Heej Bquote:
En dan zoek jij iemand buiten het internet...dat is toch vreemd, iemand met jouw capaciteiten...moet niet moeilijk zijn, toch? Je moest er eens lekker op uit gaan!quote:
braafquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:57 schreef Bengeltje het volgende:
* post.
Hoiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej B![]()
Khalein
![]()
en Rose
![]()
Trusten Leonieke
Ik zocht, ik vond, ik gedroeg mij voorbeeldigquote:
ja D.Rose het is best wel tjd daarvoor...shit...ik moet ook morgen weer vroegvroeg present zijn! Truste!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
braaf
dan nu lekker slapen
welterusten allen
B
Ik zoek iemand buiten het internet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
En dan zoek jij iemand buiten het internet...dat is toch vreemd, iemand met jouw capaciteiten...moet niet moeilijk zijn, toch? Je moest er eens lekker op uit gaan!
Oke, braaf gaat slapen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
braaf
dan nu lekker slapen
welterusten allen
B
quote:
Ik niet? Wat deed ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:05 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik zocht, ik vond, ik gedroeg mij voorbeeldig
Jij daarentegen![]()
Jij maande mij zonder enige aanleiding me te gedragenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik niet? Wat deed ik?
Wist ik niet neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zoek iemand buiten het internet?Dit is nieuw voor mij, ik zoek namelijk niets.
![]()
De restwoei.
En het er op uitgaan. tja, daganiemeerzomaar![]()
Have a NICE day, Bquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:11 schreef Bengeltje het volgende:
Naar bed gaat
Zie jullie vrijdag weer.![]()
Plus dat de meeste mensen op apegapen liggen, PSquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
Zelfs de GCSC is al dood door dat trage gedoe
Owja, er zijn mensen die wel slapen rond dit tijdstipquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Plus dat de meeste mensen op apegapen liggen, PSScheelt voor mij ook niet veel meer
Tenzij mijn atwoord in Fok! Movie Trivia goed is, in welk geval ik iets langer dan gepland online te vinden zal zijn
We bevinden ons, ondanks de vakantie, wel in een werkweek hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja, er zijn mensen die wel slapen rond dit tijdstip
Nu maar hopen dat het antwoord fout zal zijn
En er blijkt een dag en nacht verschil te zitten tussen GC en ONZquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
We bevinden ons, ondanks de vakantie, wel in een werkweek he
'k Weet het nog steeds nietWeet wel zeker dat ik het plaatje herken
Is meestal zo geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En er blijkt een dag en nacht verschil te zitten tussen GC en ONZ
Doe er nu niet je hoofd over breken en bekijk het morgen dan nog eens
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
Is meestal zo geloof ik
Mjah, 'k heb allang een antwoord staan hoor, maar ik wacht op bevestiging
Jahquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Joh?
En daar zijn de users ook nog zolang online?
Keejquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jah
Soms... Vroegah vaker dan tegenwoordig
Niet lang meerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
En dan nog ga je wachten op een antwoord
Lijkt me ook niet neequote:
Mjah, worx for mequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansen
Trusten Khaleinquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:59 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah, worx for meCiao for now, PS
![]()
ik doe niet aan koffie, ben geen drugsverslaafdequote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
* ook aan het werk is, samen met een bak koffie
Ik snap niet dat mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe niet aan koffie, ben geen drugsverslaafde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |