Je moet haast pberends heten om tot die conclusie te komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
Oftewel we kunnen concluderen dat het overgrote deel van de tattoo-liefhebbers tattoo's ook spuuglelijk vinden.
Om dit soort uitspraken moet ik altijd een beetje huilen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:44 schreef Ladylike het volgende:
ik heb hem voor mezelf
en je moet zeker nog harder wenen als ze ook nog gaan zeggen dat ze een uniek ontwerp hebben en dat ze die nog nooit bij iemand anders hebben gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:47 schreef RoFl0lMaO het volgende:
Om dit soort uitspraken moet ik altijd een beetje huilen.
Dat dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof dat dat volgens de wet niet mag. Is mij ooit verteld door een tattoo-artist. Alle platsen die niet door kleding bedekt kunnen worden ofzo, dus ook handen, hals etc.
breek me de bek niet open hoevaak ik naar mijn eigen onderrug tuurquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef frenkck het volgende:
Als je hem dan wilt zien moet je altijd in de spiegel kijken. Veel andere plaatsen kan je vaak nog wel een beetje zelf bekijken.
en waarom doe jij dat dan niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:06 schreef Smots het volgende:
Ik zou het pas ècht cool vinden als mensen een tattoo in hun oksel laten zetten.
En dan ook een echt supercool design; een openspattende puist of zo, met een flinke straal diepgeel pus wat dan heel smaakvol over de lengte van je bovenarm kan worden getatoeerd.
uhuh..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof dat dat volgens de wet niet mag. Is mij ooit verteld door een tattoo-artist. Alle platsen die niet door kleding bedekt kunnen worden ofzo, dus ook handen, hals etc.
omdat ik daar al een handvol piercings heb zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:11 schreef uberpooier het volgende:
[..]
en waarom doe jij dat dan niet?![]()
![]()
zonde..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:23 schreef Smots het volgende:
[..]
omdat ik daar al een handvol piercings heb zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |