abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29559773
Je hebt wel toegegeven aan terreur door 'sjuns' plaatje niet meer te gebruiken!
pi_29559804
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hij is toch je Meester?
Need to know
pi_29559869
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:27 schreef Monidique het volgende:
Je hebt wel toegegeven aan terreur door 'sjuns' plaatje niet meer te gebruiken!
(En ik heb niets eens een auto! Ik heb wel van lucida geleerd dat het net zo kinderachtig was als OllieA's versmelting van zijn beeltenis met die van Nietzsche. Blijkbaar lijkt sjun sprekend op Hekking. Als ik lucida was, zou ik sjun mijn verontschuldigingen aanbieden wegens het openbaren van prive-gegevens.)

Dit alles tussen haakjes omdat ik niet alleen van twee walletjes eet, maar ook toegeef aan twee vormen van terreur.
pi_29559937
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

(En ik heb niets eens een auto! Ik heb wel van lucida geleerd dat het net zo kinderachtig was als OllieA's versmelting van zijn beeltenis met die van Nietzsche. Blijkbaar lijkt sjun sprekend op Hekking. Als ik lucida was, zou ik sjun mijn verontschuldigingen aanbieden wegens het openbaren van prive-gegevens.)

Dit alles tussen haakjes omdat ik niet alleen van twee walletjes eet, maar ook toegeef aan twee vormen van terreur.
Dat niet alleen, je hebt bewezen serieus genomen te willen worden
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29559940
Ik heb het overigens vervangen door een gedenkteken voor de Oekraiense hongersnood. En dat op een links forum!
pi_29560082
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Siamese drieling met 3 koppen.
Hij heeft geen nek.

En hij geen piemel.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29560132
quote:
Britten zetten tien moslim- radicalen uit

De Britse politie heeft donderdag tien buitenlandse extremisten opgepakt die een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid. Ze blijven vastzitten totdat ze het land worden uitgezet.

Dat heeft het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken laten weten. Charles Clarke, de Britse minister van Binnenlandse Zaken wil niet zeggen wie zijn opgepakt.

De BBC zegt dat een van de tien de radicale Jordaniër Abu Qatada is. De fundamentalist Qatada is volgens de Britse autoriteiten een van belangrijkste extremistische imams in Groot-Brittannië.

Leider
De 'geestelijk leider van Al-Qa'ida in Europa' heeft banden met terroristen in de hele wereld. Qatada, die al jaren in Engeland woont, is in Jordanië veroordeeld tot levenslang voor een aantal aanslagen daar.

Abu Qatada was een van de acht terreurverdachten die in maart dit jaar werden vrijgelaten omdat de Britse anti-terreurwet op basis waarvan ze werden vastgehouden door de Britse Hoge Raad in strijd met de mensenrechten werd bevonden. De verdachten kregen wel een enkelband zodat justitie ze in de gaten kon houden.

De Britse premier Tony Blair heeft na de aanslagen in Londen strengere wetten aangekondigd om radicalen het land uit te kunnen zetten.
pi_29560151
http://www.nctb.nl/

Nee, dat geeft hoop .

http://frontpage.fok.nl/nieuws/56723

Sterk staaltje promotie van Geenstijl voor het Revu-interview.
pi_29560158

pi_29560167
Ik ga zo even langs De Slegte, kijken of ze nog nieuwe, leuke boeken hebben, die ik daarna toch niet lees.
pi_29560197
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:49 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]

Kunnen ze niet beter neerzetten: Nederland is vol en daarom hebben we een tekort lontje gekregen? Wel zo eerlijk .
pi_29560201

't is wel een beetje een kakteef ja.
pi_29560257
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo even langs De Slegte, kijken of ze nog nieuwe, leuke boeken hebben, die ik daarna toch niet lees.
Bezit van de zaak is het einde van het vermaak
pi_29560273

Alsof a. de politie hiervoor nog komt, en b. de politie hier iets aan zou doen.
pi_29560311
'Romein' bedreigt mensen met speer

Ik wil zp graag iets grappigs zeggen, maar het lukt niet.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:02:52 #169
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29560408
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat weet ik pas als Sjors mijn vraag beantwoordt.
We beginnen vast op de Grote Markt. Om later door te stromen naar een gelegenheid met prettig publiek. Voor de mensen die zich tussen alle mongolen willen mengen, is er vast wel tijd om de drie gezusters te bezoeken.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29560441
Hoe laat en wanneer?
pi_29560476
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:

Ik heb vertrouwen in je.
pi_29560495
Hey leuk, groningen. Da's toch snel 5 minuten fietsen
pi_29560529
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:

Humor moet je nooit forceren. Post maar niets
pi_29560585
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:02 schreef George-Butters het volgende:

[..]

We beginnen vast op de Grote Markt. Om later door te stromen naar een gelegenheid met prettig publiek. Voor de mensen die zich tussen alle mongolen willen mengen, is er vast wel tijd om de drie gezusters te bezoeken.
Ken jij het Gymnasium of het conservatorium in Groningen? Bij een van beide zit een erg leuke kroeg in de straat.
pi_29560598
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef gelly het volgende:
Hey leuk, groningen. Da's toch snel 5 minuten fietsen
. Gelly komt?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')