Misschien krijgen we de kerstaflevering nog....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:06 schreef mineo39-76 het volgende:
'T was weer leuk!Nog maar 2 afleveringen te gaan helaas...
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Moet het trouwens niet 'Brits' ipv 'Britse' zijn in de TT
You're right. Aangepast.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Moet het trouwens niet 'Brits' ipv 'Britse' zijn in de TT
Ik vond dat het vorige topic ook al jeuken.
Ik vind de combinatie mooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Ik vind nog steeds de acteurs die Frank, Sheila en die Gilles-de-la-Tourette spelen de beste.
Met een lichte voorkeur voor die laatste.
Geweldig hoe die man die rol speelt.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:06 schreef mineo39-76 het volgende:
'T was weer leuk!Nog maar 2 afleveringen te gaan helaas...
![]()
C4 toch, aan de cover van de DVD te zien?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
gvd vergeten te kijkenWordt het in de UK op ITV uitgezonden eigenlijk?
Ze houdt het kind toch gewoon?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
... alleen al hoe ze met abortus omgaan, net of t niks is, en t is daar ook zo, mooie serie, dat wel, maar ik zou er niet willen wonen,
Ik vond de vrouw van de man die Fiona bezwangerd had wel aantrekkelijk.quote:
Top-acteur:quote:
Yep, Channel 4.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
C4 toch, aan de cover van de DVD te zien?
En ik wil dat jij voortaan beter het topic leest.quote:
Deel 2 zelfs al over deze briljante serie en ja, helaas volgende week alweer de laatste aflevering.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef shmoopy het volgende:
"Boner!"
Marty, wat was ie lief.
Wist nie eens dat er een topic over was, en komt er echt nog maar 1 aflevering?
Gelukkig zijn er DVD-boxen verkrijgbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Deel 2 zelfs al over deze briljante serie en ja, helaas volgende week alweer de laatste aflevering.
Absence without official leave.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Greetings het volgende:
Toch nog 1 offtopic vraagje:
Wat betekent "AWOL" nou eigenlijk? Ik hoor het vaak, maar waar staat die afkorting nou eigenlijk voor?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Ik ben verliefd, maar ik weet niet hoe ie heet
die met het SCHeurtje in zijn lip
Ok, thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Absence without official leave.
Werd/wordt vooral in het leger gebruikt geloof ik, als iemand er zonder toestemming vandoor was gegaan.
ZAADKOP!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
Marty oftewel Jack Deam:
[afbeelding]
geweldige acteur.![]()
Ik denk ook 12 a 13. Ze zijn allemaal wat ouder hoor. Die Lip is zelfs al 22 ofzo en moet voor 16 doorgaan in de serie....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:43 schreef MrChef het volgende:
Lees al sinds pagina 1 van eerste topic mee, zapte heel toevallig toen de eerste aflevering... Vanmiddag vanaf mijn werk op en neer geraced om de video aan te zetten. Net gekeken, weer een super aflevering! Dvd 1 vandaag binnen gekomen (play.com)
Ontopic vraagje... Hoe oud zou Debby écht zijn? Ze staat op de C4 site als 9, maar ik gok eerder 12... 13?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:43 schreef MrChef het volgende:
Lees al sinds pagina 1 van eerste topic mee, zapte heel toevallig toen de eerste aflevering... Vanmiddag vanaf mijn werk op en neer geraced om de video aan te zetten. Net gekeken, weer een super aflevering! Dvd 1 vandaag binnen gekomen (play.com)
Ontopic vraagje... Hoe oud zou Debby écht zijn? Ze staat op de C4 site als 9, maar ik gok eerder 12... 13?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kan iemand me dat even uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Serie
Vooral Marty (Fucking bullocks! ...sorry) ...en Ian die homo is met die Indier (Kash) van de winkel![]()
Plaatje:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |