Ikzelf heb net een nieuwe computer, met eindelijk een fatsoenlijke HD.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:10 schreef iDex het volgende:
[..]
het is gewoon een cool programma ik heb al aardig wat afleveringen op mijn pc staan
Kittens ? Ik ben geen poesje hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:25 schreef -Trinity- het volgende:
Môge. Kittens!
En omdat die op vakantie zijn zijn wij kittensquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ex-overburen zijn weer op vakantie.
Als je had opgelet een tiental topics geleden, zorg ik voor kittens als die mensen weg zijn. En nu ga ik er dus heen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
En omdat die op vakantie zijn zijn wij kittens
Jamaar deze topics verdwijnen uit de MyAT als ze vol zijn en kan ik dus niet terug lezen (ja ik weet het in de OP staan linkjes) sorryquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je had opgelet een tiental topics geleden, zorg ik voor kittens als die mensen weg zijn. En nu ga ik er dus heen.
oei zondag weken aar werk je ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef B_BOY het volgende:
Môguh, mag over een half uurtje naar me werk toe. dus nog maar snel even fokken.
een eetcafe achter de bar. dus dat is zeker wel relaxt. Kom anders ff langs. Ik ga der nu heen. ciao ciaoquote:
Je hebt nu al je eigen naamtopic hier.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
lieve mensen, ik ga nog ff wat biertjes achterover gieten
dag![]()
doe ik goed hequote:Op zondag 14 augustus 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt nu al je eigen naamtopic hier.![]()
Saaw![]()
![]()
![]()
dat je er nooit vroeg genoeg mee kan beginnen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over hoogmoed he.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef saaw het volgende:
[..]
dat je er nooit vroeg genoeg mee kan beginnen?![]()
![]()
krijg ik geen goeiemorgenkusje meer van jou tegenwoordig?![]()
![]()
Ga dan maar weer wegquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben niet stoer
en ook niet van jullie![]()
Wow jij bent echt wel stoerquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben niet stoer
en ook niet van jullie![]()
Ze vindt zichzelf niet stoer!quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zegt zelf van niet![]()
*confused*
Maar ze ontkend het glashardquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf niet stoer!
Dan kunnen jullie haar toch nog wel stoer vinden?
Dat is zeker wel stoer, echt stoere mensen vinden zichzelf niet stoer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ze ontkend het glashard![]()
Dat is niet stoer
ik ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm, ik voel er vrij weinig van hier in fysieke zin.![]()
Ik ben een loser, een kutjoch, drie maal nul en vooral niet stoerquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is zeker wel stoer, echt stoere mensen vinden zichzelf niet stoer.
![]()
Ik ben echt heel stoer.![]()
*Fobo checkt*quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan langskomen heb je zo verrekte weinig denk ik.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan langskomen heb je zo verrekte weinig denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |