Pizza margherita kosste vroeger altijd een gulden of 6-7. Probeer er nu nog maar een te vinden voor 4 euro! (= fl. 8,80 wat me meer dan redelijk lijkt na drie jaar inflatie)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Daar komt het meestal wel op neer ja. Geen goedkoper bier zodat ze goedkoper kunnen verkopen, nee, zodat ze meer winst kunnen maken. Nóg meer winst. De prijzen zijn in drie jaar tijd al verdubbeld. Inflatie mijn reet! Geen enkel product verdubbelt elke drie jaar in kosten!
Pure meeloperij is het.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:23 schreef pberends het volgende:
Ja, dat gezeik "tattoo's vind ik gewoon mooi" komt mijn keel uit. Zet er lekker één op je voorhoofd als je ze zo mooi vind.
It's like taking candy from a kid.quote:Rushdie laakt radicale islam in nieuw boek
AMSTERDAM, 11 AUG. Zeventien jaar na De duivelsverzen, de roman waarmee hij de woede van fundamentalistische moslims op zijn hals haalde, publiceert Salman Rushdie opnieuw een potentieel controversiële roman.
In Shalimar de clown, dat morgen als Europese primeur bij de Nederlandse uitgeverij Contact verschijnt, keert de Britse schrijver zich fel tegen radicalisering van de islam en fundamentalistische hypocrisie. De verteller trekt onder meer een parallel tussen de fundamentalistische lezing van de Koran en de manier waarop de nazi's zich beriepen op de Germaanse mythologie en de Arische superioriteit. Daarnaast wordt al in het begin een promiscue meisje opgevoerd dat zich op televisie presenteert als 'verontwaardigde moslima'.
quote:Destiny's Child kondigt laatste tv-optreden aan
NEW YORK (ANP) - Poptrio Destiny's Child heeft zijn laatste tv-optreden aangekondigd. De dames, die recent besloten uit elkaar te gaan, zullen optreden tijdens het 'Fashion Rocks' concert in New York op 8 september.
Ook David Bowie, Duran Duran, Gwen Stefani, Alicia Keys, Shakira en Joss Stone zullen daar hun opwachting maken.
http://skoften.mine.nu/flash/housewitz.htmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar kan ik dat filmpje nu vinden. Ik heb al op geenstijl gezocht, maar ik kan het niet vinden
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=23548129quote:Onverminderd enthousiast slaat Jochem Peteri na enige tegenslagen terug: "Het is nu tijd voor Die Wilders, mijn Neue Deutsche Welle groep. Ik ben met een aantal relatief onbekende muzikanten aan de slag gegaan. We hebben serieuze plannen, dit is absoluut geen grap." En vanwaar de naam? "Het is natuurlijk te gek om te kunnen zeggen: Ik ben de bassist van Die Wilders. Het is een van mijn uitlaatkleppen, naast de techno. Namen als Der Plan, Palais Schaumburg en Gerichtigkeitsliga zijn van grote invloed op Die Wilders."
Iedere rapper die politicus Geert Wilders bekritiseert, loopt het risico om aangeklaagd te worden, maar dat kan Peteri niet zo heel veel schelen. Liever dwaalt hij af over andere onderwerpen. "Ik neem Die Wilders serieus, net als mijn interesse in het oude Egypte. Over twee weken vlieg ik weer naar Caïro. Misschien ga ik daar wel clubs enthousiast maken voor een show van Die Wilders..."
Jochem Peteri maakt het de argeloze muziekliefhebber niet makkelijk met al die pseudoniemen. Onder de naam 154 bracht Peteri vorig jaar het album Strike uit, een album waar hij meer dan 10 jaar aan had gewerkt. Een ambient demo bracht hem een deal met 100% pure, het label van Dylan Hermelijn, oftewel 2000 And One. Aanvankelijk waren de reacties positief op 154, en raakte de distributiemaatschappij binnen een korte tijd 500 kopieën van een 12" kwijt. Maar niet door de verkoop. De platen waren echt verdwenen, om even later weer teruggevonden te worden. Vervolgens werd het Strike project maar even op een lager pitje gezet door 100% Pure, en mocht Steve Rachmad voor gaan, omdat dat commercieel aantrekkelijker was dan het riskante 154. De lotgevallen van een techno muzikant in de notendop (Overigens is het album alsnog uitgekomen op het Delsin label).
Of de tracks van Die Wilders binnenkort ook op een officiële cd-release verschijnen, kan Peteri nog niet zeggen. Maar dat het menens is met Die Wilders bewijst de white label 12" die is geperst met het onbetwist opzwepende "Zimmer Frei". Peteri's andere werk, tracks vol dromerige sci-fi techno en 'nautic funk', wordt uitgebracht onder de naam Newworldaquarium. Vanwege zijn contacten met het Delsin label, waar ook DJ Aardvarck is ondergebracht, is hij beland op de compilatie van Kirk De Giorgio. Het album, "The Electric Institute" zal verschijnen in september, zo vertelt Peteri vanuit zijn studio terwijl op de achtergrond de eerste tonen van de demo klinken van Die Wilders.
Zo is Jochem Peteri voortdurend in de weer en vertelt hij de ene absurde anekdote na de andere. "Dit is misschien een ander verhaal, maar behalve Carl Craig en andere bekenden staat er ook nog een onbekend groepje op die compilatie van De Giorgo: Betelgeuse. Ik ga je niks verklappen, maar als bekend zou zijn wie daar deel van uitmaakt, dan zou OOR morgen voor het eerst in tien jaar iets zinnigs hebben te schrijven. Het is een grote popartiest, die je nooit zou associëren met techno. En nee, het is niet Heino." Wat Peteri ook verkondigt, het blijft altijd een mysterie.
Wooooooooooooow, ein-de-lijk, de kerkbezoeken zullen nu wel teruglopenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:00 schreef George-Butters het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is pas belangrijk nieuws!
Eindelijk!
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrorsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
http://skoften.mine.nu/flash/housewitz.htm.
Een Kiwi vriend van mij heeft een tattoo op zijn kop omdat hij zoon is van een Maori stamhoofd, die heeft hier in nederland tervergeefs een baan gezocht. Ik heb zelf ook tattoos maar niet op mijn onderarmen, me nek en mijn gezicht omdat dit in me werk simpelweg niet kan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:51 schreef George-Butters het volgende:!
! Waar is DoG om er iets verstandigs over te zeggen?
Dat Olm brengt wel het sfeertje van ouderwetse knokploegen met zich mee....quote:
Ik vind dat filmpje trouwens best ziekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrors. Wat proberen die kneusjes van die jodenorganisaties nou te bereiken?
Ik heb het over dat bier OLM en de bizarre prijzen in de horeca!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Een Kiwi vriend van mij heeft een tattoo op zijn kop omdat hij zoon is van een Maori stamhoofd, die heeft hier in nederland tervergeefs een baan gezocht. Ik heb zelf ook tattoos maar niet op mijn onderarmen, me nek en mijn gezicht omdat dit in me werk simpelweg niet kan.
Me vriendin heeft al moeite met de tattoo op dr wreef en onderbeen die lichtjes door haar pantys heenschijnt.
gewoon heel erg sneuquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje trouwens best ziek
OLM? nog niks van gehoord om eerlijk te zijn. De prijzen in de hoereca, ach ja. Ligt een beetje aan de vastgoedprijzen he.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb het over dat bier OLM en de bizarre prijzen in de horeca!
Ik kan een vergelijkbaar triest filmpje niet snel opnoemen. En ja, het CIDI loopt weer eens te huilen. Dit filmpje braakt van het ontbreken van respect, maar om het te verbieden moet het ook nog haatzaaien. En dat is nergens te vinden in het filmpje zelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Geenstijl moet het filmpje inderdaad van het net halen. Er zijn toch nog genoeg mirrors. Wat proberen die kneusjes van die jodenorganisaties nou te bereiken?
het is wel een denkrichting voor tanz valley, maar dat vind ik al jaren; een kweekbodem voor murw geslagen rechtsminded ontevreden beneden-modaalverdienende provincialen die de technocratie die ze nooit zullen bevatten daar komen vieren (uiting van onvrede dus).quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje trouwens best ziek
Kun je dat ook hard maken?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is wel een denkrichting voor tanz valley, maar dat vind ik al jaren; een kweekbodem voor murw geslagen rechtsminded ontevreden beneden-modaalverdienende provincialen die de technocratie die ze nooit zullen bevatten daar komen vieren (uiting van onvrede dus).
De maker van het filmpje had geen commerciële insteek of om er ook maar iets beter van te worden. Totaal onschuldig dus. Hij had zich alleen moeten realiseren dat er veel huilie's op de wereld zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik kan een vergelijkbaar triest filmpje niet snel opnoemen. En ja, het CIDI loopt weer eens te huilen. Dit filmpje braakt van het ontbreken van respect, maar om het te verbieden moet het ook nog haatzaaien. En dat is nergens te vinden in het filmpje zelf.
Da's niet zo moeilijk, kaartjes verkopen voor 95 euro, mensen laten verzuipen in de regen zonder enige bereidheid tot het sluiten van compromissen, grote delen van het festival gewoon niet door laten gaan zonder enige restitutie of overleg, vermeende relletjes niet tot nauwelijks laten publiceren en een beeld laten rijzen dat het wederom een geweldig festival vol liefde en vrijheid was - wat het dus niet was.quote:
Graag uw analyse, meneer Berendsquote:Banken verhogen hypotheekrente
ANP
AMSTERDAM - ING Bank en ABN Amro hebben donderdag een verhoging van de hypotheekrente aangekondigd.
ING Bank liet donderdag weten dat de hypotheektarieven met rentevaste perioden van 2 tot en met 12 jaar worden verhoogd met 0,1 procentpunt. De rente voor een hypotheek met Nationale Hypotheek Garantie (NHG) voor 5 jaar komt hiermee op 3,9 procent. De tarieven voor hypotheken met rentevaste perioden van 1, 15 en 20 jaar blijven ongemoeid. Bij ABN Amro stijgen de tarieven met 0,1 tot 0,2 procentpunt.
Met de nieuwe verhogingen lijkt de daling van de hypotheekrente achter de rug. Begin augustus liet marktleider Rabobank al weten dat de hypotheekrente omhoog ging. Dat was voor het eerst in vijf maanden. Ook de Postbank kwam onlangs met dezelfde mededeling.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nou, kom maar op met het CIDI!
1. Vantevoren weet je als bezoeker van een meerdaags festival dat de boel kan verzuipen. Dat geldt voor alle outdoor (meerdaagse) festivals. Daar moet je als bezoeker op voorbereid zijn. Dat noemen we eigen verantwoordelijkheid van de burger. Tegemoetkomingen vanuit UDC zouden enkel de eigen verantwoordelijkheid ontkennen van de bezoekers.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, kaartjes verkopen voor 95 euro, mensen laten verzuipen in de regen zonder enige bereidheid tot het sluiten van compromissen, grote delen van het festival gewoon niet door laten gaan zonder enige restitutie of overleg, vermeende relletjes niet tot nauwelijks laten publiceren en een beeld laten rijzen dat het wederom een geweldig festival vol liefde en vrijheid was - wat het dus niet was.
Nee hoor dat is puur een commerciële issue. Als mensen door deze gang van zaken DV niet leuk meer vinden gaan ze volgend jaar gewoon niet meer. Men wordt niet gedwongen DV te bezoeken. Keuzevrijheid noemen ze dat. Indien er sprake zou zijn van enige vorm van dwang dan werd het wel een politieke issue.quote:Onderhuids schuilt echter het gevaar van de mensen die het niet eens zijn met de gang van zaken zoals UDC die heeft voorgesteld en waarbij een chronisch gevoel van onvrede broeit. Tenslotte is er geen enkel gebaar uitgegaan van de organisatie om tegemoet te komen in de verdronken 209 gulden die een hoop jongeren hebben gespaard om daar naartoe te gaan. Dat maakt het een politieke/maatschappelijke issue.
Oew.... bad vibes.. bad vibes.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nou, kom maar op met het CIDI!
Had je maar alleen op zaterdag moeten gaan. Alles open, mooi weer en goedkopere kaarten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, kaartjes verkopen voor 95 euro, mensen laten verzuipen in de regen
Dat is een cool spel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oew.... bad vibes.. bad vibes.
[afbeelding]
Oew ... "Mein Leben !”"
quote:Wat is niet grappig ?
· Een cardioloog die zegt: 'hier klopt iets niet'
· Iemand na een allergietest vragen of ie al uitslag heeft
· Tijdens de seks niets in te brengen hebben
· Een spuitjunk die om een bijdrage voor de 'armen' vraagt
· Een heroïnehoer die het voor een prikkie doet
· Een voetballer zonder doel in zijn leven
· Zeggen dat Michael Jackson uit elkaar is
· Michael Jackson zwart maken
· Een geheim vertellen in een kamer met kliklaminaat
· Een anorexiapatiënt met mee-eters
· Een timmerman met plankenkoorts
· Een boek over bondage in laten binden
· Een astmapatiënt een adembenemend verhaal vertellen
· Door de mand vallen tijdens een ballonvaart
· In een Duitse schoenenwinkel zeggen dat je maat 40-45 nodig hebt
· Een bloedmooie vrouw met hersens een 'miss-verstand' noemen
· Een exporteur die niks uitvoert
· Honing met een bijsmaak
· Een vogel die in de nesten zit
· Een cavia die hamstert
· Een elektricien die niet meer tegen de spanning kan
· Een piloot van de KLM begroeten met 'Hi Jack'!
· Tegen een piloot van de KLM zeggen dat hij eruit vliegt
· Een Palestijn een Rennie geven om hem van dat opgeblazen gevoel af te helpen
· Een spijtbetuigende transseksueel die zegt dat ie liever weerman wil worden
· Tegen Assepoester zeggen dat ze haar muil moet houden
· Tegen een astronaut zeggen: loop naar de maan!
· Negen maanden wachttijd in een abortuskliniek
· Een telefoon die in het ziekenhuis wordt opgenomen
· Aan een verloskundige vragen of haar werk bevalt
· Aan een asielzoeker vragen of ie al spaart voor zijn uitzet
quote:Top Ten Ways to Freak Out Your Roommate
10) Collect potatoes. Paint faces on them and give them names. Name one after your roommate. Separate your roommate's potato from the others. Wait a few days, and then bake your roommate's potato and eat it. Explain to your roommate, ''He just didn't belong.''
9) Move everything to one side of the room. Ask your roommate if he knows how much an elephant weighs, and look at the floor on the empty side of the room with concern.
8) Draw a tiny black line on your nose. Make it bigger every day. Look at it and say, ''The hair, it's growing. Growing!''
7) Buy some knives. Sharpen them every night. While you're doing so, look at your roommate and mutter, ''Soon, soon....''
6) Collect hundreds of pens and pile them on one side of the room. Keep one pencil on the other side of the room. Laugh at the pencil.
5) Tell your roommate, ''I've got an important message for you.'' Then pretend to faint. When you recover, say you can't remember what the message was. Later on, say, ''Oh, yeah, I remember!'' Pretend to faint again. Keep this up for several weeks.
4) While your roommate is out, glue your shoes to the ceiling. When your roommate walks in, sit on the floor, hold your head, and moan.
3) Make a sandwich. Don't eat it, leave it on the floor. Ignore the sandwich. Wait until your roommate gets rid of it, and then say, ''Hey, where the heck is my sandwich!?'' Complain loudly that you are hungry.
2) Every time your roommate walks in yell, ''Hooray! You're back!'' as loud as you can and dance around the room for five minutes. Afterwards, keep looking at your watch and saying, ''Shouldn't you be going somewhere?''
1) Talk back to your Rice Krispies. All of a sudden, act offended, throw the bowl on the floor and kick it. Refuse to clean it up, explaining, ''No, I want to watch them suffer.'''
Is al eens een topic over geweest op FOK!. Hij heeft er geloof ik een aardig goede baan binnen de advocatuur aan overgehouden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:21 schreef sizzler het volgende:
Hoe kom je in de advocatuur NIET aan het werk, deze is echt geweldig!
http://www.vkmag.com/media/solliciterenbijhouthoff.txt
Van onder naar boven lezen.
Toch wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is al eens een topic over geweest op FOK!. Hij heeft er geloof ik een aardig goede baan binnen de advocatuur aan overgehouden..
Ik het jeugdjournaal!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb zojuist een zeppelin gespot!
Grapjas, je 2e regel spreekt je eerste regel al tegen. Waarom zou afschaffing goed zijn als moddermannetje spelen geen eigen verantwoordelijkheid zou inhouden. Dat zou betekenen dat UDC om je gezondheid geeft ofzo ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Vantevoren weet je als bezoeker van een meerdaags festival dat de boel kan verzuipen. Dat geldt voor alle outdoor (meerdaagse) festivals. Daar moet je als bezoeker op voorbereid zijn. Dat noemen we eigen verantwoordelijkheid van de burger. Tegemoetkomingen vanuit UDC zouden enkel de eigen verantwoordelijkheid ontkennen van de bezoekers.
2. Het sluiten open podia is juist een goed iets geweest. Hierdoor konden de bezoekers toch van de topacts genieten zonder dat men in de stromende regen onder de modder op een buitenpodium te hoeven staan dansen.
3. Overleg met tienduizenden bezoekers is simpelweg niet mogelijk.
4. Gezien de eigen verantwoordelijkheid is restitutie mijns inziens niet noodzakelijk. Wel is de organisatie op niet-financieel gebied de bezoekers tegemoetgekomen door het verplaatsen van de hoofdacts naar een drogere plek, zelfs door het laten kappen van naastgelegen bossen om over houtsnipsels te kunnen beschikken (!!!) Uitdelen van poncho's e.d.
5. Een paar vermeende relletjes hebben absoluut geen nieuwswaarde. Die waren er vorig jaar ook; gewoon wat opstandige dronken voetbalsupporters. Niks nieuws aan de zon.
6. Iedereen die ik gesproken heb vond het een topfestival. Dat jij zo zwaar aan dit soort dingen trekt en er gelijk een maatschappelijke connotatie aan wilt verbinden heeft totaal geen relevantie.
[..]
Nee hoor dat is puur een commerciële issue. Als mensen door deze gang van zaken DV niet leuk meer vinden gaan ze volgend jaar gewoon niet meer. Men wordt niet gedwongen DV te bezoeken. Keuzevrijheid noemen ze dat. Indien er sprake zou zijn van enige vorm van dwang dan werd het wel een politieke issue.
Dat de bezoekers eigen verantwoordelijkheid kennen betekent niet dat UDC niet klantvriendelijk hoeft te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Grapjas, je 2e regel spreekt je eerste regel al tegen. Waarom zou afschaffing goed zijn als moddermannetje spelen geen eigen verantwoordelijkheid zou inhouden. Dat zou betekenen dat UDC om je gezondheid geeft ofzo ?![]()
Welke DJ's dan?quote:De dure dj's zijn naar huis gestuurd. Ook dat is deel van je 95 euries
Je hebt sowieso geen poot om op te staan. Zie de algemene voorwaarden maar op het ticket.quote:Overleg met tienduizend bezoekers is inderdaad niet mogelijk, maar 1 advocaat kan wel namens 10.000 monden spreken. Misschien zou dat eens overwogen moeten worden?
Waar staat in de reglementen dat dj's niet in de regen kunnen spelen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat de bezoekers eigen verantwoordelijkheid kennen betekent niet dat UDC niet klantvriendelijk hoeft te zijn.
Leg mij maar eens uit waarom dat elkaar zou tegenspreken?
Sinds wanneer sluiten eigen verantwoordelijkheid en klantvriendelijkheid danwel compensatie elkaar uit?
[..]
Welke DJ's dan?.
[..]
Je hebt sowieso geen poot om op te staan. Zie de algemene voorwaarden maar op het ticket.
Voor de rest vind ik het maar een matige inhoudelijk reactie van jouw kant.
Maar goed, dat zegt al genoeg denk ik.
Nee duh, en daarom werden die in de tent gezet ten koste van de goedkopere DJ's, snuggere...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar staat in de reglementen dat dj's niet in de regen kunnen spelen?
Het nieuws berichtte dat de organisatie geen dure dj laat spelen voor 5 man..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |