Als we nu ook al voor amateurclubs speciale topics gaan openen.....kan wmb prima in het desbetreffende hoofdklasse topic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:24 schreef Suijk het volgende:
Het zal toch een ietwat eenzaam topic worden, maar het staat je vrij natuurlijk.
Link?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Ach, er is ook een centraal Emmen topic, dat zijn ook veredelde amateurs. Maar wees niet bang, ik open hem niet.
ik zit vol geniale ideeënquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goedbeschouwd was hoofdklasse A zaterdag 03/04 en 04/05 het centrale ASWH-topic, zoals hoofdklasse B zaterdag 05/06 dat ook wordt. En de kampioenscompetitie was het bijna, ware het niet dat Vaduz ook veel meepostte over Excelsior '31.
Maar het is wel een geniaal idee Dos.
Mmm.....meuk wint met 3-1 van Den Bosch...sjaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Emmen niet? Nu ja, wel Dordt, Fortuna en nog meer van die meuk.
quote:Amstel Cup wordt Gatorade Cup
Van onze Telesportredactie
ZEIST, maandag
Het bekertoernooi van de KNVB, dat al sinds 1898 door de bond wordt georganiseerd, heeft opnieuw een naamsverandering ondergaan. De 88e editie van de KNVB-beker zal vanaf de tweede ronde, die wordt gespeeld op 20 en 21 september, namelijk de Gatorade Cup worden genoemd. Het bedrijf, dat wereldmarktleider op het gebied van sportdranken is, sloot een partnership met de KNVB.
Niet alleen geeft Gatorade zijn naam aan het bekertoernooi, ook wordt het de officiële sportdrank van de KNVB inclusief het Nederlands elftal en de overige nationale teams.
Mooi,goede zaak voor mijn bedrijf aangezien wij Gatorade distributeren voor Gatoradequote:Op maandag 15 augustus 2005 06:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verander de TT maar in de Gatorade Cup. Zo heet onze nieuwe beker voortaan
Mijn god wat een kut naam
[..]
Verander de TT dan ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,goede zaak voor mijn bedrijf aangezien wij Gatorade distributeren voor Gatorade
Dat gaan dus vrijkaartjes voor het NL elftal worden
Mij nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:45 schreef spruud het volgende:
Sportdrank lijkt me een betere naam dan Bier, voor een voetbaltoernooi...
Veranderen ze de beker ook in de vorm van zo'n flesje?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:06 schreef Yeahinho het volgende:
Gatorade Cup.
Blij dat wij zijn uitgeschakeld, die wil je toch niet winnen?!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Veranderen ze de beker ook in de vorm van zo'n flesje?
Pakken jullie na de Prim Stars Cup nu ook de Gatorade Cup?quote:Op maandag 15 augustus 2005 06:29 schreef Mindlight het volgende:
SHO is door.....
Ach gezien het wedstrijdbeeld vorige week nog redelijk terecht ook. Hoewel het op zo'n manier mij een beetje te makkelijk is.
hij moet iets, aangezien 99% nog nooit van WSV heeft gehoordquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef GnAgn het volgende:
Voorzitter van WSV :
''Gelukkig hebben we nu wel een profclub geloot, al geef ik toe dat Helmond Sport niet de meest aansprekende naam is ''
whehe
Uit de wat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef borisz het volgende:
Jong PSV is uit de amstel cup gezet, net zoals De graafschap en Heracles overkwam een speler optellen die nog een schorsing had
Mogen ze dan wel nog meedoen aan de Gatorade cup?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef borisz het volgende:
Jong PSV is uit de amstel cup gezet, net zoals De graafschap en Heracles overkwam een speler optellen die nog een schorsing had
Ik kan nog wel een paar redenen voor jou bedenkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef TheGHunter het volgende:
De Gatorade Cup
Roda JC winnaars Gatorade Cup 2005/2006, je zou je doodschamen zeg als supporter zijnde![]()
dat word natuurlijk de Gatorade sugar free cupquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef Suijk het volgende:
En wat wordt er met de Amstel Malt Cup gedaan? Bestaat er ook Gatorade light?
Aha, ik dacht al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef DutchGooner het volgende:
Effe de TT aangepast,alvast ter gewenning
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef TheGHunter het volgende:
De Gatorade Cup
Roda JC winnaars Gatorade Cup 2005/2006, je zou je doodschamen zeg als supporter zijnde![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te maken
Na de Baronie en de Go Ahead Eagles reken ik idd nergens meer opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven jullie je daar in Kerkrade geen zorgen over te maken
quote:Bij het restant van het Amstel Cup-duel tussen UDI'19 en Capelle moesten strafschoppen opnieuw de beslissing brengen. En ook nu nam de ploeg uit Uden ze het beste.
Het duel tussen de beide amateurclubs kende een paar weken geleden een bizar einde. Scheidsrechter Ketting vergat de wedstrijd na negentig minuten (0-0) te verlengen en liet meteen strafschoppen nemen. UDI'19 deed dat het beste, maar de KNVB oordeelde dat er alsnog een verlenging moest worden gespeeld.
Dat gebeurde vanavond, maar ook nu werd er niet gescoord. Tenminste: niet volgens de waarnemening van arbiter Goossens. UDI scoorde in zijn slotsignaal, waarna hij de treffer annuleerde. In de hectiek die daarop ontstond, kreeg oud-prof en VVV-manager Earnest Stewart de rode kaart.
Het weerhield de ploeg uit Uden er niet van de strafschoppen beter te nemen, 4-3. In het volgende ronde stuit het op FC Emmen.
Heeft weg van een dubbele weddenschap bij Kettingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Thetallguy het volgende:
er stond hier nog niks over de allerlaatste Amstel Cup wedstrijd
[..]
quote:'Bekercompetitie niet meer te koop'
De KNVB wil niet langer de naam van de bekercompetitie verkopen. Daarmee ontkracht de voetbalbond de geruchten dat Gatorade de komende jaren naamgever zal worden van de cup. Alleen dit seizoen gaat de competitie verder als Gatorade Cup.
De KNVB volgt met haar besluit de Engelse en Duitse voetbalbond. In die landen is bekercompetitie al jaren vernoemd naar de nationale voetbalbond.
"We hopen naast Garorade nog 3 sub-sponsors te vinden, maar de naam van het toernooi willen we niet meer verkopen. De eredivisie heet ook nog steeds hetzelfde. Waarom zouden we dat met het bekertoernooi niet doen", verklaarde directeur betaald voetbal Henk Kesler.
Uiteraard, uiteraard. Maar ik verzeker je dat Helmond Sport zwaar in de problemen gaat raken als ze richting Apeldoorn afreizen met de gedachte 'oh, alweer een amateurclubje uit de provincie'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hij moet iets, aangezien 99% nog nooit van WSV heeft gehoord
ookal denken ze dat niet, ze raken toch wel in de problemen.. daar zorgen ze altijd zelf erg graag voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Maar ik verzeker je dat Helmond Sport zwaar in de problemen gaat raken als ze richting Apeldoorn afreizen met de gedachte 'oh, alweer een amateurclubje uit de provincie'.
![]()
KNVB Beker, dat klinkt veel stoerderquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:25 schreef MaxPower het volgende:
De TT mag weer gewijzigd worden in KNVB Bekert!
[..]
Weer een probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Mindlight het volgende:
Wat ik even niet begrijp. 21 september staat nu Ajax-Ado op het programma, maar 20 september moet PSV2/SHO naar het ZuiderparkOf gaan ze nu met die wedstrijd schuiven?
bron: fcgroningen.nlquote:Na de voorronde met 48 clubs zullen met ingang van volgend seizoen namelijk alle veertig BVO’s instromen in de eerste ronde waarin 32 wedstrijden gespeeld worden. De deelnemers aan Europees voetbal worden dus niet meer vrijgeloot.
ADO - SHO is nu de 27 geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Mindlight het volgende:
Wat ik even niet begrijp. 21 september staat nu Ajax-Ado op het programma, maar 20 september moet PSV2/SHO naar het ZuiderparkOf gaan ze nu met die wedstrijd schuiven?
als je goed had gekeken in de vorige pagina'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer zijn er weer wedstrijden ? waar staat het hele programma?
Klopt ja, komt goed uit, kan ik én naar Den Haag voor SHO, én naar excelsiorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ADO - SHO is nu de 27 geloof ik
en nu nog alle dataquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef hayder het volgende:
[..]
als je goed had gekeken in de vorige pagina's
stond maarjah
Jong Ajax - Cambuur/L'warden
Fortuna Sittard - FC Twente
ADO Den Haag - Jong PSV
FC Emmen - UDI'19 of Capelle
RKC Waalwijk - TOP/Oss
WSV - Helmond Sport
Vitesse - AGOVV Apeldoorn
Excelsior - NEC
Roda JC - Rijnsburgse Boys
De Graafschap - FC Omniworld
FC Dordrecht - Gemert
HSC'21/Brein - FC Eindhoven
FC Groningen - Sparta
ASWH - FC Utrecht
FC Zwolle - NAC Breda
De Treffers/Kegro - Excelsior'31
Haarlem - MVV
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles
Excelsior/M'sluis - VVV-Venlo
FC Volendam - BV Veendam
denk dat jullie niet het gaan halenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
ASWH - FC Utrecht, woensdag 21 september, 20.00
De rest weet ik niet zo.
Men niet weet van voren. Als Utrecht hebben slechte dag, ASWH kansen heeft. Verliezen niets te hebben, maar moeilijk zijn zal.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:28 schreef hayder het volgende:
[..]
denk dat jullie niet het gaan halen
Wat een zinsbouw.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Men niet weet van voren. Als Utrecht hebben slechte dag, ASWH kansen heeft. Verliezen niets te hebben, maar moeilijk zijn zal.
meedenkendquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Dan snappen ze het in Genemuiden ook.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:54 schreef GnAgn het volgende:
Welke wedstrijd(en) gaan jullie bezoeken?
Ik in iig WSV - Helmond Sport
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:54 schreef GnAgn het volgende:
Welke wedstrijd(en) gaan jullie bezoeken?
Ik in iig WSV - Helmond Sport
hee nog eenquote:
WSV heeft nou eenmaal grote achterbanquote:Op zondag 18 september 2005 11:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hee nog een
is het zo'n hoog aangeschreven wedstrijd omdat er zoveel fokkers gaan kijken?
t'is maar Helmond Sport eej
jep, zijn nog 2 plaatsen vrij en uiteraard komen er ook nog wat op eigen vervoer. Toch netjes als je helemaal naar Apeldoorn moet om tegen WSV te spelenquote:Op zondag 18 september 2005 13:07 schreef GnAgn het volgende:
[..]
WSV heeft nou eenmaal grote achterban![]()
De bus vanuit Helmond zat zo goed als vol hoorde ik?
Gezellig![]()
Dat zeker... hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in die bus?quote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jep, zijn nog 2 plaatsen vrij en uiteraard komen er ook nog wat op eigen vervoer. Toch netjes als je helemaal naar Apeldoorn moet om tegen WSV te spelen
nee het is geen buurtbus van 9 manquote:Op zondag 18 september 2005 14:48 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Dat zeker... hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in die bus?
Achja vorig jaar won AGOVV 2-0 van jullie en uit verloren ze met 7- 0quote:Op zondag 18 september 2005 16:55 schreef hellmondunited het volgende:
owjee achilles - WSV is 6-1 geworden
dat wordt lastig dinsdag![]()
overigens zijn Hese en Calabro er niet bij wegens een schorsing
Mijn droom, wat doe je?quote:Op zondag 18 september 2005 17:03 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Achja vorig jaar won AGOVV 2-0 van jullie en uit verloren ze met 7- 0..
elke wedstrijd staat op zich![]()
![]()
Sorry sorry, Helmond maakt vast wel een goaltje dinsdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |