Bij Maison Kelder (weet niet of je uit omgeving DenHaag komt) hebben ze lekkere taartjesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kweenie, dadelijk maar ff kijken wat de bakker nog heeft
Nrd-Limburg, dus niet bepaald in de buurtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bij Maison Kelder (weet niet of je uit omgeving DenHaag komt) hebben ze lekkere taartjes
Nou kan ik natuurlijk net doen alsof ik je probleem op wil lossen. Maar ik ben moe en dus zeg ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:17 schreef djenneke het volgende:hoi... allemaal.... djennie is niet blij vandaag...
opeens blokte mijn firewall alles, dus ik probeerde de instellingen te veranderen. Hielp niet. Ik dat stomme ding eraf gemikt, en die van XP aangezet. Krijg ik er geen nieuwe op geinstalleerd....
computers zijn stom...
zo, dat wou ik even melden
Heb je nou de ramen gewassen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Maar erg druk, moeders komt zo
ook thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Maar erg druk, moeders komt zo
Neemt mam de handschoenen mee?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nee de ramen niethet gaat primair om de klerenkast vandaag
al die kleren die zij je cadeau deed moeten weer uit de doos en in de kast?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nee de ramen niethet gaat primair om de klerenkast vandaag
Neiman? Benny? Wow, je pakt het meteen groots aan met een BN'er zelfsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hier is nieman, en de kast is ook weer dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |