abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21802192
Gisteravond om ca. 23:15 uur zond BNN de eerste aflevering uit van de BBC 3-comedy 'Burn It'. Het gaat over drie oversekste tieners van dertig die waarvan er twee een vriendin hebben. Een van de bijrollen komt voor rekening van Melanie Brown (die ooit in een obscuur meidengroepje zat) die met een van de jongens naar bed gaat en 'bezoek' krijgt van de vader van haar zoontje. De oudste van het drietal (Carl; 31) wil zich niet binden en krijgt dan ook de schrik van zijn leven als zijn 'vriendin' hem vertelt dat ze zwanger is, totdat blijkt dat dat niet zo is. Carl: "De enige relatie die jij hebt is met de psychiater".
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:26:27 #2
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_21802346
Heb deze serie gisteren ook voor het eerst gezien. Super engelse humor en kijk al uit na volgende week.
Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
pi_21802361
Ik denk dat ik het laatste deel heb gezien.
Vond het en geweldige serie

Tevens tvp.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:27:42 #4
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21802368
Godverdomme open er dan eerder een topic over, dan had ik het gekeken.

pi_21802385
Hej, het wordt gepresenteerd als een dramaserie hoor!
Maar ik zapte er toevallig op en vond het erg leuk

En MeneerGiraffe: http://www.uitzendinggemist.nl
Hatsjoe!
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:30:10 #6
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21802409
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:29 schreef Ali Salami het volgende:

pi_21803089
Schopje naar FTR.
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:34:44 #8
14623 kEUS
to cow or not to cow.
pi_21803515
quote:
Het gaat over drie oversekste tieners van dertig
3x10 is 30 ofzo?
Als dertiger ben je geen tiener.
Een tiener is iemand tussen 10 en 20 jaar oud.
pi_21805951
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:34 schreef kEUS het volgende:

[..]

3x10 is 30 ofzo?
serieus?
wat ben jij slim zeg
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:45:04 #10
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_21806005
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:34 schreef kEUS het volgende:

[..]

3x10 is 30 ofzo?
pi_21821611
Met 'tieners van dertig' bedoelde ik dat de hoofdrolspelers weinig verschillen van die 12-14-jarigen uit 1986 die in de rollerdisco zoveel mogelijk meisjes proberen te versieren.
pi_22102776
Het is inderdaad geen comedy maar een dramedy. Jon blijkt op z'n veertiende al een kind te hebben verwekt bij zijn toenmalige vriendin Tina (waarvan ik eerst dacht dat het ouderenverpleegster Mel B. was) dat, volgens de 'officiele lezing', ter adoptie is afgestaan. Maar na een zelfmoordpoging te hebben overleefd gaat hij met Carl op zoek naar de 13-jarige Katie die hij ook vindt. Dat opa hem, wegens ongewenst, verrot sloeg kan hem dan ook niks schelen.
pi_22102914
Alle afleveringen gezien, ga het toch minder vinden.
slettebak [@] gmail.com
pi_22257406
Ik heb even niet opgelet aan het begin en dus niet gezien waarom die Drei in de bak zaten. De serie speelt zich af in 2001 of 2002. Jon laat Carl's dertigste verjaardag schieten voor een diner met Tina en de niet ter adoptie afgestane Katie die is opgegroeid in de wetenschap dat haar pa niks van d'r wilde weten. Voor Jon is de avond beter verlopen dan voor Carl en Andy die ruzie kregen nadat de jarige opmerkte dat Emma met de meiden op de versiertoer is. "Ik heb van je gehouden als een broer, maar nu gedraag je je echt als een lul".
pi_22264035
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:29 schreef Ali Salami het volgende:

Ik kan Burn it nergens vinden op uitzendinggemist. kijk ik niet goed of staat het er echt niet?
pi_22416743
Die Drei als clubgangers (Carl: "Wij waren de pioniers van de dance-cultuur. Manchester was trots op ons"). Aan het begin zien we hoe ze in 1986 nog slechts in een homobar werden toegelaten. Andy en Emma zijn nu tien jaar samen, maar reden tot feest is er niet; Emma heeft met een jonge jongen, Kyle, geflirt en wil een tijdelijke breuk omdat ze deze leugen niet voor zich kan houden. Jon neemt Katie (en Carl) mee naar de kroeg waar hij zich vaderlijker opstelt dan nodig is, maar het antwoord op de vraag waarom hij Katie niet eerder heeft opgezocht moet ie schuldig blijven.
pi_22424286
Moet hij schuldig blijven, omdat hij dat niet mag zeggen van de moeder van Katie, want dan zou Katie kwaad worden op haar omdat zij degene is die heeft verzwegen dat ze Katie niet heeft afgestaan.
pi_22720855
Andy en Emma zijn dan toch weer bij elkaar gekomen en gaan trouwen (Pech voor Mel B. die liever had gezien dat Emma er met Kyle) vandoor zou gaan. Carl, wiens ouders uit elkaar gingen toen hij vijf was, probeert hardnekkig het feestbeest uit te hangen en komt er achter wat het betekent om geen vrienden te hebben (Andy: "Over een paar jaar zwerft hij hier rond en valt hij kinderen lastig"). Jon, zonder vader opgegroeid sinds z'n dertiende, blijkt nog steeds gevoelens te hebben voor de 30-jarige Tina. Katie komt daar ook achter en dreigt met sancties als hier niet meteen een einde aan komt.
  dinsdag 2 november 2004 @ 07:12:03 #19
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_23015047
heb het gisteren pas voor het eerst gezien....
leuke serie lijkt me.
pi_23021134
Om even bij te blijven; de moeder van Andy heeft ongeneeslijke kanker (na jarenlang de Madness-/Smiths/Madchester-feestjes van het edele drietal te hebben afgebroken wegens "hoofdpijn"). Jon kan niet langer met de Leugen leven en vertelt Katie hoe het werkelijk zit. Katie laat hem niet vallen, vooral niet omdat ze het er niet mee eens is dat Tina met haar vriend gaat trouwen. Carl rolt van de ene verboden liefde (wat hem zijn partnerschap kost) in de andere (Emma) en wil nu een nieuw leven in Australie beginnen. In ABN heet dat vluchten.
pi_23022729
En Carl is verliefd op Emma en Emma op Carl en dat is moeilijk want Emma gaat over een week met Andy trouwen. Ze wilde al weggaan bij Andy, maar toen ze net haar koffer had gepakt kreeg ze een telefoontje dat de moeder van Andy op sterven ligt.
pi_23488091
Het plot nam een verrassende wending; Andy besloot om maar niet met Emma te trouwen en in Carl's plaats naar Australie te gaan. Carl maakt gretig misbruik van de situatie, en wanneer hij er vijf maanden later voor uitkomt iets met Emma te hebben willlen de anderen hem niet geloven. Ondertussen is zijn ex-schoonzus/probleemkind hem op komen zoeken.
pi_23693185
Carl en Emma worden betrapt door Paul, die vanwege zijn cokeverslaving menigmaal ontslagen is en een oogje heeft op Jane. Ondertussen helpt Jon zijn vriendin Tina aan haar eerste XTC-pilletje en staan ze, tot verbazing van Katie, halfnaakt te trippen. Maar Jon is bij zij volle verstand wanneer hij Carl verrot slaat zoals hij had beloofd als bekend zou worden wie die klootzak is die Emma heeft versierd. Het laatste woord hierover is nog niet gesproken. Dieptepunt; een met jeugdvriend Patrick (ook een dertigjarige 'tiener') georganiseerd gouwe-ouwenfeest in een lege zaal.
pi_24011553
Jon kookt van woede; niet alleen vanwege het verraad van Carl en Emma, maar ook omdat Katie haar slechte schoolprestaties heeft verzwegen. Maar dan komt Andy thuis en wacht Carl en Emma de moeilijke opgave om de waarheid te vertellen over hun relatie. Andy vat het sportiever op dan verwacht, maar misschien is dit slechts stilte voor de storm.
  maandag 10 januari 2005 @ 19:28:43 #25
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24505592
Ok en waarom is het nu niet meer @ tv ???
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')