Goh geen voetbal danquote:
LOL, oh verrek inderdaad, dan is de UEFA Cup op woensdag ipv donderdag. NOG 1 weekje later dan eindelijkquote:
Nope, je hebt vorige week niets gemist.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:00 schreef MissMatch het volgende:
Dus ik heb het helemaal niet gemist, vorige week?
Is vorige week dan toevallig ook Extras niet uitgezonden?
Klopt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef RuutR het volgende:
nieuwe aflevering is volgens mij pas 3 januari
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende week inderdaad alweer geen Shameless.
Oooh dat meen je nietquote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Wij hebben de VPRO gids thuis dus ben ik goed op de hoogtequote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Marty de la tourettequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:24 schreef DuchessX het volgende:
Hij was weer goed gistgeravond![]()
En volgende week Martyin de hoofdrol
Zeker was een topaflevering.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:03 schreef Dandilion het volgende:
shit wat gemist dus???
Ik heb ze van play.com MET subtitles gekocht (wel engelse subtitles, maar IMO goed te doen)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:15 schreef Ringo het volgende:
waarom heb ik zo'n overvolle avondagenda? Kijk vrijwel geen televisie meer maar voor Shameless maak ik graag een uitzondering.
Heb net even gesnuffeld op de VPRO-site maar daar bieden ze geen DVD's van Shameless aan, voorzover ik zie. Play.com biedt ze wel aan, hoewel temporarily out of stock, maar dat platte Drinklish zonder subtitles... lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |