(En ik heb niets eens een auto! Ik heb wel van lucida geleerd dat het net zo kinderachtig was als OllieA's versmelting van zijn beeltenis met die van Nietzsche. Blijkbaar lijkt sjun sprekend op Hekking. Als ik lucida was, zou ik sjun mijn verontschuldigingen aanbieden wegens het openbaren van prive-gegevens.)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:27 schreef Monidique het volgende:
Je hebt wel toegegeven aan terreur door 'sjuns' plaatje niet meer te gebruiken!
Dat niet alleen, je hebt bewezen serieus genomen te willen wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
(En ik heb niets eens een auto! Ik heb wel van lucida geleerd dat het net zo kinderachtig was als OllieA's versmelting van zijn beeltenis met die van Nietzsche. Blijkbaar lijkt sjun sprekend op Hekking. Als ik lucida was, zou ik sjun mijn verontschuldigingen aanbieden wegens het openbaren van prive-gegevens.)
Dit alles tussen haakjes omdat ik niet alleen van twee walletjes eet, maar ook toegeef aan twee vormen van terreur.
Hij heeft geen nek.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Siamese drieling met 3 koppen.
quote:Britten zetten tien moslim- radicalen uit
De Britse politie heeft donderdag tien buitenlandse extremisten opgepakt die een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid. Ze blijven vastzitten totdat ze het land worden uitgezet.
Dat heeft het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken laten weten. Charles Clarke, de Britse minister van Binnenlandse Zaken wil niet zeggen wie zijn opgepakt.
De BBC zegt dat een van de tien de radicale Jordaniër Abu Qatada is. De fundamentalist Qatada is volgens de Britse autoriteiten een van belangrijkste extremistische imams in Groot-Brittannië.
Leider
De 'geestelijk leider van Al-Qa'ida in Europa' heeft banden met terroristen in de hele wereld. Qatada, die al jaren in Engeland woont, is in Jordanië veroordeeld tot levenslang voor een aantal aanslagen daar.
Abu Qatada was een van de acht terreurverdachten die in maart dit jaar werden vrijgelaten omdat de Britse anti-terreurwet op basis waarvan ze werden vastgehouden door de Britse Hoge Raad in strijd met de mensenrechten werd bevonden. De verdachten kregen wel een enkelband zodat justitie ze in de gaten kon houden.
De Britse premier Tony Blair heeft na de aanslagen in Londen strengere wetten aangekondigd om radicalen het land uit te kunnen zetten.
Kunnen ze niet beter neerzetten: Nederland is vol en daarom hebben we een tekort lontje gekregen? Wel zo eerlijkquote:
Bezit van de zaak is het einde van het vermaakquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo even langs De Slegte, kijken of ze nog nieuwe, leuke boeken hebben, die ik daarna toch niet lees.
http://www.tvbabes.com/actrices/anoukvannes.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
't is wel een beetje een kakteef ja.
We beginnen vast op de Grote Markt. Om later door te stromen naar een gelegenheid met prettig publiek. Voor de mensen die zich tussen alle mongolen willen mengen, is er vast wel tijd om de drie gezusters te bezoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als Sjors mijn vraag beantwoordt.
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:
'Romein' bedreigt mensen met speer
Ik wil zp graag iets grappigs zeggen, maar het lukt niet.
Humor moet je nooit forceren. Post maar nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:
'Romein' bedreigt mensen met speer
Ik wil zp graag iets grappigs zeggen, maar het lukt niet.
Ken jij het Gymnasium of het conservatorium in Groningen? Bij een van beide zit een erg leuke kroeg in de straat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
We beginnen vast op de Grote Markt. Om later door te stromen naar een gelegenheid met prettig publiek. Voor de mensen die zich tussen alle mongolen willen mengen, is er vast wel tijd om de drie gezusters te bezoeken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef gelly het volgende:
Hey leuk, groningen. Da's toch snel 5 minuten fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |