abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29561141
Ik vraag me af waarom tattoo-liefhebbers en figuren die tattoo's mooi vinden geen tattoo op hun voorhoofd nemen? Slecht een klein percentage van de tattoo-liefhebbers doet dit. Maar al die mensen nemen wel op zo'n beetje elk lichaamsdeel een tattoo, maar niet op hun voorhoofd. Terwijl dat volgens hun filosofie erg mooi zou moeten staan, want tattoo's zijn immers mooi. Staat toch mooi zo'n tattoo op je voorhoofd, kan iedereen het zien enzo. Kan je lekker trots zijn op die mooie tattoo op je voorhoofd. En toch nemen ze bijna allemaal geen tattoo op hun voorhoofd. Dat vind ik hypocriet.

Oftewel we kunnen concluderen dat het overgrote deel van de tattoo-liefhebbers tattoo's ook spuuglelijk vinden.
pi_29561193
denk dat die afweging te maken heeft met vooroordelen van de maatschappij
Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off
pi_29561215
omdat ik mn tatoo voor mezelf heb en meestal tatoo's als a-sociaal worden gezien
daarbij werk ik op een advocatenkantoor en ik denk (door bovengenoemde laatste reden) dat mijn baas het niet op prijs zou stellen
maar mijn hoofdregel: ik heb hem voor mezelf en niet om te showen.. die ruige boys die hem op de onderarmen hebben (zodat je hem makkelijk ziet in de zomer) dus duidelijk wel
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_29561218
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
Oftewel we kunnen concluderen dat het overgrote deel van de tattoo-liefhebbers tattoo's ook spuuglelijk vinden.
Je moet haast pberends heten om tot die conclusie te komen.

Een logischere conclusie zou zijn: het overgrote deel van de tattoo-liefhebbers vindt tattoo's op 't voorhoofd ook spuuglelijk.

Al moet ik toegeven dat jouw conclusie wat provocerender, en dus in dit geval beter, is.
MIJN NAAM IS HAAS
pi_29561267
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:44 schreef Ladylike het volgende:
ik heb hem voor mezelf
Om dit soort uitspraken moet ik altijd een beetje huilen.
MIJN NAAM IS HAAS
pi_29561474
Omdat ze dan helemaal geen werk meer kunnen vinden en je ziet meteen wie aso is en wie niet.

Echte tattoo liefhebbers zetten een tattoo op hun hoofd
pi_29561475
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:47 schreef RoFl0lMaO het volgende:
Om dit soort uitspraken moet ik altijd een beetje huilen.
en je moet zeker nog harder wenen als ze ook nog gaan zeggen dat ze een uniek ontwerp hebben en dat ze die nog nooit bij iemand anders hebben gezien
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29561489
Ik geloof dat dat volgens de wet niet mag. Is mij ooit verteld door een tattoo-artist. Alle platsen die niet door kleding bedekt kunnen worden ofzo, dus ook handen, hals etc.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29561547
zeker allochtonen..die hebben altijd tattoo's
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29562544
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof dat dat volgens de wet niet mag. Is mij ooit verteld door een tattoo-artist. Alle platsen die niet door kleding bedekt kunnen worden ofzo, dus ook handen, hals etc.
Dat dus.
En volgens mij doet het ook verschrikkelijk pijn op je voorhoofd
pi_29562800
"Bumfight"

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_29563728
Omdat ik een tattoo heel mooi kan vinden maar niet op alle delen van het lichaam en daar hoort o.a mijn voorhoofd ook bij.Net zoals ik een ring om mijn ringvinger/middelvinger mooi vind maar niet om mijn wijsvinger.
01-08-2008
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:45:00 #13
97111 ukga
Siewosie baas
pi_29564861
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:46 schreef Biancavia het volgende:
"Bumfight"

aha dat was echt fatoe
pi_29564939
leuk als je rimpels krijgt hangt je tattoo zowat op je neus
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_29568185
Als je hem dan wilt zien moet je altijd in de spiegel kijken . Veel andere plaatsen kan je vaak nog wel een beetje zelf bekijken.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:20:54 #16
3767 Herald
Come get some
pi_29568541
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef frenkck het volgende:
Als je hem dan wilt zien moet je altijd in de spiegel kijken . Veel andere plaatsen kan je vaak nog wel een beetje zelf bekijken.
breek me de bek niet open hoevaak ik naar mijn eigen onderrug tuur
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:06:56 #17
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_29571508
Ik zou het pas ècht cool vinden als mensen een tattoo in hun oksel laten zetten.
En dan ook een echt supercool design; een openspattende puist of zo, met een flinke straal diepgeel pus wat dan heel smaakvol over de lengte van je bovenarm kan worden getatoeerd.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_29571611
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:06 schreef Smots het volgende:
Ik zou het pas ècht cool vinden als mensen een tattoo in hun oksel laten zetten.
En dan ook een echt supercool design; een openspattende puist of zo, met een flinke straal diepgeel pus wat dan heel smaakvol over de lengte van je bovenarm kan worden getatoeerd.
en waarom doe jij dat dan niet?
Badeendjes Powaaaaa!
pi_29571802
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
uhuh..

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29571835
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:19 schreef milagro het volgende:

[..]

uhuh..
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig!

Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:23:43 #21
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_29571895
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:11 schreef uberpooier het volgende:

[..]

en waarom doe jij dat dan niet?
omdat ik daar al een handvol piercings heb zitten
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_29571944
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:45 schreef ukga het volgende:

[..]

aha dat was echt fatoe
"fatoe"?
pi_29572078
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:23 schreef Smots het volgende:

[..]

omdat ik daar al een handvol piercings heb zitten
zonde..