je moet er van houden, maar ik vind het lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensenlekker vinden.
![]()
ik ook niet, kleffe zooiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensenlekker vinden.
![]()
bij je eerste slok ooit dacht jij mmmm?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je moet er van houden, maar ik vind het lekker
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij je eerste slok ooit dacht jij mmmm?
Ik zie niet in waarom je zoiets aan wil leren, maar wellicht kan iemand mij overtuigen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebben
Dat moet wel, maar ik vind bier eigenlijk niet eens zoveel lekkerder dan koffiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebben
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet wel, maar ik vind bier eigenlijk niet eens zoveel lekkerder dan koffie![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das leukquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens even lekker vergaderen
Bier begon ik vroeg mee, maar dat lag aan mijn vader. Maar gelukkig had hij qua bier een goede smaak. Als ik een of andere ***bier als eerste geprobeerd had, was ik er ook niet aan begonnen....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik tot mijn 21e ook geen bier dronk, maar daarvan zag ik wel het nut het te leren drinken
Dat zie ik ook wel, maar ach, ben voorlopig nog geen 21 dus ik kan je wat dat betreft nog wel verbeteren, ook al zie ik dat niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik tot mijn 21e ook geen bier dronk, maar daarvan zag ik wel het nut het te leren drinken
Ik lust wel bier, maar dan moet het wel Corona zijn, dat heeft niet zo'n sterke smaakquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik een of andere ***bier als eerste geprobeerd had, was ik er ook niet aan begonnen....
Ik hou van een wat sterker bier op zijn tijd. Een zuiper ben ik niet, dus een kater komt niet vaak voor. Tegenwoordig drink ik eigenlijk vrij weinig alcoholquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik lust wel bier, maar dan moet het wel Corona zijn, dat heeft niet zo'n sterke smaak
Ik zuip ook niet echt, ik drink gewoon veel maar dat is dan uitgestrekt over een iets langer tijdspan, zodat het toch niet écht zuipen isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hou van een wat sterker bier op zijn tijd. Een zuiper ben ik niet, dus een kater komt niet vaak voor. Tegenwoordig drink ik eigenlijk vrij weinig alcohol![]()
Vodka![]()
Of Limoncello![]()
![]()
van bier zat raken is goedkoper, en bier schenken ze overalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel, maar ach, ben voorlopig nog geen 21 dus ik kan je wat dat betreft nog wel verbeteren, ook al zie ik dat niet zo snel gebeurenVan bier krijg je zo'n dikke buik en een kater als je teveel drinkt. Van vodka heb je allebei al veel minder
Ja maar ach, goedkoper, ik ben niet zo'n pauperquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van bier zat raken is goedkoper, en bier schenken ze overal
iets wat meer dan ¤5 per glas kost kan ik niet van genieten, ookal kan ik het wel betalenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar ach, goedkoper, ik ben niet zo'n pauperPlus, uiteindelijk moet je er toch meer van drinken omdat het niet zo sterk is dus uiteindelijk scheelt het niet zoveel schat ik zo.. Het is wel overal verkrijgbaar inderdaad, wat je van normale vodka niet kan zeggen
Ligt eraan waar je uitgaat natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets wat meer dan ¤5 per glas kost kan ik niet van genieten, ookal kan ik het wel betalen
bijna weekendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:37 schreef Gizmore het volgende:
Waarom hebben we het ook weer over drank op de vroege donderdagochtend?
Dat zal het zijn, of wacht, ik zit mezelf alvast in de stemming te werken voor vanavondquote:
Nouwwww... een fijne bel gerijpte cognac na een diner, daar betaal ik zo een tientje voor hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets wat meer dan ¤5 per glas kost kan ik niet van genieten, ookal kan ik het wel betalen
ach, 1 dag overleef je wel, wees blij dat het geen maandag isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, of wacht, ik zit mezelf alvast in de stemming te werken voor vanavondTis hier feestweek en vanavond is er een of ander groot feest hier
Het leuke is dat ik weet dat ik dronken wordt en dat ik niet zal slapen vannacht, terwijl ik toch morgenochtend vroeg moet werken
Congnac? Nog nooit opquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouwwww... een fijne bel gerijpte cognac na een diner, daar betaal ik zo een tientje voor hoorMaar dat is dan wellicht meer een gang van het diner, dan een drankje, voor het gevoel.
Mogge! Goed topic! Meteen over drank beginnen 's ochtends![]()
![]()
Maandag trouwens waarschijnlijk wel weer ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, 1 dag overleef je wel, wees blij dat het geen maandag is
eejjjjjjquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouwwww... een fijne bel gerijpte cognac na een diner, daar betaal ik zo een tientje voor hoorMaar dat is dan wellicht meer een gang van het diner, dan een drankje, voor het gevoel.
Mogge! Goed topic! Meteen over drank beginnen 's ochtends![]()
![]()
Das ook weer waarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj
bij een dinertje is een ander verhaal
maar het gaat me vooral om de kostprijs
Als ik ergens kom waar ze 'aanmaak'cola verkopen voor ¤3 dan drink ik liever niets als dat ik afgezet wordt
Bassie? Van Adriaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook weer waarMaar ik ga slapen en dan ga ik vanmiddag naar de show van Bassie
Is 50 meter lopen van mn huis en uuhh ik post nog wel wat foto's enzo
![]()
http://whatscookingamerica.net/Beverage/Limoncello.htmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zuip ook niet echt, ik drink gewoon veel maar dat is dan uitgestrekt over een iets langer tijdspan, zodat het toch niet écht zuipen isWat is Limoncello voor iets dan? Komt me ff niet bekend voor
neej niks ervanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das leukIk wil wel ruilen maar dat schiet niet echt op waarschijnlijk
veilig werk dusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neej niks ervan
Mijn werk is ZO zaaddodend, dat vergaderingen gewoon juist de krenten in de pap zijnHelaas zit het er alweer op
Als je geen kinderen wilt is dat wel makkelijk....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neej niks ervan
Mijn werk is ZO zaaddodend, dat vergaderingen gewoon juist de krenten in de pap zijnHelaas zit het er alweer op
Dat zie je toch aan zijn postaantallenquote:
dan moet ie niet zeurenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan zijn postaantallen
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Al aan het kijken voor een andere baan dan Flash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |