Pekel, ik heb niks meegekregen van het voetbal, maar wat was er met Veendam? Mooie avatar trouwensquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef pekel het volgende:
En Omniworld vliegt eruit. AFC wint met 5-3 na strafschoppen..
Als Emmenaar is je dag gewoon goed als Veendam verliest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Pekel, ik heb niks meegekregen van het voetbal, maar wat was er met Veendam? Mooie avatar trouwens
Ah ok, daar zit ik niet zo inquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Als Emmenaar is je dag gewoon goed als Veendam verliest.. Omgekeerd is dat ook zo.
.
Mooi manquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
Oke. Dat gedoe bij Ajax net was echt belachelijk
'per ongeluk' een doelpunt maken. Daarvoor je excuses aanbieden bij de tegenstander, en dan de tegenstander een doelpunt laten maken
Sportief zijn we he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
'per ongeluk' een doelpunt maken. Daarvoor je excuses aanbieden bij de tegenstander, en dan de tegenstander een doelpunt laten maken
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef calvobbes het volgende:
Cambuur schiet de bal uit voor een blessurebehandeling, Ajax gooit in en wil terugschieten, maar iemand schiet per ongeluk vanaf 50 meter in het doelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Cambuur schiet de bal uit voor een blessurebehandeling, Ajax gooit in en wil terugschieten, maar iemand schiet per ongeluk vanaf 50 meter in het doel![]()
Ik gebruik even een omschrijving van het ANPquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:53 schreef Merkie het volgende:
Wat gebeurde er precies? Zag alleen Cambuur een doelpunt maken terwijl Ajax niks deed.
quote:Het doelpunt van Vertonghen was bijzonder. De Belgische middenvelder zorgde onbedoeld voor 3-0. Hij schoot de bal nadat de Friezen die uit hadden getrapt voor een blessurebehandeling van een Ajacied, na de ingooi keurig naar doelman Van der Vlag van Cambuur. Het leer zeilde alleen over de keeper heen in het net. Ter compensatie bood Ajax even later Houwing een vrije doorgang aan om de eer te redden.
Ja, ik vond het sportief, want de scheids kan hem gewoon niet afkeuren (wat ajacieden vroegen)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |