Sorry sorry, Helmond maakt vast wel een goaltje dinsdagquote:
Voorverkoop? Ik koop gewoon een kaartje aan de kassa om half 8. Owee als ze me er niet inlaten.quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef GnAgn het volgende:
''Gelet op de voorverkoop van de kaarten voor deze wedstrijd kan het wel eens erg druk worden. Zorg dus dat je op tijd aan de Winkeweijertlaan bent zodat je niets van de wedstrijd hoeft te missen.''
De update van het hoofdklasse c zondag topic zal morgen gebeuren..
Aks ik jou was zou ik iets eerder komenquote:Op zondag 18 september 2005 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voorverkoop? Ik koop gewoon een kaartje aan de kassa om half 8. Owee als ze me er niet inlaten.
Pummel!quote:Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Chen het volgende:
Al die amateurclubs moeten er uit mên
quote:Op zondag 18 september 2005 20:02 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Sorry sorry, Helmond maakt vast wel een goaltje dinsdag![]()
Ik snap nou werkelijk niet waarom iedereen Emmen inschat op het team van vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
Utrecht en VVV winnen beide gemakkelijk. UDI zie ik nog wel eens stunten in Emmen
Precies, die stewards laten je wel binnen voor een broodje hamburger...quote:
ja dat dacht ik ook.... voor een amateurclub is de entree van ¤ 10,- ook niet echt weinig natuurlijk. misschien dat er veel kaarten worden verkocht bij de kassa.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel vreemd ja, heeft Exc Maassluis geen grote aanhang?
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef superjoden het volgende:
Ja, hoorde het van mijn maatje , die levert de drankvoorraad daarzo, dus die is uitgenodigd voor vanavond, maar ja belachelijke prijs idd. Voor dat geld kun je met de bus, incl kaartje met Sparta mee naar het hoge noorden
Ik verwacht dat ze scherp trainen ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Go ASWH vanavond!
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef Cart_man het volgende:
ASWH wordt gewoon afgemaakt door Utrecht.
Fuck jij eens effe lekker off!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Go ASWH vanavond!
en dan zeg ik ook tegen jou .. fuck jij eens lekker effe off!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik zeg ook Go ASWH
Kijk ik weer op Vi.nl waar het verkeerd op staat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze scherp trainen ja.
Udi is gewoon goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef pekel het volgende:
Dramatische wedstrijd in Emmen...had echt het idee dat ik naar een 4de klasse-pot keek. Dramatisch laag tempo, vreselijke passes en gewoon bagger voetbal. Heb volgens mij 3 minuten echt gevolgd, de rest maar wat gepraat met vrienden.. Maar goed, we zijn door.
Trouwens, Veendam toch...
Udi was 3 pond worstquote:
Pekel, ik heb niks meegekregen van het voetbal, maar wat was er met Veendam? Mooie avatar trouwensquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef pekel het volgende:
En Omniworld vliegt eruit. AFC wint met 5-3 na strafschoppen..
Als Emmenaar is je dag gewoon goed als Veendam verliest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Pekel, ik heb niks meegekregen van het voetbal, maar wat was er met Veendam? Mooie avatar trouwens
Ah ok, daar zit ik niet zo inquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Als Emmenaar is je dag gewoon goed als Veendam verliest.. Omgekeerd is dat ook zo.
.
Mooi manquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
Oke. Dat gedoe bij Ajax net was echt belachelijk
'per ongeluk' een doelpunt maken. Daarvoor je excuses aanbieden bij de tegenstander, en dan de tegenstander een doelpunt laten maken
Sportief zijn we he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
'per ongeluk' een doelpunt maken. Daarvoor je excuses aanbieden bij de tegenstander, en dan de tegenstander een doelpunt laten maken
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
Cambuur schiet de bal uit voor een blessurebehandeling, Ajax gooit in en wil terugschieten, maar iemand schiet per ongeluk vanaf 50 meter in het doelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Cambuur schiet de bal uit voor een blessurebehandeling, Ajax gooit in en wil terugschieten, maar iemand schiet per ongeluk vanaf 50 meter in het doel![]()
Ik gebruik even een omschrijving van het ANPquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:53 schreef Merkie het volgende:
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.
quote:Het doelpunt van Vertonghen was bijzonder. De Belgische middenvelder zorgde onbedoeld voor 3-0. Hij schoot de bal nadat de Friezen die uit hadden getrapt voor een blessurebehandeling van een Ajacied, na de ingooi keurig naar doelman Van der Vlag van Cambuur. Het leer zeilde alleen over de keeper heen in het net. Ter compensatie bood Ajax even later Houwing een vrije doorgang aan om de eer te redden.
Ja, ik vond het sportief, want de scheids kan hem gewoon niet afkeuren (wat ajacieden vroegen)quote:
Ja en Cambuur speelde de bal nog bijna over de achterlijn ook, terwijl Ajax helemaal niets deedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Geniaal hoe Jong Ajax met het doelpunt omging, fantastisch!
Roda had ook een primeurquote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef DarkShine het volgende:
Fortuna had ook een primeur, 700 toeschouwers waarvan 200 tukkers...
Het liefst de Rijnsburgse Boys uit ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Afunados het volgende:
We zijn door. Nu een leuke thuis- of uitwedstrijd tegen een mooie eredivisieclub als Twente of NAC![]()
In de basis nog wel? Weet je meer als mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
Roda had ook een primeur
11 spelers in de basis waarvan 11 buitenlanders
Fortuna-Twente was maar matige wedstrijd. Twente hoefde maar weinig aan te zetten om de zege veilig te stellen. Heb toch nog drie minuten hoop gehad toen we tot 1-2 terugkamen.
Ik moet zeggen dat ik het erger had verwacht.
Hopelijk tot de volgende ronde, maar met dit Roda weet je nooit...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Afunados het volgende:
We zijn door. Nu een leuke thuis- of uitwedstrijd tegen een mooie eredivisieclub als Twente of NAC![]()
Ok, tegelijkertijd in het veld dan. Het is net zo erg, maar goedquote:Op woensdag 21 september 2005 08:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In de basis nog wel? Weet je meer als mij.
Misschien doelde ik ook wel erg sarcastisch op onze 'primeur'...
[..]
Hopelijk tot de volgende ronde, maar met dit Roda weet je nooit...
Lees de gemiddelde reactie op Rodajcfans.nl dan eens. Iedereen behalve old Nol is er blij mee... Goed dat hij stopt na dit seizoen!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:54 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ok, tegelijkertijd in het veld dan. Het is net zo erg, maar goed
Dat zal vanavond ook wel weer bij de andere bekermatchen op tv komen.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:52 schreef Againzender het volgende:
Helemaal gemist gisterenavond
Nou ja, jong Ajax zal ik dan vandaag nog wel tot in het oneindige op AT5 terug zien.....
maar dat zal wel uitgezonden worden als ik in het stadion zit....quote:Op woensdag 21 september 2005 09:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zal vanavond ook wel weer bij de andere bekermatchen op tv komen.
Ik kijk liever niet op de site, maar ik geloof je wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Lees de gemiddelde reactie op Rodajcfans.nl dan eens. Iedereen behalve old Nol is er blij mee... Goed dat hij stopt na dit seizoen!
Volgens Nol lopen er op dit moment alleen maar waardeloze Nederlandse spelers rond bij gelijkwaardige of kleinere clubs, dus die hoeven wij niet te halen...
Joey heeft 1 gele kaart gehad. Verder is er volgens mij alleen maar geel gevallen voor een speler van Helmond Sport.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef GnAgn het volgende:
Trouwens hellmondunited als je dit leest.. de spits van WSV nummer 9 joey he.. die kreeg in de 1ste helft een gele kaart.. maar kreeg hij in de 2e helft ook geen 2e gele kaart? Het leek er wel op, of kreeg toch iemand anders die? Want 2x geel is nog altijd rood lijkt me, en hij mocht gewoon op het veld blijven
We hebben een duitse sitequote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef calvobbes het volgende:
Volgens iemand op de FP zou de samenvatting van Ajax - Cambuur hier staan.
Het werkt nog ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef calvobbes het volgende:
Volgens iemand op de FP zou de samenvatting van Ajax - Cambuur hier staan.
Of dat die goal toch een Duitse actie wasquote:Op woensdag 21 september 2005 10:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat Duitsers geen verstand van voetbal hebben...
same herequote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
en we hebben niet de juiste codecwaar weer maar eens uit blijkt dat duitsers geen rekening houden met pieps die op hun werk zitten
Idd.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
en we hebben niet de juiste codecwaar weer maar eens uit blijkt dat duitsers geen rekening houden met pieps die op hun werk zitten
Met DivX 6.0(?) doet 'ie het hier gewoon.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:03 schreef Dizzee het volgende:
[..]
hier ook. hoe krijg ik de juiste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |