kinderwerkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:14 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente wint dat wel denk ik
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat hard met het topic als iedere wedstrijd (meerdere keren) wordt genoemd.
Een kans om een ronde verder te komen dus, al is De Treffers uit niet makkelijk...quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Jong Ajax - Cambuur/L'warden - Fortuna Sittard - FC Twente - ADO Den Haag - Jong PSV - FC Emmen - UDI'19 of Capelle - RKC Waalwijk - TOP/Oss - WSV - Helmond Sport - Vitesse - AGOVV Apeldoorn - Excelsior - NEC - Roda JC - Rijnsburgse Boys - De Graafschap - FC Omniworld - FC Dordrecht - Gemert - HSC'21/Brein - FC Eindhoven - FC Groningen - Sparta - ASWH - FC Utrecht - FC Zwolle - NAC Breda - De Treffers/Kegro - Excelsior'31 - Haarlem - MVV - Heracles Almelo - Go Ahead Eagles - Excelsior/M'sluis - VVV-Venlo - FC Volendam - BV Veendam - |
Idd!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke wedstrijden zitten er tussen!
8ste finales pas. Dus dat is de 4de ronde?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd!
Na deze wedstrijden komen de overige clubs erbij toch?
Ik dacht nog één ronde later. Nu gaan er twintig ploegen door en er moeten er nog zes bij. Dan lijkt mij 10+6 logischer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd!
Na deze wedstrijden komen de overige clubs erbij toch?
Ja, klopt, nu zijn er 20 wedstrijden, ik zat even in mijn hoofd dat er nu nog 20 ploegen waren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht nog één ronde later. Nu gaan er twintig ploegen door en er moeten er nog zes bij. Dan lijkt mij 10+6 logischer.
Yep, hier hetzelfdequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef TheGHunter het volgende:
Daar gaat mijn hoop op een derby alweer
Fortuna kansloos, MVV twijfelachtig en VVV is niet echt een rivaal.
Volgend jaar beter dus
Eindhoven is een stuk sterker dan vorig seizoenen hoor. Hoek dacht ook een kansje te maken...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:25 schreef 9christensen het volgende:
HSC geef ik nog wel een kans tegen Eindhoven.
owjaquote:
jullie zullen t nog lastig krijgen geloof mequote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Overigens, die rode kaart van die SHO-speler, die de scheids omver duwde.
Spijkenisse? Nee daar zaten Sparta en Feyenoord. Ze vroegen mij ooit om bij Spijkenisse te keepen, toch maar niet gedaan. Kutclubquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:36 schreef methodmich het volgende:
Daar in Oud-Beijerland? Volgens mij scoutte Heerenveen vaker bij Spijkenisse.
Ik vrees het ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:38 schreef GnAgn het volgende:
[..]
jullie zullen t nog lastig krijgen geloof me
whee![]()
Sinds de FC daar 2 seizoenen heeft moeten spelen heb ik een hekel gekregen aan die club,onsymphatiek volk,onsyphatieke spelers die constant liepen te schoppen,slaan en te spugen,opdoeken dat zootje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
Vaak genoeg tegen SHO gespeelt en er lopen inderdaad niet al te slimme rond
Ik heb het ook van andere mensen gehoord die er met amateurclubs zijn geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een beetje kort door de bocht na er een keer te zijn geweest lijkt me. Of het moet wel echt flink tuig zijn geweest.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:49 schreef 9christensen het volgende:
KNVB zet Heracles uit bekertoernooi
ALMELO – Voor Heracles Almelo is het toernooi om de Amstel Cup toch al na de eerste ronde voorbij. De Almelose debutant in de eredivisie stelde in de eerste ronde tegen DCG Sergio Hellings op. De speler was echter niet speelgerechtigd omdat hij geschorst was. De KNVB besloot daarom de zege van 0-3 om te zetten in een nederlaag van 3-0.
DCG komt nu thuis uit tegen Go Ahead Eagles.
De KNVB verwijderde ook De Graafschap reglementair uit het bekertoernooi. Daar had Jeffrey de Visscher (ex-FC Twente en Heracles Almelo) wegens een schorsing niet mogen spelen tegen AFC. Dat verloor met 2-0, maar mag nu verder bekeren tegen FC Omniworld.
bron: TC Tubantia![]()
![]()
![]()
hahahaahquote:
Ja je hebt gelijk. Nieuwe baan->geen tijd om goed te lezen + toch reageren = slechte combi.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:54 schreef Suijk het volgende:
Maar deze spelers waren geschorst, dat is toch wat anders, lijkt me.
You wish MM!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
In Duitsland had Wolfsburg dit vorig seizoen ook, meen ik.
Utrecht had wel 11 speelgerechtigde spelers, Eilanden? Anders komt Elinkwijk hier langs.
Maar wij hebben Fortuné en Nelissequote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Wij zijn niet bang. Sowieso, als Keller jullie rechtercentrumverdediger is, is de onze beter.
waneer komt het centrale ASWH topicquote:
In dat geval verlies ik liever op een normale manier van een stel amateursquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:49 schreef 9christensen het volgende:
KNVB zet Heracles uit bekertoernooi
ALMELO – Voor Heracles Almelo is het toernooi om de Amstel Cup toch al na de eerste ronde voorbij. De Almelose debutant in de eredivisie stelde in de eerste ronde tegen DCG Sergio Hellings op. De speler was echter niet speelgerechtigd omdat hij geschorst was. De KNVB besloot daarom de zege van 0-3 om te zetten in een nederlaag van 3-0.
DCG komt nu thuis uit tegen Go Ahead Eagles.
De KNVB verwijderde ook De Graafschap reglementair uit het bekertoernooi. Daar had Jeffrey de Visscher (ex-FC Twente en Heracles Almelo) wegens een schorsing niet mogen spelen tegen AFC. Dat verloor met 2-0, maar mag nu verder bekeren tegen FC Omniworld.
bron: TC Tubantia![]()
![]()
![]()
Zo gek moet het ook weer niet worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
waneer komt het centrale ASWH topic
Goedbeschouwd was hoofdklasse A zaterdag 03/04 en 04/05 het centrale ASWH-topic, zoals hoofdklasse B zaterdag 05/06 dat ook wordt. En de kampioenscompetitie was het bijna, ware het niet dat Vaduz ook veel meepostte over Excelsior '31.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
waneer komt het centrale ASWH topic
Als we nu ook al voor amateurclubs speciale topics gaan openen.....kan wmb prima in het desbetreffende hoofdklasse topic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:24 schreef Suijk het volgende:
Het zal toch een ietwat eenzaam topic worden, maar het staat je vrij natuurlijk.
Link?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Ach, er is ook een centraal Emmen topic, dat zijn ook veredelde amateurs. Maar wees niet bang, ik open hem niet.
ik zit vol geniale ideeënquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goedbeschouwd was hoofdklasse A zaterdag 03/04 en 04/05 het centrale ASWH-topic, zoals hoofdklasse B zaterdag 05/06 dat ook wordt. En de kampioenscompetitie was het bijna, ware het niet dat Vaduz ook veel meepostte over Excelsior '31.
Maar het is wel een geniaal idee Dos.
Mmm.....meuk wint met 3-1 van Den Bosch...sjaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Emmen niet? Nu ja, wel Dordt, Fortuna en nog meer van die meuk.
quote:Amstel Cup wordt Gatorade Cup
Van onze Telesportredactie
ZEIST, maandag
Het bekertoernooi van de KNVB, dat al sinds 1898 door de bond wordt georganiseerd, heeft opnieuw een naamsverandering ondergaan. De 88e editie van de KNVB-beker zal vanaf de tweede ronde, die wordt gespeeld op 20 en 21 september, namelijk de Gatorade Cup worden genoemd. Het bedrijf, dat wereldmarktleider op het gebied van sportdranken is, sloot een partnership met de KNVB.
Niet alleen geeft Gatorade zijn naam aan het bekertoernooi, ook wordt het de officiële sportdrank van de KNVB inclusief het Nederlands elftal en de overige nationale teams.
Mooi,goede zaak voor mijn bedrijf aangezien wij Gatorade distributeren voor Gatoradequote:Op maandag 15 augustus 2005 06:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verander de TT maar in de Gatorade Cup. Zo heet onze nieuwe beker voortaan
Mijn god wat een kut naam
[..]
Verander de TT dan ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,goede zaak voor mijn bedrijf aangezien wij Gatorade distributeren voor Gatorade
Dat gaan dus vrijkaartjes voor het NL elftal worden
Mij nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:45 schreef spruud het volgende:
Sportdrank lijkt me een betere naam dan Bier, voor een voetbaltoernooi...
Veranderen ze de beker ook in de vorm van zo'n flesje?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:06 schreef Yeahinho het volgende:
Gatorade Cup.
Blij dat wij zijn uitgeschakeld, die wil je toch niet winnen?!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Veranderen ze de beker ook in de vorm van zo'n flesje?
Pakken jullie na de Prim Stars Cup nu ook de Gatorade Cup?quote:Op maandag 15 augustus 2005 06:29 schreef Mindlight het volgende:
SHO is door.....
Ach gezien het wedstrijdbeeld vorige week nog redelijk terecht ook. Hoewel het op zo'n manier mij een beetje te makkelijk is.
hij moet iets, aangezien 99% nog nooit van WSV heeft gehoordquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef GnAgn het volgende:
Voorzitter van WSV :
''Gelukkig hebben we nu wel een profclub geloot, al geef ik toe dat Helmond Sport niet de meest aansprekende naam is ''
whehe
Uit de wat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef borisz het volgende:
Jong PSV is uit de amstel cup gezet, net zoals De graafschap en Heracles overkwam een speler optellen die nog een schorsing had
Mogen ze dan wel nog meedoen aan de Gatorade cup?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef borisz het volgende:
Jong PSV is uit de amstel cup gezet, net zoals De graafschap en Heracles overkwam een speler optellen die nog een schorsing had
Ik kan nog wel een paar redenen voor jou bedenkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef TheGHunter het volgende:
De Gatorade Cup
Roda JC winnaars Gatorade Cup 2005/2006, je zou je doodschamen zeg als supporter zijnde![]()
dat word natuurlijk de Gatorade sugar free cupquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef Suijk het volgende:
En wat wordt er met de Amstel Malt Cup gedaan? Bestaat er ook Gatorade light?
Aha, ik dacht al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef DutchGooner het volgende:
Effe de TT aangepast,alvast ter gewenning
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef TheGHunter het volgende:
De Gatorade Cup
Roda JC winnaars Gatorade Cup 2005/2006, je zou je doodschamen zeg als supporter zijnde![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te maken
Na de Baronie en de Go Ahead Eagles reken ik idd nergens meer opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te maken
quote:Bij het restant van het Amstel Cup-duel tussen UDI'19 en Capelle moesten strafschoppen opnieuw de beslissing brengen. En ook nu nam de ploeg uit Uden ze het beste.
Het duel tussen de beide amateurclubs kende een paar weken geleden een bizar einde. Scheidsrechter Ketting vergat de wedstrijd na negentig minuten (0-0) te verlengen en liet meteen strafschoppen nemen. UDI'19 deed dat het beste, maar de KNVB oordeelde dat er alsnog een verlenging moest worden gespeeld.
Dat gebeurde vanavond, maar ook nu werd er niet gescoord. Tenminste: niet volgens de waarnemening van arbiter Goossens. UDI scoorde in zijn slotsignaal, waarna hij de treffer annuleerde. In de hectiek die daarop ontstond, kreeg oud-prof en VVV-manager Earnest Stewart de rode kaart.
Het weerhield de ploeg uit Uden er niet van de strafschoppen beter te nemen, 4-3. In het volgende ronde stuit het op FC Emmen.
Heeft weg van een dubbele weddenschap bij Kettingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Thetallguy het volgende:
er stond hier nog niks over de allerlaatste Amstel Cup wedstrijd
[..]
quote:'Bekercompetitie niet meer te koop'
De KNVB wil niet langer de naam van de bekercompetitie verkopen. Daarmee ontkracht de voetbalbond de geruchten dat Gatorade de komende jaren naamgever zal worden van de cup. Alleen dit seizoen gaat de competitie verder als Gatorade Cup.
De KNVB volgt met haar besluit de Engelse en Duitse voetbalbond. In die landen is bekercompetitie al jaren vernoemd naar de nationale voetbalbond.
"We hopen naast Garorade nog 3 sub-sponsors te vinden, maar de naam van het toernooi willen we niet meer verkopen. De eredivisie heet ook nog steeds hetzelfde. Waarom zouden we dat met het bekertoernooi niet doen", verklaarde directeur betaald voetbal Henk Kesler.
Uiteraard, uiteraard. Maar ik verzeker je dat Helmond Sport zwaar in de problemen gaat raken als ze richting Apeldoorn afreizen met de gedachte 'oh, alweer een amateurclubje uit de provincie'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hij moet iets, aangezien 99% nog nooit van WSV heeft gehoord
ookal denken ze dat niet, ze raken toch wel in de problemen.. daar zorgen ze altijd zelf erg graag voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Maar ik verzeker je dat Helmond Sport zwaar in de problemen gaat raken als ze richting Apeldoorn afreizen met de gedachte 'oh, alweer een amateurclubje uit de provincie'.
![]()
KNVB Beker, dat klinkt veel stoerderquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:25 schreef MaxPower het volgende:
De TT mag weer gewijzigd worden in KNVB Bekert!
[..]
Weer een probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Mindlight het volgende:
Wat ik even niet begrijp. 21 september staat nu Ajax-Ado op het programma, maar 20 september moet PSV2/SHO naar het ZuiderparkOf gaan ze nu met die wedstrijd schuiven?
bron: fcgroningen.nlquote:Na de voorronde met 48 clubs zullen met ingang van volgend seizoen namelijk alle veertig BVO’s instromen in de eerste ronde waarin 32 wedstrijden gespeeld worden. De deelnemers aan Europees voetbal worden dus niet meer vrijgeloot.
ADO - SHO is nu de 27 geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Mindlight het volgende:
Wat ik even niet begrijp. 21 september staat nu Ajax-Ado op het programma, maar 20 september moet PSV2/SHO naar het ZuiderparkOf gaan ze nu met die wedstrijd schuiven?
als je goed had gekeken in de vorige pagina'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer zijn er weer wedstrijden ? waar staat het hele programma?
Klopt ja, komt goed uit, kan ik én naar Den Haag voor SHO, én naar excelsiorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ADO - SHO is nu de 27 geloof ik
en nu nog alle dataquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef hayder het volgende:
[..]
als je goed had gekeken in de vorige pagina's
stond maarjah
Jong Ajax - Cambuur/L'warden
Fortuna Sittard - FC Twente
ADO Den Haag - Jong PSV
FC Emmen - UDI'19 of Capelle
RKC Waalwijk - TOP/Oss
WSV - Helmond Sport
Vitesse - AGOVV Apeldoorn
Excelsior - NEC
Roda JC - Rijnsburgse Boys
De Graafschap - FC Omniworld
FC Dordrecht - Gemert
HSC'21/Brein - FC Eindhoven
FC Groningen - Sparta
ASWH - FC Utrecht
FC Zwolle - NAC Breda
De Treffers/Kegro - Excelsior'31
Haarlem - MVV
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles
Excelsior/M'sluis - VVV-Venlo
FC Volendam - BV Veendam
denk dat jullie niet het gaan halenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
ASWH - FC Utrecht, woensdag 21 september, 20.00
De rest weet ik niet zo.
Men niet weet van voren. Als Utrecht hebben slechte dag, ASWH kansen heeft. Verliezen niets te hebben, maar moeilijk zijn zal.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:28 schreef hayder het volgende:
[..]
denk dat jullie niet het gaan halen
Wat een zinsbouw.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Men niet weet van voren. Als Utrecht hebben slechte dag, ASWH kansen heeft. Verliezen niets te hebben, maar moeilijk zijn zal.
meedenkendquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Dan snappen ze het in Genemuiden ook.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:54 schreef GnAgn het volgende:
Welke wedstrijd(en) gaan jullie bezoeken?
Ik in iig WSV - Helmond Sport
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:54 schreef GnAgn het volgende:
Welke wedstrijd(en) gaan jullie bezoeken?
Ik in iig WSV - Helmond Sport
hee nog eenquote:
WSV heeft nou eenmaal grote achterbanquote:Op zondag 18 september 2005 11:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hee nog een
is het zo'n hoog aangeschreven wedstrijd omdat er zoveel fokkers gaan kijken?
t'is maar Helmond Sport eej
jep, zijn nog 2 plaatsen vrij en uiteraard komen er ook nog wat op eigen vervoer. Toch netjes als je helemaal naar Apeldoorn moet om tegen WSV te spelenquote:Op zondag 18 september 2005 13:07 schreef GnAgn het volgende:
[..]
WSV heeft nou eenmaal grote achterban![]()
De bus vanuit Helmond zat zo goed als vol hoorde ik?
Gezellig![]()
Dat zeker... hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in die bus?quote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jep, zijn nog 2 plaatsen vrij en uiteraard komen er ook nog wat op eigen vervoer. Toch netjes als je helemaal naar Apeldoorn moet om tegen WSV te spelen
nee het is geen buurtbus van 9 manquote:Op zondag 18 september 2005 14:48 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Dat zeker... hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in die bus?
Achja vorig jaar won AGOVV 2-0 van jullie en uit verloren ze met 7- 0quote:Op zondag 18 september 2005 16:55 schreef hellmondunited het volgende:
owjee achilles - WSV is 6-1 geworden
dat wordt lastig dinsdag![]()
overigens zijn Hese en Calabro er niet bij wegens een schorsing
Mijn droom, wat doe je?quote:Op zondag 18 september 2005 17:03 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Achja vorig jaar won AGOVV 2-0 van jullie en uit verloren ze met 7- 0..
elke wedstrijd staat op zich![]()
![]()
Sorry sorry, Helmond maakt vast wel een goaltje dinsdagquote:
Voorverkoop? Ik koop gewoon een kaartje aan de kassa om half 8. Owee als ze me er niet inlaten.quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef GnAgn het volgende:
''Gelet op de voorverkoop van de kaarten voor deze wedstrijd kan het wel eens erg druk worden. Zorg dus dat je op tijd aan de Winkeweijertlaan bent zodat je niets van de wedstrijd hoeft te missen.''
De update van het hoofdklasse c zondag topic zal morgen gebeuren..
Aks ik jou was zou ik iets eerder komenquote:Op zondag 18 september 2005 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voorverkoop? Ik koop gewoon een kaartje aan de kassa om half 8. Owee als ze me er niet inlaten.
Pummel!quote:Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Chen het volgende:
Al die amateurclubs moeten er uit mên
quote:Op zondag 18 september 2005 20:02 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Sorry sorry, Helmond maakt vast wel een goaltje dinsdag![]()
Ik snap nou werkelijk niet waarom iedereen Emmen inschat op het team van vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
Utrecht en VVV winnen beide gemakkelijk. UDI zie ik nog wel eens stunten in Emmen
Precies, die stewards laten je wel binnen voor een broodje hamburger...quote:
ja dat dacht ik ook.... voor een amateurclub is de entree van ¤ 10,- ook niet echt weinig natuurlijk. misschien dat er veel kaarten worden verkocht bij de kassa.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel vreemd ja, heeft Exc Maassluis geen grote aanhang?
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef superjoden het volgende:
Ja, hoorde het van mijn maatje , die levert de drankvoorraad daarzo, dus die is uitgenodigd voor vanavond, maar ja belachelijke prijs idd. Voor dat geld kun je met de bus, incl kaartje met Sparta mee naar het hoge noorden
Ik verwacht dat ze scherp trainen ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Go ASWH vanavond!
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef Cart_man het volgende:
ASWH wordt gewoon afgemaakt door Utrecht.
Fuck jij eens effe lekker off!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Go ASWH vanavond!
en dan zeg ik ook tegen jou .. fuck jij eens lekker effe off!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik zeg ook Go ASWH
Kijk ik weer op Vi.nl waar het verkeerd op staat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze scherp trainen ja.
Udi is gewoon goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef pekel het volgende:
Dramatische wedstrijd in Emmen...had echt het idee dat ik naar een 4de klasse-pot keek. Dramatisch laag tempo, vreselijke passes en gewoon bagger voetbal. Heb volgens mij 3 minuten echt gevolgd, de rest maar wat gepraat met vrienden.. Maar goed, we zijn door.
Trouwens, Veendam toch...
Udi was 3 pond worstquote:
Pekel, ik heb niks meegekregen van het voetbal, maar wat was er met Veendam? Mooie avatar trouwensquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef pekel het volgende:
En Omniworld vliegt eruit. AFC wint met 5-3 na strafschoppen..
Als Emmenaar is je dag gewoon goed als Veendam verliest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Pekel, ik heb niks meegekregen van het voetbal, maar wat was er met Veendam? Mooie avatar trouwens
Ah ok, daar zit ik niet zo inquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Als Emmenaar is je dag gewoon goed als Veendam verliest.. Omgekeerd is dat ook zo.
.
Mooi manquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
Oke. Dat gedoe bij Ajax net was echt belachelijk
'per ongeluk' een doelpunt maken. Daarvoor je excuses aanbieden bij de tegenstander, en dan de tegenstander een doelpunt laten maken
Sportief zijn we he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
'per ongeluk' een doelpunt maken. Daarvoor je excuses aanbieden bij de tegenstander, en dan de tegenstander een doelpunt laten maken
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
Cambuur schiet de bal uit voor een blessurebehandeling, Ajax gooit in en wil terugschieten, maar iemand schiet per ongeluk vanaf 50 meter in het doelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Cambuur schiet de bal uit voor een blessurebehandeling, Ajax gooit in en wil terugschieten, maar iemand schiet per ongeluk vanaf 50 meter in het doel![]()
Ik gebruik even een omschrijving van het ANPquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:53 schreef Merkie het volgende:
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.
quote:Het doelpunt van Vertonghen was bijzonder. De Belgische middenvelder zorgde onbedoeld voor 3-0. Hij schoot de bal nadat de Friezen die uit hadden getrapt voor een blessurebehandeling van een Ajacied, na de ingooi keurig naar doelman Van der Vlag van Cambuur. Het leer zeilde alleen over de keeper heen in het net. Ter compensatie bood Ajax even later Houwing een vrije doorgang aan om de eer te redden.
Ja, ik vond het sportief, want de scheids kan hem gewoon niet afkeuren (wat ajacieden vroegen)quote:
Ja en Cambuur speelde de bal nog bijna over de achterlijn ook, terwijl Ajax helemaal niets deedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Geniaal hoe Jong Ajax met het doelpunt omging, fantastisch!
Roda had ook een primeurquote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef DarkShine het volgende:
Fortuna had ook een primeur, 700 toeschouwers waarvan 200 tukkers...
Het liefst de Rijnsburgse Boys uit ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Afunados het volgende:
We zijn door. Nu een leuke thuis- of uitwedstrijd tegen een mooie eredivisieclub als Twente of NAC![]()
In de basis nog wel? Weet je meer als mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
Roda had ook een primeur
11 spelers in de basis waarvan 11 buitenlanders
Fortuna-Twente was maar matige wedstrijd. Twente hoefde maar weinig aan te zetten om de zege veilig te stellen. Heb toch nog drie minuten hoop gehad toen we tot 1-2 terugkamen.
Ik moet zeggen dat ik het erger had verwacht.
Hopelijk tot de volgende ronde, maar met dit Roda weet je nooit...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Afunados het volgende:
We zijn door. Nu een leuke thuis- of uitwedstrijd tegen een mooie eredivisieclub als Twente of NAC![]()
Ok, tegelijkertijd in het veld dan. Het is net zo erg, maar goedquote:Op woensdag 21 september 2005 08:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In de basis nog wel? Weet je meer als mij.
Misschien doelde ik ook wel erg sarcastisch op onze 'primeur'...
[..]
Hopelijk tot de volgende ronde, maar met dit Roda weet je nooit...
Lees de gemiddelde reactie op Rodajcfans.nl dan eens. Iedereen behalve old Nol is er blij mee... Goed dat hij stopt na dit seizoen!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:54 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ok, tegelijkertijd in het veld dan. Het is net zo erg, maar goed
Dat zal vanavond ook wel weer bij de andere bekermatchen op tv komen.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:52 schreef Againzender het volgende:
Helemaal gemist gisterenavond
Nou ja, jong Ajax zal ik dan vandaag nog wel tot in het oneindige op AT5 terug zien.....
maar dat zal wel uitgezonden worden als ik in het stadion zit....quote:Op woensdag 21 september 2005 09:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zal vanavond ook wel weer bij de andere bekermatchen op tv komen.
Ik kijk liever niet op de site, maar ik geloof je wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Lees de gemiddelde reactie op Rodajcfans.nl dan eens. Iedereen behalve old Nol is er blij mee... Goed dat hij stopt na dit seizoen!
Volgens Nol lopen er op dit moment alleen maar waardeloze Nederlandse spelers rond bij gelijkwaardige of kleinere clubs, dus die hoeven wij niet te halen...
Joey heeft 1 gele kaart gehad. Verder is er volgens mij alleen maar geel gevallen voor een speler van Helmond Sport.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef GnAgn het volgende:
Trouwens hellmondunited als je dit leest.. de spits van WSV nummer 9 joey he.. die kreeg in de 1ste helft een gele kaart.. maar kreeg hij in de 2e helft ook geen 2e gele kaart? Het leek er wel op, of kreeg toch iemand anders die? Want 2x geel is nog altijd rood lijkt me, en hij mocht gewoon op het veld blijven
We hebben een duitse sitequote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef calvobbes het volgende:
Volgens iemand op de FP zou de samenvatting van Ajax - Cambuur hier staan.
Het werkt nog ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef calvobbes het volgende:
Volgens iemand op de FP zou de samenvatting van Ajax - Cambuur hier staan.
Of dat die goal toch een Duitse actie wasquote:Op woensdag 21 september 2005 10:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat Duitsers geen verstand van voetbal hebben...
same herequote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
en we hebben niet de juiste codecwaar weer maar eens uit blijkt dat duitsers geen rekening houden met pieps die op hun werk zitten
Idd.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
en we hebben niet de juiste codecwaar weer maar eens uit blijkt dat duitsers geen rekening houden met pieps die op hun werk zitten
Met DivX 6.0(?) doet 'ie het hier gewoon.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:03 schreef Dizzee het volgende:
[..]
hier ook. hoe krijg ik de juiste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |