RUIG!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.
ruig manquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat jij vind, Als je t leuk combineert vind ik t best ruig. Bijvoorbeeld met n vest ofsow.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef pekel het volgende:
Ik ga maar slapen.
Ja das vervelend...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk reply ik. Wat denk je wel van me.![]()
Ik wil trouwens Muse s live zien, maar volgens mij touren ze nu niet in Europa.![]()
En mn fucking Muse tshirt is weer out of stock, wat krijg ik een schijthekel aan recordstore.co.uk
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:02 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een goede en sommige een slechte smaak inderdaad![]()
Meisjes vertellen je nooit de waarheid, ze vertellen je wat je graag wilt horen. Onee dat waren mannen. Of meisjes. HUh?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.
Cool, Live concerten zijn geweldig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja das vervelend...
Ik heb Nine Inch Nails live gezien
quote:
Ik heb coldplay live gezienquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja das vervelend...
Ik heb Nine Inch Nails live gezien
alto's zkrquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is? En heb trouwens wel advies ingewonnen bij wat meisjes hoor.
Coldplay.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |