Heeft weg van een dubbele weddenschap bij Kettingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Thetallguy het volgende:
er stond hier nog niks over de allerlaatste Amstel Cup wedstrijd
[..]
quote:'Bekercompetitie niet meer te koop'
De KNVB wil niet langer de naam van de bekercompetitie verkopen. Daarmee ontkracht de voetbalbond de geruchten dat Gatorade de komende jaren naamgever zal worden van de cup. Alleen dit seizoen gaat de competitie verder als Gatorade Cup.
De KNVB volgt met haar besluit de Engelse en Duitse voetbalbond. In die landen is bekercompetitie al jaren vernoemd naar de nationale voetbalbond.
"We hopen naast Garorade nog 3 sub-sponsors te vinden, maar de naam van het toernooi willen we niet meer verkopen. De eredivisie heet ook nog steeds hetzelfde. Waarom zouden we dat met het bekertoernooi niet doen", verklaarde directeur betaald voetbal Henk Kesler.
Uiteraard, uiteraard. Maar ik verzeker je dat Helmond Sport zwaar in de problemen gaat raken als ze richting Apeldoorn afreizen met de gedachte 'oh, alweer een amateurclubje uit de provincie'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hij moet iets, aangezien 99% nog nooit van WSV heeft gehoord
ookal denken ze dat niet, ze raken toch wel in de problemen.. daar zorgen ze altijd zelf erg graag voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Maar ik verzeker je dat Helmond Sport zwaar in de problemen gaat raken als ze richting Apeldoorn afreizen met de gedachte 'oh, alweer een amateurclubje uit de provincie'.
![]()
KNVB Beker, dat klinkt veel stoerderquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:25 schreef MaxPower het volgende:
De TT mag weer gewijzigd worden in KNVB Bekert!
[..]
Weer een probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Mindlight het volgende:
Wat ik even niet begrijp. 21 september staat nu Ajax-Ado op het programma, maar 20 september moet PSV2/SHO naar het ZuiderparkOf gaan ze nu met die wedstrijd schuiven?
bron: fcgroningen.nlquote:Na de voorronde met 48 clubs zullen met ingang van volgend seizoen namelijk alle veertig BVO’s instromen in de eerste ronde waarin 32 wedstrijden gespeeld worden. De deelnemers aan Europees voetbal worden dus niet meer vrijgeloot.
ADO - SHO is nu de 27 geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Mindlight het volgende:
Wat ik even niet begrijp. 21 september staat nu Ajax-Ado op het programma, maar 20 september moet PSV2/SHO naar het ZuiderparkOf gaan ze nu met die wedstrijd schuiven?
als je goed had gekeken in de vorige pagina'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer zijn er weer wedstrijden ? waar staat het hele programma?
Klopt ja, komt goed uit, kan ik én naar Den Haag voor SHO, én naar excelsiorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ADO - SHO is nu de 27 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |