Dank je welquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:08 schreef ruby het volgende:
Klik op deze link, als je Phil Mitchell als screenmate wilt: http://www.bbc.co.uk/east(...)creenmate_phil.shtml
Ja, digitale televisie rulesquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:10 schreef Nicole22 het volgende:
Ik kon het niet laten en heb alvast de spoilers voor kerst gelezen gisteren in een Engels tijdschrift. Het worden spannende afleveringen! En ik las ook dat volgende week zondag, voor kerst, ook een aflevering komt!
Edit: de digitale televisie bevalt errug goed. Vaak komt het me net niet uit om Eastenders om 20.30 of 21.00 te kijken. Maar dat maakt niet uit, want elke aflevering wordt 's dezelfde avond op BBC 3 om 23.00 herhaald!En vanavond op BBC Prime van 21.00 tot 00.00 non-stop afleveringen van Absolutely Fabulous, dan van 00.00 tot 01.00 Eastenders afleveringen van de afgelopen week (denk ik) en dan weer tot 03.30 Absolutely Fabulous!
Dubbel en dwars het geld waard![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef J_TM het volgende:
Joe: "Heb je nou je zin ?"
Martin: "Ik kon toch ook niet weten dat ze het aan iedereen zou vertellen".
Joe: "Ik had zo gehoopt dat ik m'n vrouw terug zou krijgen, maar dat kan ik nu wel vergeten. De hele Square loopt natuurlijk te roddelen, het ontbreekt er nog maar aan dat ze je moeder als een heks op de brandstapel gooien"
Martin: "Mij best, ik hou de lucifers vast"...... In welk jaar leven ze daar, de middeleeuwen
?
Pauline is echt in een Kerststemming: "In ieder geval heb ik dit jaar geen last van die Kerstkoren, tegenwoordig beginnen ze al te zingen voordat ze aan de deur kloppen en om geld vragen. Go on sweety, walkies; good girl".Pauline kan echt niet stoppen met mekkeren eh?.
Pauline: "Wat kijk je ?"
Stacey: "Helemaal niets".Daar heeft Stacey toch oogjes voor gekregen bemoeizuchtig oud mens!
... Dat deed jij vroeger bij de anderen, en nu doen de anderen het bij JOU
![]()
Stacey: "Het wordt een shitkerst met broodjes poep, stront aan de knikker en drank in overvloed, dus reken maar dat iedereen de lift onderkotst".Dat woordgebruik van Stacey....
Hoe brengt Pauline haar Laatste Dagen door ?
Heel simpel J_TM,,, mekkerend, zeikend, zeurend, klagend,irritant doen,mensen het leven nog even nóg zuurder maken.. Gewoon wat ze altijd al doet,
Even een kleine spoiler betreffende Pauline's LD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Reticulin het volgende:
Wat is er opeens met Bradley aan de hand? Coke gesnoven ofzo?
En samen met jou nog een heleboel anderen geloof ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:37 schreef ruby het volgende:
Ik voorspel een hele leuke kerst op de Square.![]()
Ik was verbijsterd dat dat na al die jaren toch eens naar boven kwamquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:33 schreef Cecelia34 het volgende:
Wel een goede opmerking van Martin vond ik.. Dat over Michelle en Mark . En dat Michelle Mark jr had gekregen met Grant
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef J_TM het volgende:
Helemaal goed.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:45 schreef J_TM het volgende:
Gewonnen; extra EE-afleveringen deze week plus een laatste eerbetoon aan Pauline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet aardigquote:Op maandag 25 december 2006 19:33 schreef Cecelia34 het volgende:
Daar heb je die gek weer ( De moeder van Stacey)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft de Square trouwens altijd een witte kerst?![]()
En wie vertelt Sonia dat ze nooit meer die vreselijk onflatteuze rode jurk moet aantrekken?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedoe met Max en Stacey vind ik wel wat irritant trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja Wickedangel, om antwoord te geven op je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Bettyarme Rebecca
eerst haar " ouders " en nu Granny Pauline
![]()
en arme arme Martin, zou hij er nog bovenop komen?
![]()
JaaaaaaaahMax en Stacey die gisteren lagen te ****** op de trap
Bah, ik zat net aan mijn kerstdiner
.... Ik hoefde meteen niks meer,
En dan gaat Max naar Bradley toe om het bij te leggen, maar op het eind van de laatste episode gisteren kneep hij ( Max) Stacey in dr kont![]()
Max
echt werkelijk geen enkele waardering voor
En voor Stacey ook niet, bah wat een ...................... ( vul zelf maar in
)
Jaa, ik hoorde die stem ook van Phil Daniels.. ik keek zo van :| wtf?.. Die stem herken je zo hoor
.. ( it's raining hen
)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die voice over: 11 miljoen mensen alleen al in the UK ( denk ik? ) zagen Pauline naar de eeuwige mekkervelden gaan
..
Arme arme Betty![]()
..
Peggy weer eh, hoe zal dat gaan als Pauline begraven/gecremeerd is? Zegt Dot dan ook van: Ik weet dat Pauline de laatste tijd niet zo geliefd was, maar was ze dan zo erg dat niemand er wat mee doet.?
Dat Peggy dan aan de bel gaat trekken in de Vic en gaat zeggen: RONDJE OP DE ZAAK!!! ????![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 08:00 schreef mommychaos het volgende:
Nou, ik heb hier en daar wat meegepikt en heb gezien dat stoute Sonia Pauline mepte en Pauline die prachtig mij Arthur's bankje was neergestort.
Dat had ze jaren eerder mogen doen.![]()
![]()
quote:Vanavond een tranenedal begrijp ik? Ik zal mn best doen een plekje voor de telly te bemachtigen...![]()
![]()
Je doelt op die zgn hersentumor?quote:
quote:B: "Oma heeft me heel erg verdrietig gemaakt en toen kon ik me niet langer beheersen"
Maar ze was niet jaloers op mijn ' Mooie 'quote:C: "Oma was jaloers"
Dat was zó mooi bedacht.quote:Op woensdag 27 december 2006 08:00 schreef mommychaos het volgende:
...en Pauline die prachtig bij Arthur's bankje was neergestort.
Nou, ik vond Pauline de laatste tijd niet meer te genieten, maar ze had idd ook goede kantenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
.....En dan moet Pauline Fowler, die vanaf het prille begin bij EE zat, worden herinnerd als een depressief, wraakzuchtig, akelig rotwijf? Dat getuigt niet van veel respect voor Wendy Richard. BahIk zal haar in ieder geval missen.
Ik voorspel een levensgroot drama als Martin erachter komt, of dat nou voor of na de begrafenis is van onzer aller geliefde Paulime Fowler. Zou hij dan ervoor gaan zorgen om Sonia haar het ouderlijk recht af te nemen ? ..quote:Eng hoe Sonia zich in allerlei bochten ging wringen... brrrrr.
Heel wonderlijk, ja. Maar misschien gaat 't nu eindelijk wél eens goedquote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef mommychaos het volgende:
Maar zo erger ik me ook aan die scharrel van Phil op het moment, die muis. komop zeg, is anyone buying it?![]()
Ikke ook hoor rubyquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:50 schreef ruby het volgende:
Ik had wel medelijden met Martin toen hij zo begon te huilen in de Vic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot volgend jaar mensen
Gelukkig nieuwjaar allemaal!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |