Sorry sorry, Helmond maakt vast wel een goaltje dinsdagquote:
Voorverkoop? Ik koop gewoon een kaartje aan de kassa om half 8. Owee als ze me er niet inlaten.quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef GnAgn het volgende:
''Gelet op de voorverkoop van de kaarten voor deze wedstrijd kan het wel eens erg druk worden. Zorg dus dat je op tijd aan de Winkeweijertlaan bent zodat je niets van de wedstrijd hoeft te missen.''
De update van het hoofdklasse c zondag topic zal morgen gebeuren..
Aks ik jou was zou ik iets eerder komenquote:Op zondag 18 september 2005 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voorverkoop? Ik koop gewoon een kaartje aan de kassa om half 8. Owee als ze me er niet inlaten.
Pummel!quote:Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Chen het volgende:
Al die amateurclubs moeten er uit mên
quote:Op zondag 18 september 2005 20:02 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Sorry sorry, Helmond maakt vast wel een goaltje dinsdag![]()
Ik snap nou werkelijk niet waarom iedereen Emmen inschat op het team van vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
Utrecht en VVV winnen beide gemakkelijk. UDI zie ik nog wel eens stunten in Emmen
Precies, die stewards laten je wel binnen voor een broodje hamburger...quote:
ja dat dacht ik ook.... voor een amateurclub is de entree van ¤ 10,- ook niet echt weinig natuurlijk. misschien dat er veel kaarten worden verkocht bij de kassa.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel vreemd ja, heeft Exc Maassluis geen grote aanhang?
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef superjoden het volgende:
Ja, hoorde het van mijn maatje , die levert de drankvoorraad daarzo, dus die is uitgenodigd voor vanavond, maar ja belachelijke prijs idd. Voor dat geld kun je met de bus, incl kaartje met Sparta mee naar het hoge noorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |