Dat zie je toch aan zijn postaantallenquote:
dan moet ie niet zeurenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan zijn postaantallen
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Al aan het kijken voor een andere baan dan Flash?
Iets leuks als in wat je echt interesseert en je bezig houd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doen
Roosje jankdoosjequote:
dan nemen we afscheid van fles overdagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doen
wie zal het zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan nemen we afscheid van fles overdag
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Zeg plaag jij D.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Komt tijd, komt Grolschquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:31 schreef dolle_hond het volgende:
gij zelve
sorryhoidoeifeli dan maarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg plaag jij D.niet zo.
![]()
Ben gelijk weer weg, nog even werken en dan hup verjaardag van mijn jongste vieren.
![]()
Rose jankdose dan nog altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Beejjjjjjjjjquote:
ok, duidelijkquote:Ben gelijk weer weg, nog even werken en dan hup verjaardag van mijn jongste vieren.
![]()
quote:
jij heb tenminste nog een volkskuche, wij hebben enkel een aanrechtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan is onze DDR-Volksküche schoon leeg, Kameraad
Geen Volksküche in ieder gevalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij hebt een supermarkt op het werk?
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Volksküche in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |