kinderwerkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:14 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente wint dat wel denk ik
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat hard met het topic als iedere wedstrijd (meerdere keren) wordt genoemd.
Een kans om een ronde verder te komen dus, al is De Treffers uit niet makkelijk...quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Jong Ajax - Cambuur/L'warden - Fortuna Sittard - FC Twente - ADO Den Haag - Jong PSV - FC Emmen - UDI'19 of Capelle - RKC Waalwijk - TOP/Oss - WSV - Helmond Sport - Vitesse - AGOVV Apeldoorn - Excelsior - NEC - Roda JC - Rijnsburgse Boys - De Graafschap - FC Omniworld - FC Dordrecht - Gemert - HSC'21/Brein - FC Eindhoven - FC Groningen - Sparta - ASWH - FC Utrecht - FC Zwolle - NAC Breda - De Treffers/Kegro - Excelsior'31 - Haarlem - MVV - Heracles Almelo - Go Ahead Eagles - Excelsior/M'sluis - VVV-Venlo - FC Volendam - BV Veendam - |
Idd!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke wedstrijden zitten er tussen!
8ste finales pas. Dus dat is de 4de ronde?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd!
Na deze wedstrijden komen de overige clubs erbij toch?
Ik dacht nog één ronde later. Nu gaan er twintig ploegen door en er moeten er nog zes bij. Dan lijkt mij 10+6 logischer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd!
Na deze wedstrijden komen de overige clubs erbij toch?
Ja, klopt, nu zijn er 20 wedstrijden, ik zat even in mijn hoofd dat er nu nog 20 ploegen waren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht nog één ronde later. Nu gaan er twintig ploegen door en er moeten er nog zes bij. Dan lijkt mij 10+6 logischer.
Yep, hier hetzelfdequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef TheGHunter het volgende:
Daar gaat mijn hoop op een derby alweer
Fortuna kansloos, MVV twijfelachtig en VVV is niet echt een rivaal.
Volgend jaar beter dus
Eindhoven is een stuk sterker dan vorig seizoenen hoor. Hoek dacht ook een kansje te maken...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:25 schreef 9christensen het volgende:
HSC geef ik nog wel een kans tegen Eindhoven.
owjaquote:
jullie zullen t nog lastig krijgen geloof mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |