Het publiek werkt niet mee hehquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:50 schreef -Mo- het volgende:
Kindertaart is het....
Ik vind het niet kunnen...
Mo krijgt de lachers niet meer op de hand.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het publiek werkt niet mee heh![]()
Ik lach wel hoor... als je het lief vraagt![]()
Mag ik op bezoek komen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:53 schreef -Mo- het volgende:
Wie komt er even nu naar Zwolle?
Trustequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga mijn ogen rust schenken.
doeiii!
* Barrel barrel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt![]()
Ik ga je zeker dwingen, en jij luistert natuurlijk naar mij![]()
Ik snapte em ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Whaha... die Barrel Barrel weer
![]()
ben ik de enige die 'm niet snapte?
Ik had het nog wel zo goed uitgelegd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En zij vond het maar gek dat ik 'm niet snapte
Ik snap 'm nú ook wel schat...je kan heel goed uitleggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik had het nog wel zo goed uitgelegd.![]()
![]()
Okay Brechtje...eindelijk alleenquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:05 schreef Gabry het volgende:
Ik ga denk ik iets anders doen.. ik loop toch alleen te lurke...![]()
Ik voel mij zo gelukkigquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Deze nacht kan nu nooit meer stuk.![]()
![]()
![]()
We maken het altijd spannend he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oeh...je haalt het zweepje al weer tevoorschijn.![]()
![]()
Ga je gangquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Spannend is het zéker![]()
![]()
Mag ik mijn zweepje ook al pakken?![]()
ga je gangquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:52 schreef -Mo- het volgende:
Als toch niemand verder reageerd, zal ik even mijn meningen delen:
Jij maakt je in één klap onsterfelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:06 schreef iDex het volgende:
SLAPEN KINDERS NU
het is gewoon een cool programma ik heb al aardig wat afleveringen op mijn pc staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij maakt je in één klap onsterfelijk![]()
Met Whose Line Is It Anyway
Ikzelf heb net een nieuwe computer, met eindelijk een fatsoenlijke HD.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:10 schreef iDex het volgende:
[..]
het is gewoon een cool programma ik heb al aardig wat afleveringen op mijn pc staan
Kittens ? Ik ben geen poesje hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:25 schreef -Trinity- het volgende:
Môge. Kittens!
En omdat die op vakantie zijn zijn wij kittensquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ex-overburen zijn weer op vakantie.
Als je had opgelet een tiental topics geleden, zorg ik voor kittens als die mensen weg zijn. En nu ga ik er dus heen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
En omdat die op vakantie zijn zijn wij kittens
Jamaar deze topics verdwijnen uit de MyAT als ze vol zijn en kan ik dus niet terug lezen (ja ik weet het in de OP staan linkjes) sorryquote:Op zondag 14 augustus 2005 09:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je had opgelet een tiental topics geleden, zorg ik voor kittens als die mensen weg zijn. En nu ga ik er dus heen.
oei zondag weken aar werk je ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef B_BOY het volgende:
Môguh, mag over een half uurtje naar me werk toe. dus nog maar snel even fokken.
een eetcafe achter de bar. dus dat is zeker wel relaxt. Kom anders ff langs. Ik ga der nu heen. ciao ciaoquote:
Je hebt nu al je eigen naamtopic hier.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:43 schreef saaw het volgende:
lieve mensen, ik ga nog ff wat biertjes achterover gieten
dag![]()
doe ik goed hequote:Op zondag 14 augustus 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt nu al je eigen naamtopic hier.![]()
Saaw![]()
![]()
![]()
dat je er nooit vroeg genoeg mee kan beginnen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over hoogmoed he.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef saaw het volgende:
[..]
dat je er nooit vroeg genoeg mee kan beginnen?![]()
![]()
krijg ik geen goeiemorgenkusje meer van jou tegenwoordig?![]()
![]()
Ga dan maar weer wegquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben niet stoer
en ook niet van jullie![]()
Wow jij bent echt wel stoerquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben niet stoer
en ook niet van jullie![]()
Ze vindt zichzelf niet stoer!quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zegt zelf van niet![]()
*confused*
Maar ze ontkend het glashardquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf niet stoer!
Dan kunnen jullie haar toch nog wel stoer vinden?
Dat is zeker wel stoer, echt stoere mensen vinden zichzelf niet stoer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ze ontkend het glashard![]()
Dat is niet stoer
ik ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm, ik voel er vrij weinig van hier in fysieke zin.![]()
Ik ben een loser, een kutjoch, drie maal nul en vooral niet stoerquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is zeker wel stoer, echt stoere mensen vinden zichzelf niet stoer.
![]()
Ik ben echt heel stoer.![]()
*Fobo checkt*quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan langskomen heb je zo verrekte weinig denk ik.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan langskomen heb je zo verrekte weinig denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |