Pizza margherita kosste vroeger altijd een gulden of 6-7. Probeer er nu nog maar een te vinden voor 4 euro! (= fl. 8,80 wat me meer dan redelijk lijkt na drie jaar inflatie)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Daar komt het meestal wel op neer ja. Geen goedkoper bier zodat ze goedkoper kunnen verkopen, nee, zodat ze meer winst kunnen maken. Nóg meer winst. De prijzen zijn in drie jaar tijd al verdubbeld. Inflatie mijn reet! Geen enkel product verdubbelt elke drie jaar in kosten!
Pure meeloperij is het.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:23 schreef pberends het volgende:
Ja, dat gezeik "tattoo's vind ik gewoon mooi" komt mijn keel uit. Zet er lekker één op je voorhoofd als je ze zo mooi vind.
It's like taking candy from a kid.quote:Rushdie laakt radicale islam in nieuw boek
AMSTERDAM, 11 AUG. Zeventien jaar na De duivelsverzen, de roman waarmee hij de woede van fundamentalistische moslims op zijn hals haalde, publiceert Salman Rushdie opnieuw een potentieel controversiële roman.
In Shalimar de clown, dat morgen als Europese primeur bij de Nederlandse uitgeverij Contact verschijnt, keert de Britse schrijver zich fel tegen radicalisering van de islam en fundamentalistische hypocrisie. De verteller trekt onder meer een parallel tussen de fundamentalistische lezing van de Koran en de manier waarop de nazi's zich beriepen op de Germaanse mythologie en de Arische superioriteit. Daarnaast wordt al in het begin een promiscue meisje opgevoerd dat zich op televisie presenteert als 'verontwaardigde moslima'.
quote:Destiny's Child kondigt laatste tv-optreden aan
NEW YORK (ANP) - Poptrio Destiny's Child heeft zijn laatste tv-optreden aangekondigd. De dames, die recent besloten uit elkaar te gaan, zullen optreden tijdens het 'Fashion Rocks' concert in New York op 8 september.
Ook David Bowie, Duran Duran, Gwen Stefani, Alicia Keys, Shakira en Joss Stone zullen daar hun opwachting maken.
http://skoften.mine.nu/flash/housewitz.htmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar kan ik dat filmpje nu vinden. Ik heb al op geenstijl gezocht, maar ik kan het niet vinden
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=23548129quote:Onverminderd enthousiast slaat Jochem Peteri na enige tegenslagen terug: "Het is nu tijd voor Die Wilders, mijn Neue Deutsche Welle groep. Ik ben met een aantal relatief onbekende muzikanten aan de slag gegaan. We hebben serieuze plannen, dit is absoluut geen grap." En vanwaar de naam? "Het is natuurlijk te gek om te kunnen zeggen: Ik ben de bassist van Die Wilders. Het is een van mijn uitlaatkleppen, naast de techno. Namen als Der Plan, Palais Schaumburg en Gerichtigkeitsliga zijn van grote invloed op Die Wilders."
Iedere rapper die politicus Geert Wilders bekritiseert, loopt het risico om aangeklaagd te worden, maar dat kan Peteri niet zo heel veel schelen. Liever dwaalt hij af over andere onderwerpen. "Ik neem Die Wilders serieus, net als mijn interesse in het oude Egypte. Over twee weken vlieg ik weer naar Caïro. Misschien ga ik daar wel clubs enthousiast maken voor een show van Die Wilders..."
Jochem Peteri maakt het de argeloze muziekliefhebber niet makkelijk met al die pseudoniemen. Onder de naam 154 bracht Peteri vorig jaar het album Strike uit, een album waar hij meer dan 10 jaar aan had gewerkt. Een ambient demo bracht hem een deal met 100% pure, het label van Dylan Hermelijn, oftewel 2000 And One. Aanvankelijk waren de reacties positief op 154, en raakte de distributiemaatschappij binnen een korte tijd 500 kopieën van een 12" kwijt. Maar niet door de verkoop. De platen waren echt verdwenen, om even later weer teruggevonden te worden. Vervolgens werd het Strike project maar even op een lager pitje gezet door 100% Pure, en mocht Steve Rachmad voor gaan, omdat dat commercieel aantrekkelijker was dan het riskante 154. De lotgevallen van een techno muzikant in de notendop (Overigens is het album alsnog uitgekomen op het Delsin label).
Of de tracks van Die Wilders binnenkort ook op een officiële cd-release verschijnen, kan Peteri nog niet zeggen. Maar dat het menens is met Die Wilders bewijst de white label 12" die is geperst met het onbetwist opzwepende "Zimmer Frei". Peteri's andere werk, tracks vol dromerige sci-fi techno en 'nautic funk', wordt uitgebracht onder de naam Newworldaquarium. Vanwege zijn contacten met het Delsin label, waar ook DJ Aardvarck is ondergebracht, is hij beland op de compilatie van Kirk De Giorgio. Het album, "The Electric Institute" zal verschijnen in september, zo vertelt Peteri vanuit zijn studio terwijl op de achtergrond de eerste tonen van de demo klinken van Die Wilders.
Zo is Jochem Peteri voortdurend in de weer en vertelt hij de ene absurde anekdote na de andere. "Dit is misschien een ander verhaal, maar behalve Carl Craig en andere bekenden staat er ook nog een onbekend groepje op die compilatie van De Giorgo: Betelgeuse. Ik ga je niks verklappen, maar als bekend zou zijn wie daar deel van uitmaakt, dan zou OOR morgen voor het eerst in tien jaar iets zinnigs hebben te schrijven. Het is een grote popartiest, die je nooit zou associëren met techno. En nee, het is niet Heino." Wat Peteri ook verkondigt, het blijft altijd een mysterie.
Wooooooooooooow, ein-de-lijk, de kerkbezoeken zullen nu wel teruglopenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:00 schreef George-Butters het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is pas belangrijk nieuws!
Eindelijk!
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrorsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
http://skoften.mine.nu/flash/housewitz.htm.
Een Kiwi vriend van mij heeft een tattoo op zijn kop omdat hij zoon is van een Maori stamhoofd, die heeft hier in nederland tervergeefs een baan gezocht. Ik heb zelf ook tattoos maar niet op mijn onderarmen, me nek en mijn gezicht omdat dit in me werk simpelweg niet kan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:51 schreef George-Butters het volgende:!
! Waar is DoG om er iets verstandigs over te zeggen?
Dat Olm brengt wel het sfeertje van ouderwetse knokploegen met zich mee....quote:
Ik vind dat filmpje trouwens best ziekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrors. Wat proberen die kneusjes van die jodenorganisaties nou te bereiken?
Ik heb het over dat bier OLM en de bizarre prijzen in de horeca!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Een Kiwi vriend van mij heeft een tattoo op zijn kop omdat hij zoon is van een Maori stamhoofd, die heeft hier in nederland tervergeefs een baan gezocht. Ik heb zelf ook tattoos maar niet op mijn onderarmen, me nek en mijn gezicht omdat dit in me werk simpelweg niet kan.
Me vriendin heeft al moeite met de tattoo op dr wreef en onderbeen die lichtjes door haar pantys heenschijnt.
gewoon heel erg sneuquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje trouwens best ziek
OLM? nog niks van gehoord om eerlijk te zijn. De prijzen in de hoereca, ach ja. Ligt een beetje aan de vastgoedprijzen he.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb het over dat bier OLM en de bizarre prijzen in de horeca!
Ik kan een vergelijkbaar triest filmpje niet snel opnoemen. En ja, het CIDI loopt weer eens te huilen. Dit filmpje braakt van het ontbreken van respect, maar om het te verbieden moet het ook nog haatzaaien. En dat is nergens te vinden in het filmpje zelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrors. Wat proberen die kneusjes van die jodenorganisaties nou te bereiken?
het is wel een denkrichting voor tanz valley, maar dat vind ik al jaren; een kweekbodem voor murw geslagen rechtsminded ontevreden beneden-modaalverdienende provincialen die de technocratie die ze nooit zullen bevatten daar komen vieren (uiting van onvrede dus).quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje trouwens best ziek
Kun je dat ook hard maken?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is wel een denkrichting voor tanz valley, maar dat vind ik al jaren; een kweekbodem voor murw geslagen rechtsminded ontevreden beneden-modaalverdienende provincialen die de technocratie die ze nooit zullen bevatten daar komen vieren (uiting van onvrede dus).
De maker van het filmpje had geen commerciële insteek of om er ook maar iets beter van te worden. Totaal onschuldig dus. Hij had zich alleen moeten realiseren dat er veel huilie's op de wereld zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik kan een vergelijkbaar triest filmpje niet snel opnoemen. En ja, het CIDI loopt weer eens te huilen. Dit filmpje braakt van het ontbreken van respect, maar om het te verbieden moet het ook nog haatzaaien. En dat is nergens te vinden in het filmpje zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |