Iets leuks als in wat je echt interesseert en je bezig houd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doen
Roosje jankdoosjequote:
dan nemen we afscheid van fles overdagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eind van de maand houdt het hier op, hoop dat ik dan op een plekje neergezet word waar ik wat leukers mag gaan doen
wie zal het zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan nemen we afscheid van fles overdag
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Zeg plaag jij D.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Komt tijd, komt Grolschquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:31 schreef dolle_hond het volgende:
gij zelve
sorryhoidoeifeli dan maarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg plaag jij D.niet zo.
![]()
Ben gelijk weer weg, nog even werken en dan hup verjaardag van mijn jongste vieren.
![]()
Rose jankdose dan nog altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosje jankdoosje
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
Beejjjjjjjjjquote:
ok, duidelijkquote:Ben gelijk weer weg, nog even werken en dan hup verjaardag van mijn jongste vieren.
![]()
quote:
jij heb tenminste nog een volkskuche, wij hebben enkel een aanrechtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan is onze DDR-Volksküche schoon leeg, Kameraad
Geen Volksküche in ieder gevalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij hebt een supermarkt op het werk?
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Volksküche in ieder geval
Nee, maar heb gewoon brood mee van huisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij hebt een supermarkt op het werk?
ik kan wel in de kantine wat eten, maar die's alleen tussen 12 en half 2 geopendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Volksküche in ieder geval
gezellig tochquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?
dat zuigt iddquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kan wel in de kantine wat eten, maar die's alleen tussen 12 en half 2 geopend
ik eet de bammen aan mijn bureau opquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem op het werk enkel een cupasoup (om 9:30u)
yup, en gezien de woekerprijzen in de kantine ga ik er nooit wat halen.. (2 euro voor een broodje gezond enzoquote:
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj
een nieuwe klok gekocht zeker?
dat is dan weer niet gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem op het werk enkel een cupasoup (om 9:30u)
die eet ik, zoals nu, lekker thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik eet de bammen aan mijn bureau op
het heeft z'n vruchten afgeworpen zie ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee
Heb even spoedcursus klok kijken gevolgt![]()
Yepsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het heeft z'n vruchten afgeworpen zie ik
oh nee hoor, daar is wel wat meer voor nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
* Pheno eet een fetaspinazie broodje.
Heb ik nu de ranzigheidtrofee?
Heb je 'Ga je mee oproer kraaien?' binnengehaald/aangeschaft ?quote:
Huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je 'Ga je mee oproer kraaien?' binnengehaald/aangeschaft ?
Oh ok, ik zal proberen nog wat ranzigers uit te zoeken de volgende keerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor, daar is wel wat meer voor nodig
Dat is een CD-rom waar alles van Loesje tot nu opstaat. Aangezien je de laatste tijd nogal wat Loesje teksten post, dacht ik dat je die ook had dusquote:
Dat klinkt engquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is een CD-rom waar alles van Loesje tot nu opstaat. Aangezien je de laatste tijd nogal wat Loesje teksten post, dacht ik dat je die ook had dus.
hier is het dan even druk, omdat ook collega's op vakantie gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft het ook rustig de laatste tijd: vakanties enzo
Zoiets is hier ook, universiteitquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft het ook rustig de laatste tijd: vakanties enzo
Ik geef les in een bedrijfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets is hier ook, universiteit
ahquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef les in een bedrijfgeen vakanties hier, alleen rustiger
Wat voor les geef je dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef les in een bedrijfgeen vakanties hier, alleen rustiger
Zo'n moment had ik ook op het werk vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah
* Sjowhan gaat weer ffdoen met collega (we zijn maar met z'n 2)
Oa : Java, Javatooling en as/400. Nerdtalk dusquote:
Feliquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn vrouw is geslaagd
voor een examen![]()
Oh okeequote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oa : Java, Javatooling en as/400. Nerdtalk dus
Congrats manquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn vrouw is geslaagd
voor een examen![]()
Toch best wel lekker rustigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zo'n moment had ik ook op het werk vandaag![]()
kweenie, dadelijk maar ff kijken wat de bakker nog heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
toch wel slagroom mag ik hopen?
Of hazelnoot
Bij Maison Kelder (weet niet of je uit omgeving DenHaag komt) hebben ze lekkere taartjesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kweenie, dadelijk maar ff kijken wat de bakker nog heeft
Nrd-Limburg, dus niet bepaald in de buurtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bij Maison Kelder (weet niet of je uit omgeving DenHaag komt) hebben ze lekkere taartjes
Nou kan ik natuurlijk net doen alsof ik je probleem op wil lossen. Maar ik ben moe en dus zeg ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:17 schreef djenneke het volgende:hoi... allemaal.... djennie is niet blij vandaag...
opeens blokte mijn firewall alles, dus ik probeerde de instellingen te veranderen. Hielp niet. Ik dat stomme ding eraf gemikt, en die van XP aangezet. Krijg ik er geen nieuwe op geinstalleerd....
computers zijn stom...
zo, dat wou ik even melden
Heb je nou de ramen gewassen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Maar erg druk, moeders komt zo
ook thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Maar erg druk, moeders komt zo
Neemt mam de handschoenen mee?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nee de ramen niethet gaat primair om de klerenkast vandaag
al die kleren die zij je cadeau deed moeten weer uit de doos en in de kast?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nee de ramen niethet gaat primair om de klerenkast vandaag
Neiman? Benny? Wow, je pakt het meteen groots aan met een BN'er zelfsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hier is nieman, en de kast is ook weer dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |