Haha, heb het bericht inmiddels al gewijzigd Ruby
![]()
. En tja we slaan ons er wel weer doorheen. Al moet ik me wel rustig houden en me niet te veel opwinden wat
![]()
betreft. Enne Ruby, thanks. Ben het voor de eerste keer, dus je kunt je wel voorstellen dat ik zenuwachtig ben enzo. Met de tweeling van m'n zus is ook alles goed, ben net nog even langs geweest. Iphigenia en Sligo zijn net engeltjes, zoals ze eruit zien, echt van die schatjes.
![]()
. Oh ja , k moest je ook ff bedanken namens mn lover
![]()
. We zijn er heel blij mee dat je ons gelukwenst met de zwangerschap! Thank you for that!
![]()
Wat EE betreft, heb de omnibus gekeken, had de dinsdag en de donderdag gemist, en ooh wat vind k die Amy?? een bitch! Wel jammer dat dat kantoor van JohnJohn op slot was,
![]()
, had wel willen weten of Stacey wat had kenne vinden over JohnJohn
![]()
. En die reactie van Peggy op die Bradley, jammer dat Pauline hem nog niet heeft ontmoet, of heeft ze dat wel al? Ben nog een beetje overdonderd, dusse k kan het gemist hebben. En Keith op de bank, t had wel wat.
![]()
. Overigens hoop ik dat die dokter er snel in komt, heb geprobeert om de foto van m erop te krijgen, maar zonder resultaat. Volgens mij heeft mijn pc kuren
![]()
Oh en Pauline
![]()
wat wil je nu? Dus het word geen
![]()
met haar en Joe??
![]()
Jammer, blijft ze nog langer zeveren! Oh daar word ik zo af en toe gewoon moe van
![]()
. En Gary met zijn Trudi ( hehehehe)
![]()
. Gut gut ook al een van de eeuwige vrijgezellen in Walford/ Albert Square. Is Pauline misschien niet een optie??
![]()
Zie het al voor me, dus ik zie er al weer vanaf . Zal regelmatig laten weten hoe het met mij en de kleine gaat,,,, over 9 maanden is het zover!! Vindt het echt super spannend!
[ Bericht 77% gewijzigd door Cecelia34 op 29-01-2006 18:12:09 ]