje aub!
    pi_29675023
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef i-spy24 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
    G o T

vs

[afbeelding]
    FOK!KERS

tja ik weet de tijd ook niet

maar moet je dit nu elke keer zo helemaal uitgebreid posten?....
    Narf!
    pi_29675070
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef i-spy24 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
    G o T

vs

[afbeelding]
    FOK!KERS

Gast kap daar eens mee, het is nu wel duidelijk en zonder die oerlelijke plaatjes (behalve die van ons dan) snappen we het ook wel.

Ga het tijdstip lekker regelen en meldt het maar als het rond is, dit heeft echt 0,0 nut en is irritant.
    pi_29675081
    Ja i-spy
    pi_29675156
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

tja ik weet de tijd ook niet

maar moet je dit nu elke keer zo helemaal uitgebreid posten?....
    ga nou eens slapen man... 6.00 is vroeg!

Thanks voor de poll, goed idee. Denk wel dat ik al veel meer stemmers heb dan mailers,..
    pi_29675184
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef jpjedi het volgende:
    Begin ff opnieuw omdat ik niet de mist in wil gaan met onze nieuwe opzet waarbij we moeten reserveren.

Mails binnen van:

mrWheels
    Sickert
    Jedi
    DrBravo
    DunTinus

Graag stemmen en mailtje aub!
    wie is die Jedi? ..
    die ken ik niet...
    opsouteh met die gast
    Narf!
    pi_29675247
    Zit hier op het eiland Elba met een ping van 3,7...Overdag ff Napoleon huis bezocht en nu lekker gamen op de hotelpc naast de bar..

Heerlijk gespeeld net mannen!

Weltrusten! (of sta ik net op?)
    pi_29675278
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef Sickert het volgende:

[..]

wie is die Jedi? ..
    die ken ik niet...
    opsouteh met die gast
    kwit ut ok nie

Wel een pannelap volgens mij
    pi_29675323
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ga nou eens slapen man... 6.00 is vroeg!

Thanks voor de poll, goed idee. Denk wel dat ik al veel meer stemmers heb dan mailers,..
    je hebt 5 aanmeldingen en 4 voor 17 sept en 1 voor maakt me geen ruk uit
    Narf!
    pi_29675361
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Sickert het volgende:

[..]

je hebt 5 aanmeldingen en 4 voor 17 sept en 1 voor maakt me geen ruk uit
    Wheels heeft gestemd, jij en mezelf,,....

en ik heb maar 2 mails binnen.. 2 spookstemmers
    pi_29675382
    Ik heb nu opeens steeds dat ik na een minuut van een server word gedisconnect..
    Wat kan dat zijn, m'n internet doet het prima..Firewalls staan uit. Het begon gisteren opeens.
    -
    pi_29675428
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wheels heeft gestemd, jij en mezelf,,....

en ik heb maar 2 mails binnen.. 2 spookstemmers
    Spookstemmers waar
    pi_29675464
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Spookstemmers waar
    pak ze, pak ze
    pi_29675495
    waar wordt die meeting ghouden met of zonder pc?
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    pi_29675502
    en iemand anders is nog aan het mailen... zal ispy wel zijn

*flauw*

maar ik denk dat als ispy ook komt we zeker een leuke avond hebben dan zien we eindelijk de man die elke keer op zn eigenwijze dingen post en brengt..

ik vind m wel cool eerst vond ik m irri maar begin m wel te waarderen enzo
    best jong bedoeld het allemaal goed!

I-spy24
    Narf!
    pi_29675563
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:

*flauw*

maar ik denk dat als ispy ook komt we zeker een leuke avond hebben dan zien we eindelijk de man die elke keer op zn eigenwijze dingen post en brengt..

I-spy24
    Mja ik heb z`on idee dat ik hem irl ,hetzelfde aan wil doen als in BF2
    Maar ik kom niet
    pi_29675567
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:

*flauw*

I-spy24
    pi_29675572
    Heb nog geen knife medal namelijk
    pi_29675614
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Maar ik kom niet
    Toch leuk man zo iemand erbij.. Hebben we iets om ons druk om te maken. Als we allemaal standaard door het midden waren was er allemaal geen zak aan..
    pi_29675634
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Silver_Shark het volgende:
    zonder

lees dan ook eens menneke!

http://www.gamesyndicate.nl/

17 sept of 19 november

mail je naam (fok en BF2) naam naar jpmulders@hotmail.com met daarbij de datum dat jij kan/wil en maakt het je niet uit doe dan beide datums
    Narf!
    pi_29675636
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Toch leuk man zo iemand erbij.. Hebben we iets om ons druk om te maken. Als we allemaal standaard door het midden waren was er allemaal geen zak aan..
    Ja dat is ook zo
    pi_29675789
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Silver_Shark het volgende:
    He foxke!!
    waar hang jij uit de laatste tijd.. begin je bijna te missen. Je ws de enige stem die op TS kan onthouden..

Dat maatje van je, mr exp.electric, is wel wat chagrijnig hoor. hij is heilig van overtuigd dat sickmind een cheater is,, Hij kan er niet van slapen denk ik en dan wordt je wel chagrijnig. hehe

maar als je ff terug gaat lezen wordt je best wat wijzer.. ff urlletjes volgen

geen gesjouw, is een soort gamecenter/internet cafe.. ik hoop dat je mag komen van je ouders..
    flauwmodus `uit`
    pi_29675928
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:37 schreef jpjedi het volgende:

[..]

He foxke!!
    waar hang jij uit de laatste tijd.. begin je bijna te missen. Je ws de enige stem die op TS kan onthouden..

Dat maatje van je, mr exp.electric, is wel wat chagrijnig hoor. hij is heilig van overtuigd dat sickmind een cheater is,, Hij kan er niet van slapen denk ik en dan wordt je wel chagrijnig. hehe

maar als je ff terug gaat lezen wordt je best wat wijzer.. ff urlletjes volgen

geen gesjouw, is een soort gamecenter/internet cafe.. ik hoop dat je mag komen van je ouders..
    flauwmodus `uit`
    hij heeft hem aangeven bij Ea, maar waar wordt die meeting gehouden??????????????
    pi_29675982
    Jedi je bericht over de battlefield meet staat ook licht aangepast op het forum van Bof!

en ik post het wel bij de nieuwe OP!

hier dus:

http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?2.135

[ Bericht 32% gewijzigd door Sickert op 15-08-2005 23:53:41 (editsels) ]
    Narf!
    pi_29676132
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Maar ik kom niet
    nee joh!!

kom maar hoor I-spy we doen niks!!

nee ff zonder dollen...
    ik begin m wel te waarderen en hij ons inmiddels ook! anders zou ie niet terug komen
    op de server en ik hoop ook zeker dat ie kan de 17e of 19e!

zou gewoon supervet! en van mij mag ie de tactiek bepalen (voor 1 ronde...)
    Narf!
    pi_29676309
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:40 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

hij heeft hem aangeven bij Ea, maar waar wordt die meeting gehouden??????????????
    Wat een janker..........
    Hij zei het al ja. Ik ga mijn 600 punten ook niet inleveren hoor anders geef ik electric aan voor cheaten hehe

geintje
    pi_29676344
    ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
      maandag 15 augustus 2005 @ 23:49:45 #295
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29676353
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:40 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Hoe oud is die gast eigenlijk?
    pi_29676372
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef PirE het volgende:

[..]

Hoe oud is die gast eigenlijk?
    16
    pi_29676468
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
    ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
    zelf treinen is niet moeilijk maarja het is in de avond en Rotterdam (niet dat dat zo gevaarlijk is magoed) ik hoop voor je dat iemand je mee kan nemen ofzo.. zou wel leuk zijn iig
    Narf!
    pi_29676519
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:

[..]

zelf treinen is niet moeilijk maarja het is in de avond en Rotterdam (niet dat dat zo gevaarlijk is magoed) ik hoop voor je dat iemand je mee kan nemen ofzo.. zou wel leuk zijn iig
    rotterdam niet gevaarlijk ?
    pi_29676565
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:53 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

rotterdam niet gevaarlijk ?
    bijna elke dag wordt daar wel 1 iemand vermoordt ofzo
    pi_29676568
    quote:
    BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...
      maandag 15 augustus 2005 @ 23:55:15 #301
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29676579
    quote:
    Hmm, ik woon in Deventer, maar ik weet nog niet zeker of ik kan.
    Anders ga ik sowieso met de trein
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')