*Knoflookquote:
nee, kutmuziekquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef Eix het volgende:
Houd hier trouwens iemand van Muse?
muslie ? ja lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef Eix het volgende:
Houd hier trouwens iemand van Muse?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef saaw het volgende:
muse is best oke
ik kan het intro van plugin baby op mn gitaartje
* saaw is trots
Eensch. Alleen die doodsverwensingen zijn toch wel aanvaardbaar?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
nu wordt gestenicht
geen doodswensing mo is toffe gozer
Vond ik van die vorrige van mij ook , toen kreeg ik een banquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Eensch. Alleen die doodsverwensingen zijn toch wel aanvaardbaar?.
Damn, ruig. Ik wil ook gitaar spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef saaw het volgende:
muse is best oke
ik kan het intro van plugin baby op mn gitaartje
* saaw is trots
Dagdag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
lieve mensen, ik ga nog ff wat biertjes achterover gieten
dag![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vond ik van die vorrige van mij ook , toen kreeg ik een ban
Ew, een biervrouwquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
lieve mensen, ik ga nog ff wat biertjes achterover gieten
dag![]()
Idd...stelletje flikkers.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef Chanandler het volgende:
Stomme groepsgesprek op de msn op de cmputer!!:(
En dan ook nog kabouters zwart makenquote:
Beter dan die flugel vrouwtjes van mn klas.quote:
Dude, je zit in de ontkenningsfase, Breezer chicks zijn gewoon donders lekker. Mannen geven niet om innerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Beter dan die flugel vrouwtjes van mn klas.![]()
Die zijn danwel lekker maar helemaal ver[s]breezerdp/s]flugelt.![]()
quote:
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dude, je zit in de ontkenningsfase, Breezer chicks zijn gewoon donders lekker. Mannen geven niet om innerlijk.![]()
Oke oke als je langere termijn zoekt. Maar hey zo'n breezah chick staat niet voor niets zo lang voor de mirror tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.![]()
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.quote:
Geef mij maar gewoon een breezer chickquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.![]()
www.marktplaats.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.![]()
Ik wil trouwens Muse s live zien, maar volgens mij touren ze nu niet in Europa.![]()
En mn fucking Muse tshirt is weer out of stock, wat krijg ik een schijthekel aan recordstore.co.uk
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Oke oke als je langere termijn zoekt. Maar hey zo'n breezah chick staat niet voor niets zo lang voor de mirror toch![]()
Zeg, ik ga toch geen oud ranzig stinkend naar bier shirtje van Marktplaats kopen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl
OF je koopt bij de Hema een paar vellen transferpapier en strijk die shit op je ouwe tshirt![]()
Blijf eens van die edit knop af!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.![]()
Heb je geluk dat ze jou ook niet willen in je bandshirts.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik ga toch geen oud ranzig stinkend naar bier shirtje van Marktplaats kopen?
En dit geweldig tshirt kun je niet 123 zelf maken.
[afbeelding]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heb je geluk dat ze jou ook niet willen in je bandshirts.![]()
quote:
Duh, na 2 weken is dat wijf toch compleet uitgerekt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.![]()
De gemiddelde relatie bij dat soort volk is toch nooit langer dan 2 weken ofsow volgens mij.
Dan doe je tenminste wat ervaring op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.![]()
De gemiddelde relatie bij dat soort volk is toch nooit langer dan 2 weken ofsow volgens mij.
Ik draag mooie kleding.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:53 schreef Petertjuhh het volgende:
Meeste breezer chicks dragen namelijk wél mooie kleren.
Ik wil geen vijfdehands.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Duh, na 2 weken is dat wijf toch compleet uitgerekt?![]()
Daarom moet je er ook vroeg bij zijn...quote:
14quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook vroeg bij zijn...
*Brechtje is nog maar 15 toch?![]()
Dat bedoel k maar.quote:
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Bandshirts vind ik per definitie al niet kunnen.
RUIG!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.
ruig manquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef pekel het volgende:
Ik ga maar slapen.
Ja das vervelend...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.![]()
Ik wil trouwens Muse s live zien, maar volgens mij touren ze nu niet in Europa.![]()
En mn fucking Muse tshirt is weer out of stock, wat krijg ik een schijthekel aan recordstore.co.uk
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:02 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een goede en sommige een slechte smaak inderdaad![]()
Meisjes vertellen je nooit de waarheid, ze vertellen je wat je graag wilt horen. Onee dat waren mannen. Of meisjes. HUh?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.
Cool, Live concerten zijn geweldig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja das vervelend...
Ik heb Nine Inch Nails live gezien
quote:
Ik heb coldplay live gezienquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja das vervelend...
Ik heb Nine Inch Nails live gezien
alto's zkrquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.
Coldplay.quote:
Jezus mên, wat boeit t. Ik kleed me zoals ik t zelf wil, waarom zou ik blöde kut kleren aantrekken die helemaal niet bij me passen? Ik kleed me zoals ik wil, en dat straalt weer de persoon uit die ik ben. En als daarom iemand me niet moet, wat boeit mij dat dan? Dat liever dan als een nepperd zonder inhoud te moeten doorgaan die iedereen maar achterna loopt.quote:
Hey je bent wie je bentquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Jezus mên, wat boeit t. Ik kleed me zoals ik t zelf wil, waarom zou ik blöde kut kleren aantrekken die helemaal niet bij me passen? Ik kleed me zoals ik wil, en dat straalt weer de persoon uit die ik ben. En als daarom iemand me niet moet, wat boeit mij dat dan? Dat liever dan als een nepperd zonder inhoud te moeten doorgaan die iedereen maar achterna loopt.![]()
En ik ging histirisch schreeuwen omdat ik Martijn's hand had aangeraakt.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
En ik ging histirisch schreeuwen omdat ik Martijn's hand had aangeraakt.
Idd, en trouwens, ik bedenk me net. Een tijdje terug kreeg ik zelfs een compliment van de ergste breezer vd klas (wel lkkrquote:
Neehee, martijn zegt ze toch. Beetje bij de les blijven hoorquote:
Is het je eerste keer?quote:
Notepad hero!quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee anders ramt NoteSpeed hem.
het is je vergeven.quote:
Ik wil mn 900 posts halen vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:26 schreef Gabry het volgende:
Typ ff door ik wil et volgende topic maken
Gehaaldquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:27 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik wil mn 900 posts halen vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |