abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34354297

Vervolg van Eastenders, # 11

Uitzendtijden:
Maandag om 21:00
Dinsdag om 20:30
Donderdag om 20:30
Vrijdag om 21:00
Zondag om 14:55 (Omnibus)

Officiële EastEnders site van de Beeb:
EastEnders

EastEnders nieuwtjes, fora en andere weetjes:
Digital Spy
EastEnders Wiki
Walford Web

Engelse tabloids voor het laatste nieuws rondom de soap en de sterren ervan:
mirror.co.uk
newsoftheworld.co.uk
people.co.uk
thesun.co.uk

EastEnders nieuwsgroepen:
rec.arts.tv.uk.eastenders
smartgroups.com/groups/eastendersfans

zondag 22 januari 2006 @ 21:56:21 #2
521 ruby
Hell yeah!
pi_34359457
Yeah, deel 12 alweer. Dat gaat de goeie kant op.
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef Cecelia34 het volgende:
En Ruby, internet problems opgelost?? zo te zien ? Zo te zien heb ik wat gemist, Lowlife die het mobieltje van dochterlief kaduuk liet rijden?? Deed ie dat zelf, en met zijn eigen auto??? Jakkes Johnny Allen heb ik nooit wat gevonden, en nadat wat hij Dennis ( en Sharon) flikte moet ik hem helemaal niet [ spoiler] het enige goede wat ie heeft gedaan is geprobeerd te hebben , sorry dat ik de naam noem Ruby, is ook niet mijn favoriet, Danny Moon te vermoorden.[/spoiler]. @ Suko, ik kijk ook altijd EE met teletext ( vooral als schoonmama hier is, zij is echt gemeen, ). maar bij mij knettert het nooit. En de walvis is dood, dus ik vraag me eigenlijk af wat schoonmama hier nog doet . Had tegen mn schoonbroer gezegd dat het mijn schoonmoeder was. Ben net pas thuis ( wezen uit eten met lover en familie , dus heb ook de omnibus neit kenne zien). Zeg Ruby, misschien moeten we een schopstoel kopen voor Keith, en dan als hij ons een beetje te vaak met zijn lazy arse in de stoel hangt, op het knopje drukken en huppakee, daar gaat ie dan. . Echt een lazy git, zit geen beweging in die man, de yeti! Of een cactus in zijn 'Stoel' zetten, of... of... Maar goed, ik ga lekker naar E.H.B.O kijken ( weet ik tenminste hoe ik mijn mother-in-law aan moet pakken ). beetje off topic af en toe, maar toch hoop ik dat Grootmuil Allen +Keith+Juley= oprotten! Bah bah bah. nare mennekes die 3. Ciao !
Yep, internetproblemen zijn opgelost gelukkig. Scheelt weer slapeloze nachten.

Johnny Allen gooide voordat hij en Ruby de taxi ingingen, gauw Ruby's mobieltje op de grond en wel op zo'n manier dat de taxi er overheen moest rijden.
En wat ook zo triest was dat Stacey achter de taxi aanrende en toen Ruby dat realiseerde en afscheid wilde nemen van haar, vond Johnny Allen dat ze door moesten rijden. The wanker!

En die schopstoel voor Keith lijkt me een goed plan. Zodra ie te lang voor de buis hangt, komt er een boxbal tegen z'n reet aan of inderdaad een caktus of een hoop spelden in z'n hol zodat ie wel moet bewegen.

Maar laat 'm in godesnmaam eerst naar de kapper gaan. Ik kan die ranzige haardos niet meer aan. Een knipbeurt zal 'm een stuk frisser laten ogen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_34376154
De vraag is niet of Keith Rosie's hart herovert maar hoe.
pi_34421758
Hihi, leuk Ruby, dat je weer lekker kunt slapen . En Johnny Allen . What a piece of scum. Man ik hoop van harte dat die taxi het kanaal in is gereden ( Ruby leeft nog hoor! die is tenminste niet zo als papa). Of anders ga ik naar Elstree, haal Johnny Allen per direct uit dat pand daar, en zet hem ergens in de rimboe ( I'm a celecrity, get me out of here! Right mr Allen, in your dreams maybe ) Enne Ruby, die schopstoel is al on his way to Walford/Albert Square. Dusse yeti be prepared . En fijn van je dat je met me meeleeft, altijd leuk als andere mensen er hetzelfde over denken. Maar eigenlijk is dat wel weer zonde van de cactus, kost ook weer penny's ( sorry ik ga binnekort naar Londen en moet weer even in de ponden komen). IS THERE A HAIRDRESSER IN THE HOUSE?????!!!! man dalek gaat mevrouwtje Dean die Keith eens een knipbeurt geven, gezien het feit dat k toch naar londen ga ( en fam. van me woont erg dicht bij de set van EE, dus dan wip ik daar even binnen, pruik op, wat botox inspuiten en mezelf voordoen als Letitia Dean ( even wat kilotjes bijkomen ) en hem eens even lekker een knipbeurt geven. ) Is dat niet enig Ruby?? .
En Keith kan dus wel koken, of het was aangebrand of van de plaatselijke take away daar. haha en Rosie, had eventjes niet het hele verhaal verteld, dat doet Dawn wel met alle liefde en plezier hoor ( ergens wel jammer dat mrs Bush Telegraph Fowler het niet had gezien, had ze weer wat te zeveren en is dat menschke ook weer tevree,) EN Naomi is ook weer terecht, gut gut gut kan ze Martin weer jaloers maken. oh ja nog ff wat spoilers Yes I keep busy ladies and gentlemen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Ciao people!!
pi_34439231
Heb gisteren helaas niet kunnen kijken, mijn lover had me mee uit eten genomen. heb even op bbc.co.uk/eastenders gekeken, dus het is daar weer kommer en kwel neem ik aan??? En wat is die Bradley lelijk ( not my cuppa tea). geef mij maar Dennis!. Ik hoop dat ik donderdag wel kan kijken, heb mijn lover een uiteten-verbod gegeven, voor het geval ik dadelijk de hele week aan het uit eten ben ( het is zijn week om te koken, dusse )..
pi_34443645
Ik had het dus mis met Keith; het is eerder Rosie die wat goed te maken heeft.
Afgelopen maandag was Stacey op dreef maar gisteren heeft Deano haar een kunstje geflikt waardoor prins Wi.. eh Bradley nu de boeman is.

Stacey: "Bel me alsjeblieft terug Ruby, ik moet je spreken"
Jules: "Stace, het gaat om Ruby"
Stacey: "En waarmee kan ik U van dienst zijn ?"
Jules: "Als je iets weet"
Stacey: "Dan blijft dat tussen Ruby en mij"
Jules: "Wat is je probleem ? Ze houdt van me"
Stacey: "Dus daarom is het uit tussen jullie ?"
Gus: "Effe dimme, hij mist 'r"
Stacey: "My heart bleeds"

Garry: "Ik heb toch gezegd dat ik me er niet mee wil bemoeien"
Stacey: "Ja, maar als hij (Johnny) echt goede aanbiedingen krijgt dan zal hij misschien ook z'n andere panden willen verkopen. Als je me helpt kunnen we ontdekken waar hij mee bezig is".
Garry: "Kweenie"
Stacey: "Wat heb je te verliezen ?"
Garry: "M'n vingers, als Johnny er achterkomt"

Stacey: "Het behang is niks, wat jij pap ?"
Garry: "Het kan inderdaad vernieuwd worden"
Stacey: "We hebben wat meer ruimte nodig zodat pa z'n cowboyhoeden kwijt kan. Hij is linedancer, laat eens wat zien"
Garry: "Zo interessant is dat nou ook weer niet; en moet jij je medicijnen niet innemen, Penelope ?"

Deano: "Wie is dat ?"
Stacey: "Da's een vriendin van Sonia; maar maak je geen illusies, ze is leerling-verpleegster en heeft het vast te druk met patienten verschonen".

Stacey (kokend van woede): "Je mist Ruby maar je kan niet wachten om met die overjarige slet (Dawn) te flikflooien"
Jules: "Dus Ruby heeft je niet teruggebeld ? Misschien is ze er dan eindelijk achter gekomen hoe je werkelijk bent. Kijk in de spiegel en je zult iemand zien die in een gesticht thuishoort"

Stacey: "Ik moet achter de waarheid zien te komen, misschien als ik z'n e-mails doorspit"
Deano: "Je kijkt teveel naar James Bond-films"
pi_34458161
Cecelia, het is heel verdrietig maar Keith heeft Rose "verlaten". Hij ging in eerste instantie in een schuurtje maffen en nu slaapt ie bij Minty en Gary.

Gary is beroofd van z'n portemonnee door een vrouw die ie mee naar huis had genomen.

En Bradley is inderdaad niet erg opwindend nee. Vooralsnog is het een stoffig type.

Pat heeft aan Yolande toegegeven dat ze haar had opgesloten.

En Deano heeft bij Stacey GHB in haar drankje gestopt. Ze lag bewusteloos in het park. Bradley wilde haar helpen door haar op een bankje te leggen en toen kwam ze bij en dacht ze dat hij haar dus aangerand had omdat haar blousje open was en omdat haar panty was gescheurd.

Ja ja, één en al drama's dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door ruby op 25-01-2006 22:26:43 ]
pi_34461359
beetje overdreven gisteren ja

bradley is met dat rode haar overigens wel overduidelijk een neef van bianca
pi_34463751
Hmm, die link met Bianca had ik nog niet eens gelegd eigenlijk.
pi_34472138
Ik moest ook aan Bianca denken (rickyyyyyyy!!!) en Prince William.. Tot dusver vind ik dat wij, de kijkers, een slechte deal hebben gehad - er is niks bijgekomen wat ook maar lijkt op Dennis.

Keith mag idd wel eens wat gan doen, maar ik ben blij dat Mike weg is, wat vond ik dat een trieste looser. Keith ook, maar hey, what you see is what you get. Please - kan Chrissy niet even terugkomen om hem te knippen?
Rosie heeft gewoon een baggersmaak in mannen.
pi_34484890
Oh ja, welcome back Chrissie! ( wel met deurstop please, kan ze Johnny Allen op zn kop meppen als ie terugkomt, of Keith als de schaar niet knippen kan door dat stugge haar van hem). En nee, er is idd geen lekkertje ingekomen wat het verlies van Dennis in kan halen ( Dennis please). Zo zo, dus Deano is een misselijk menneke dan? Weten we wel zeker dat het familie is van Pat en neit een of andere geheime zoon van Den Watts, die ook even op komt draven ( of had laats genoemde alleen de reputatie Dirty omdat ie met Michelle had zitten babies maken??) Vanavond kan ik gelukkig wel kijken, schoonmoeder is ook hier, alleen om te vieren dat ik binnenkort tante word, mijn zus Sharon kan ieder moment bevallen van haar tweeling( is ouder dan mij en Dawn ). Dus echt heel gezellie hier. Ben echt heel blij voor Sharon. maar wat het is wilde ze nog niet weten,
laatste was off topic, maar ik wilde het toch ff kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door Cecelia34 op 27-01-2006 18:45:15 (had me vergist, in de gauwigheid,) ]
pi_34491993
Wel opvallend dat jouw familieleden Eastendersnamen hebben Cecelia. Dit kan geen toeval meer zijn.

Wel spannend dat de je zus zo kan bevallen.

Mommychaos, ik kreeg toen ik Bradley op de buis zag ook ff visioenen van Prince Williams. Hij heeft idd dezelfde zachte ei uitstraling.
pi_34526132
haha tja Ruby, mijn moeder is een EE fan en Sharon was al geboren voordat EE bestond ( ze is 23). En Dawn heet eigenlijk Lorraine, maar Dawn is haar 2e naam ( van de doopnamen) en ze gebruikt dat als een bijnaam. Mijn broers ( James,Daniel en Shane) en ik ( Cecelia ) en mijn andere zus ( Gillian) hebben geen EE naam ( geen personage naam dan ). Ja ik heb een grote familie, erg gezellig met de feestdagen. Mijn zus is al bevallen van haar tweeling ( had eerst gezegd haar eerste, maar dat was een vergissing in de gauwigheid,een vriendin van mij moet binnenkort ( in Februari/ begin maart) bevallen), maar heb het al aangepast zoals je kunt zien. De kinderen zijn langs de natuurlijke weg gekomen en er waren geen complicaties. Ronan ( Sharon's man ) viel zowat flauw toen de eerste eraan kwam . De kinderen ( 2 meisjes) zijn gezond en wel met alles erop en eraan en ze heten ( zal de volledige namen maar plaatsen) Iphigenia Norah Elisabeth Georgina en Sligo Mairead Tracy Vicki. een mon vol dus, maar we noemen ze gewoon Iphigenia ( is Grieks) en Sligo ( is een Ierse naam, maar Ronan schrijft het op de Ierse manier Sligeach ( hij is een Ier )Dus.. Ik ben super blij. Echt 2 pracht kinderen ( zegt volgens mij iedereen over zijn/haar of die van een broer/zus kinderen ). Dus dat word binnenkort een reisje naar Ierland ( mijn zus Sharon gaat daar wonen met haar man ) voor de doop van de kinderen, maar wanneer is nog niet bekend. Maar wel de namen ( doopnamen). De namen die ik eerder heb genoemd. Ik ben nu dus tante, moet er eigenlijk best aan wennen. Maar als de doop plaats zal vinden zal ik het wel posten. Goed dit was een off topic bericht, maar wel een vrolijk bericht . Vandaag kan ik wel EE kijken, heb gisteren nadat ik het bericht gepost had de dag doorgebracht in het ziekenhuis, dus dat word Zondag de video instellen voor de omnibus ( dan komt de visite bij Sharon en Ronan, dus beschuit met roze muisjes )
Bye bye everyone,
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:44:59 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_34533457
Gefeliciteerd met de tweeling Cecelia en dat je maar flink mag genieten van je tante-schap!
Ik had om één of andere reden verwacht dat je een dertiger zou zijn, gezien je username, maar zo zie je maar weer.

Wat is Pauline Fowler weer irritant bezig met haar afstandelijke houding ten opzichte van Joe, ongelofelijk. Maar ja...ik vermoed dat Pauline alles in werking zal stellen om Joe uiteindelijk niet naar Dubai te laten gaan. Zal wel een paar weken duren, maar dat zijn we al gewend.

Bradley is weer vrij man, hij kan nu gaan rokken jagen op de Square. Hij moet wel ff wat vlottere kleding aan doen.

En ik vind de sfeer tussen Yolande en Pat heel gezellig. Go Pat, you tell her!
pi_34533973
Ha ha, ik denk dat Joe helemaal niet naar Dubai gaat, maar zal Pauline daar in trappen? Die Bradly is over zo'n jaartje of 10 een hunk, mark my words. Nog een beetje 'n melkmuiltje maar mag hem wel ergens, beter als die good for nothing neef van Pat. Jolande is vet irri, heb haar eigenlijk nooit leuk gevonden. Ik kan dat slaafse gedrag van Rosie echt niet aanzien, en dan Keith, al tijden in een rol om de sympathie van de kijker te krijgen??? Ik vind hem een regelrechte creep! Ach ach, Stacey moet echt een karakter-boost krijgen, die meid heeft zoveel potentie, had zij maar die poen gevonden van Jake, had ze nu eigen zaakje of zo gehad, strak pakje aan en up you go girl! Maar ja, EE ziet dat kennelijk niet.

@ Gefeliciteerd Cecelia34!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:21:43 #16
521 ruby
Hell yeah!
pi_34534901
Ik denk dat Stacey haar tijd nog wel komt. Het kind is immers nog maar een jaar of 17. Dus ze heeft nog alle kansen.

En Yolande is zeker een irritant mens. Wat mij betreft gaat de catfight tussen haar en Pat nog lang door.

Bradley is geen lelijke jongen inderdaad. Hij komt wat stoffig over, maar wat leuke kleding en een vlot kapsel doet wonderen. Er is hoop dus.

Suko, ik kan ook niet zo goed tegen Rosie's slaafse gedrag. Als Keith weer terugkomt dan moet ze die vent wel ff de les leren.
Om te beginnen, ga naar de kapper.
pi_34543340
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker ding

Ik ben ook zeer te spreken over Bradley. Wat een scheet .

Cecelia34, ook namens mij gefeliciteerd
pi_34548256
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
SPOILER
Lekker ding

Ik ben ook zeer te spreken over Bradley. Wat een scheet .

Cecelia34, ook namens mij gefeliciteerd
Sjo hé! Fresh meat, en wat voor vlees! Leuke handdoek trouwens, stevige stof... Oh dat gaat harten breken, ha ha, leuk!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:16:09 #19
521 ruby
Hell yeah!
pi_34550745
Als ik Tom Ellis intik op Google, dan krijg ik onder andere deze:

Wie van de drie is het?
pi_34559484
Thank you Ruby, Suko en Schatje. Ook namens Ronan en Sharon. En ik heb nog ander vrolijk nieuws te melden: Ik ben ook zwanger ( had de test gedaan, en het baby'tje is gewenst). Enne Ruby, ik word 21 in Februari, er was hier op fok al iemand die Cecelia had, dus heb ik er 34 achter gezet,. Dus. Volgens mij is het geen van de Ruby, heb een foto van m maar de foto wil maar niet erop komen, volgens mij doe ik wat fout. In ieder geval zal ik de komende 2 a 3 weken weinig tijd hebben voor de square, want mijn beste vriendin moet dan bevallen. En ik over 9 maanden dus. Laten we hopen dat alles goed gaat. Dat was het wel zo'n beetje over de Dean's hiero .
Heb nu al zin in Londen, en het schijnt dat de doop van Iphigenia en Sligo over een maand of 3 is, dus. Heb er nu al zin in.
Tja, Deano moest het wel opbiechten he. komt vroeg of later toch wel uit. En Dot die volgens mij altijd gelooft dat iedereen goed is ( is ze haar eigen zoon niet vergeten?) En wat is die Yolande een bitch ja, zeg dat wel. En Keith. Schaar erin nu. Brrr die kop van hem, jakkes moet er niet aan denken. Laten we hopen dat Dot hem eens onder de auto krijgt, ligt hij in het ziekenhuis en heeft ie vast en zeker een coup à la Dot Branning . Sorry dat was gemeen ( of mag dat in Keiths geval) Oh ja even een spoiler voor Ruby ( weet alleen niet of je er blij mee bent)
SPOILER
. In ieder geval bedankt allemaal voor jullie gelukwensen voor Sharon, Ronan en Iphigenia en Sligo, ze waarderen het enorm, en Ruby, ik zal er zeker van genieten!!!!!!
Groetjes, een hele gelukkige Cecelia
Ciao people!

[ Bericht 1% gewijzigd door Cecelia34 op 29-01-2006 17:42:12 ]
  zaterdag 28 januari 2006 @ 20:58:02 #21
521 ruby
Hell yeah!
pi_34560424
Haha, ik vrees dat de spoiler geen spoiler meer is Cecelia, iedereen kan het meelezen.
Maar ach...het is toch geen top secret. We moeten er maar aan geloven ben ik bang. Ik zal me schrap zetten rond die tijd, als die kwezel dus terugkomt.
En dat Johnny vertrekt, daar kan ik niet wakker van liggen. Maar we moeten wel genoeg irritatiefactoren in EE houden. Ook dat is geen probleem, er lopen er toch genoeg rond in EE.

En ben jij ook al zwanger?! Wauwie. Nou, gefeliciteerd dan maar weer!
pi_34579665
Haha, heb het bericht inmiddels al gewijzigd Ruby . En tja we slaan ons er wel weer doorheen. Al moet ik me wel rustig houden en me niet te veel opwinden wat betreft. Enne Ruby, thanks. Ben het voor de eerste keer, dus je kunt je wel voorstellen dat ik zenuwachtig ben enzo. Met de tweeling van m'n zus is ook alles goed, ben net nog even langs geweest. Iphigenia en Sligo zijn net engeltjes, zoals ze eruit zien, echt van die schatjes. . Oh ja , k moest je ook ff bedanken namens mn lover . We zijn er heel blij mee dat je ons gelukwenst met de zwangerschap! Thank you for that! Wat EE betreft, heb de omnibus gekeken, had de dinsdag en de donderdag gemist, en ooh wat vind k die Amy?? een bitch! Wel jammer dat dat kantoor van JohnJohn op slot was, , had wel willen weten of Stacey wat had kenne vinden over JohnJohn . En die reactie van Peggy op die Bradley, jammer dat Pauline hem nog niet heeft ontmoet, of heeft ze dat wel al? Ben nog een beetje overdonderd, dusse k kan het gemist hebben. En Keith op de bank, t had wel wat. . Overigens hoop ik dat die dokter er snel in komt, heb geprobeert om de foto van m erop te krijgen, maar zonder resultaat. Volgens mij heeft mijn pc kuren Oh en Pauline wat wil je nu? Dus het word geen met haar en Joe?? Jammer, blijft ze nog langer zeveren! Oh daar word ik zo af en toe gewoon moe van . En Gary met zijn Trudi ( hehehehe) . Gut gut ook al een van de eeuwige vrijgezellen in Walford/ Albert Square. Is Pauline misschien niet een optie?? Zie het al voor me, dus ik zie er al weer vanaf . Zal regelmatig laten weten hoe het met mij en de kleine gaat,,,, over 9 maanden is het zover!! Vindt het echt super spannend!

[ Bericht 77% gewijzigd door Cecelia34 op 29-01-2006 18:12:09 ]
pi_34611783
Hitkrant heeft een artikel gewijd aan diverse 'BBC 1-hunks' waaronder Matt Di Angelo.

Garry: "Doe je mee met ons, dan ben jij de derde musketier"
Keith: "Die ene die z'n zwaard niet kan vasthouden ?"

Honey: "Wat is de hoofdstad van Belgie, Brussel"

Deano: "It wasn't me"

Stacey (en haar vuisten): "Achterbakse lul"

Pat: "Zorg dat er geen volgende keer komt"
Deano: "Er komt geen volgende keer"
Pat: "Die komt er wel, altijd"

Martin: "Ik rammel van de honger"
Sonia: "Jij rammelt altijd van de honger"

Yolande: "Ik hoop dat de boodschap duidelijk is"
Pat: "En ik heb ook een boodschap voor jou"
(dezelfde als Stacey voor Deano)
pi_34618587
Haha ja die Honey is ook niet de slimste daar nee. goh wel jammer dat de Hitkrant niks heeft geschreven over Nigel Harman ( het og wil ook wat, al vind ik Matt Di Angelo ook niet verkeerd ). Heb de hitkrant ook, ff gepikt van mn broer heh heh heh . En tja, Martin heeft altijd honger ja, daar heeft Sonia gelijk in. Volgens mij hebben alle mannen dat, kijkt lover aan . Ik dacht altijd dat de hoofdstad van België Antwerpen was.. . Nee, k ben altijd goed in topografie geweest... O=). Jammer dat er ook een tv in het huis van Gary en Minty staat, ken Keith nog de godganse dag naar dat ding koeke . Schopstoel lineo recta . Ik ga hem opgeven voor Extreme Make-Over Albert Square . Ander kapsel, face-liftje hier, een beetje vet wegzuigen. Net pak, het kan misschien nog wat worden Overigens is dit hét motto van Johnny Allen: Cogitationis poenam nemo patitur >>>>oftewel : Nobody should be punished for his thoughts. Yeah right. dat denk JIJ, maar dat denk ik niet lekker puh. En als ie word aangesproken over zijn daden, zegt ie : Diabolus fecit, ut id facerem! >>>> The devil made me do it!. . Tja, wat wil je als je 8 jaar Latijn hebt gehad .... Vanavond weten we eindelijk of Pauline actie gaat ondernemen, anders ook een schopstoel voor haar. Als ze aan de man is zeikt ze misschien niet meer zo lang en vaak
pi_34619821
haha cecelia praat jij in het dagelijks leven ook zo ontzettend veel!? Je houdt het topic iig wel lekker levendig

en ook namens mij felicitaties mbt je zwangerschap
  maandag 30 januari 2006 @ 19:15:06 #26
521 ruby
Hell yeah!
pi_34621918
Ja ha ha, Cecelia kan er wat van. Maar ik vind het wel gezellig.

En de Hitkrant....dat ze aandacht besteden aan Eastendersacteurs, of is die Matt Di Angelo bekend van nog meer dingen?
pi_34622823
Uuuh Reticulin,,,,, je zegt precies hetzelfde als wat mijn vriend altijd zegt Ja ik praat altijd zo veel, nog leuker is dat ik ook nog een 2ling zus heb ( Dawn, maar eigenlijk heet ze Lorraine, is haar bijnaam). En zij is net zoals ik. En we hebben altijd bij elkaar in de klas gezeten, en de leraren werden stapelgek van ons ! Enne dat ik het topic levendig houd, ach ik ben gewoon een levendig mens . Maar bedankt voor je compliment. En thanks Reticulin, het word mijn eerste. Super spannend, maar zoals ik eerder heb gepost zal ik regelmatig wat laten weten ( om het 'levendig' te houden ) van hoe het met mij en de kleine gaat. Mijn andere zus Sharon heeft vorige week donderdag/vrijdag ( in de nacht van..) haar 2ling gekregen, 2 meisjes Iphigenia en Sligo. Eind Februari begin maart moet mijn beste vriendin bevallen, dus ik kan nog veel beschuit met muisjes eten Overigens krijgt mijn vriendin een jongen Maar mij maakt het niet uit wat ik krijg, ze zijn alletwee even welkom . Enne Reticulin, mijn liover zegt ook thanks.... . Misschien moet ik maar mijn mond dicht lijmen met secondelijm Enne ik praat nu gewoon veel meer, omdat ik super happy ben, maar bedankt voor je gelukswensen Reticulin>>>>>>>>
SPOILER
. Volgens mij praten alle vrouwen veel, ff aan mijn docent Latijn vragen ( dat vak was niet door te komen, lag altijd of te slapen of met mijn tweeling zus Lorraine te kwekken ... ) Wiskunde was ook altijd zo saai, totdat iemand op het idee kwam diegene Dirty Den te noemen ( It wasn't me ). Even iets aan IEDEREEN op dit forum van EE : Als ik ben bevallen ( og 41 weekjes wachten, dus nog even geduld hebben) heb ik Sharon gevraagd of zij het bericht zou willen plaatsen ( mijn lover snapt nix van pc's ) dat ik ben bevallen. Zo gauw ik weer wat ben uitgerust, kom ik jullie weer "verblijden ( he Reticulin), met mijn getetter. Jullie zijn nog neit van me af. In ieder geval bedankt voor julllie gelukswensen! Goed, schopstoel is al aangekomen, nu nog die make-over voor Keith. ..... is er hier iemand visagiste ofzo hier in dit topic???? Overigens ga ik in Maart al naar Londen, zo ergens in het midden van Familie bezoek én musical kijken . Toppie!!!! En Pauline, ren die vent van je achterna, trouw met hem, krijg kinderen ( adopteer Rebecca desnoods, of een ander kindje) en stop met zeveren ( en met je neus in andermans zaken stoppen, vind je ook niet leuk als ze dat bij jouw doen ). Goed, voordat EE begint, ga ik nu even aan een van mijn vaste rituelen beginnen: Mijn schoonmoeder op stang jagen met mijn Latijn ( kent ze niet, ikke lekker wel. mijn hele familie trouwens :p Arm vrouwjte ) Is mijn hobby. Een beetje van Dot, een beetje van Paulin, that's my mother-in-law
pi_34622966
Thanks Ruby Enne nee, gewoon omdat hij een van de hunks van de BBC is ( in de inhoud stond: From the BBC with love.....) . Ja Ruby, ik kan er wat van En thank you dat jij me ook gezellig vind, altijd leuk om complimentjes te krijgen ( geld ook voor jou Reticulin, wat ik net tegen Ruby zei). Ik tetter hier ook de hele dag, samen met mijn zussen vooral op school deden we dat altijd, ben bijna afgestudeerd, in de zomer ben ik klaar en kan ik lekker worden wat ik wil ( maar ik wil wel aandacht kenne besteden aan de kleine of course.... ).....
  maandag 30 januari 2006 @ 23:02:07 #29
521 ruby
Hell yeah!
pi_34632273
Whehe, ik denk dat ze ons gehoord hebben over een kapper voor Keith. Hij had zowaar wat kortere lokken.

En die dokter Bibber ziet er niet slecht uit overigens. Hebben we weer wat om naar te kijken.
pi_34639483
Hehehe Doctor Oliver Psst, Ruby. Het was me nog niet eens opgevallen dat Keith kortere lokken had Is dat erg??? . Ja dokter Bibber liep te strippen voor Mo om binnen te mogen . En Dot heeft haar eerste slachtoffer al gemaakt, én hij ontmoette als een van de eerste mensen Pauline.

Dot: I've got me whipplash again.
Pauline: And I've got to work all day again, Dot ( met de nadruk op Dot )
hehe en Stacey, een beetje lopen gooien met water naar Deano en Bradley. Net op het moment dat Dot aangereden komt ..... Dat is lef hebben zeg
K heb nu al zin in vanavond, kenne we de dokter weer zien,
SPOILER
. Maar gelukkig voldoet deze knul ook aan de eisen he . M'n zus loopt me nu al karnemelk aan te smeren, dat is schijnbaar goed voor de kleine.... Jakkkes . En Honey zwanger van Billy, vind ik zielig voor het baby'tje. Trouwens het was me niet eens opgevalllen dat Little Mo weg was. Laat JohnJohn maar lekker wegblijven, veel gezelliger nu op de Square
pi_34643989
P)**&^%*()&)*+_*!!! Laat ik nou deze afl. hebben gemist, grrrr! Me zus aan de foon, mega-kwebbelkous, nou ja, zondag maar effies zien dan, kennelijk heel wat gemist. Komt goed.
pi_34645583
Je hebt de nieuwe doctor dan gemist. Hij is lekker joh .

pi_34647364
Mijn bange vermoedens zijn bewaarheid, Stacey dreigt weer in oude gewoontes te vallen; haar uitval tegen Freddie ("Dacht ik een week van dat mormel verlost te zijn ") en de manier waarop ze Bradley haar bekomst gaf.

Dot: "Wil je gebakken eieren met spek ?"
Bradley: "Ik heb liever muesli"
Jim: "Muesli, da's toch geen echtemannen-ontbijt ?"

Garry: "Heb jij dat rijdende stinkdier gekocht ?"
Billy: "Nee, alleen maar geleend."
Honey: "Sorry maar ik kan dit niet; ik heb tijd nodig"
Garry: "Meneer is degradatiekandidaat"
Minty: "Het zat eraan te komen"
Billy: "Get a life"
pi_34648841
haha Suko, dan ken je mij en mijn twin sister nog niet . ( we stonden op school bekend als de tetteraars . maar we haalden wel goede punten ). Jup de nieuwe doctor is lekker,, . Niet verkeerd nee, hebben we in de plaats van Dennis toch nog wat leuks gekregen. En ach, laat Stacey maar lekker zeveren, kan ze binnekort bij Pauline Fowler intrekken . Zijn volgens mij elkaars tegenpolen, kan ze haar lekker very pissed-off maken heheheh....... Freddie is dus terug van weggeweest?? Ik dacht al waar is dat kind. Ik dacht werkelijk de hele tijd dat ie samen met Little Mo verstoppertje aan het spelen was in de kelder van de Vic ( Den incluus) !. ....... Jaja de doctor heeft ook weer een 'mooie' entree gemaakt ( kijkt naar het bericht van Schatje,,,,, ). meer van dat soort acties graag ( maar niet met Keith , bah dan zap ik meteen weg, ). Over iets minder dan 3 weken ben ik jarig ! . heh heh heh, kan ik tenminste een kroeg in duiken in Engeland . maar dat zal ik maar niet doen nu,, Heb er nu al zin in (mijn verjaardag, eindelijk 21 ) vanavond weer lekker EE, zie er al naar uit. Dot rijd weer iemand omver ( Pauline ???? of Keith heheheheheh.) en dr Oliver komt weer in beeld. Tenminste nog wat leuks in EE, het oog wil ook wat. ( voor de vrouwen dan he ).
pi_34653433
Cecelia, gefeliciteerd! Mijn knul wordt van de week alweer 10! Geniet ervan, want echt..het vliegt zó voorbij!

Voor de rest - leve de doctor, al heeftie me Dennis nog niet doen vergeten....

Wat vonden jullie vroeger de mooie mannen in EE? Ik had een zwak voor Dennis, voor Beppe (okee, iets te glad maar die stem! ) voor Colin, geloof ik, die ier die er met Ruth vandoor ging, voor Clyde Tavernier...en ik ben dr vast nog een paar vergeten!
pi_34657088
Hoi hoi, ja ik ben er weer . Cecelia is niet te stoppen . Hier is het nu ' rush hour ' . Schoonmama loopt hier rond te rennen met het jachtgeweer, de hond zit te bibberen en wij wachten met spanning af. Nee er is heir geen oorlog tussen de Dean's ( mijn familie ) en de Byrne 's ( schoonfamilie , fam van lover ). Nee, er zit hier een muis in huis. Jullie weten wel, zo'n lief klein knaagdiertje met lekker veel vlooien enzo. wat dol is op kaas. . Aangezien wij geen kat hebben, heeft mrs. Byrne besloten om zelf maar achter dat mormel aan te rennen. Gevolg dat we nu allemaal op de laptop moete surfen, want mevrouw heeft de pc's gemold . En iedere Dean en Byrne heeft er een, dus geen nood aan de man. Hier maak je nog wat mee, met mijn familie. On topic; Keith moet maar eens lekker kleren gaan kopen, een ander kapsel, ( kleurtje ofzow) tanden laten bleken en misschien dat het dan nog wel wat kan worden . En zou Rosie ooit op kenne houde met dat irritante slaafse gedoe van der! ik word er gewoon van. moet toch maar eens een afspraak maken bij de dokter,,, ....... Nee, ik ben tevreden met mijn lover . En Dot, pak gezellig een bijbel, ga wat breien ( sokjes voor de baby van Sharon, stuur je ze maar op naar de VS! ) of wat anders nuttigs. haal de stoofpot op bij doctor Oliver ofzo, maak pauline het leven zuur, maar doe wat!!!! ( behalve zeveren tegen Bradley, die knul word ook gek van je)
pi_34657158
Jah Dennis was een hunk, maar ik zie m binnenkort in het eggie. Joeppie! En thnx mommychaos, zal ik zeker doen! Jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:40:09 #38
521 ruby
Hell yeah!
pi_34666188
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef mommychaos het volgende:
Cecelia, gefeliciteerd! Mijn knul wordt van de week alweer 10! Geniet ervan, want echt..het vliegt zó voorbij!

Voor de rest - leve de doctor, al heeftie me Dennis nog niet doen vergeten....

Wat vonden jullie vroeger de mooie mannen in EE? Ik had een zwak voor Dennis, voor Beppe (okee, iets te glad maar die stem! ) voor Colin, geloof ik, die ier die er met Ruth vandoor ging, voor Clyde Tavernier...en ik ben dr vast nog een paar vergeten!
Pfff, ik kan me niet echt veel mooie mannen herinneren in EE. Ik denk dat Dennis toch wel het meest oké was, altans van wat ik me kan heugen. En Colin, de naam komt me bekend voor maar daar blijft het eigenlijk ook bij.

En die stem van Beppe, ik werd daar altijd kriegel van. Het leek wel of er een stuk brood in z'n strot was blijven hangen.
Zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten.

Nou, het hoge woord is er uit.. Honey heeft eindelijk aan Billy verteld dat ze zwanger is. Heeft gelukkig niet te lang geduurd.
Nu zal Little Mo wel weer depressief worden.
pi_34670799
Dennis was ook oke, maar helaas voor ons moest lowlife hem het levenslicht ontnemen! The bastard!. En Honey heeft het op aandringen van moeder theresa gezegd, dat leert peggs ook nooit af. Heheheheh Dot Pauline kreeg de les gelezen van Dot, ze was niet very amuzed ( een koekje van eigen deeg zou k zeggen ) En ach, als Little Mo depressief word, gewoon anti- depressivia geven. Werkt het beste met die mensen! Gaat ze maar lekker langs de dokter, misschien dat ze wel wat krijgt met hem . Ik krijg echt medelijden met dat kind van Honey. Bah Billy . Dat is voor mij een van de redenen om keihard weg te rennen. Overigens zit die muis hier nog steeds, mrs. Byrne ligt half KO en wij moeten het nog steeds met de laptops doen. . Overigens gaat met mij alles goed . Gelukkig maar.
pi_34677779
Nu we het toch over ex-EE-hunks hebben...

Jee, wat zou ik onrustig worden van zo'n huisarts, veel te mooi. Neu, een grijzig tiep is veel 'veiliger.' Toch blijft het jammer dat de rol van Jake Moon is uitgehold, zucht. En Stacey, misschien wordt het nog wat met die Bradley, is EE hè, kan van alles gebeuren, ha ha!
pi_34680421
Bradley schijnt gay te zijn .
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:54:40 #42
521 ruby
Hell yeah!
pi_34680781
Ahaaa...en wie zal zijn vriend worden? Deano, Minty, Gary of Charlie, ?
pi_34681121
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef ruby het volgende:
Ahaaa...en wie zal zijn vriend worden? Deano, Minty, Gary of Charlie, ?
Stacey betrapt haar vriendje Deano met Bradley. Wat denk je daar van?

allemaal speculaties natuurlijk

pi_34682573
Zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Stacey: "Ik barst van de koppijn en heb een zere strot, ik denk dat ik maar weer me nest in ga".
Mo: "STALL, NOW!".

Stacey: "Ouwe viezerik".
Jim: "Ik doe alleen maar wat research".
Stacey: "Vanwege Bradley ? Da's een hopeloos geval. Dat blaadje zal je echt niets vertellen over wat tienermeisjes willen; better ask the real thing".
pi_34683091
Heh heh heh. Dot zal wel in shock zijn
SPOILER
kon natuurlijk niet uitblijven he. Man Pauline onderneem eens aktie! OMG! Mens doe wat nuttigs, ga Keith ofzo wassen, knipbeurt en klaar is kees ! Alles behalve zeveren!. Neej Bradley zal iets voelen voor Ian óf Billy Jakkes ( wat een fantasie he )
pi_34683897
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Cecelia34 het volgende:
Heh heh heh. Dot zal wel in shock zijn
SPOILER
Ik las het ook al. Ik ben benieuwd naar dr 'subtiele 'aanpak....
pi_34685004
me too.
SPOILER
Heb je ook de veronica?? Wij wel ( als mrs. Byrne m niet ingepalmd heeft om de muis mee te meppen, loopt nog steeds rond hier . En wij maar lokken met kaas .) heh heh heh. Ow Dawn . het word nog es wat daar
pi_34691911
Wonderfull news ( zou mrs Byrne zeggen ) De muis is overleden aan een 'head-thing". Nee, Chrissie is niet ontsnapt uit de bak om de muis met de deurstop te meppen nee . Nee mevrouw Byrne kan waarschijnlijk toch nog goed meppen ( raak dus). heh heh heh. Morgen hebben wij gebakken muis met saus . Gelukkig maar, want Gillian weigerde het bed in te gaan zolang dat mormel hier liep. jup jullie lezen het goed, ik, Lorraine ( Dawn ), Gillian, Shane, Daniel en James wonen bij elkaar in een huis, gezien we toch allemaal studeren in de zelfde stad net zo makkelijk . heh heh heh, vind het wel zielig, het was zown lief muisje, zo'n lieve grijze...... Muis R.I.P. dankzij mrs Byrne heh heh heh. En mijn vriend maar lachen heh heh heh, sorry da's zielig voor HAAR. Hier is de veronica foetsie ( in de prullenbak, er zit muis aan ( Jummie ) ). Morgen maar een nieuwe halen. Dr Oliver beware!!! heh heh heh, en dan Pauline er met haar abnormaal lange neus bovenop en Dot met de bijbel erachter aan Oww het word nog wat met mijn fantasie .... Misschien moet ik maar eens een storyline ofzow schrijven.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:26:48 #49
521 ruby
Hell yeah!
pi_34697225
Over muizen gesproken...bij mij op m'n werk ligt er ergens een muis in staat van ontbinding (gelukkig niet heel dicht bij mij), Maar wat een grafgeur zeg, niet te harden.
Is niets zeldzaam hoor, gebeurt vaker. Maar nu was het alweer een tijdje geleden en sinds vandaag kwam die putlucht weer opdoemen.

Hebben jullie ook bij Dawn (nee, niet jouw zus Cecelia ) dat ze op één of andere manier irritant overkomt?
Ik heb dat vanaf het begin eigenlijk al. Het is hoe ze haar hoofd beweegt of hoe ze met haar mond doet als ze haar snavel opentrekt. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Beetje semi-stoer ofzo. Nah, het zal wel aan mij liggen.
pi_34705746
heh heh heh, jup mrs Byrne heeft m doodgemept, Mét de nieuwe veronica . Kon zeker niets anders vinden maja. Enne Dawn is ook irritant ( sorry sis, no offence ). Wat dacht je van een gasmasker Ruby? Weet je héél zeker dat Den niet in de buurt van je ligt te rotten, ? Of Keith? .
pi_34720990
Nou, nu zitten we hier met een mrs Byrne die dolgraag een poesje wil kopen, om achter de muizen aan te rennen, maar gezien het feit dat alle Dean's nee zeggen, gaat dat niet door ( heh heh heh)
Moet nu voor mijn studie een paar boeken lezen, en er daarna een verslag van maken. Dan zit mijn studie er ook weer op ( in juli zoiets ben ik klaar ). God ik kan niet wachten totdat ik dat felbegeerde dokument in handen heb! hebbe hebbe hebbe!. Oh man, kan die Dawn niet eens wat aktie ondernemen, een of andere dolkomische actie ! en dan huppakee, misschien dat het dan ook wat kan worden met der.,.. Want hoe ze nu doet, jakkes, daar word ik niet goed van . Volgende week..... Lang leve de nieuwe ( muisvrije) Veronica . Veronica Magazine . Dadelijk weer dr Oliver. ( is eens wat anders op de Square he, niet een van zo'n oud menneke ofzo, maar fresh meat! ) En JohnJohn, blijf lekker weg, neem maar een paar " weekjes " extra rust, heb je wel nodig na al het HARDE werken van je Dennis laten vermoorden, Sharon de strot dichtknijpen ( no offence sis). en nog meer ellende. Je verdient het!!! Neem het er maar lekker van, maar mocht je terug komen, neem dan aub een visagiste of iets dergelijks mee, kan die Keith fijn mooi maken en een andere look geven, zijn wij hier op dit topic ook weer blij ( ik iig wel) . Amen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:37:22 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_34732493
Pffff, weer die vermoeiende Pauline Fowler ellende. Verdomme mens, get a life! Ik hoop toch echt dat ze maandag weer besloten heeft om met Joe te gaan trouwen want ik ben die koelkastenhouding van haar meer dan zat.

En even over de aflevering van donderdag. Wat genant zeg dat Little Mo wilde doen alsof zij en Billy elkaar weer voor het eerst ontmoet hadden en dat Billy daarom domme vragen aan haar moest stellen terwijl hij met z'n kop heel ergens anders zat en haar eigenlijk wilde dumpen. :')

Eeh...ik las toch dat Bradley homo zou zijn? Maar hij zit wel te aazen op Stacey. Of zit ie nog in de ontkennende fase?
pi_34733128
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef ruby het volgende:

Eeh...ik las toch dat Bradley homo zou zijn? Maar hij zit wel te aazen op Stacey. Of zit ie nog in de ontkennende fase?
Het kan inderdaad nog alle kanten op .

Anyway, een nieuwtje:
quote:
Axe falls on two 'EastEnders' characters

Rosie and Demi Miller will be leaving Albert Square this summer, the BBC has confirmed.

The mum and daughter, played by Gerry Cowper and Shana Swash, joined the soap in 2004. The rest of the Miller family - Keith, Mickey, Darren and Dawn - are all staying on.

"Gerry and Shana have been enormous assets and go with our best wishes," said a spokesman, adding that a "massive" storyline had been planned for their exit.
bron

Veel mensen zijn het er niet mee eens. Er is zelfs een petitie gestart die inmiddels 430 handtekeningen heeft binnen gehaald.

klik hier

Ik ben er niet zo rouwig om eerlijk gezegd. Het liefst zie ik die hele Millers clan vertrekken. Het is wel mooi geweest. Op de een of andere manier komen ze toch niet goed uit de verf.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:49:55 #54
521 ruby
Hell yeah!
pi_34734286
Het kan mij eerlijk gezgd ook niet boeien als Rosie en Demie vertrekken. Zulke boeiende verhaallijnen hebben ze nou ook weer niet ondanks dat Rosie even heeft staan lebberen met haar ex. Ow ja en Demie haar vriendje was overleden aan drugs.
Maar helaas, deze familie heeft mij hoe dan ook ook nooit kunnen bekoren..het is niet anders. Je hebt het of je hebt het niet.
pi_34737283
Haha mij ook niet. En Pauline, get a life please! hurry up a bit. We're all begging ya to marry Joe. . Gut gut, dus toch nog maar effekes wachten tot maandag he . Hup we axen meteen maar de hele familie Miller, hupsakee, weg dermee. Opzouten immediately. ( hoeven we ons tenmisnte niet meer te ergeren aan Keith). Wel lekker rustif op de Square he, nu JohnJohn weg is? Vinden jullie niet? En wat die handtekeningen aktie betreft, deden ze dat maar voor Dennis. Die voegde tenminste nog es wat toe ( het oog wil ook wat, al is Jake Moon ook weer niet verkeerd, maar where the hell is he? Is ie soms ook al van de aardbodem verdwenen?). , Dennis maakte Pauline Sour Face Fowler tenminste nog eens het leven zuur, hij wilde maar neit aan tafel zitten met zijn pizza, en vervolgens eet ie met zn handen, kreeg commentaar, Paultje deed het daarna ook en kreeg de les gelezen van Dennis come back!!!! ..... Ik zie het al helemaal voor me, Pauline Fowler in een trouwjurk. Of hun trouwfoto ( trekt ze haar beroemde pauline fowler gezicht) OMG I can't wait!!! ( to see her face).... Pauline Fowler En misschien is Bradley niet de gay, maar misschien Joe Laat dat aub ziten, anders hebben we nog meer Pauline FOwler ellende !
pi_34744519
Neu, geen groot verlies als de Millertjes allemaal weg gaan maar wel raar dan dat alleen Rosie en Demi vertrekken, blijven we nog met die 2 eikels zitten, Keith en Mickey. Allemachtig wat is Pat een slette-Pat geworden, ha ha, lekker die totaal niets toevoegende Jolande jennen. En Dawn vind ik eigenlijk ook niet echt een topper, beetje zoals iedereen wel kent, het irritantste meisje van de klas. En die restaurant-scène met Billy en Little Mo was te genant voor woorden! Schrijvers zijn een beetje de weg kwijt, moeten meer luisteren naar de kijkers... O ja, mooie conclusie van Sonia wat betreft dat getreuzel van Pauline, ze is gewoon bang voor s*x, ha ha!

[ Bericht 6% gewijzigd door Suko op 04-02-2006 23:06:42 ]
pi_34754552
Heh heh heh, als we de Millers eruit hebben gekregen ( protestbrieven schrjven, handtekeningen aktie opstarten, met de bedoeling dat ze moeten oprotten ik teken vast en zeker!) dan moeten ze VERPLICHT ook meteen Juley eruit mieteren, en Pauline als ze niet ophoud met zeiken ( en dat dan de hele dag door). Billy+ Little Mo +Honey = adios amigos! weg ermee
SPOILER
. Kan Yolande ook oprotten, lineo recta? Voegt idd niets toe nee Suko, en Pauline en s*x? Kent ze de betekenis van het woord wel. ( Misschien zijn Mark, Michelle en Martin wel geadopteerd , maar hebben ze het met een mooi verhaal laten lijken dat het de biologische kids zijn van Zeiktrees). Laat de schrijvers van EE maar eens hier op dit topic komen, kennen ze fijn lezen wat wij voor suggesties hebben, zodat de serie nog eens wat kan worden. Vorig jaar ging het een tijdje goed, met de bruiloft van Sharon en Dennis, toen ze de poot van Den uit het beton zagen steken etc etc. laat JohnJohn anders effe terugkomme om Keith+Mickey+Dawn+Yolande+Juley+Billy+Little Mo+Honey om zeep te helpen ofzow. Mooie opruiming, en dan lekker veel hunks erin duwen . That's my idea
pi_34792709
Billy: "Er is iets tussen gekomen"
Charlie: "Hoezo, er is iets tussen gekomen ? Little Mo heeft hier zolang naar uitgekeken; dus wat het ook is je zorgt maar dat het er weer tussenuit gaat, begrepen ? Ik wil niet dat je m'n dochter nog meer van streek maakt dan ze al is. Je hebt tien minuten, geen seconde langer".

Little Mo: "Ik wil geen oud zeer oprakelen, we doen gewoon alsof dit ons eerste afspraakje is".

Stacey: "Wil je kip of lams ?"
Bradley: "Zitten er noten in ? Ik ben allergisch voor noten"
Stacey: "Ik ook
Bradley: "Echt ?
Stacey: "Of waren het gewoon eikels, ik haal ze altijd door elkaar"

Naomi: "Er moet toch wel eentje tussenzitten die je leuk vindt ?"
Sonia: "Iemand die zo zielig is om een advertentie in een blaadje te zetten is bij mij sowieso kansloos".

Pat: "Ik kom kijken hoe het met de patient gaat"
Charlie: "Hij is op dit moment op z'n breekbaarst"
Pat: "Ja, en ik ben de Heilige Maria"

Yolande: "Dus je hebt geen rugpijn meer ?"
Patrick: "Als bij toverslag"
Yolande: "Verrassing, je gaat het terugkrijgen"

Charlie: "Hij vraagt je mee uit om te vertellen dat ie wil scheiden en ik moet rustig blijven"
Little Mo: "Oh Dad, please"

Peggy tegen Honey: "So what's the problem ?"
Patrick tegen Jim: "Het probleem is dat de cijfers niet kloppen. Er mist 17,5 %, en als die lui niet de volle mep krijgen dan gaan ze je levend roosteren".

Charlie: "Eigenlijk zou ik je het ziekenhuis moeten inslaan. Waarom wil je van Little Mo scheiden ?"
Billy: "Ik wil dat m'n kinderen door de wet worden erkend"
Charlie: "Erg nobel van je, ze zullen je zeker dankbaar zijn. Laat ik een ding duidelijk stellen, je gaat je huwelijk met die meid niet aan die grote klok hangen en zeker niet waar Little Mo bij is".
pi_34799769
heh heh heh, jup en Little Mo was de herrie zat die er in de Vic was en trok de stekker eruit net op dát moment dat Billy zijn aanzoek deed . Was wel weer te verwachten heh heh heh. En ach, misschien krijgt Maureen wel wat met de dokter Who knows
pi_34810439
Meest ouwe gebakkies maar op de één of andere manier vond ik dit een mooie goed uitgedachte aflevering, heel klein gehouden, goede dialogen met een glansrol van Dot. Ik kon zelfs Pauline wel hebben, Joe past wel bij haar. En dan Pat, not overdone maar ook zij kon me best ontroeren. Zal Frank dan weer terug komen?
  maandag 6 februari 2006 @ 22:37:15 #61
521 ruby
Hell yeah!
pi_34811844
He he, de kogel is door de kerk. Eindelijk heeft Pauline haar ja-woord gegeven aan Joe. Maar wat ik me afvraag.. Waarom moeten ze gelijk trouwen na een paar maanden. Ze konden toch ook eerst een tijdje een relatie met elkaar hebben zonder dat papiertje? Maar goed.

Hmm, Frank Butcher terug. Zou best nog eens kunnen. We hebben 'm namelijk diverse malen terug zien komen in EE.
pi_34823174
Heh heh heh, Dot die door het rode reed en het hele verkeer op zijn kop zette, gevolgd door de o zo beroemde pauline Fowler blik Sorry als ik het zeg maar ik zie het al helemaal voor me, pauline Fowler in een trouwjurk . Had die Frank ook niet wat met Peggy? Of was dat weer iemand anders.???? ben een beetje de kluts kwijt geloof ik en ik kijk al bijna 15 jaar :S, al die nieuwe gezichten in EE enzo en ook een periode waarin ik neit heb gekeken * zucht*.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:02:31 #63
521 ruby
Hell yeah!
pi_34844119
Was ik de enige die het enigszins saai vond vanavond?
Honey met 'r gezever, Pauline met 'r gezever. Het kon weer niet op.

En die Pat zeg...die laat er geen gras over groeien.
pi_34856225
hallo, terug van weggeweest.................................................................................................... het is zeker zo dat na een heftige periode de zaken in EE weer naar een gezapig karakter aan het afglijden zijn...........nou ja zolang er diepte- èn hoogtepunten zijn, toch ??
pi_34858499
Ow, ik vond het wel weer een leuke aflevering. Die slette-Pat, ha ha, valt zeker weer in oude gewoontes, was héél vroeger toch een 'foute' vrouw? Bradly en Stacey waren ook wel amusant, vooral in het restaurant, scherp. Beetje beneden niveau qua Jake, dat plotselinge gelebber buiten met irri Dawn, jammer. Wat zien we weinig van doc the hunk?
pi_34861195
heh heh heh, tot op zekere hoogte vond ik de episode ook saai. Enig pluspunt Bradley met Stacey in het restaurant," Mijn vriendin kan haar deel niet betalen" Moest de mijne es proberen, kon ie fijn met mij samen de afwas doen Gezellig. En Patrick in bed bij Pat, hoe is die daar binnengekomen, heeft Pat met haar toverstafje gezwaaid? En Jake, gelukkig weer terug van weggeweest ( hij en doc zijn een van de weinige redenen waarom IK EE nog te pruimen vind, alleen Sharon nog terug en dan hoor je me niet meer ( Dennis gaat een beetje moeilijk eh ? ). Honey+ Billy opzoute!!! Immediately. Pauline, ach die is alleen happy als ze kan zeiken geloof ik . Misschien verlaat Martin Sonia wel voor Joe heh heh heh, dat zou wat zijn. En ik zie het al helemaal voor me, Pauline in een trouwjurk . Zou het een sneeuwmonster-achtige jurk zijn, zown mini-jurk of zou ze in een heksengewaad komen. ben benieuwd of Sharon dan terugkomt ( als ze nog terugkomt, was een open einde dus alles is mogelijk).
SPOILER
. Jup jake en Dawn, komop Jake , je kunt veel beter krijgen dan Dawn. had ergens stiekem gehoopt dat Chrissie paraat stond met de deurstop Volgende week is Den al weer een jaar dood, gut toch.... Nah k mis hem niet. Moet me alleen niet te veel opwinden, niet goed voor de baby eh . Nah k doe het rustig an he, Misschien krijgt Dawn wel wat met de nieuwe doctor Met alle hilarische gevolgen van dien.
pi_34863241
Vorige week werden die 'Zoop'-afleveringen herhaald waarin Todd Carty-lookalike Rene Dijkstra een ietwat handtastelijke Robbie Williams speelde. Verder is het niet ondenkbaar dat Bracey een feit wordt.

Bradley: "Goeiemorgen"
Stacey: "Een minuut geleden was het nog een goeiemorgen"
Bradley: "Ga je mee uit eten ?"
Stacey: "Sorry, maar het is te duur en ik heb niks om aan te trekken"
Bradley: "En het geld van Oom Charlie dan ? Dan gaan we naar de Indier"
Stacey: "Alleen als je weer lams neemt"
Bradley: "Da's niet grappig"

Patrick: "Je bent een geweldige vrouw met geweldige talenten"
Pat: "Heeft Yolande je gestuurd om mij te ontslaan ?"

Dot: "When the going gets tough, the tough go shopping"

Stacey: "Bradley, get a move on, will ya ?"

Patrick: "Laten we het verleden rusten, waarom kom je niet weer bij het autopaleis werken ?"
Pat: "Ik eet nog liever hondenpoep van de straat met mes en vork"

Joe: "We hebben allemaal wel eens een griepje gefaket"
Mo: "Ik fake liever een orgasme"
pi_34865724
heh heh heh . er staat ons wel weer wat te wachten. Volgende week valentijn dus wie weet.
SPOILER
pi_34896749
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef J_TM het volgende:

Bradley: "En het geld van Oom Charlie dan ?
Vergeten te vermelden, daar heeft Stacey zogenaamd "nieuwe borsten van gekocht".
pi_34902449
Oh die Stacey. . Nah, als mijn oom me zou gaan koppelen met iemand, dan was het meteen bye bye over en uit. Bah. Bradley nam heel ethousiast een roos mee voor Stacey, zegt ze heel bot: I don't like roses. Geef die roos dan maar aan mij. Gut zou Keith van de aarbol zijn verdwenen I hope so! Kan die vent echt niet meer pruimen, bah dat ze hem ook maar fijn met Rosie en Demi weg bonjouren! jakkes Misschien wordt Jake wel de homo. ( Chrissie zit toch achter slot en grendel, )
pi_34927300
Dawn, ken je nu echt niets beters bedenken om die doc in te palmen . Gut en Pauline kan binnen één week een wedding regelen. ?? ( Zonder bruidstaart, zonder kerk( daar hebben ze Dot voor ) én zonder trouwjurk misschien??) mensen dat zal me wat worden. Gut en Keith woont weer bij Rosie opeens. De laatste keer dat we hem zagen woonde ie nog bij Minty en Garry ( zouden ze hem weg hebben gebonjourd omdat hij altijd maar op zijn reet naar de telly zit te kijken?) Zou me niks verbazen.....
pi_34928448
Op een ander forum zeiden ze dat als Bradley niet gay is, de nieuwe doktor het misschien wel is .

Bradley is mijn grote favoriet van de show geworden. Wat een scheetje zeg .

Lief dat hij ervoor zorgde dat Stacey niet in de problemen kwam bij die bromtol van een Charlie. Het ziet er ook naar uit dat ze hem toch wel leuk vindt .

Ik erger me wel aan Dawn en Deano. Die jongen kan toch echt niet acteren .

En Pat & Pat zijn om te .
pi_34931942
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:34 schreef schatje het volgende:
Op een ander forum zeiden ze dat als Bradley niet gay is, de nieuwe doktor het misschien wel is .

Pat zijn om te .
Dat zou heel goed mogelijk zijn.
Stacey pullde weer eens een fast one; zeggen dat ze met Bradley naar een modeshow in een paaldanstent gaat terwijl ze dat in haar eentje doet. Charlie kwam erachter toen hij Bradley bij het station zag ("Of was het soms je tweelingbroer ?") en liet op de van hem bekende wijze weten "teleurgesteld" te zijn in het "egoistische gedrag" van zijn nichtje. Bradley kwam in de verdediging door te beweren dat hij op het laatste moment werd weggeroepen door z'n werk en nu moet Stacey als tegenprestatie met hem uit.
pi_34932432
'k Vind het ook wel ietwat ranzig qua slette-Pat en Pat-slet, ha ha! Beetje out of the blue en beneden peil voor haar en ik dacht dat Patrick toch wel gek met z'n vrouwtje was. Huh? Paaldanst Stacey dan? Heb ik wat gemist? Ik hoop echt dat Dawn van de doc afblijft en ik hoop tevens dat hij niet gay blijkt, wij als kijkers mogen ons toch wel weer eens verlekkeren dacht ik zo! Bradley is idd een moppie, laten ze ajb zijn karakter goed blijven ontwikkelen en niet verworden tot een flapdrol zoals Deano, dat is echt niks!
pi_34933560
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Suko het volgende:
'k Vind het ook wel ietwat ranzig qua slette-Pat en Pat-slet, ha ha! Beetje out of the blue en beneden peil voor haar en ik dacht dat Patrick toch wel gek met z'n vrouwtje was. Huh? Paaldanst Stacey dan? Heb ik wat gemist?
Nee, ze zei dat ze op tijd terug zou zijn.
Pat en Patrick ? Yolande zal amused zijn als ze erachter komt wat die hebben uitgespookt; ze heeft Patrick al strafklusjes laten doen toen zijn 'rugpijn' theater bleek...
pi_34934300
Stacey: "Eigenlijk heb je het nog goed getroffen, ik zou ontzet zijn"
Ruby: "Ik ben niet ontzet, ik ben boos"

Stacey: "Je hebt wel lef zeg, als het aan mij lag had ik je op je bek geslagen"
Jules: "Luister, ik ben geen vechter"
Stacey: "Nee, je bent een lafaard"

Ian: "Je mag blij zijn dat ik je binnenlaat"
Deano: "Hier heb je 50p, het kan weleens het enige zijn dat je vandaag zult krijgen"
Ian: "De dag dat ik geld aanneem van een Wicks is de dag dat ik failliet ga"
Mo: "Als de meiden zijn uitgekibbeld mag ik dan een kop koffie ?"
pi_34948422
heh heh, poetsen zul je Patrick! . Nee dat is gewoon te ranzig. Dawn ( sorry sis no offence) moet gewoon met haar tengels van docie doc afblijven ( He's ours!). Anders ga IK hoogstpersoonlijk naar de Square, haal Dawn uit het pand en meld haar aan voor e.h.b.o ( jullie weten wel, waarin hopeloze moeders de hulp inroepen van " Super Nanny" ) of een ander programma,... En dr Oliver de gay, nah ik denk het niet. Martin zal de gay wel zijn ( zal Pauline leuk vinden, gaat ze weer zeveren). Bradley is wel een scheetje ja, maar ik heb toch liever mijn eigen lover Al heeft Bradley me Dennis nog niet doen vergeten... En die Charlie,,,,,, please zet hem samen met Pauline in een bejaardenhuis ( kennen ze samen gaan zeiken etc.), echt een brompot, bah het zou je oom maar wezen. Nah not my cuppa tea.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 21:42:59 #78
521 ruby
Hell yeah!
pi_34950590
Ow god, Sonia kan Naomi maar niet uit haar hoofd zetten... Hoe lang zal het nog duren voor dit uitkomt?

Die gozah met wie Dawn wat ging drinken, is dat weer een nieuw karakter in de Square of was het een toevallige voorbijganger. Irritant type, meteen aanpakken die hap.

Yolande zei tegen Patrick dat hij "fruity" rook...ja ja, dat kwam zeker door Pat haar ananasringen.
pi_34966001
Misschien is Sonia de gay dan . En Martin, ik heb er mijn twijfels over. Dat met pat+pat+Yolande begint mij een beetje te veel op Little Mo+Kat+Alfie te lijken. heh heh heh en Nora die Keith in zijn bijzijn begon af te kraken (word ze dement, ze dacht dat het Mike was ) Heh heh he, vond het wel wat hebben. Niet dat het wat uitmaakt, maar welke film gingen Sonia en Martin kijken??? Een kinderfilm of wat ?. Heb zowat liggen slapen, maar dat had niks me tde aflevering te maken
pi_34968220
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef J_TM het volgende:

[..]

Vergeten te vermelden, daar heeft Stacey zogenaamd "nieuwe borsten van gekocht".
Huh? Heeft Stacey nieuwe borsten gekocht?

Dat was Dawn toch....of sla ik de plank nu mis?
pi_34976943
Dawn heeft idd nieuwe borsten gekocht ja, en kreeg meteen de preek van moeder teresa en Pauline over zich heen .
pi_35009449
Wat is Martin toch een mietje, zit ie een potje te janken bij de waterschaps heuvel en dan nog es keihard liegen ook. heh heh heh. En als Pauline in een week een bruiloft kan regelen ben ik benieuwd wat datr voor eentje word . God waar is dat honfje van Ian gebleven?? heeft Ian die soms opgegeten???
pi_35015726
Vond het ook maar vreemd dat slimme Dawn zich er zo snel liet inluizen door die knakker, zeker om haar dichter tot Deano te krijgen. Daar kon ze nu opeens altijd zo mee lachten, pfffft. Jammer die verhaallijn van Sonia met Naomi, heb er helemaal niks mee, veel te 'bedacht.' Er komen nog een aantal karakters bij, moet ook wel want de bestaande rollen zijn een beetje 'oppelepop.' En dan Pat+Pat, toch wel pet, met een zeikerd als Yolande als irri-factor die maar gelijk, net als Jim, Patrick een loopmetertje laat dragen. Dat laat een beetje man zich toch niet welgevallen!!!

Trouwens die Deano is echt te jong voor Dawn, kan je ook zien vind ik.
Deano: Matt Di Angelo born May 1, 1987
Dawn: Kara Tointon born 5 August ,1983

[ Bericht 11% gewijzigd door Suko op 12-02-2006 21:48:08 ]
pi_35017670
Ow ik dacht dat Matt van 6 augustus was Dat zei de Hitkrant dan . Naja is ook niet weer zo heel belangrijk. En ach, wat zijn nou 4 jaar verschil, tussen Sharon en Dennis zat ook een jar of 5/6 En sommige mannen houden wel van iemand die wat ouder is ...... En dat loopmetertje, zou dat niet de ideale oplossing zijn om keith aan het lopen te krijgen ? Daar heb ik wel een bezoekje aan dr Oliver voor over, om er eentje te krijgen . Lopen zul je!!! Echt een yeti, kan zo de dierentuin in( of anders wel het rariteiten kabinet ).
pi_35021473
Ha ha, zou idd wel iets voor Keith zijn, lopen kreng! Maakt ook niet uit dat een man jonger is als de vrouw maar op jonge leeftijd is dat wel iets te merken. Deano is nog zo'n (irritant) melkmuiltje. Nog even terugkomend op de axes van Rosie en Demi, ik dacht op eigen verzoek maar nee, worden er gewoon uitgegooid. "EastEnders stars Gerry Cowper and Shana Swash are being chopped.The pair, who play mum and daughter Rosie and Demi Miller were stunned after being told the news yesterday." bron Wat een logica. Zoals Schatje al zei, donder ze er dan allemaal uit!
pi_35035649
HITSVILLE UK

Weet iemand nog een quote die met een oplawaai werd beloond ? Ik kwam laatst deze tegen toen ik de EE-special over Mark terugzag, en ze zijn allebei aan Pauline gericht.

Peggy: "Aids krijg je niet door thuis te blijven, het komt van het uitschot waar de gemeenschap vanaf wil, van heroinespuiten in de speelplaats en drugsgebruikers in de kroeg. Wie met stront omgaat wordt ermee besmet, zoals Mark"

Ruth: "You miserable old bitch"
pi_35066000
Ow ja . Pauline : Do you know what your problem is?
Dennis: No, but I've got a pretty good feeling that ou're gonna tell me it. And when you're done, I'll start talking about your problems, but then I'll be standing here all night
Sharon komt een tussen beide
Pauline : No I'm not
Dennis.: Yes you are you can't wait till you can tell Vicky you toxix old witch ( krijgt een mep van Pauline in zijn gezicht:
Sharon: pauline !!!
Pauline: Your mother should've slapped your legs a lot harder when you where little!
Dennis: You, mind your home

Pauline was erachter gekomen dat Sharon wat met Dennis had, en kon niet wachtenm om het aan Vicki te vertellen

Ja dat waren nog eens tijden . Dan hadden we ook nog een aflevering waarin Peggy beweerde dat de moeder van Sharon een hoer was, en dat ze alleen maar met de benen wijd kon liggen ( peggy kreeg een mep, en Sharon zei, dat ze zoiets niet meer over haar moeder wilde horen ) Of Chrissie
Chrissie: Wat moet je?
Zoe ( en haar vuist) : als eerste de waarheid!

En Dennis, nadat hij weg was gegaan na een ruzie met Sharon, de aflevering dat hij haar ten huwelijk vroeg. maar de tekst ervan ben ik ff kwijt! Zijn dat er eventjes genoeg J_TM??
pi_35066145
Flikker de hele Miller Bunch er maar uit ! Dag dag! Enne Oi Keith! Vergeet je loopmetertje niet!!!!
( smijt het loopmetertje naar Keith, valt op de grond, moet ie bukken, lukt hem niet . Vraagt aan Rosie of ze dat kan oprapen. Wat een einde )
pi_35072290
Dat kan er wel even mee door, C34.

Gisteren in de 'Stacey Slater Show' kwam Walford's scherpste tong erachter dat Patrick dat Sex Kitten-negligeetje niet voor het hengstenbal had gekocht, en nu is de vraag hoe zij hier haar voordeel mee gaat doen.

Dawn (tegen Dylan): "Er zijn hier kerels in alle soorten en maten; groot, klein, goed,slecht (kijkend naar Deano) en een paar losers. Ik word kotsmisselijk van die jochies en hun kinderachtige spelletjes"

Naomi: "Ik heb een afspraakje met ene Stefanie; ik denk niet dat ik nog ga want het kan iedereen zijn"
Garry: "Waar is je gevoel voor avontuur ?"
Naomi: "Weggemoffeld onder de tafel"

Deano: "Vergeef je me van gisteravond ?"
Dawn: "Nee"
Deano: "Je gaat toch niet echt uit met die gladjakker ?"
Dawn: "Gladjakker ? Hij is knap, succesvol, vrouwvriendelijk; alles wat jij niet bent"

Dot (tegen Jim): "Je krijgt geen thee totdat je de vijfduizend hebt gelopen"
Yolande (tegen Patrick): "Hetzelfde geldt voor jou; alleen doe jij de zesduizend. You can tak the talk, but can you walk the walk"

Patrick: "Ik kan vandaag niet, er is iets tussen gekomen"
Pat: "Da's jammer, dan zal ik maar wat anders moeten doen met de ananasringen-met-slagroom"
Patrick: "Zei je ananasringen ?"

Dawn: "Waarom doe je dit ? Ik dacht dat je me leuk vond"
Dylan: "Dat vind ik ook. Laten we ene kamer nemen"
Dawn: "Je noemde me elegant en ik geloofde het ook nog"
Dylan: "Dacht jij soms dat ik het geloofde toen je je voordeed als barmanager ? In ieder geval meen ik wat ik zei over het goekope gedeelte van de markt"

Deano: "Het was zeker geen succes he"
Dawn: "Ik weet niet wat er met me is; staat er soms 'idioot' op m'n voorhoofd ?"

Stacey (over de uitnodiging om bij Dot en Jim op de thee te komen): "I'd rather snog Ian Beale"
Bradley: "Kom op, doe het nou voor mij"
Stacey: "Welk deel van 'nee' begrijp je niet ? Ik doe niet mee aan dat stomme theekransje"

Bradley: "Tante Dot heeft taart gebakken"
Stacey: "Heb je haar dan niet verteld dat ik op dieet ben ?"
Dot: "Wil je een boterham ?"
Stacey: "Nee bedankt, ik heb niet zo'n trek"
Dot: "Ik krijg sterk de indruk dat jij hier niet wil zijn"
Stacey: "U bent ook snel op de hoogte"

Daarna ging Stacey, die blijkbaar op een dieet is van koekjes, chocolade en patat, nog even langs bij de buurtsuper om via een verdraaide versie haar beklag te doen bij Yolande ("En toen begon ze me zomaar uit te kafferen"), maar die prikte daar dwars doorheen en adviseerde haar om het goed te maken.

Stacey: "Als je biertje op is zullen we dan een patatje gaan halen ?"
Bradley: "En nu ineens heb je wel trek"
Stacey: "Ik bied alleen maar m'n verontschuldigingen aan"
Bradley: "Sorry, ik ben hier aan het drinken met m'n vrienden"
Stacey: "Jullie mannen zijn allemaal zielig"
pi_35082067
haha you're welcome J_TM. Heb een goed geheugen, wat dat akkefietje van Dennis en Pauline betreft . ik wil dat dr Oliver vaker in beeld komt, dat Deano manieren leert en dat ........ ( teveel om op te noemen ) J_TM volgens mij is Dot de oma van Bradley . Ik kijk het Keith-leed nog een dag aan, anders zit ik morgen al in het vliegtuig naar Londen/ Elstree en geef ik Keith PERSOONLIJK een loopmetertje . Liefhebbers???
pi_35100840
Goh Keith,,, Kan je koken???? Jammer eh Keith, dat Mike belde om met Dawn te praten En dat Rosie je es flink op je nummer zette . Én je was ZELF naar de winkel gegaan ! Hoe is het mogelijk ! Heh heh heh en ian die kwade blikken naar zich toe krijgt ...... Zegt Peter: ik zou dat wel eens in het echt willen zien, komt Lucy: me too. ( waren in een boek over Afrika aan t lezen )...... Love was in the air of beter gezegd, Love was in the Square
pi_35109099
Maar zoals Naomi zegt: "Valentijnsdag is pure commercie die voor een tweedeling zorgt; de ene helft voelt zich geliefd en de andere helft verstoten"

Jane: "Eerst plan je stiekem een safari, en vervolgens betaal je voor een huwelijksreis terwijl je mij en je bloedeigen kinderen wormpjes laat eten. Op dit soort momenten ben je niet m'n favoriete persoontje, Ian Beale".

Stacey (die het zo te zien eens is met Naomi): "Ik heb toch gezegd dat ik niks wil voor Valentijnsdag; jullie mannen denken je stommiteiten goed te kunnen maken met zoiets afgezaagds als een stomme kaart. No way dat ik daar intrap".

Bradley: "Vergeef je me ?"
Stacey: "Misschien heb ik dat al gedaan"
Bradley: "Je bent niet gauw tevreden"
Stacey: "Ik heb alleen maar hoge eisen, meer niet"

Bradley ziet Billy en Honey op een intiem moment.

Stacey: "Die zullen niet bij elkaar blijven"
Bradley: "En jij bent zeker de ervaringsdeskundige ?"
Stacey: "Inderdaad"
Bradley: "Je bent gewoon cynisch"
Stacey: "Ik ben realistisch; mensen worden verliefd, doorgronden elkaar, maken elkaar het leven zuur en houden de schijn op. Geloof me, met twee mensen is niets wat het lijkt"

Keith: "We hebben het toch leuk gehad, waarom verpest je het nou ?"
Rosie: "Het gaat niet om jou, maar om een arme oude zieke vrouw"
Keith: "Die toevallig de moeder van Mike is; altijd komt hij tussen ons in, zelfs nu hij weg is. Niets wat ik doe is goed genoeg, ik ben maar tweede keus"
Rosie: "En egoistisch, en kinderachtig en een pain in the backside. Ja, ik ga inderdaad met de trein naar de andere kant van de stad omdat m'n kinderen op het punt staan hun grootmoeder te verliezen. Dat jij daar jaloers op kunt zijn".
pi_35109470
Op de EE-site staat een Wie Is Je Valentijnsdate-poll, en Stacey laat Naomi, Dawn en Lucy achter zich.
pi_35120185
Tja, maar Naomi is single ( alhoewel Garry en Minty er de lol wel van in konden zien, van Valentine's Day ). En wanneer zal Nora R.I.P. gaan?? morgen??? of vrijdag pas. Voegt eigenlijk niks toe bij EE vind ik persoonlijk. haha ja mij valentijnsdate gaat helaas niet meer ( Dennis) . Nee mijn valentijnsdate is toch wel mijn eigen lover
pi_35147723
Op de teletekstpagina van de Bieb staat het antwoord.
pi_35150046
De Johnny Allen Show

Johnny: "Het probleem met trombose is dat je pas beseft dat je het hebt wanneer het zich al lang en breed in je bloed heeft genesteld.
Blijkbaar ben je vergeten wat ik heb gezegd wat er zou gebeuren als je het lef had om Ruby te kwetsen. Eerst wil je koste wat kost bij haar zijn en nu ineens dump je haar; waarom, heb ik wat gemist ?"
Jules: "Het ging gewoon niet meer"
Johnny: "Het ging gewoon niet meer ? Volgens mij heb je haar gewoon gebruikt"
Gus: "This ain't Juley's fault, tell 'em bruv"
Johnny: "Yeah, please tell me bruv, want m'n geduld begint op te raken. Een telefoontje en ik verzeker je dat je zult praten"

Johnny: "Jij blijft bij Ruby uit de buurt, ze zal nooit te weten komen dat ze bijna voor de rest van je leven je rolstoel moest duwen, dat je 'r aan 't lijntje hebt gehouden en waarom je 'r hebt gekwetst, begrepen ?"

Johnny: "Wil je mij soms kwaad hebben ? Ze zit niet op je excuses te wachten, dus als je weer naar de frituur gaat denk je eens in hoe het voelt om in het dampende vet te worden geduwd. In ieder geval lang niet zo erg als de littekens waar m'n dochter mee moet rondlopen. Dus kom je hier nog terug"
Jules: "Nee, Mr. Allen"
pi_35155065
J_TM Thanx
SPOILER
Yeah the great show of Johnny Allen. Laat lekker wegblijven ! Johnny Allen, die denkt werkelijk dat hij de drie machten bezit. ( rechtsprekende, uitvoerende en wetgenvende ). NOT! What a lowlife. Put him in an old people's home together with Pauline of iets anders........... zie echt al uit naar vanavond én morgen. ( maar dat zullen de meeste van jullie wel weten, ).
pi_35168374
Ja ja, het moment is gekomen; Rosie is Keith zat. Rosie zal dus binnenkort de Square verlaten. Ik kan er geen traan om laten in ieder geval.

Gezellig type die dochter van Joe.
pi_35178003
Join the club Ruby! ( wat Rosie en Keith betreft ). En Megan is echt een tegenpool van Pauline ( misschien dat ze wat op Dennis begint te lijken, wat Pauline jennen betreft). Zal lek worden op de bruiloft van der Misschien begint Megan wel te zeiken ( ) En Little Mo die tegen Freddie begon te schreeuwen, zoiets doe je toch niet tegen kleine kids. En lekker streng bezig tegen Rebecca. ( zullen Pauline en Sonia leuk vinden als ze t horen, word een heuse oorlog daar ). Eindelijk ziet Rosie in wat voor een nietsnut de yeti is Goed zo! Loopmetertje Keith?? Kun je Rosie achterna lopen, aangezien jij niks kunt
pi_35178022
ben benieuwd in wat voor een jurk Pauline aan komt rennen . En Peggy toen pat zei : I have never slept with my best friend's husband. Dacht zeker dat Peggy wist van haar en Patrick maar nee dat ging over Frank .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')