We missen wel 3 linksquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:58 schreef Eix het volgende:
Eerste keer dat ik zelf een slowchat topic start.
Tis me gelukt.
Ik zie t ook, scheisse. Kan iemand de link van 92 ff opvissen?quote:
quote:_» Bregtje «_ ..I need a Sweet boy.. zegt:
noord holland?
Ín Amsterdam nog welquote:_» Bregtje «_ ..I need a Sweet boy.. zegt:
ligt in amsterdam ofzo?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef -Mo- het volgende:
Je wilt niet weten wat Brechtje over Zwolle denkt
[..]
[..]
Ín Amsterdam nog wel
Nee joh, dat plaatje vinik echt echt vetquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:01 schreef saaw het volgende:
wat is dat plaatje trouwens achterlijkwie heeft t gemaakt
als ik nu iemand ontzettend beledig: sorry
Lama, al opgevist.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik zie t ook, scheisse. Kan iemand de link van 92 ff opvissen?
Sinds wanneer heb je Brechtje in je lijstquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
Ín Amsterdam nog wel
Ja, zet me lekker voor lul.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
Ín Amsterdam nog wel
Ze had me toegevoegdquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je Brechtje in je lijst![]()
bananen zijn vollop coolquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee joh, dat plaatje vinik echt echt vet![]()
Met bananen en breezers![]()
Ik bedoel het allemaal goed... Ik laat zien hoe schattig je bentquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, zet me lekker voor lul.![]()
![]()
*hersensblond is.![]()
Wij vinden jou nooit voor lul staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, zet me lekker voor lul.![]()
![]()
*hersensblond is.![]()
Schattig?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik bedoel het allemaal goed... Ik laat zien hoe schattig je bent![]()
![]()
Diepgaand over koetjes en kalfjes?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ze had me toegevoegd
En nu hebben we hele diepgaande gesprekken
![]()
k weet niet hoor maar ik zie mn ava er nog niet bij staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:07 schreef Eix het volgende:
Scheisse, krijg db error bij t update van de op.![]()
Heb wel bij de Wiki links toegevoegt.
En Saaw's avatar.
Bier is goed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:05 schreef saaw het volgende:
[..]
bananen zijn vollop cool
maar condooms, breezers en bier?
sex en drank is wayyyy overrated
Voeg ook ff deze topic toequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:07 schreef Eix het volgende:
Scheisse, krijg db error bij t update van de op.![]()
Heb wel bij de Wiki links toegevoegt.
En Saaw's avatar.
bier is okeequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Bier is goed.
De rest is idd gewoon knudde.
mail je nieuwe wiki ff naar een modje danquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:10 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan ik trouwens t wijzigen van de op vergeten, Ik blijf database errors krijgen.
Holleej holleej.quote:
Ik heb ons allerliefste zwepige mod al aangeken maar ze heeft ook dat probleem.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:11 schreef saaw het volgende:
[..]
mail je nieuwe wiki ff naar een modje dan
of kijk brechje ff lief aan, dat s misschien makkelijker
nja zo'n probleem is het niet, toch? laat lekker staan johquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb ons allerliefste zwepige mod al aangeken maar ze heeft ook dat probleem.![]()
Ik kon wachten op de dag dat de error verholpen is of ik mocht bij de admins gaan zeiken zei ze.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:13 schreef saaw het volgende:
over een kwartiertje komen wat mensen mij ophalen om nog ff een biertje te gaan drinken ofzo, maar ik ga ook optijd mn bedje in denk ik
Nee nee, het ging iets anders.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb ons allerliefste zwepige mod al aangeken maar ze heeft ook dat probleem.![]()
Ik kon wachten op de dag dat de error verholpen is of ik mocht bij de admins gaan zeiken zei ze.![]()
Maar nu staat wel je geweldige avatar er niet bij.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:14 schreef saaw het volgende:
[..]
nja zo'n probleem is het niet, toch? laat lekker staan joh
valt wel mee, misschien een uurtje ofzo, ik lig braaf om 3 uur in mn bedjequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Je gaat t wel laat maken als je nu nog gaat jatzen.![]()
Ik geef t trouwes op met de OP, volgende topique is ie wel weer goed.
Ow, schattig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:16 schreef saaw het volgende:
[..]
valt wel mee, misschien een uurtje ofzo, ik lig braaf om 3 uur in mn bedje
Ja die is echt zieligquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Ow, schattig.![]()
Maar je kent onze Imberr nog niet.![]()
Imberr blijft teminste als je et lief vraagtquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Ow, schattig.![]()
wie???quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Ow, schattig.![]()
Een meisje van Fok! uit Geleen, die bleef altijd op tot 6 uur ofzo. Op een bepaald moment was t zo erg dat ze om half negen 's morgens ging slapen en om 1800 uur weer opstond en ging Fokken.quote:
Zeg, Saaw vraagt alleen maar n massage van Mohammed. Valt dus nog best mee eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
Imberr blijft teminste als je et lief vraagt![]()
niet huilen krijg je een ligaquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Een meisje van Fok! uit Geleen, die bleef altijd op tot 6 uur ofzo. Op een bepaald moment was t zo erg dat ze om half negen 's morgens ging slapen en om 1800 uur weer opstond en ging Fokken.
Maar ze is nu op vakantie.![]()
whaha nja iemand moet het toch in de gaten houden ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Een meisje van Fok! uit Geleen, die bleef altijd op tot 6 uur ofzo. Op een bepaald moment was t zo erg dat ze om half negen 's morgens ging slapen en om 1800 uur weer opstond en ging Fokken.
Maar ze is nu op vakantie.![]()
dan zou ik 'nog even' blijven, niet de hele nachtquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, Saaw vraagt alleen maar n massage van Mohammed. Valt dus nog best mee eigenlijk.![]()
![]()
Vier weken geen internet!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:21 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha nja iemand moet het toch in de gaten houden ofzo
nu ik net terug ben van vakantie zit ik ook ernstig veel op fok, nja niet echt gek na 4 weken geen internet
was prima te doen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Vier weken geen internet!![]()
Kind, je leven wat doe je!
Tss, heb je hem ook soms gespammed met je rondzwiepende piemelsmileys?quote:
Imberr is cool,quote:
Dan is t goed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:24 schreef saaw het volgende:
[..]
was prima te doen hoor![]()
en mn leven heeft geen login-name nodig
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Imberr is cool,
je mag geen fotos van andere plaatsen dus ik kheb maar geimproviseerd![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Imberr is cool,
[afbeelding]
wauw wat een tekenkunstenquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Imberr is cool,
[afbeelding]
Tsss...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Imberr is cool,
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik snap écht niet waarom je mij even verwisselde met een homo![]()
Maak het nu maar goed![]()
Ben je homo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maak het nu maar goed![]()
Mensen met een laag zelfbeeld schieten liever geen foto's van zichzelfquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:22 schreef Eix het volgende:
Trouwens, Mohammed, wanneer ga jij eigenlijk s een fotoboek update doen?
Hmm, ik snap t eigenlijk wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
zorg dat mensen op onverwachte momenten in de vakantie als je op zn allerbrakst bent fotos van je maken en zet die onlinequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mensen met een laag zelfbeeld schieten liever geen foto's van zichzelf
He homo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mensen met een laag zelfbeeld schieten liever geen foto's van zichzelf
Of zet n lekker gay hoedje op zoals mn pinkpop hoedje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:28 schreef saaw het volgende:
[..]
zorg dat mensen op onverwachte momenten in de vakantie als je op zn allerbrakst bent fotos van je maken en zet die online
just like me![]()
Ziet er inderdaad dom uit, net als die zonnebrilquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Of zet n lekker gay hoedje op zoals mn pinkpop hoedje.
Dat ziet ook geweldig (blöd) uit.![]()
![]()
Normaal is ook zo saai.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad dom uit, net als die zonnebril![]()
Verkapte ik-heb-veel-muziek post.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
Ben al mijn muziek kort aan het beluisteren en indelen.
ik ook alsik nou 10 seconde per nummer erover doe ik er 10 x 5000 : 60 :60 = 13,88888888888888 uur over
zo'n poging heb ik ook wel eens gedaan maar is geen beginnen aan met ruim 10gig aan mp3squote:Op zondag 14 augustus 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
ik ook alsik nou 10 seconde per nummer erover doe ik er 10 x 5000 : 60 :60 = 13,88888888888888 uur over
je ziet er op al die foto's trouwens wel erg geboeit uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Normaal is ook zo saai.
Maar ik was wel in n erg vage melige bui toen ik die foto nam.
Welk programma gebruik jij om je muziek te beluisteren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
De enige "sweet boys" die jij probeert te vinden zijn Homo's. Jammer danquote:
Of je liegt gewoon de boel bij elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:31 schreef Chanandler het volgende:
Succes formule op fok:
* je bent een meisje
* je ziet er enigzins goed uit
* je hebt een fotoboek![]()
ik ga gewoon op mijn bank zitten met mijn afstands bediening en zap die nummers af en geef ze een rating tot ik in slaap vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:33 schreef saaw het volgende:
[..]
zo'n poging heb ik ook wel eens gedaan maar is geen beginnen aan met ruim 10gig aan mp3s
winampquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij om je muziek te beluisteren?![]()
ik heb alles in 1 grote map die ik alfabetisch kan sorteren op bandnaam of naam van het liedjequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ga gewoon op mijn bank zitten met mijn afstands bediening en zap die nummers af en geef ze een rating tot ik in slaap van
Alsof iemand et boeit als je zoiets zegt, ze verstaan et toch nietquote:
*Knoflookquote:
nee, kutmuziekquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef Eix het volgende:
Houd hier trouwens iemand van Muse?
muslie ? ja lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef Eix het volgende:
Houd hier trouwens iemand van Muse?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef saaw het volgende:
muse is best oke
ik kan het intro van plugin baby op mn gitaartje
* saaw is trots
Eensch. Alleen die doodsverwensingen zijn toch wel aanvaardbaar?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
nu wordt gestenicht
geen doodswensing mo is toffe gozer
Vond ik van die vorrige van mij ook , toen kreeg ik een banquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Eensch. Alleen die doodsverwensingen zijn toch wel aanvaardbaar?.
Damn, ruig. Ik wil ook gitaar spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef saaw het volgende:
muse is best oke
ik kan het intro van plugin baby op mn gitaartje
* saaw is trots
Dagdag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
lieve mensen, ik ga nog ff wat biertjes achterover gieten
dag![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vond ik van die vorrige van mij ook , toen kreeg ik een ban
Ew, een biervrouwquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
dag![]()
Idd...stelletje flikkers.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef Chanandler het volgende:
Stomme groepsgesprek op de msn op de cmputer!!:(
En dan ook nog kabouters zwart makenquote:
Beter dan die flugel vrouwtjes van mn klas.quote:
Dude, je zit in de ontkenningsfase, Breezer chicks zijn gewoon donders lekker. Mannen geven niet om innerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Beter dan die flugel vrouwtjes van mn klas.![]()
Die zijn danwel lekker maar helemaal ver[s]breezerdp/s]flugelt.![]()
quote:
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dude, je zit in de ontkenningsfase, Breezer chicks zijn gewoon donders lekker. Mannen geven niet om innerlijk.![]()
Oke oke als je langere termijn zoekt. Maar hey zo'n breezah chick staat niet voor niets zo lang voor de mirror tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.![]()
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.quote:
Geef mij maar gewoon een breezer chickquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.![]()
www.marktplaats.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.![]()
Ik wil trouwens Muse s live zien, maar volgens mij touren ze nu niet in Europa.![]()
En mn fucking Muse tshirt is weer out of stock, wat krijg ik een schijthekel aan recordstore.co.uk
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Oke oke als je langere termijn zoekt. Maar hey zo'n breezah chick staat niet voor niets zo lang voor de mirror toch![]()
Zeg, ik ga toch geen oud ranzig stinkend naar bier shirtje van Marktplaats kopen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl
OF je koopt bij de Hema een paar vellen transferpapier en strijk die shit op je ouwe tshirt![]()
Blijf eens van die edit knop af!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.![]()
Heb je geluk dat ze jou ook niet willen in je bandshirts.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik ga toch geen oud ranzig stinkend naar bier shirtje van Marktplaats kopen?
En dit geweldig tshirt kun je niet 123 zelf maken.
[afbeelding]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heb je geluk dat ze jou ook niet willen in je bandshirts.![]()
quote:
Duh, na 2 weken is dat wijf toch compleet uitgerekt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.![]()
De gemiddelde relatie bij dat soort volk is toch nooit langer dan 2 weken ofsow volgens mij.
Dan doe je tenminste wat ervaring op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.![]()
De gemiddelde relatie bij dat soort volk is toch nooit langer dan 2 weken ofsow volgens mij.
Ik draag mooie kleding.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:53 schreef Petertjuhh het volgende:
Meeste breezer chicks dragen namelijk wél mooie kleren.
Ik wil geen vijfdehands.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Duh, na 2 weken is dat wijf toch compleet uitgerekt?![]()
Daarom moet je er ook vroeg bij zijn...quote:
14quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook vroeg bij zijn...
*Brechtje is nog maar 15 toch?![]()
Dat bedoel k maar.quote:
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Bandshirts vind ik per definitie al niet kunnen.
RUIG!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.
ruig manquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef pekel het volgende:
Ik ga maar slapen.
Ja das vervelend...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.![]()
Ik wil trouwens Muse s live zien, maar volgens mij touren ze nu niet in Europa.![]()
En mn fucking Muse tshirt is weer out of stock, wat krijg ik een schijthekel aan recordstore.co.uk
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:02 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een goede en sommige een slechte smaak inderdaad![]()
Meisjes vertellen je nooit de waarheid, ze vertellen je wat je graag wilt horen. Onee dat waren mannen. Of meisjes. HUh?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.
Cool, Live concerten zijn geweldig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja das vervelend...
Ik heb Nine Inch Nails live gezien
quote:
Ik heb coldplay live gezienquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja das vervelend...
Ik heb Nine Inch Nails live gezien
alto's zkrquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.
Coldplay.quote:
Jezus mên, wat boeit t. Ik kleed me zoals ik t zelf wil, waarom zou ik blöde kut kleren aantrekken die helemaal niet bij me passen? Ik kleed me zoals ik wil, en dat straalt weer de persoon uit die ik ben. En als daarom iemand me niet moet, wat boeit mij dat dan? Dat liever dan als een nepperd zonder inhoud te moeten doorgaan die iedereen maar achterna loopt.quote:
Hey je bent wie je bentquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Jezus mên, wat boeit t. Ik kleed me zoals ik t zelf wil, waarom zou ik blöde kut kleren aantrekken die helemaal niet bij me passen? Ik kleed me zoals ik wil, en dat straalt weer de persoon uit die ik ben. En als daarom iemand me niet moet, wat boeit mij dat dan? Dat liever dan als een nepperd zonder inhoud te moeten doorgaan die iedereen maar achterna loopt.![]()
En ik ging histirisch schreeuwen omdat ik Martijn's hand had aangeraakt.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
En ik ging histirisch schreeuwen omdat ik Martijn's hand had aangeraakt.
Idd, en trouwens, ik bedenk me net. Een tijdje terug kreeg ik zelfs een compliment van de ergste breezer vd klas (wel lkkrquote:
Neehee, martijn zegt ze toch. Beetje bij de les blijven hoorquote:
Is het je eerste keer?quote:
Notepad hero!quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee anders ramt NoteSpeed hem.
het is je vergeven.quote:
Ik wil mn 900 posts halen vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:26 schreef Gabry het volgende:
Typ ff door ik wil et volgende topic maken
Gehaaldquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:27 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik wil mn 900 posts halen vandaag![]()
Het publiek werkt niet mee hehquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:50 schreef -Mo- het volgende:
Kindertaart is het....
Ik vind het niet kunnen...
Mo krijgt de lachers niet meer op de hand.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het publiek werkt niet mee heh![]()
Ik lach wel hoor... als je het lief vraagt![]()
Mag ik op bezoek komen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:53 schreef -Mo- het volgende:
Wie komt er even nu naar Zwolle?
Trustequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga mijn ogen rust schenken.
doeiii!
* Barrel barrel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt![]()
Ik ga je zeker dwingen, en jij luistert natuurlijk naar mij![]()
Ik snapte em ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Whaha... die Barrel Barrel weer
![]()
ben ik de enige die 'm niet snapte?
Ik had het nog wel zo goed uitgelegd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En zij vond het maar gek dat ik 'm niet snapte
Ik snap 'm nú ook wel schat...je kan heel goed uitleggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik had het nog wel zo goed uitgelegd.![]()
![]()
Okay Brechtje...eindelijk alleenquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:05 schreef Gabry het volgende:
Ik ga denk ik iets anders doen.. ik loop toch alleen te lurke...![]()
Ik voel mij zo gelukkigquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Deze nacht kan nu nooit meer stuk.![]()
![]()
![]()
We maken het altijd spannend he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oeh...je haalt het zweepje al weer tevoorschijn.![]()
![]()
Ga je gangquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Spannend is het zéker![]()
![]()
Mag ik mijn zweepje ook al pakken?![]()
ga je gangquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:52 schreef -Mo- het volgende:
Als toch niemand verder reageerd, zal ik even mijn meningen delen:
Jij maakt je in één klap onsterfelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:06 schreef iDex het volgende:
SLAPEN KINDERS NU
het is gewoon een cool programma ik heb al aardig wat afleveringen op mijn pc staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij maakt je in één klap onsterfelijk![]()
Met Whose Line Is It Anyway
Ikzelf heb net een nieuwe computer, met eindelijk een fatsoenlijke HD.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:10 schreef iDex het volgende:
[..]
het is gewoon een cool programma ik heb al aardig wat afleveringen op mijn pc staan
Kittens ? Ik ben geen poesje hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:25 schreef -Trinity- het volgende:
Môge. Kittens!
En omdat die op vakantie zijn zijn wij kittensquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ex-overburen zijn weer op vakantie.
Als je had opgelet een tiental topics geleden, zorg ik voor kittens als die mensen weg zijn. En nu ga ik er dus heen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
En omdat die op vakantie zijn zijn wij kittens
Jamaar deze topics verdwijnen uit de MyAT als ze vol zijn en kan ik dus niet terug lezen (ja ik weet het in de OP staan linkjes) sorryquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je had opgelet een tiental topics geleden, zorg ik voor kittens als die mensen weg zijn. En nu ga ik er dus heen.
oei zondag weken aar werk je ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef B_BOY het volgende:
Môguh, mag over een half uurtje naar me werk toe. dus nog maar snel even fokken.
een eetcafe achter de bar. dus dat is zeker wel relaxt. Kom anders ff langs. Ik ga der nu heen. ciao ciaoquote:
Je hebt nu al je eigen naamtopic hier.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
dag![]()
doe ik goed hequote:Op zondag 14 augustus 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt nu al je eigen naamtopic hier.![]()
Saaw![]()
![]()
![]()
dat je er nooit vroeg genoeg mee kan beginnen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over hoogmoed he.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef saaw het volgende:
[..]
dat je er nooit vroeg genoeg mee kan beginnen?![]()
![]()
krijg ik geen goeiemorgenkusje meer van jou tegenwoordig?![]()
![]()
Ga dan maar weer wegquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben niet stoer
en ook niet van jullie![]()
Wow jij bent echt wel stoerquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben niet stoer
en ook niet van jullie![]()
Ze vindt zichzelf niet stoer!quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zegt zelf van niet![]()
*confused*
Maar ze ontkend het glashardquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf niet stoer!
Dan kunnen jullie haar toch nog wel stoer vinden?
Dat is zeker wel stoer, echt stoere mensen vinden zichzelf niet stoer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ze ontkend het glashard![]()
Dat is niet stoer
ik ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm, ik voel er vrij weinig van hier in fysieke zin.![]()
Ik ben een loser, een kutjoch, drie maal nul en vooral niet stoerquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is zeker wel stoer, echt stoere mensen vinden zichzelf niet stoer.
![]()
Ik ben echt heel stoer.![]()
*Fobo checkt*quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan langskomen heb je zo verrekte weinig denk ik.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan langskomen heb je zo verrekte weinig denk ik.![]()
Het schijnt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef saaw het volgende:
TC hebben we de rest weggejaagd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |