Heej Bquote:
En dan zoek jij iemand buiten het internet...dat is toch vreemd, iemand met jouw capaciteiten...moet niet moeilijk zijn, toch? Je moest er eens lekker op uit gaan!quote:
braafquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:57 schreef Bengeltje het volgende:
* post.
Hoiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej B![]()
Khalein
![]()
en Rose
![]()
Trusten Leonieke
Ik zocht, ik vond, ik gedroeg mij voorbeeldigquote:
ja D.Rose het is best wel tjd daarvoor...shit...ik moet ook morgen weer vroegvroeg present zijn! Truste!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
braaf
dan nu lekker slapen
welterusten allen
B
Ik zoek iemand buiten het internet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
En dan zoek jij iemand buiten het internet...dat is toch vreemd, iemand met jouw capaciteiten...moet niet moeilijk zijn, toch? Je moest er eens lekker op uit gaan!
Oke, braaf gaat slapen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
braaf
dan nu lekker slapen
welterusten allen
B
quote:
Ik niet? Wat deed ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:05 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik zocht, ik vond, ik gedroeg mij voorbeeldig
Jij daarentegen![]()
Jij maande mij zonder enige aanleiding me te gedragenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik niet? Wat deed ik?
Wist ik niet neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zoek iemand buiten het internet?Dit is nieuw voor mij, ik zoek namelijk niets.
![]()
De restwoei.
En het er op uitgaan. tja, daganiemeerzomaar![]()
Have a NICE day, Bquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:11 schreef Bengeltje het volgende:
Naar bed gaat
Zie jullie vrijdag weer.![]()
Plus dat de meeste mensen op apegapen liggen, PSquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
Zelfs de GCSC is al dood door dat trage gedoe
Owja, er zijn mensen die wel slapen rond dit tijdstipquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Plus dat de meeste mensen op apegapen liggen, PSScheelt voor mij ook niet veel meer
Tenzij mijn atwoord in Fok! Movie Trivia goed is, in welk geval ik iets langer dan gepland online te vinden zal zijn
We bevinden ons, ondanks de vakantie, wel in een werkweek hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja, er zijn mensen die wel slapen rond dit tijdstip
Nu maar hopen dat het antwoord fout zal zijn
En er blijkt een dag en nacht verschil te zitten tussen GC en ONZquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
We bevinden ons, ondanks de vakantie, wel in een werkweek he
'k Weet het nog steeds nietWeet wel zeker dat ik het plaatje herken
Is meestal zo geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En er blijkt een dag en nacht verschil te zitten tussen GC en ONZ
Doe er nu niet je hoofd over breken en bekijk het morgen dan nog eens
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
Is meestal zo geloof ik
Mjah, 'k heb allang een antwoord staan hoor, maar ik wacht op bevestiging
Jahquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Joh?
En daar zijn de users ook nog zolang online?
Keejquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jah
Soms... Vroegah vaker dan tegenwoordig
Niet lang meerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
En dan nog ga je wachten op een antwoord
Lijkt me ook niet neequote:
Mjah, worx for mequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansen
Trusten Khaleinquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:59 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah, worx for meCiao for now, PS
![]()
ik doe niet aan koffie, ben geen drugsverslaafdequote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
* ook aan het werk is, samen met een bak koffie
Ik snap niet dat mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe niet aan koffie, ben geen drugsverslaafde
je moet er van houden, maar ik vind het lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensenlekker vinden.
![]()
ik ook niet, kleffe zooiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensenlekker vinden.
![]()
bij je eerste slok ooit dacht jij mmmm?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je moet er van houden, maar ik vind het lekker
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij je eerste slok ooit dacht jij mmmm?
Ik zie niet in waarom je zoiets aan wil leren, maar wellicht kan iemand mij overtuigen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebben
Dat moet wel, maar ik vind bier eigenlijk niet eens zoveel lekkerder dan koffiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebben
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet wel, maar ik vind bier eigenlijk niet eens zoveel lekkerder dan koffie![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das leukquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens even lekker vergaderen
Bier begon ik vroeg mee, maar dat lag aan mijn vader. Maar gelukkig had hij qua bier een goede smaak. Als ik een of andere ***bier als eerste geprobeerd had, was ik er ook niet aan begonnen....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik tot mijn 21e ook geen bier dronk, maar daarvan zag ik wel het nut het te leren drinken
Dat zie ik ook wel, maar ach, ben voorlopig nog geen 21 dus ik kan je wat dat betreft nog wel verbeteren, ook al zie ik dat niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik tot mijn 21e ook geen bier dronk, maar daarvan zag ik wel het nut het te leren drinken
Ik lust wel bier, maar dan moet het wel Corona zijn, dat heeft niet zo'n sterke smaakquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik een of andere ***bier als eerste geprobeerd had, was ik er ook niet aan begonnen....
Ik hou van een wat sterker bier op zijn tijd. Een zuiper ben ik niet, dus een kater komt niet vaak voor. Tegenwoordig drink ik eigenlijk vrij weinig alcoholquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik lust wel bier, maar dan moet het wel Corona zijn, dat heeft niet zo'n sterke smaak
Ik zuip ook niet echt, ik drink gewoon veel maar dat is dan uitgestrekt over een iets langer tijdspan, zodat het toch niet écht zuipen isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hou van een wat sterker bier op zijn tijd. Een zuiper ben ik niet, dus een kater komt niet vaak voor. Tegenwoordig drink ik eigenlijk vrij weinig alcohol![]()
Vodka![]()
Of Limoncello![]()
![]()
van bier zat raken is goedkoper, en bier schenken ze overalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel, maar ach, ben voorlopig nog geen 21 dus ik kan je wat dat betreft nog wel verbeteren, ook al zie ik dat niet zo snel gebeurenVan bier krijg je zo'n dikke buik en een kater als je teveel drinkt. Van vodka heb je allebei al veel minder
Ja maar ach, goedkoper, ik ben niet zo'n pauperquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van bier zat raken is goedkoper, en bier schenken ze overal
iets wat meer dan ¤5 per glas kost kan ik niet van genieten, ookal kan ik het wel betalenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar ach, goedkoper, ik ben niet zo'n pauperPlus, uiteindelijk moet je er toch meer van drinken omdat het niet zo sterk is dus uiteindelijk scheelt het niet zoveel schat ik zo.. Het is wel overal verkrijgbaar inderdaad, wat je van normale vodka niet kan zeggen
Ligt eraan waar je uitgaat natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets wat meer dan ¤5 per glas kost kan ik niet van genieten, ookal kan ik het wel betalen
bijna weekendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:37 schreef Gizmore het volgende:
Waarom hebben we het ook weer over drank op de vroege donderdagochtend?
Dat zal het zijn, of wacht, ik zit mezelf alvast in de stemming te werken voor vanavondquote:
Nouwwww... een fijne bel gerijpte cognac na een diner, daar betaal ik zo een tientje voor hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets wat meer dan ¤5 per glas kost kan ik niet van genieten, ookal kan ik het wel betalen
ach, 1 dag overleef je wel, wees blij dat het geen maandag isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, of wacht, ik zit mezelf alvast in de stemming te werken voor vanavondTis hier feestweek en vanavond is er een of ander groot feest hier
Het leuke is dat ik weet dat ik dronken wordt en dat ik niet zal slapen vannacht, terwijl ik toch morgenochtend vroeg moet werken
Congnac? Nog nooit opquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouwwww... een fijne bel gerijpte cognac na een diner, daar betaal ik zo een tientje voor hoorMaar dat is dan wellicht meer een gang van het diner, dan een drankje, voor het gevoel.
Mogge! Goed topic! Meteen over drank beginnen 's ochtends![]()
![]()
Maandag trouwens waarschijnlijk wel weer ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, 1 dag overleef je wel, wees blij dat het geen maandag is
eejjjjjjquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouwwww... een fijne bel gerijpte cognac na een diner, daar betaal ik zo een tientje voor hoorMaar dat is dan wellicht meer een gang van het diner, dan een drankje, voor het gevoel.
Mogge! Goed topic! Meteen over drank beginnen 's ochtends![]()
![]()
Das ook weer waarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj
bij een dinertje is een ander verhaal
maar het gaat me vooral om de kostprijs
Als ik ergens kom waar ze 'aanmaak'cola verkopen voor ¤3 dan drink ik liever niets als dat ik afgezet wordt
Bassie? Van Adriaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook weer waarMaar ik ga slapen en dan ga ik vanmiddag naar de show van Bassie
Is 50 meter lopen van mn huis en uuhh ik post nog wel wat foto's enzo
![]()
http://whatscookingamerica.net/Beverage/Limoncello.htmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zuip ook niet echt, ik drink gewoon veel maar dat is dan uitgestrekt over een iets langer tijdspan, zodat het toch niet écht zuipen isWat is Limoncello voor iets dan? Komt me ff niet bekend voor
neej niks ervanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das leukIk wil wel ruilen maar dat schiet niet echt op waarschijnlijk
veilig werk dusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neej niks ervan
Mijn werk is ZO zaaddodend, dat vergaderingen gewoon juist de krenten in de pap zijnHelaas zit het er alweer op
Als je geen kinderen wilt is dat wel makkelijk....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neej niks ervan
Mijn werk is ZO zaaddodend, dat vergaderingen gewoon juist de krenten in de pap zijnHelaas zit het er alweer op
Dat zie je toch aan zijn postaantallenquote:
dan moet ie niet zeurenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan zijn postaantallen
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Al aan het kijken voor een andere baan dan Flash?
Iets leuks als in wat je echt interesseert en je bezig houd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doen
Roosje jankdoosjequote:
dan nemen we afscheid van fles overdagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doen
wie zal het zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan nemen we afscheid van fles overdag
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Zeg plaag jij D.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Komt tijd, komt Grolschquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:31 schreef dolle_hond het volgende:
gij zelve
sorryhoidoeifeli dan maarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg plaag jij D.niet zo.
![]()
Ben gelijk weer weg, nog even werken en dan hup verjaardag van mijn jongste vieren.
![]()
Rose jankdose dan nog altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Beejjjjjjjjjquote:
ok, duidelijkquote:Ben gelijk weer weg, nog even werken en dan hup verjaardag van mijn jongste vieren.
![]()
quote:
jij heb tenminste nog een volkskuche, wij hebben enkel een aanrechtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan is onze DDR-Volksküche schoon leeg, Kameraad
Geen Volksküche in ieder gevalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij hebt een supermarkt op het werk?
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Volksküche in ieder geval
Nee, maar heb gewoon brood mee van huisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij hebt een supermarkt op het werk?
ik kan wel in de kantine wat eten, maar die's alleen tussen 12 en half 2 geopendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Volksküche in ieder geval
gezellig tochquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?
dat zuigt iddquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kan wel in de kantine wat eten, maar die's alleen tussen 12 en half 2 geopend
ik eet de bammen aan mijn bureau opquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem op het werk enkel een cupasoup (om 9:30u)
yup, en gezien de woekerprijzen in de kantine ga ik er nooit wat halen.. (2 euro voor een broodje gezond enzoquote:
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj
een nieuwe klok gekocht zeker?
dat is dan weer niet gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem op het werk enkel een cupasoup (om 9:30u)
die eet ik, zoals nu, lekker thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik eet de bammen aan mijn bureau op
het heeft z'n vruchten afgeworpen zie ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee
Heb even spoedcursus klok kijken gevolgt![]()
Yepsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het heeft z'n vruchten afgeworpen zie ik
oh nee hoor, daar is wel wat meer voor nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
* Pheno eet een fetaspinazie broodje.
Heb ik nu de ranzigheidtrofee?
Heb je 'Ga je mee oproer kraaien?' binnengehaald/aangeschaft ?quote:
Huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je 'Ga je mee oproer kraaien?' binnengehaald/aangeschaft ?
Oh ok, ik zal proberen nog wat ranzigers uit te zoeken de volgende keerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor, daar is wel wat meer voor nodig
Dat is een CD-rom waar alles van Loesje tot nu opstaat. Aangezien je de laatste tijd nogal wat Loesje teksten post, dacht ik dat je die ook had dusquote:
Dat klinkt engquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is een CD-rom waar alles van Loesje tot nu opstaat. Aangezien je de laatste tijd nogal wat Loesje teksten post, dacht ik dat je die ook had dus.
hier is het dan even druk, omdat ook collega's op vakantie gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft het ook rustig de laatste tijd: vakanties enzo
Zoiets is hier ook, universiteitquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft het ook rustig de laatste tijd: vakanties enzo
Ik geef les in een bedrijfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets is hier ook, universiteit
ahquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef les in een bedrijfgeen vakanties hier, alleen rustiger
Wat voor les geef je dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef les in een bedrijfgeen vakanties hier, alleen rustiger
Zo'n moment had ik ook op het werk vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah
* Sjowhan gaat weer ffdoen met collega (we zijn maar met z'n 2)
Oa : Java, Javatooling en as/400. Nerdtalk dusquote:
Feliquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn vrouw is geslaagd
voor een examen![]()
Oh okeequote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oa : Java, Javatooling en as/400. Nerdtalk dus
Congrats manquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn vrouw is geslaagd
voor een examen![]()
Toch best wel lekker rustigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zo'n moment had ik ook op het werk vandaag![]()
kweenie, dadelijk maar ff kijken wat de bakker nog heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
toch wel slagroom mag ik hopen?
Of hazelnoot
Bij Maison Kelder (weet niet of je uit omgeving DenHaag komt) hebben ze lekkere taartjesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kweenie, dadelijk maar ff kijken wat de bakker nog heeft
Nrd-Limburg, dus niet bepaald in de buurtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bij Maison Kelder (weet niet of je uit omgeving DenHaag komt) hebben ze lekkere taartjes
Nou kan ik natuurlijk net doen alsof ik je probleem op wil lossen. Maar ik ben moe en dus zeg ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:17 schreef djenneke het volgende:hoi... allemaal.... djennie is niet blij vandaag...
opeens blokte mijn firewall alles, dus ik probeerde de instellingen te veranderen. Hielp niet. Ik dat stomme ding eraf gemikt, en die van XP aangezet. Krijg ik er geen nieuwe op geinstalleerd....
computers zijn stom...
zo, dat wou ik even melden
Heb je nou de ramen gewassen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Maar erg druk, moeders komt zo
ook thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Maar erg druk, moeders komt zo
Neemt mam de handschoenen mee?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nee de ramen niethet gaat primair om de klerenkast vandaag
al die kleren die zij je cadeau deed moeten weer uit de doos en in de kast?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nee de ramen niethet gaat primair om de klerenkast vandaag
Neiman? Benny? Wow, je pakt het meteen groots aan met een BN'er zelfsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hier is nieman, en de kast is ook weer dicht
Ohquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nieman staat er toch? Ik heb gewoon die gerimpelde doos van een Gunda genomenrijdt lekker hoor
Gunda schaatst. En hard ook nogquote:
jij wou me toch al nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Een geldverbrassende huisvrouwecht het LAATSTE wat je wil als man
Ja maar wacht eens, je boegon ineens over borstenquote:
Nou zo hiephoi is het leven niet als je wordt verlaten hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
hoi allemaal
Je moeder is zeker wel blij met zo'n gründliche Hausfrau! En dat er dan een ander het slachtoffer is en eenzaam achterblijft en zijn eenzame bestaan van schnabbel naar schnabbel, van goedkoop hotel naar goedkoop hotel met een kilte in zijn hart moet leiden, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dát maakt dan effe niet uit hè??????????quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak me nog een biertje.
Gunda hol'mir ein Bier ja!
huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou zo hiephoi is het leven niet als je wordt verlaten hoor!Kun je daar nou niet een béétje rekening mee houden in je posts??
![]()
hebben we downtime gehad?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hondje hoi
Dude loop es niet zo te jankebalken zeg
Kusje d'r op
Ja ik ga wel weer, doegiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hondje hoi
Dude loop es niet zo te jankebalken zeg
Kusje d'r op
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moeder is zeker wel blij met zo'n gründliche Hausfrau! En dat er dan een ander het slachtoffer is en eenzaam achterblijft en zijn eenzame bestaan van schnabbel naar schnabbel, van goedkoop hotel naar goedkoop hotel met een kilte in zijn hart moet leiden, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dát maakt dan effe niet uit hè??????????
![]()
Ah, zo heb ik jouw aandacht wel eh...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar wacht eens, je boegon ineens over borsten
de viespeukquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, zo heb ik jouw aandacht wel eh...
Typisch mannelijk
Zei phille me vandaag ook nog dat hij mij wou voor mijn borsten![]()
tijdens de openluchttourquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Tisser mee dan?
Trekker overheen gereden?
Oh ja, betekent natuurlijk wel dat ze de moeite waard zijn/gezien mogen worden*quote:
Wees blij dat mannen gewoon eerlijk zijn jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Typisch mannelijk
huh, borsten?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Typisch mannelijk
Doe nog ff iets aan je borstenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik ga ervandoor
Bezoekje brengen aan het fitnesscentrum
Doei![]()
wij niet kunnen beoordelen zoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, betekent natuurlijk wel dat ze de moeite waard zijn/gezien mogen worden*![]()
*schrappen wat niet past
winrarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje van andere orde
waarmee openen jullie rar bestanden?
Ik had een trail, maar die doet het niet meer
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wèl zip bestanden.quote:
ik krijg alleen telkens een register-meldingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wèl zip bestanden.
Maar ja, WinRar is shareware. Dus eh, dat betekent eigenlijk betalen.
paar tientjes, wat zeiken wequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wèl zip bestanden.
Maar ja, WinRar is shareware. Dus eh, dat betekent eigenlijk betalen.
Ik heb het zelf nog nier geprobeerd, maar hier heb je een freeware tool waarmee je naar hartelust ZIP's, RAR's en ACE's uitpakt: http://www.ultimatezip.com/quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje van andere orde
waarmee openen jullie rar bestanden?
Ik had een trail, maar die doet het niet meer
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
ik krijg alleen telkens een register-melding
maar t werkt nog prima
dialoogjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.
Ik moet dan altijd denken aan van die dingen die je op een stofzuigerstang zetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen in de trend van: gebruik een 'hulpstuk' dan
Ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan van die dingen die je op een stofzuigerstang zet
Hmm. Dit blijkt dus ook gewoon een tooltje met een registratiemodel à la WinZip.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb het zelf nog nier geprobeerd, maar hier heb je een freeware tool waarmee je naar hartelust ZIP's, RAR's en ACE's uitpakt: http://www.ultimatezip.com/
*Serieus op ingaat: Daemon of Alcohol 120%quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
enne, BIN files?
winBIN bestaat vast niet
geen last vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.
Hulpstukkenquote:
quote:
Da's gewoon straattaal. Pure slang.quote:
Deamon heb ik dus al geïnstalleerd, maar op één of andere manier krijg ik niets openquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Serieus op ingaat: Daemon of Alcohol 120%
Yo man loop me niet te dissen man je weet tochquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef ArtyShock het volgende:
Da's gewoon straattaal. Pure slang.![]()
weh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yo man loop me niet te dissen man je weet toch
ja manquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:00 schreef dolle_hond het volgende:
goed van Blom , he fles
is al gebeurdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja manik wil dat op TV zien gebeuren
Niets open? Je hebt neem ik aan dat rood-witte icoontje van Daemon tools wel rechts onderin staan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef D.Rose het volgende:
Deamon heb ik dus al geïnstalleerd, maar op één of andere manier krijg ik niets open
kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niets open? Je hebt neem ik aan dat rood-witte icoontje van Daemon tools wel rechts onderin staan?
ja dat zag ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef dolle_hond het volgende:
gatlin won zojuist de dubbel
gatlin is wel aardigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zag ik wel.
yankie-negers op 1,2,3,4
Maar ik wil Rens Blom zien
ja klopt, tenminste niet zo'n blazert als Greene of Johnson Mquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gatlin is wel aardig
rest niet
Een cue bestand is een soort index/configuratie voor een bin bestand, maar hij is ook niet echt nodig. Als het cue bestand niet lijkt te werken kun je bij het menu Virtual CD/DVD Rom->Device 0:->Mount image naar "All files" zoeken. Klik dan het .bin bestand aan en waarschijnlijk werkt het dan wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:15 schreef D.Rose het volgende:
klopt
en dan selecteer in een device, en vind ik een cue bestand
maar die openen gaat niet
ik ook niet, maar ik blijf nog ffquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:19 schreef es70 het volgende:
Heb geen flauw idee wat Daemon doet, en ook geen idee wie/wat Blom is. Fijne avond verder
.
neen, helaasquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een cue bestand is een soort index/configuratie voor een bin bestand, maar hij is ook niet echt nodig. Als het cue bestand niet lijkt te werken kun je bij het menu Virtual CD/DVD Rom->Device 0:->Mount image naar "All files" zoeken. Klik dan het .bin bestand aan en waarschijnlijk werkt het dan wel.
Hmm. Wat voor melding krijg je?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
neen, helaas
de vraag die nu rijst is of dit bestand uberhaubt wel 'openbaar' is
geenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Wat voor melding krijg je?
die was hetzelfdequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien staat de filenaam in de cue verkeerd; je kan de cue openen met oa notepad; kijk even of de filename die bovenaan staat (3de regel geloof ik) klopt met de filename van de bin
Als de bin alleen ook niet wil werken, is er waarschijnlijk iets met het bestand aan de hand. BIN files werken doorgaans prima zonder CUE file.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien staat de filenaam in de cue verkeerd; je kan de cue openen met oa notepad; kijk even of de filename die bovenaan staat (3de regel geloof ik) klopt met de filename van de bin
en borstenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh wat een lekker mannentopic is dit! Sport en computers![]()
Ja sinds de borsten van leonieke de avond elders doorbrengen is er weinig meer aanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja, ik had ook graag gezien dat het ergens anders over ging. Maar als nerds eenmaal worden aangesproken op hun vakgebied dan is het hek van de dam...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en borsten
al laten die foto's lang op zich wachten
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
ik ben ff uitgefrutseld [afbeelding]
Borsten en auto's?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.
En bier natuurlijk.
Fles heeft het bier er al doorheen gejast...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.
En bier natuurlijk.
Is toch leuk joh.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, ik had ook graag gezien dat het ergens anders over ging. Maar als nerds eenmaal worden aangesproken op hun vakgebied dan is het hek van de dam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |