Als we nu ook al voor amateurclubs speciale topics gaan openen.....kan wmb prima in het desbetreffende hoofdklasse topic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:24 schreef Suijk het volgende:
Het zal toch een ietwat eenzaam topic worden, maar het staat je vrij natuurlijk.
Link?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Ach, er is ook een centraal Emmen topic, dat zijn ook veredelde amateurs. Maar wees niet bang, ik open hem niet.
ik zit vol geniale ideeënquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goedbeschouwd was hoofdklasse A zaterdag 03/04 en 04/05 het centrale ASWH-topic, zoals hoofdklasse B zaterdag 05/06 dat ook wordt. En de kampioenscompetitie was het bijna, ware het niet dat Vaduz ook veel meepostte over Excelsior '31.
Maar het is wel een geniaal idee Dos.
Mmm.....meuk wint met 3-1 van Den Bosch...sjaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Emmen niet? Nu ja, wel Dordt, Fortuna en nog meer van die meuk.
quote:Amstel Cup wordt Gatorade Cup
Van onze Telesportredactie
ZEIST, maandag
Het bekertoernooi van de KNVB, dat al sinds 1898 door de bond wordt georganiseerd, heeft opnieuw een naamsverandering ondergaan. De 88e editie van de KNVB-beker zal vanaf de tweede ronde, die wordt gespeeld op 20 en 21 september, namelijk de Gatorade Cup worden genoemd. Het bedrijf, dat wereldmarktleider op het gebied van sportdranken is, sloot een partnership met de KNVB.
Niet alleen geeft Gatorade zijn naam aan het bekertoernooi, ook wordt het de officiële sportdrank van de KNVB inclusief het Nederlands elftal en de overige nationale teams.
Mooi,goede zaak voor mijn bedrijf aangezien wij Gatorade distributeren voor Gatoradequote:Op maandag 15 augustus 2005 06:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verander de TT maar in de Gatorade Cup. Zo heet onze nieuwe beker voortaan
Mijn god wat een kut naam
[..]
Verander de TT dan ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,goede zaak voor mijn bedrijf aangezien wij Gatorade distributeren voor Gatorade
Dat gaan dus vrijkaartjes voor het NL elftal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |