*Knoflookquote:
nee, kutmuziekquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef Eix het volgende:
Houd hier trouwens iemand van Muse?
muslie ? ja lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef Eix het volgende:
Houd hier trouwens iemand van Muse?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef saaw het volgende:
muse is best oke
ik kan het intro van plugin baby op mn gitaartje
* saaw is trots
Eensch. Alleen die doodsverwensingen zijn toch wel aanvaardbaar?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
nu wordt gestenicht
geen doodswensing mo is toffe gozer
Vond ik van die vorrige van mij ook , toen kreeg ik een banquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Eensch. Alleen die doodsverwensingen zijn toch wel aanvaardbaar?.
Damn, ruig. Ik wil ook gitaar spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef saaw het volgende:
muse is best oke
ik kan het intro van plugin baby op mn gitaartje
* saaw is trots
Dagdag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
lieve mensen, ik ga nog ff wat biertjes achterover gieten
dag![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vond ik van die vorrige van mij ook , toen kreeg ik een ban
Ew, een biervrouwquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
lieve mensen, ik ga nog ff wat biertjes achterover gieten
dag![]()
Idd...stelletje flikkers.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef Chanandler het volgende:
Stomme groepsgesprek op de msn op de cmputer!!:(
En dan ook nog kabouters zwart makenquote:
Beter dan die flugel vrouwtjes van mn klas.quote:
Dude, je zit in de ontkenningsfase, Breezer chicks zijn gewoon donders lekker. Mannen geven niet om innerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Beter dan die flugel vrouwtjes van mn klas.![]()
Die zijn danwel lekker maar helemaal ver[s]breezerdp/s]flugelt.![]()
quote:
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dude, je zit in de ontkenningsfase, Breezer chicks zijn gewoon donders lekker. Mannen geven niet om innerlijk.![]()
Oke oke als je langere termijn zoekt. Maar hey zo'n breezah chick staat niet voor niets zo lang voor de mirror tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.![]()
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.quote:
Geef mij maar gewoon een breezer chickquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, ik wil inhoud! Breezer chicks zijn leuk maar veels te lastig, tis altijd bv bij mn zusje een groot drama als ze ergens naartoe moet. Who gives a fuck als je haar eens niet geweldig zit als je gewoon naar t fucking zwembad gaat.![]()
www.marktplaats.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.![]()
Ik wil trouwens Muse s live zien, maar volgens mij touren ze nu niet in Europa.![]()
En mn fucking Muse tshirt is weer out of stock, wat krijg ik een schijthekel aan recordstore.co.uk
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Oke oke als je langere termijn zoekt. Maar hey zo'n breezah chick staat niet voor niets zo lang voor de mirror toch![]()
Zeg, ik ga toch geen oud ranzig stinkend naar bier shirtje van Marktplaats kopen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl
OF je koopt bij de Hema een paar vellen transferpapier en strijk die shit op je ouwe tshirt![]()
Blijf eens van die edit knop af!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.![]()
Heb je geluk dat ze jou ook niet willen in je bandshirts.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, klopt maar ik heb liever een gewoon iemand dan zon tutje.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik ga toch geen oud ranzig stinkend naar bier shirtje van Marktplaats kopen?
En dit geweldig tshirt kun je niet 123 zelf maken.
[afbeelding]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heb je geluk dat ze jou ook niet willen in je bandshirts.![]()
quote:
Duh, na 2 weken is dat wijf toch compleet uitgerekt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.![]()
De gemiddelde relatie bij dat soort volk is toch nooit langer dan 2 weken ofsow volgens mij.
Dan doe je tenminste wat ervaring op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, dan willen ze me toch niet. Asof ik daar wakker van lig.![]()
De gemiddelde relatie bij dat soort volk is toch nooit langer dan 2 weken ofsow volgens mij.
Ik draag mooie kleding.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:53 schreef Petertjuhh het volgende:
Meeste breezer chicks dragen namelijk wél mooie kleren.
Ik wil geen vijfdehands.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Duh, na 2 weken is dat wijf toch compleet uitgerekt?![]()
Daarom moet je er ook vroeg bij zijn...quote:
14quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook vroeg bij zijn...
*Brechtje is nog maar 15 toch?![]()
Dat bedoel k maar.quote:
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Bandshirts vind ik per definitie al niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |