ik kan wel in de kantine wat eten, maar die's alleen tussen 12 en half 2 geopendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Volksküche in ieder geval
gezellig tochquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?
dat zuigt iddquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kan wel in de kantine wat eten, maar die's alleen tussen 12 en half 2 geopend
ik eet de bammen aan mijn bureau opquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem op het werk enkel een cupasoup (om 9:30u)
yup, en gezien de woekerprijzen in de kantine ga ik er nooit wat halen.. (2 euro voor een broodje gezond enzoquote:
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj
een nieuwe klok gekocht zeker?
dat is dan weer niet gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem op het werk enkel een cupasoup (om 9:30u)
die eet ik, zoals nu, lekker thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik eet de bammen aan mijn bureau op
het heeft z'n vruchten afgeworpen zie ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee
Heb even spoedcursus klok kijken gevolgt![]()
Yepsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het heeft z'n vruchten afgeworpen zie ik
oh nee hoor, daar is wel wat meer voor nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
* Pheno eet een fetaspinazie broodje.
Heb ik nu de ranzigheidtrofee?
Heb je 'Ga je mee oproer kraaien?' binnengehaald/aangeschaft ?quote:
Huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je 'Ga je mee oproer kraaien?' binnengehaald/aangeschaft ?
Oh ok, ik zal proberen nog wat ranzigers uit te zoeken de volgende keerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor, daar is wel wat meer voor nodig
Dat is een CD-rom waar alles van Loesje tot nu opstaat. Aangezien je de laatste tijd nogal wat Loesje teksten post, dacht ik dat je die ook had dusquote:
Dat klinkt engquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |