ja dat zag ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef dolle_hond het volgende:
gatlin won zojuist de dubbel
gatlin is wel aardigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zag ik wel.
yankie-negers op 1,2,3,4
Maar ik wil Rens Blom zien
ja klopt, tenminste niet zo'n blazert als Greene of Johnson Mquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gatlin is wel aardig
rest niet
Een cue bestand is een soort index/configuratie voor een bin bestand, maar hij is ook niet echt nodig. Als het cue bestand niet lijkt te werken kun je bij het menu Virtual CD/DVD Rom->Device 0:->Mount image naar "All files" zoeken. Klik dan het .bin bestand aan en waarschijnlijk werkt het dan wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:15 schreef D.Rose het volgende:
klopt
en dan selecteer in een device, en vind ik een cue bestand
maar die openen gaat niet
ik ook niet, maar ik blijf nog ffquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:19 schreef es70 het volgende:
Heb geen flauw idee wat Daemon doet, en ook geen idee wie/wat Blom is. Fijne avond verder
.
neen, helaasquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een cue bestand is een soort index/configuratie voor een bin bestand, maar hij is ook niet echt nodig. Als het cue bestand niet lijkt te werken kun je bij het menu Virtual CD/DVD Rom->Device 0:->Mount image naar "All files" zoeken. Klik dan het .bin bestand aan en waarschijnlijk werkt het dan wel.
Hmm. Wat voor melding krijg je?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
neen, helaas
de vraag die nu rijst is of dit bestand uberhaubt wel 'openbaar' is
geenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Wat voor melding krijg je?
die was hetzelfdequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien staat de filenaam in de cue verkeerd; je kan de cue openen met oa notepad; kijk even of de filename die bovenaan staat (3de regel geloof ik) klopt met de filename van de bin
Als de bin alleen ook niet wil werken, is er waarschijnlijk iets met het bestand aan de hand. BIN files werken doorgaans prima zonder CUE file.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien staat de filenaam in de cue verkeerd; je kan de cue openen met oa notepad; kijk even of de filename die bovenaan staat (3de regel geloof ik) klopt met de filename van de bin
en borstenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh wat een lekker mannentopic is dit! Sport en computers![]()
Ja sinds de borsten van leonieke de avond elders doorbrengen is er weinig meer aanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja, ik had ook graag gezien dat het ergens anders over ging. Maar als nerds eenmaal worden aangesproken op hun vakgebied dan is het hek van de dam...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en borsten
al laten die foto's lang op zich wachten
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
ik ben ff uitgefrutseld [afbeelding]
Borsten en auto's?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.
En bier natuurlijk.
Fles heeft het bier er al doorheen gejast...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.
En bier natuurlijk.
Is toch leuk joh.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, ik had ook graag gezien dat het ergens anders over ging. Maar als nerds eenmaal worden aangesproken op hun vakgebied dan is het hek van de dam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |