Misschien krijgen we de kerstaflevering nog....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:06 schreef mineo39-76 het volgende:
'T was weer leuk!Nog maar 2 afleveringen te gaan helaas...
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Moet het trouwens niet 'Brits' ipv 'Britse' zijn in de TT
You're right. Aangepast.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Moet het trouwens niet 'Brits' ipv 'Britse' zijn in de TT
Ik vond dat het vorige topic ook al jeuken.
Ik vind de combinatie mooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Ik vind nog steeds de acteurs die Frank, Sheila en die Gilles-de-la-Tourette spelen de beste.
Met een lichte voorkeur voor die laatste.
Geweldig hoe die man die rol speelt.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:06 schreef mineo39-76 het volgende:
'T was weer leuk!Nog maar 2 afleveringen te gaan helaas...
![]()
C4 toch, aan de cover van de DVD te zien?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
gvd vergeten te kijkenWordt het in de UK op ITV uitgezonden eigenlijk?
Ze houdt het kind toch gewoon?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
... alleen al hoe ze met abortus omgaan, net of t niks is, en t is daar ook zo, mooie serie, dat wel, maar ik zou er niet willen wonen,
Ik vond de vrouw van de man die Fiona bezwangerd had wel aantrekkelijk.quote:
Top-acteur:quote:
Yep, Channel 4.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
C4 toch, aan de cover van de DVD te zien?
En ik wil dat jij voortaan beter het topic leest.quote:
Deel 2 zelfs al over deze briljante serie en ja, helaas volgende week alweer de laatste aflevering.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef shmoopy het volgende:
"Boner!"
Marty, wat was ie lief.
Wist nie eens dat er een topic over was, en komt er echt nog maar 1 aflevering?
Gelukkig zijn er DVD-boxen verkrijgbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Deel 2 zelfs al over deze briljante serie en ja, helaas volgende week alweer de laatste aflevering.
Absence without official leave.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Greetings het volgende:
Toch nog 1 offtopic vraagje:
Wat betekent "AWOL" nou eigenlijk? Ik hoor het vaak, maar waar staat die afkorting nou eigenlijk voor?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Ik ben verliefd, maar ik weet niet hoe ie heet
die met het SCHeurtje in zijn lip
Ok, thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Absence without official leave.
Werd/wordt vooral in het leger gebruikt geloof ik, als iemand er zonder toestemming vandoor was gegaan.
ZAADKOP!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
Marty oftewel Jack Deam:
[afbeelding]
geweldige acteur.![]()
Ik denk ook 12 a 13. Ze zijn allemaal wat ouder hoor. Die Lip is zelfs al 22 ofzo en moet voor 16 doorgaan in de serie....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:43 schreef MrChef het volgende:
Lees al sinds pagina 1 van eerste topic mee, zapte heel toevallig toen de eerste aflevering... Vanmiddag vanaf mijn werk op en neer geraced om de video aan te zetten. Net gekeken, weer een super aflevering! Dvd 1 vandaag binnen gekomen (play.com)
Ontopic vraagje... Hoe oud zou Debby écht zijn? Ze staat op de C4 site als 9, maar ik gok eerder 12... 13?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:43 schreef MrChef het volgende:
Lees al sinds pagina 1 van eerste topic mee, zapte heel toevallig toen de eerste aflevering... Vanmiddag vanaf mijn werk op en neer geraced om de video aan te zetten. Net gekeken, weer een super aflevering! Dvd 1 vandaag binnen gekomen (play.com)
Ontopic vraagje... Hoe oud zou Debby écht zijn? Ze staat op de C4 site als 9, maar ik gok eerder 12... 13?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kan iemand me dat even uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Serie
Vooral Marty (Fucking bullocks! ...sorry) ...en Ian die homo is met die Indier (Kash) van de winkel![]()
Plaatje:![]()
Och ja die sukkel die wat met Fiona wou he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef du_ke het volgende:
Steve moest er vandoor omdat z'n zaakjes wat misliepen. Hij moest met een van de hoofdcommissaris gestolen auto drugs afleveren maar die wijkagent kwam daar achter en verstoorde de boel. Daarom moest steve vluchten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]Ok, 14, maar in toen de serie werd opgenomen dus 12 en later misschien 13.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kan je natuurlijk ook een spoiler verklappen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:01 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, 14, maar in toen de serie werd opgenomen dus 12 en later misschien 13.
Ik gooide het juist in een spoiler omdat misschien niet iedereen het wil weten, anders kijk je wel even op IMDB toch? Zoals ik deedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk ook een spoiler verklappen.
Sinds wanneer is de leeftijd van een acteur of een actrice een spoiler?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik gooide het juist in een spoiler omdat misschien niet iedereen het wil weten, anders kijk je wel even op IMDB toch? Zoals ik deed
Precies. Leuk dat je dat voor anderen verborgen wou houden hoor, maar leek mij niet echt nuttig....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de leeftijd van een acteur of een actrice een spoiler?
Meer dan de helft zelfs!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:24 schreef Dagonet het volgende:
Ach, iemand die bijna de helft van haar leeftijd speelt
Ik hoop op de kerstspecial en anders de DVD-boxquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Dandilion het volgende:
Net de afl. van afgelopen dinsdag gezien. Debbie speelt eg goed zo over bezorgt! :-)
Craig move over cause Steve is coming back! Next week jippie!!!!! maar geen jippie omdat laatste afl is.
Steve vond ik veel leuker dan Craig!
En dan Frank die als low-life de low lifes die staat te joelen dat marty moet springen, ze wel ff de les leest lol!
Iemand enig idee wanneer het weer te zien is??
De DVD van serie 2 inclusief de kerstspecial is vanaf 31 oktober (helaas pas) te koopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik hoop op de kerstspecial en anders de DVD-box![]()
Dat is jammer! Maar is dit serie twee dan al?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef Greetings het volgende:
[..]
De DVD van serie 2 inclusief de kerstspecial is vanaf 31 oktober (helaas pas) te koopt.
Ja. We hebben nog 1 aflevering tegoed (komende dinsdag) van serie 2. Daarna waarschijnlijk zo´n jaar wachten voor serie 3 in NL op tv komtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:11 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat is jammer! Maar is dit serie twee dan al?
Boequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja. We hebben nog 1 aflevering tegoed (komende dinsdag) van serie 2. Daarna waarschijnlijk zo´n jaar wachten voor serie 3 in NL op tv komt![]()
Sorryquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
En ik wil dat jij voortaan beter het topic leest.![]()
Jazeker... gewoon voor Serie 2 uitgezonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Boe![]()
Maar wat is er met serie 1 gebeurt dan? Is die ook in NL op tv geweest?
Oh...dus als zijnde 1 van de 17 afleveringen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jazeker... gewoon voor Serie 2 uitgezonden.
Yups.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef PAA-053 het volgende:
Oh...dus als zijnde 1 van de 17 afleveringen?
Je kon toch niet kijkenquote:
Omdat we eerst nog de stad in zouden gaan na de kijkavond in Den Haag. Half 8 waren we echter al klaar en we kwamen geen files tegenquote:
Is gewoon te downloaden op internetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef Reticulin het volgende:
ik vond 'm vanavond een beetje over the top, maar misschien omdat dit pas de vierde aflevering is die ik zie...vind 't verder wel erg grappig, behalve vanavond dus...binnenkort maar 's kijken of ik de eerste serie ergens kan zien (waarschijnlijk dvd bestellen dus)
doe niet aan downloadenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is gewoon te downloaden op internet
Opnames van serie deel 3 zijn nu bezig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wanneer het verder gaat?
Hmmm, ik vond hem gister juist wel erg grappig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef Reticulin het volgende:
..vind 't verder wel erg grappig, behalve vanavond dus...
Alleen beschikbaar op DVD met Engelse ondertiteling. Hij zal ook 99% zeker niet meer uitkomen met NL'se ondertiteling. Over 2 maanden komt de DVD van serie2 uit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef mvd1968 het volgende:
Ik heb de laatste 3 aflevering op mijn HD recorder opgenomen. Nu ben ik opzoek naar de eerste 14 afleveringen. Is deze serie al op DVD beschikbaar met NL ondertitels? Of heeft iemand hem opgenomen en kan hem op dvd zetten?
Alle Info welkom.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef brighton het volgende:
De VPRO heeft de volgende reeks Shameless aangekocht en gaat die in het voorjaar van 2006 uitzenden, las ik net in de gids
Misschien iemand iets opgenomen op de HD recorder???quote:Alleen beschikbaar op DVD met Engelse ondertiteling. Hij zal ook 99% zeker niet meer uitkomen met NL'se ondertiteling. Over 2 maanden komt de DVD van serie2 uit.
Nope, pas vanaf januari 2006 op Channel 4quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Opnames van serie deel 3 zijn nu bezig.
Worden 7 afleveringen en een kerstspecial.
Hopelijk snel te bewonderen?
Ik ben jammer genoeg niet zo'n ster in downloaden. Heb het geduld niet en ik wil gewoon alles echt hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:39 schreef A.l.e.x het volgende:
oude afleveringen zijn erg makkelijk te krijgen
Het is inmiddels voorjaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef brighton het volgende:
De VPRO heeft de volgende reeks Shameless aangekocht en gaat die in het voorjaar van 2006 uitzenden, las ik net in de gids
www.play.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:35 schreef morgane het volgende:
*enorme schop*
weet iemand toevallig waar ik de dvd (van welk seizoen dan ook) vandaan kan halen?het liefst met ondertiteling, dat vage dialectje valt niet altijd mee
ik heb maar eeh, 5 afleveringen gezien ofzo, volgens mij net de laatste
en ik vind het absoluut briljant
![]()
Ik heb ze een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:42 schreef APK het volgende:
[..]
Het is inmiddels voorjaar. [afbeelding]
quote:Voorlopig staat de derde reeks in ons uitzendschema gepland op vrijdag 5 mei. Je moet er wel rekening mee houden, dat er zich altijd nog wijzigingen in ons schema kunnen voordoen.
Met vriendelijke groeten,
Marlou Buisman, VPRO publieksinformatie
Telefoonnummer: 035-6712200
E-mailadres: m.buisman@vpro.nl
Voor informatie over onze artikelen (cd's dvd's etc.) en bestelwijze zie: www.vpro.nl/winkel
Speelt Fiona Gallagher nou wel of niet mee in serie 3? Want op het eind van serie 2 ging ze weg. Zou het wel jammer vinden.quote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef Stroekie het volgende:
Ik was deze serie een beetje uit het oog verloren
Maar met het downloaden van andere series kwam ik famlilie Gallagher weer tegen.
En ik moet zeggen ze beleven weer flink wat avonturen daar op Chatsworth Estate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik kan het ook niet vinden bij de 5e.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef Juup© het volgende:
Volgens de tv gids komt het niet op 5 mei
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Dandilion het volgende:
einde van deze maand! laat in de ... nee laat maar is 2005 hahhahahahhahaha
En?quote:
is dat te volgens zonder ondertiteling?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee. Heb hem inmiddels maar gedownload.
quote:In tegenstelling tot wat ik eerder meldde is op het ogenblik is nog niet bekend of de VPRO ook de volgende serie gaat aankopen en uitzenden. De roerige ontwikkelingen rondom de omroep-politiek maken het er niet makkelijker op. Wij hopen over niet al te lange tijd wat meer duidelijkheid te kunnen geven.
Met vriendelijke groeten,
VPRO Publieksinformatie
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:41 schreef mariel18 het volgende:
Heb net bericht van VPRO publieksservice! 3e serie start 25 oktober![]()
![]()
Jochei!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:41 schreef mariel18 het volgende:
Heb net bericht van VPRO publieksservice! 3e serie start 25 oktober![]()
![]()
www.play.comquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:44 schreef morgane het volgende:
hoera! Eindelijkik kan nu al niet meer wachten.
Weet iemand waar ik de dvd's van seizoen 1 en 2 voordelig vandaan kan halen btw? Is vast al ergens gepost maar ik heb geen zin om het hele topic door te spitten
![]()
Ned 3 21.05quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:52 schreef Vassili_Z het volgende:
25ok!!!! goed nieuws!!!!
Nou maar hopen dat het op een REDELIJK tijdstip komt.
nee heb ze bij de virgin in bristol gekocht, maar het zijn volgens mij dezelfde uitgaven als bij play.comquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:21 schreef morgane het volgende:
waar heb jij ze vandaan dan? Ook play.com?
Yesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:22 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ned 3 21.05![]()
![]()
![]()
Er staat een heel artikel in de Vara gids van deze week!
Toch serie 3 gelukkigquote:VPRO.nl:
Frank Gallagher en zijn vijf kinderen beginnen aan een derde serie rottigheid, liefde en chaos in Shameless, uit de koker van ervaringsdeskundige Paul Abbott. Shameless laat zich niet makkelijk vergelijken met andere series. Het is snel en spannend, maar ook al wordt er flink op los gehosseld en gevochten, het is geen misdaadserie...
Ja gelijk gas geven in de deze nieuwe serie afleveringenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef golfer het volgende:
Het was weer een geweldige aflevering.
Zat er meteen weer helemaal in.
Sheila, met haar geile speeltjes, die die klant neersloeg met een grote zwarte dildo.
Ja ik heb deze serie dan al gezien door hem op het internet te verzamelen. Maar hem nu nog eens opnieuw bekijken met ondertitels is toch wel fijn hoor, want dat accent is soms toch wel lastigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:57 schreef Vassili_Z het volgende:
Hij was vet cool! T was wel ff wennen aan de stemmen in t begin
Ik ook, het is net of je terug bent bij familie die je lang niet gezien hebt.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:03 schreef APK het volgende:
Ik ook, het is net of je terug bent bij familie die je lang niet gezien hebt.
Ik bedacht het ook net te laat. Maar had in mn achterhoofd dat ik het morgen gewoon op uitzendinggemist.nl kan terugkijken. No probs dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef cultheld het volgende:
Shit, ik ben 't vergeten te kijken.
Kan mij niet voorstellen dat een Britse serie via uitzendinggemist.nl op het Internet uitgezonden mag worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:56 schreef Greetings het volgende:
Ik bedacht het ook net te laat. Maar had in mn achterhoofd dat ik het morgen gewoon op uitzendinggemist.nl kan terugkijken. No probs dus
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat een Britse serie via uitzendinggemist.nl op het Internet uitgezonden mag worden.
Hoe is Fionaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef Dinus het volgende:
Fiona en Hoeheetiezitten er helaas niet meer in
![]()
Frank Gallagher is echt wel mijn favorietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef danos het volgende:
geniaal weer zeg, wat is het toch ook een verzameling van idiote personages, heerlijk om naar te kijken
Dat is...zijn...zus...toch? Waar hij al dan niet incest mee pleegtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:53 schreef J_TM het volgende:
Ian gaat vreemd met Jack (die zelf zijn vriendin Zoe bedriegt), en laat dat nou degene zijn die huishoudgeld heeft gejat en Kash het ziekenhuis heeft ingeslagen tijdens een inbraak. Ian neemt alle schuld op zich maar Kash heeft hem ook wat te zeggen. "Ik heb een ander".
Als ik me goed herinner, is ze met haar vriendje ergens anders gaan wonen om een nieuw leven op te bouwen, min of meer gedwongen door zijn criminele activiteiten waarvoor hij gepakt zou gaan worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:29 schreef Switch_ het volgende:
[..]
Hoe is Fionaer nu weer uitgegaan? Dat moet ik ergens gemist hebben
![]()
Zo, die was best heftig ja. Geniale comedy, maar ook ontroerend. Wel een stukkie vriendelijker dan Shameless, dat welquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:03 schreef Erasmusch het volgende:
Gister een special van de Royle family. Ook mooi.
Dat was Craig toch? Die wás ook leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:11 schreef Dinus het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner, is ze met haar vriendje ergens anders gaan wonen om een nieuw leven op te bouwen, min of meer gedwongen door zijn criminele activiteiten waarvoor hij gepakt zou gaan worden.
Ik vond hem zo leuk!
Stevequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat was Craig toch? Die wás ook leukOf was het nou Steve?
lang geleden allemaal
![]()
Dit is serie 3.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:37 schreef morgane het volgende:
ja dieeee!alleen er staat op de IMDB-site dat hij ook in de eerste aflevering van het 2e seizoen zat...maar ik heb m helemaal niet gezien
![]()
Dan weet je vast ook niet dat er een dubbellange Christmass special is?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef morgane het volgende:
[..]
oh dat gaat snel!! Dan heb ik het eerste seizoen dus blijkbaar ook gemist![]()
Volgens mij niet wegens Champions League.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:10 schreef morgane het volgende:
oh joepie, vanavond weer een nieuwe aflevering![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef APK het volgende:
Volgens mij niet wegens Champions League.![]()
Woensdag 8 november om 21:05 weer.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef morgane het volgende:
iddwanneer wordt het wel uitgezonden? Kan het in de tv-gids niet vinden.
![]()
Stoer dat je daar gewoon voor uit durft te komenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:40 schreef Dandilion het volgende:
oww yes ik heb dus niks gemist, zat bij george micheal concert
Volgens mij hebben ze het 1e en 2e seizoen in een lange ruk uitgezonden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef morgane het volgende:
[..]
oh dat gaat snel!! Dan heb ik het eerste seizoen dus blijkbaar ook gemist![]()
Het is inderdaad echt een serie om heerlijk naar uit te kijken. (al zijn er volgende week ook verkiezingen waar ik niet te veel van wil missenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Geweldig weer.![]()
Kan niet wachten op volgende week.
Even de gids van volgende week bekeken:quote:Op donderdag 16 november 2006 00:41 schreef du_ke het volgende:
Het is inderdaad echt een serie om heerlijk naar uit te kijken. (al zijn er volgende week ook verkiezingen waar ik niet te veel van wil missenmaar een uurtje moet lukken
).
Kijk eens aan dat is positief.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Even de gids van volgende week bekeken:
Geruststelling voor ons allemaal: volgende week is er geen Shameless, i.v.m. CL-voetbal op Ned3.
Je kunt dus met een gerust hart kiezen tussen de verkiezingen op Ned1 of het voetbal op Ned3.
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:08 schreef wlsandman het volgende:
Godver, ik heb het weer is gemist![]()
![]()
Echt een meesterlijke serieVooral die 2 broers en hun altijd dronken pa
![]()
quote:Even de gids van volgende week bekeken:
Geruststelling voor ons allemaal: volgende week is er geen Shameless, i.v.m. CL-voetbal op Ned3.
Je kunt dus met een gerust hart kiezen tussen de verkiezingen op Ned1 of het voetbal op Ned3.
Er komt toch voetbal op TV vanavond? En volgende week ook ?quote:
Woensdag de 13e december.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef RuutR het volgende:
Dit is echt een geweldige serie, deel 1 heb ik al op dvd en als ik in januari stage ga lopen bij Freerecordshop ga ik deel en 2 goedkoop regelen
Weet iemand toevallig wanneer de VPRO eindelijk weereens door gaat met deel 3 uitzenden?
Goh geen voetbal danquote:
LOL, oh verrek inderdaad, dan is de UEFA Cup op woensdag ipv donderdag. NOG 1 weekje later dan eindelijkquote:
Nope, je hebt vorige week niets gemist.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:00 schreef MissMatch het volgende:
Dus ik heb het helemaal niet gemist, vorige week?
Is vorige week dan toevallig ook Extras niet uitgezonden?
Klopt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef RuutR het volgende:
nieuwe aflevering is volgens mij pas 3 januari
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende week inderdaad alweer geen Shameless.
Oooh dat meen je nietquote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Wij hebben de VPRO gids thuis dus ben ik goed op de hoogtequote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Marty de la tourettequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:24 schreef DuchessX het volgende:
Hij was weer goed gistgeravond![]()
En volgende week Martyin de hoofdrol
Zeker was een topaflevering.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:03 schreef Dandilion het volgende:
shit wat gemist dus???
Ik heb ze van play.com MET subtitles gekocht (wel engelse subtitles, maar IMO goed te doen)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:15 schreef Ringo het volgende:
waarom heb ik zo'n overvolle avondagenda? Kijk vrijwel geen televisie meer maar voor Shameless maak ik graag een uitzondering.
Heb net even gesnuffeld op de VPRO-site maar daar bieden ze geen DVD's van Shameless aan, voorzover ik zie. Play.com biedt ze wel aan, hoewel temporarily out of stock, maar dat platte Drinklish zonder subtitles... lastig.
Niet eens aan gedacht, dan is het geen probleem meer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik heb ze van play.com MET subtitles gekocht (wel engelse subtitles, maar IMO goed te doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |