Speciaal voor J_TM een verslag van gisteren
![]()
. ( heb het wel maar half kunnen volgen maar ach, heb genoeg informatie om een verslag te typen
![]()
)
Nou aflevering 4 ? neem ik aan. Anyway here it comes
De man van Izzie gaat op het dak van de school staan, verkleed in een konijnen pak (carnaval is allang over !
![]()
) met een spandoek, waar op stond iets van Daddy for children of zoiets. Chlo ging op bezoek in de bak bij Donte, en heeft tegen hem gezegd dat ze voor hem zal gaan liegen, omdat het eigenlijk haar schuld was van dat ongeluk ( zij ging op m zitten toen ie aan t rijden was) Zo'n andere lerares ( naam ff kwijt) liep weer eens te flirten met uuh het schoolhoofd ( je weet wel, waarmee ze eens in de plee heeft zitten *** you know what I mean
![]()
).. Natuurlijk weer een ruzie tussen lzzie en haar ex? man, nadat ie van het dak geklauterd was ( eerste aflevering begon met : Look sir! The headmaster's on the roof! Nou paste Look sir! A bunny on the roof beter) . Toen hadden we Tom, die om voor mij onverklaarbare redenen ( a ik heb het niet gehoord of b dat werd niet " verteld " ) op d plee begon te janken. Daarna ziet hij Izzie, die op d'r donder krijgt van hem. Lorna wil misschien een einde maken aan hun huwelijk ( nu al?) en madam gaat een weekend naar haar ouders, zodat Tom er goed over na kan denken. Dat was het zo een beetje ( van wat ik heb meegekregen dan, zal misschien wel niet in de volgorde staan van hoe het op de telly was, sorry daarvoor )