Die eerste DS-reclame had ook geen ingame beelden, maar allemaal van dat vinger-gedoe (zon onder laten gaan, trein terughalen, drol in hond), die was toch ook wel geslaagdquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter laten ze gewoon game- en videobeelden zien, hier kan niemand iets mee.
Nu creeeren ze gewoon een hype, reclame met gameplay komt later wel. Marketing technisch is dit echt wel verantwoord hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kutreclame zegBeter laten ze gewoon game- en videobeelden zien, hier kan niemand iets mee.
Een nog leukere actie dan die 10% kortingsactie die nu al loopt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Retarded het volgende:
Tip:
Hou vanaf 29 augustus de website en winkels van Free Record Shop in de gaten voor een leuke aktie!
Ben je nog steeds veel te duur uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een nog leukere actie dan die 10% kortingsactie die nu al loopt?
fixedquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef Brentmeister het volgende:
Die Officiële Europese PSP site link doet het niet
Waar heb jij em gekocht dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Morthill het volgende:
Ik heb niet de value pack gekocht. Waarom? Waardeloze geheugen kaart, oordopjes heb ik niks aan etc. Nu heb ik dus gewoon voor 40 euro 256 mb erbij gekocht. Goed genoeg voor beide muziek en save games.
kun je alle directories een keer typen dan als je wilt:P ik heb namelijk ook een 1 gb scandiskquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef Onsokumaru het volgende:
Even een tip tussendoor ... als jullie een sandisk 1gb kopen.. en dan in jullie psp stoppen.. maak dan directories in die memorystick.. als je dat juist niet doet.. kan je memcard vergeten. en herkent de psp hem nie meer wanneer je alles formatteert..
Dit geintje heb ik nu 1x meegemaakt , maar nu heb ik een nieuwe en heb mijn new memcard net zoals mijn 32mbcard gesetupped. Ben wel effe blij met mijn 1gb memcard. met Firmware 1.5 !!
1. nopquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef DuckyV het volgende:
*Toekomstige PSP Bezitter heeft hulp nodig*
Zou iemand deze paar vraagjes kunnen beantwoorden....Please....
1. Kan je het frontje van je PSP verwisselen?
2. Als ik van PC (200Mb AVI Bestand) naar PSP Converteer hoeveel mb wordt het dan? Het zijn allemaal Southpark afleveringen.
3. Waar kan ik een goede screenprotector vinden?, Liefst eentje die ook helpt tegen de zon.
4. Is dit een goede Memorystick: http://www.one2remember.nl/product_info.php?cPath=42&products_id=69
5. Beschadigen UMD's en spellen snel?
6. Komt er ook nog een Jak & Daxter, Spyro, GTA dat soort spellen naar de PSP?
Vast een groot bedankje van deze toekomstige PSP bezitter, groetjes.
iets meer info dan dat kan toch wel?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Retarded het volgende:
Tip:
Hou vanaf 29 augustus de website en winkels van Free Record Shop in de gaten voor een leuke aktie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |