Mij nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:45 schreef spruud het volgende:
Sportdrank lijkt me een betere naam dan Bier, voor een voetbaltoernooi...
Veranderen ze de beker ook in de vorm van zo'n flesje?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:06 schreef Yeahinho het volgende:
Gatorade Cup.
Blij dat wij zijn uitgeschakeld, die wil je toch niet winnen?!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Veranderen ze de beker ook in de vorm van zo'n flesje?
Pakken jullie na de Prim Stars Cup nu ook de Gatorade Cup?quote:Op maandag 15 augustus 2005 06:29 schreef Mindlight het volgende:
SHO is door.....
Ach gezien het wedstrijdbeeld vorige week nog redelijk terecht ook. Hoewel het op zo'n manier mij een beetje te makkelijk is.
hij moet iets, aangezien 99% nog nooit van WSV heeft gehoordquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef GnAgn het volgende:
Voorzitter van WSV :
''Gelukkig hebben we nu wel een profclub geloot, al geef ik toe dat Helmond Sport niet de meest aansprekende naam is ''
whehe
Uit de wat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef borisz het volgende:
Jong PSV is uit de amstel cup gezet, net zoals De graafschap en Heracles overkwam een speler optellen die nog een schorsing had
Mogen ze dan wel nog meedoen aan de Gatorade cup?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef borisz het volgende:
Jong PSV is uit de amstel cup gezet, net zoals De graafschap en Heracles overkwam een speler optellen die nog een schorsing had
Ik kan nog wel een paar redenen voor jou bedenkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef TheGHunter het volgende:
De Gatorade Cup
Roda JC winnaars Gatorade Cup 2005/2006, je zou je doodschamen zeg als supporter zijnde![]()
dat word natuurlijk de Gatorade sugar free cupquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef Suijk het volgende:
En wat wordt er met de Amstel Malt Cup gedaan? Bestaat er ook Gatorade light?
Aha, ik dacht al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef DutchGooner het volgende:
Effe de TT aangepast,alvast ter gewenning
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef TheGHunter het volgende:
De Gatorade Cup
Roda JC winnaars Gatorade Cup 2005/2006, je zou je doodschamen zeg als supporter zijnde![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te maken
Na de Baronie en de Go Ahead Eagles reken ik idd nergens meer opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te maken
quote:Bij het restant van het Amstel Cup-duel tussen UDI'19 en Capelle moesten strafschoppen opnieuw de beslissing brengen. En ook nu nam de ploeg uit Uden ze het beste.
Het duel tussen de beide amateurclubs kende een paar weken geleden een bizar einde. Scheidsrechter Ketting vergat de wedstrijd na negentig minuten (0-0) te verlengen en liet meteen strafschoppen nemen. UDI'19 deed dat het beste, maar de KNVB oordeelde dat er alsnog een verlenging moest worden gespeeld.
Dat gebeurde vanavond, maar ook nu werd er niet gescoord. Tenminste: niet volgens de waarnemening van arbiter Goossens. UDI scoorde in zijn slotsignaal, waarna hij de treffer annuleerde. In de hectiek die daarop ontstond, kreeg oud-prof en VVV-manager Earnest Stewart de rode kaart.
Het weerhield de ploeg uit Uden er niet van de strafschoppen beter te nemen, 4-3. In het volgende ronde stuit het op FC Emmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |