abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44488377
En ja hoor, hier is deel 16 alweer van deze soap. Gaat goed zo.

Uitzendtijden:
Maandag om 21:00
Dinsdag om 20:30
Donderdag om 20:30
Vrijdag om 21:00
Zondag om 14:55 (Omnibus)

Officiële EastEnders site van de Beeb:
www.bbc.co.uk/eastenders

EastEnders nieuwtjes, fora en andere weetjes:
www.digitalspy.co.uk
EastEnders Wiki
www.walfordweb.co.uk

Engelse tabloids voor het laatste nieuws rondom de soap en de sterren die erin spelen:
www.mirror.co.uk
www.newsoftheworld.co.uk
www.people.co.uk
www.thesun.co.uk

De Eastenders nieuwsgroepen werken niet (meer). Eentje is opgeheven en de ander krijg ik niet open.
Dus die heb ik weggelaten. Aanvullende info is natuurlijk welkom.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_44488410
Klik op deze link, als je Phil Mitchell als screenmate wilt: http://www.bbc.co.uk/east(...)creenmate_phil.shtml

pi_44488457
Ik kon het niet laten en heb alvast de spoilers voor kerst gelezen gisteren in een Engels tijdschrift. Het worden spannende afleveringen! En ik las ook dat volgende week zondag, voor kerst, ook een aflevering komt!

Edit: de digitale televisie bevalt errug goed. Vaak komt het me net niet uit om Eastenders om 20.30 of 21.00 te kijken. Maar dat maakt niet uit, want elke aflevering wordt 's dezelfde avond op BBC 3 om 23.00 herhaald! En vanavond op BBC Prime van 21.00 tot 00.00 non-stop afleveringen van Absolutely Fabulous, dan van 00.00 tot 01.00 Eastenders afleveringen van de afgelopen week (denk ik) en dan weer tot 03.30 Absolutely Fabulous!
Dubbel en dwars het geld waard

[ Bericht 63% gewijzigd door Nicole22 op 16-12-2006 19:40:44 ]
Mind the gap
pi_44490402
grr ruby, heb ik voor noppes een nieuw UITGEBREID topic gemaakt .......
Was je me net voor Hoe krijg ik dat topic weg??? ( dat wat ik had gemaakt )
  zondag 17 december 2006 @ 01:42:30 #5
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44498026
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:08 schreef ruby het volgende:
Klik op deze link, als je Phil Mitchell als screenmate wilt: http://www.bbc.co.uk/east(...)creenmate_phil.shtml

Dank je wel
Leuk, die plattegrond!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_44503199
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:10 schreef Nicole22 het volgende:
Ik kon het niet laten en heb alvast de spoilers voor kerst gelezen gisteren in een Engels tijdschrift. Het worden spannende afleveringen! En ik las ook dat volgende week zondag, voor kerst, ook een aflevering komt!

Edit: de digitale televisie bevalt errug goed. Vaak komt het me net niet uit om Eastenders om 20.30 of 21.00 te kijken. Maar dat maakt niet uit, want elke aflevering wordt 's dezelfde avond op BBC 3 om 23.00 herhaald! En vanavond op BBC Prime van 21.00 tot 00.00 non-stop afleveringen van Absolutely Fabulous, dan van 00.00 tot 01.00 Eastenders afleveringen van de afgelopen week (denk ik) en dan weer tot 03.30 Absolutely Fabulous!
Dubbel en dwars het geld waard
Ja, digitale televisie rules Ik heb BBC1, BBC2, BBC3, BBC4, BBC Prime en BBC World!
Plus nog een hele boel leuke nieuws- en muziekzenders
pi_44515388
Dankjewel Static voor t sluiten van mn topic ..
had ik maar wat eerder moeten zijn ,,,, ruby is de terechte winnaar
pi_44518287
Cecelia, bij deze beloof ik dat jij de volgende keer de winnaar bent, oke?

Ik zag dat het oude topic gesloten was en dacht, "dat kan niet". Dus vandaar dat ik zo enthousiast was om weer een nieuwe te openen.

Ik heb ook alvast de spoilers gelezen. 't Wordt weer een gezellige kerst hoor. Een typische EE-kerst.
pi_44520520
Is goed hoor ruby . ... ik had namelijk de OP van deel 15 wat uitgebreider gemaakt, en toen kwam er ff iets tussen ... Haha,,,, ik keek zo, ik zag 2x deel 16 staan en ik had zoiets van ?????? . ... ( dus mocht dit deel vol zijn, kopier ik mijn OP van deel 16 en plak ik die snel in een nieuw topic, )
En ja hoor, je mag t wel zeggen hoor dat IK deel 15 had volgekwekt ........
( mijn deel 16 had me 2 uur zowat gekost, hoop tikwerk )
Ik heb ook de spoilers gelezen. en zoals ik t lees, heb ik tog gelijk wie ........... een " vrolijk kerstfeest " bezorgt ......
namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44533874
Vanavond, Pauline Aid.
pi_44545115
Pauline Aid

Wordt de tekst dan ook Feed Pauline, of een andere versie bedacht door mijzelf , Save Pauline
( mijn versie een aantal jaar trug ging zo : Save the Square, let us know it's Christmas time en ipv world, werd het there's a Square outside your window,. and it's a Square of dread and fear )

Vanavond weer. Ben benieuwd
pi_44552812
Martin: That twisted old bat ... En ik neem aan dat Peggers morgen het " vrolijke " nieuws gaat verspreiden in de Vic ?
  maandag 18 december 2006 @ 22:42:20 #13
521 ruby
Hell yeah!
pi_44555182
Woeiiiiiii, dat was weer een mooi open einde.

't Zou ook zomaar kunnen dat Peggy uiteindelijk niets zegt, maar er een ander verhaaltje aan vastbreit. Om de "Fowlers" niet helemaal voor lul te zetten.
We shall see.
pi_44560182
Of Peggy zegt : Een rondje op de kosten van de Fowlers !!
pi_44566013
Als Pauline verstandig is dan zegt ze gewoon dat de dokters een fout hebben gemaakt, maar de vooruitblik die na afloop werd vertoond vermoedt iets heel anders.

Begin dit jaar werd Dawn door Stacey voor overjarige slet uitgemaakt ( zie ook EastEnders, # 12 ); May noemt haar een verwend nest.

[ Bericht 7% gewijzigd door J_TM op 19-12-2006 12:58:24 ]
pi_44579696
Jaa, die vooruitblik , die was echt sjiek ......
Ik heb zoeen vermoeden dat als ze de deur uitloopt ze boem neervalt ...
Als t zo is, dan vindt ik EE wel erg voorspelbaar

O kijk het begint zo
pi_44580846
Pauline
Martin ff zn kraam afpakken, misselijke oude taart!

Wel een komische uitspraak van Martin tegen Joe
I'll hand them the matches
pi_44606235
Afl. 191206: LUISTER EVEN WAT IK ROEP....
Billy: "Je kunt niet wachten om van 'r af te zijn.
Honey: "Jij denkt dat ik van steen ben, maar voor mij wordt het met de dag moeilijker om hiermee om te gaan".

Dat moment supreme waar iedereen zo naar uitkeek is buiten beeld gebleven.
Joe: "Heb je nou je zin ?"
Martin: "Ik kon toch ook niet weten dat ze het aan iedereen zou vertellen".
Joe: "Ik had zo gehoopt dat ik m'n vrouw terug zou krijgen, maar dat kan ik nu wel vergeten. De hele Square loopt natuurlijk te roddelen, het ontbreekt er nog maar aan dat ze je moeder als een heks op de brandstapel gooien"
Martin: "Mij best, ik hou de lucifers vast".

Peggy: "Dat ze me zo voor schut heeft gezet; ik heb r mijn diepste geheimen toevertrouwd en al die tijd stond ze me gewoon uit te lachen".
Tanya: "Wat voor een moeder misgunt haar zoon een gelukkig leventje met zo'n lieve meid als Sonia ?"
Peggy: "Wat die ouwe taart ook heeft gedaan, we hebben het juiste gedaan; we zullen haar eens even laten zien wat gemeenschapszin betekent".
(Pauline Aid omzetten in een gewoon Kerstfeest)

Billy: "Ik wil een afspraak, straks geef ik 'r nog aan de eerste de beste".
Tussenpersoon: "Het is niet gebruikelijk dat er een ontmoeting plaatsvindt met de adoptieouders".
Billy: "Het is niet gebruikelijk dat ik m'n dochter afsta".

Wat Honey betreft kan Petal vandaag nog weg.
Billy: "En je zei dat ze er nog niet klaar voor was".
Honey: "Dan stoom ik 'r klaar".

Sonia: "Ga je het je ma vertellen ?"
Martin: "Ze komt er zelf wel achter".

Charlie wil Jean uitnodigen voor de Kerstdagen, maar een zeker persoon ziet dat niet zitten.
Sean: "Waarom nu, en niet al die voorgaande jaren ? Waarom niet toen ze je het hardst nodig had ?"
Charlie: "Eh ... vanwege al die voorgaande jaren, en als je dat niet begrijpt dan weet je wat je kunt doen".

Honey: "Alles is schoon en wel, het zou toch niet de bedoeling zijn dat ze denken dat ik een slechte moeder ben geweest".

Pauline is echt in een Kerststemming: "In ieder geval heb ik dit jaar geen last van die Kerstkoren, tegenwoordig beginnen ze al te zingen voordat ze aan de deur kloppen en om geld vragen. Go on sweety, walkies; good girl".

Pauline: "Wat kijk je ?"
Stacey: "Helemaal niets".

Dawn: "Wat, ontwijk je me ? Als je maar niet denkt dat ik bij je uit de buurt blijf".
Rob: "Wat moet je ?"
Dawn: "Hoe gaat het, Dawn ? Fijn, dank je; ik ben niet meer zwanger dus jij hoeft je nergens zorgen over te maken".
(Tuurlijk)

May: "Het spijt me".
Rob: "Het spijt je niet, je wilt dit toch zo graag".

Billy: "Misschien zit ik fout en heeft de rest gewoon gelijk".
Phil: "Zij is degene die fout zit, het draait hier niet alleen om haar. Als ik jou was".
Billy: "Maar jij bent mij niet".

Sonia: "Jouw probleem is dat je veel te aardig bent".

Peggy vindt het niet echt grappig dat Darren en Mo het Kerstfeest aangrijpen om hun zakken te vullen; de Gluhwein is namelijk gratis.
Ook gratis is het advies dat Kevin Darren geeft betreffende Li: "Doe geen moeite, je maakt geen schijn van kans".

Carly: "Wanneer wordt jij eens volwassen ?"
Dawn: "Wanneer wordt jij eens minder bemoeizuchtig ?"

Stacey: "Het wordt een shitkerst met broodjes poep, stront aan de knikker en drank in overvloed, dus reken maar dat iedereen de lift onderkotst".

DE VOLGENDE QUOTE IS IN HET VLAAMS VERTAALD
Pauline: "Ze zitten met ons te lachen, eens zien of ze ook hiermee kunnen lachen".

Martin: "Wat moet je ?"
Pauline: "Ik hoor niet meer bij jouw gezin, dus jij ook niet meer bij de mijne; en aangezien die kraam van de familie is geef ik hem morgen terug aan de gemeente".

Hoe brengt Pauline haar Laatste Dagen door; wat betekent het voor Billy en Honey dat ze hun kind kwijt zijn, gaan ze straks een nieuw kindje maken dat Petal moet vervangen; gaat het May alsnog lukken om zwanger te raken of trekt Dawn aan het langste eind ?
Allemaal vragen die de komende tijd zullen worden beantwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door J_TM op 21-12-2006 12:52:49 ]
pi_44607068
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef J_TM het volgende:
Joe: "Heb je nou je zin ?"
Martin: "Ik kon toch ook niet weten dat ze het aan iedereen zou vertellen".
Joe: "Ik had zo gehoopt dat ik m'n vrouw terug zou krijgen, maar dat kan ik nu wel vergeten. De hele Square loopt natuurlijk te roddelen, het ontbreekt er nog maar aan dat ze je moeder als een heks op de brandstapel gooien"
Martin: "Mij best, ik hou de lucifers vast".

..... In welk jaar leven ze daar, de middeleeuwen ?

Pauline is echt in een Kerststemming: "In ieder geval heb ik dit jaar geen last van die Kerstkoren, tegenwoordig beginnen ze al te zingen voordat ze aan de deur kloppen en om geld vragen. Go on sweety, walkies; good girl".

Pauline kan echt niet stoppen met mekkeren eh?.

Pauline: "Wat kijk je ?"
Stacey: "Helemaal niets".

Daar heeft Stacey toch oogjes voor gekregen bemoeizuchtig oud mens! ... Dat deed jij vroeger bij de anderen, en nu doen de anderen het bij JOU

Stacey: "Het wordt een shitkerst met broodjes poep, stront aan de knikker en drank in overvloed, dus reken maar dat iedereen de lift onderkotst".
Dat woordgebruik van Stacey....

Hoe brengt Pauline haar Laatste Dagen door ?
Heel simpel J_TM,,, mekkerend, zeikend, zeurend, klagend,irritant doen,mensen het leven nog even nóg zuurder maken .. Gewoon wat ze altijd al doet,
Even een kleine spoiler betreffende Pauline's LD.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44625123
Lest we forget; afgelopen maandag was er in de Vic een optreden van de Santababes; Chelsea, Tanya en Preeti, de Sugababes moeten dus over hun collectieve schouder kijken.
Mo: "Waarom hebben ze mij niet gevraagd om mee te zingen ?"
pi_44625572
Gisteren was dan eindelijk die langverwachte aflevering van 'Shameless' te zien met gastrol van Jill Halfpenny. Ze speelt Roxy Ball, Kevins eerste vrouw die tien jaar lang 'binnen' heeft gezeten en op de begrafenis van haar schoonmoeder (uit het raam gesprongen) haar 'comeback' maakt. Veronica kan er niet mee lachen als blijkt dat Roxy nog steeds met Kevin is getrouwd en dus diens achternaam draagt; ze daagt 'r zelfs uit voor een catfight.
Roxy maakt Kevin wijs dat hij ten tijde van hun relatie nog niet onvruchtbaar was en een zoon heeft dat ter adoptie is afgestaan. Als ze wordt afgewezen slaan bij haar alle stoppen door, ze mept bardame Jez het ziekenhuis in, belt bij Veronica aan om haar een oplawaai te verkopen en grijpt naar een mes. Veronica's moeder deelt de laatste klap uit en Roxy verdwijnt weer voor een tijdje achter de tralies.
Meer hierover op Shameless - Brits comedy-drama bij VPRO, deel 2
pi_44634664
Ja ja, ik heb de dinsdag gemist maar dankzij J_TM ben ik weer enigszins op de hoogte.
Nu maar hopen dat ik de video vanavond maar goed getimed heb.
pi_44637464
tuurlijk wel ,,, we zouden toch niet willen dat je niet op de hoogte bent ...
Ben benieuwd nog iets minder dan 30 minuten......................
pi_44639171
Peggy
Pauline's strakke actie met die schaal of wat dan ook ...
Bradley
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:14:45 #25
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44645932
Ik had dinsdag ook gemist
Bradley
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: