(En ik heb niets eens een auto! Ik heb wel van lucida geleerd dat het net zo kinderachtig was als OllieA's versmelting van zijn beeltenis met die van Nietzsche. Blijkbaar lijkt sjun sprekend op Hekking. Als ik lucida was, zou ik sjun mijn verontschuldigingen aanbieden wegens het openbaren van prive-gegevens.)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:27 schreef Monidique het volgende:
Je hebt wel toegegeven aan terreur door 'sjuns' plaatje niet meer te gebruiken!
Dat niet alleen, je hebt bewezen serieus genomen te willen wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
(En ik heb niets eens een auto! Ik heb wel van lucida geleerd dat het net zo kinderachtig was als OllieA's versmelting van zijn beeltenis met die van Nietzsche. Blijkbaar lijkt sjun sprekend op Hekking. Als ik lucida was, zou ik sjun mijn verontschuldigingen aanbieden wegens het openbaren van prive-gegevens.)
Dit alles tussen haakjes omdat ik niet alleen van twee walletjes eet, maar ook toegeef aan twee vormen van terreur.
Hij heeft geen nek.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Siamese drieling met 3 koppen.
quote:Britten zetten tien moslim- radicalen uit
De Britse politie heeft donderdag tien buitenlandse extremisten opgepakt die een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid. Ze blijven vastzitten totdat ze het land worden uitgezet.
Dat heeft het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken laten weten. Charles Clarke, de Britse minister van Binnenlandse Zaken wil niet zeggen wie zijn opgepakt.
De BBC zegt dat een van de tien de radicale Jordaniër Abu Qatada is. De fundamentalist Qatada is volgens de Britse autoriteiten een van belangrijkste extremistische imams in Groot-Brittannië.
Leider
De 'geestelijk leider van Al-Qa'ida in Europa' heeft banden met terroristen in de hele wereld. Qatada, die al jaren in Engeland woont, is in Jordanië veroordeeld tot levenslang voor een aantal aanslagen daar.
Abu Qatada was een van de acht terreurverdachten die in maart dit jaar werden vrijgelaten omdat de Britse anti-terreurwet op basis waarvan ze werden vastgehouden door de Britse Hoge Raad in strijd met de mensenrechten werd bevonden. De verdachten kregen wel een enkelband zodat justitie ze in de gaten kon houden.
De Britse premier Tony Blair heeft na de aanslagen in Londen strengere wetten aangekondigd om radicalen het land uit te kunnen zetten.
Kunnen ze niet beter neerzetten: Nederland is vol en daarom hebben we een tekort lontje gekregen? Wel zo eerlijkquote:
Bezit van de zaak is het einde van het vermaakquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo even langs De Slegte, kijken of ze nog nieuwe, leuke boeken hebben, die ik daarna toch niet lees.
http://www.tvbabes.com/actrices/anoukvannes.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
't is wel een beetje een kakteef ja.
We beginnen vast op de Grote Markt. Om later door te stromen naar een gelegenheid met prettig publiek. Voor de mensen die zich tussen alle mongolen willen mengen, is er vast wel tijd om de drie gezusters te bezoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als Sjors mijn vraag beantwoordt.
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:
'Romein' bedreigt mensen met speer
Ik wil zp graag iets grappigs zeggen, maar het lukt niet.
Humor moet je nooit forceren. Post maar nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:
'Romein' bedreigt mensen met speer
Ik wil zp graag iets grappigs zeggen, maar het lukt niet.
Ken jij het Gymnasium of het conservatorium in Groningen? Bij een van beide zit een erg leuke kroeg in de straat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
We beginnen vast op de Grote Markt. Om later door te stromen naar een gelegenheid met prettig publiek. Voor de mensen die zich tussen alle mongolen willen mengen, is er vast wel tijd om de drie gezusters te bezoeken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef gelly het volgende:
Hey leuk, groningen. Da's toch snel 5 minuten fietsen
je kunt bijna het reclamebureau dat erachter zit herkennen, dat wat ook FBTO en Unox cup-a-soup doet ...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
't is wel een beetje een kakteef ja.
jawohl. Maar moet het meteen ook artistiek verantwoord? Kunnen we niet tussen "normale" mensen dronken worden?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ken jij het Gymnasium of het conservatorium in Groningen? Bij een van beide zit een erg leuke kroeg in de straat.
Doen ze ook de postbank? Daar doet deze me een beetje aan denken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je kunt bijna het reclamebureau dat erachter zit herkennen, dat wat ook FBTO en Unox cup-a-soup doet ...
Je kunt toch ook gewoon dronken worden, daar hebben die pedofiele communistische kladderaars niets over te zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
jawohl. Maar moet het meteen ook artistiek verantwoord? Kunnen we niet tussen "normale" mensen dronken worden?![]()
quote:D66 roept kabinet op tot lastenverlichting
Uitgegeven: 11 augustus 2005 14:57
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2005 15:15
DEN HAAG - Regeringsfractie D66 zou het "zeer verstandig" vinden als het kabinet besluit volgend jaar met extra lastenverlichting te komen om de koopkracht van de burgers op te vijzelen. Tweede-Kamerlid Bakker noemt het een goed idee als het kabinet daarvoor de extra aardgasbaten gebruikt. Die bedragen vermoedelijk zo'n anderhalf miljard euro.
Volgens Bakker hebben veel burgers een paar moeilijke jaren achter de rug, mede als gevolg van de hoge olieprijzen. Die olieprijzen leiden voor de staat juist tot extra aardgasinkomsten. "Laat het kabinet die twee tegen elkaar wegstrepen", aldus Bakker donderdag.
Extra vertrouwen
D66 pleitte enkele maanden terug al voor extra lastenverlichting om de economische groei te stimuleren. Bakker noemt het "goed nieuws" dat de groei volgens het Centraal Planbureau volgend jaar weer gaat aantrekken. Door de koopkracht een impuls te geven kan het kabinet zorgen voor "extra vertrouwen" bij de burgers, zegt hij.
VVD-Kamerlid Blok spreekt eveneens van "goed nieuws". Volgens hem wordt het voor het kabinet mogelijk om zijn belofte van het begin van de regeerperiode "eerst het zuur, dan het zoet" waar te maken. Met al aangekondigde maatregelen als afschaffing gebruikersdeel OZB en lesgeld en het deblokkeren van het spaarloon verwachten de liberalen al heel wat inkomensgroepen in koopkracht tegemoet te kunnen komen. "En je kunt nu eenmaal niet iedereen een betere koopkracht garanderen", zegt Blok.
Genoeg geld
PvdA-Kamerlid Crone stelt vast dat er door de hogere gasbaten en de aantrekkende economie "genoeg geld" is om volgend jaar iets extra's te doen. Crone werkt aan een tegenbegroting, waarmee de PvdA een alternatief wil bieden voor de plannen van het kabinet.
Ziektekostenplannen
Naast lastenverlichting voor de lagere en middeninkomens wil de grootste oppositiepartij onder meer geld uittrekken om de ziektekostenplannen van het kabinet te versoepelen en om de burgers te compenseren voor de hogere energierekeningen.
Is er rondom Gronings ontzet niet altijd een debat? In de Martinikerk staat me bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:02 schreef George-Butters het volgende:
Zeg euh, er moet toch maar s nagedacht worden over het POL-programma van de meet.
Iemand suggesties?
Ik ga jou slapen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik moest waarachtig vijf keer kijken voor ik deze zin begreep;
In dit filmpje zie je iemand zijn moeder slapen
Het gaat weer wat beter, en opeens is er weer ruimte voor verlichtingquote:
Die conclusie van je. Meesterlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:42 schreef pberends het volgende:
Waarom nemen tattoo-liefhebbers geen tattoo op hun voorhoofd
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=66793quote:De Nederlandse plasticfabrikanten raken steeds verder in het nauw nu de olieprijs tot recordhoogte is gestegen. Olie is namelijk de belangrijkste grondstof voor plasticproducten.
,,De huidige olieprijs is voor veel bedrijven die producten van plastic maken echt een heel groot probleem'', zegt algemeen directeur Erik de Ruijter van de Federatie Nederlandse Rubber- en Kunststofindustrie (NRK). ,,Zo'n 35 tot soms 70 procent van de kostprijs van een willekeurig plastic voorwerp heeft te maken met olie. En die prijs is de afgelopen twee jaar bijna verdubbeld.''
Niet alleen menig automobilist houdt de olieprijs scherp in de gaten. Ook de Nederlandse industrie voor plasticproducten zou er bij gebaat zijn als de huidige prijs van ruim zestig dollar voor een vat ruwe olie wat zou gaan zakken. Immers, olie ligt via de fabricage van bijvoorbeeld etheen en propeen aan de basis van alle kunstoffen die in een huishouden of op het werk te vinden zijn.
,,Het probleem is dat je die snelle stijging van de grondstofprijzen niet zomaar kunt doorberekenen in je eindproduct'', zegt De Ruijter van de NRK. ,,De inkopers van Blokker, Hema of welke winkel dan ook, accepteren het niet als de vliegenmepper of het broodtrommeltje plotseling duurder worden. Dat pikt de consument namelijk niet. Aan die kant valt dus weinig door te berekenen.''
Ook bij de leveranciers van de grondstoffen voor de plastic producten is doorgaans weinig te halen. ,,De plasticfabrikanten zijn vaak kleine bedrijven, gemiddeld 32 werknemers, en die kopen hun grondstoffen in bij vaak hele grote concerns'', zegt De Ruijter. ,,En die zijn in staat om hun gestegen kosten door te berekenen. Veel van onze leden voelen zich dan ook het graan tussen twee molens. Het rendement lag in deze bedrijfstak op zo'n drie procent, maar dat is allang als sneeuw voor de zon verdwenen.''
Om niet ten onder te gaan, moeten de makers van plasticproducten iets anders verzinnen. ,,Het mooie van dit soort periodes is dat je heel creatief wordt'', zegt algemeen directeur R. Bloemsma van Wientjes Kunststoffen in Emmen. ,,Het bedrijf, met ook een vestiging in Roden, maakt onder meer de rode brievenbussen van TNT en onderdelen voor de stemcomputers die bij de verkiezingen worden gebruikt. ,,Je gaat op zoek naar grondstoffen waarbij geen of minder olie nodig is. Voor de innovatie in onze tak is het eigenlijk heel goed als de olie duur is. En je kijkt nog eens goed of je wel efficiënt genoeg werkt, daar valt altijd winst te behalen.''
Ja, dat gezeik "tattoo's vind ik gewoon mooi" komt mijn keel uit. Zet er lekker één op je voorhoofd als je ze zo mooi vind.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die conclusie van je. Meesterlijk![]()
![]()
Waar kan ik dat filmpje nu vinden. Ik heb al op geenstijl gezocht, maar ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat gezeik "tattoo's vind ik gewoon mooi" komt mijn keel uit. Zet er lekker één op je voorhoofd als je ze zo mooi vind.
LOL @
[afbeelding]
quote:Kasteleins sjoemelen met bier
Donderdag 11 augustus 2005 - EINDHOVEN – Verschillende Eindhovense cafés schenken stiekem bier van de nieuwe Groningse brouwerij Olm. Daarmee overtreden ze bewust hun contract met duurdere huisbrouwers als Heineken of Bavaria. De kroegen proberen zo de kosten te drukken. Klanten weten van niets en betalen de volle mep.
Daar komt het meestal wel op neer ja. Geen goedkoper bier zodat ze goedkoper kunnen verkopen, nee, zodat ze meer winst kunnen maken. Nóg meer winst. De prijzen zijn in drie jaar tijd al verdubbeld. Inflatie mijn reet! Geen enkel product verdubbelt elke drie jaar in kosten!quote:
Pizza margherita kosste vroeger altijd een gulden of 6-7. Probeer er nu nog maar een te vinden voor 4 euro! (= fl. 8,80 wat me meer dan redelijk lijkt na drie jaar inflatie)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Daar komt het meestal wel op neer ja. Geen goedkoper bier zodat ze goedkoper kunnen verkopen, nee, zodat ze meer winst kunnen maken. Nóg meer winst. De prijzen zijn in drie jaar tijd al verdubbeld. Inflatie mijn reet! Geen enkel product verdubbelt elke drie jaar in kosten!
Pure meeloperij is het.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:23 schreef pberends het volgende:
Ja, dat gezeik "tattoo's vind ik gewoon mooi" komt mijn keel uit. Zet er lekker één op je voorhoofd als je ze zo mooi vind.
It's like taking candy from a kid.quote:Rushdie laakt radicale islam in nieuw boek
AMSTERDAM, 11 AUG. Zeventien jaar na De duivelsverzen, de roman waarmee hij de woede van fundamentalistische moslims op zijn hals haalde, publiceert Salman Rushdie opnieuw een potentieel controversiële roman.
In Shalimar de clown, dat morgen als Europese primeur bij de Nederlandse uitgeverij Contact verschijnt, keert de Britse schrijver zich fel tegen radicalisering van de islam en fundamentalistische hypocrisie. De verteller trekt onder meer een parallel tussen de fundamentalistische lezing van de Koran en de manier waarop de nazi's zich beriepen op de Germaanse mythologie en de Arische superioriteit. Daarnaast wordt al in het begin een promiscue meisje opgevoerd dat zich op televisie presenteert als 'verontwaardigde moslima'.
quote:Destiny's Child kondigt laatste tv-optreden aan
NEW YORK (ANP) - Poptrio Destiny's Child heeft zijn laatste tv-optreden aangekondigd. De dames, die recent besloten uit elkaar te gaan, zullen optreden tijdens het 'Fashion Rocks' concert in New York op 8 september.
Ook David Bowie, Duran Duran, Gwen Stefani, Alicia Keys, Shakira en Joss Stone zullen daar hun opwachting maken.
http://skoften.mine.nu/flash/housewitz.htmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar kan ik dat filmpje nu vinden. Ik heb al op geenstijl gezocht, maar ik kan het niet vinden
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=23548129quote:Onverminderd enthousiast slaat Jochem Peteri na enige tegenslagen terug: "Het is nu tijd voor Die Wilders, mijn Neue Deutsche Welle groep. Ik ben met een aantal relatief onbekende muzikanten aan de slag gegaan. We hebben serieuze plannen, dit is absoluut geen grap." En vanwaar de naam? "Het is natuurlijk te gek om te kunnen zeggen: Ik ben de bassist van Die Wilders. Het is een van mijn uitlaatkleppen, naast de techno. Namen als Der Plan, Palais Schaumburg en Gerichtigkeitsliga zijn van grote invloed op Die Wilders."
Iedere rapper die politicus Geert Wilders bekritiseert, loopt het risico om aangeklaagd te worden, maar dat kan Peteri niet zo heel veel schelen. Liever dwaalt hij af over andere onderwerpen. "Ik neem Die Wilders serieus, net als mijn interesse in het oude Egypte. Over twee weken vlieg ik weer naar Caïro. Misschien ga ik daar wel clubs enthousiast maken voor een show van Die Wilders..."
Jochem Peteri maakt het de argeloze muziekliefhebber niet makkelijk met al die pseudoniemen. Onder de naam 154 bracht Peteri vorig jaar het album Strike uit, een album waar hij meer dan 10 jaar aan had gewerkt. Een ambient demo bracht hem een deal met 100% pure, het label van Dylan Hermelijn, oftewel 2000 And One. Aanvankelijk waren de reacties positief op 154, en raakte de distributiemaatschappij binnen een korte tijd 500 kopieën van een 12" kwijt. Maar niet door de verkoop. De platen waren echt verdwenen, om even later weer teruggevonden te worden. Vervolgens werd het Strike project maar even op een lager pitje gezet door 100% Pure, en mocht Steve Rachmad voor gaan, omdat dat commercieel aantrekkelijker was dan het riskante 154. De lotgevallen van een techno muzikant in de notendop (Overigens is het album alsnog uitgekomen op het Delsin label).
Of de tracks van Die Wilders binnenkort ook op een officiële cd-release verschijnen, kan Peteri nog niet zeggen. Maar dat het menens is met Die Wilders bewijst de white label 12" die is geperst met het onbetwist opzwepende "Zimmer Frei". Peteri's andere werk, tracks vol dromerige sci-fi techno en 'nautic funk', wordt uitgebracht onder de naam Newworldaquarium. Vanwege zijn contacten met het Delsin label, waar ook DJ Aardvarck is ondergebracht, is hij beland op de compilatie van Kirk De Giorgio. Het album, "The Electric Institute" zal verschijnen in september, zo vertelt Peteri vanuit zijn studio terwijl op de achtergrond de eerste tonen van de demo klinken van Die Wilders.
Zo is Jochem Peteri voortdurend in de weer en vertelt hij de ene absurde anekdote na de andere. "Dit is misschien een ander verhaal, maar behalve Carl Craig en andere bekenden staat er ook nog een onbekend groepje op die compilatie van De Giorgo: Betelgeuse. Ik ga je niks verklappen, maar als bekend zou zijn wie daar deel van uitmaakt, dan zou OOR morgen voor het eerst in tien jaar iets zinnigs hebben te schrijven. Het is een grote popartiest, die je nooit zou associëren met techno. En nee, het is niet Heino." Wat Peteri ook verkondigt, het blijft altijd een mysterie.
Wooooooooooooow, ein-de-lijk, de kerkbezoeken zullen nu wel teruglopenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:00 schreef George-Butters het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is pas belangrijk nieuws!
Eindelijk!
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrorsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
http://skoften.mine.nu/flash/housewitz.htm.
Een Kiwi vriend van mij heeft een tattoo op zijn kop omdat hij zoon is van een Maori stamhoofd, die heeft hier in nederland tervergeefs een baan gezocht. Ik heb zelf ook tattoos maar niet op mijn onderarmen, me nek en mijn gezicht omdat dit in me werk simpelweg niet kan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:51 schreef George-Butters het volgende:!
! Waar is DoG om er iets verstandigs over te zeggen?
Dat Olm brengt wel het sfeertje van ouderwetse knokploegen met zich mee....quote:
Ik vind dat filmpje trouwens best ziekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrors. Wat proberen die kneusjes van die jodenorganisaties nou te bereiken?
Ik heb het over dat bier OLM en de bizarre prijzen in de horeca!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Een Kiwi vriend van mij heeft een tattoo op zijn kop omdat hij zoon is van een Maori stamhoofd, die heeft hier in nederland tervergeefs een baan gezocht. Ik heb zelf ook tattoos maar niet op mijn onderarmen, me nek en mijn gezicht omdat dit in me werk simpelweg niet kan.
Me vriendin heeft al moeite met de tattoo op dr wreef en onderbeen die lichtjes door haar pantys heenschijnt.
gewoon heel erg sneuquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje trouwens best ziek
OLM? nog niks van gehoord om eerlijk te zijn. De prijzen in de hoereca, ach ja. Ligt een beetje aan de vastgoedprijzen he.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb het over dat bier OLM en de bizarre prijzen in de horeca!
Ik kan een vergelijkbaar triest filmpje niet snel opnoemen. En ja, het CIDI loopt weer eens te huilen. Dit filmpje braakt van het ontbreken van respect, maar om het te verbieden moet het ook nog haatzaaien. En dat is nergens te vinden in het filmpje zelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrors. Wat proberen die kneusjes van die jodenorganisaties nou te bereiken?
het is wel een denkrichting voor tanz valley, maar dat vind ik al jaren; een kweekbodem voor murw geslagen rechtsminded ontevreden beneden-modaalverdienende provincialen die de technocratie die ze nooit zullen bevatten daar komen vieren (uiting van onvrede dus).quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje trouwens best ziek
Kun je dat ook hard maken?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is wel een denkrichting voor tanz valley, maar dat vind ik al jaren; een kweekbodem voor murw geslagen rechtsminded ontevreden beneden-modaalverdienende provincialen die de technocratie die ze nooit zullen bevatten daar komen vieren (uiting van onvrede dus).
De maker van het filmpje had geen commerciële insteek of om er ook maar iets beter van te worden. Totaal onschuldig dus. Hij had zich alleen moeten realiseren dat er veel huilie's op de wereld zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik kan een vergelijkbaar triest filmpje niet snel opnoemen. En ja, het CIDI loopt weer eens te huilen. Dit filmpje braakt van het ontbreken van respect, maar om het te verbieden moet het ook nog haatzaaien. En dat is nergens te vinden in het filmpje zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |