Yep, internetproblemen zijn opgelost gelukkig. Scheelt weer slapeloze nachten.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef Cecelia34 het volgende:
En Ruby, internet problems opgelost?? zo te zien? Zo te zien heb ik wat gemist, Lowlife die het mobieltje van dochterlief kaduuk liet rijden?? Deed ie dat zelf, en met zijn eigen auto??? Jakkes Johnny Allen heb ik nooit wat gevonden, en nadat wat hij Dennis ( en Sharon) flikte moet ik hem helemaal niet [ spoiler] het enige goede wat ie heeft gedaan is geprobeerd te hebben , sorry dat ik de naam noem Ruby, is ook niet mijn favoriet, Danny
Moon te vermoorden.[/spoiler]. @ Suko, ik kijk ook altijd EE met teletext ( vooral als schoonmama hier is, zij is echt gemeen, ). maar bij mij knettert het nooit. En de walvis is dood, dus ik vraag me eigenlijk af wat schoonmama hier nog doet
. Had tegen mn schoonbroer gezegd dat het mijn schoonmoeder was. Ben net pas thuis ( wezen uit eten met lover en familie , dus heb ook de omnibus neit kenne zien). Zeg Ruby, misschien moeten we een schopstoel kopen voor Keith, en dan als hij ons een beetje te vaak met zijn lazy arse in de stoel hangt, op het knopje drukken en huppakee, daar gaat ie dan.
. Echt een lazy git, zit geen beweging in die man, de yeti! Of een cactus in zijn 'Stoel' zetten, of... of... Maar goed, ik ga lekker naar E.H.B.O kijken ( weet ik tenminste hoe ik mijn mother-in-law aan moet pakken
![]()
). beetje off topic af en toe, maar toch hoop ik dat Grootmuil Allen +Keith+Juley= oprotten! Bah bah bah. nare mennekes die 3. Ciao !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ciao people!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker ding![]()
![]()
Ik ben ook zeer te spreken over Bradley. Wat een scheet.
Cecelia34, ook namens mij gefeliciteerd![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef schatje het volgende:Sjo hé! Fresh meat, en wat voor vlees!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker ding![]()
![]()
Ik ben ook zeer te spreken over Bradley. Wat een scheet.
Cecelia34, ook namens mij gefeliciteerd![]()
Leuke handdoek trouwens, stevige stof...
Oh dat gaat harten breken, ha ha, leuk!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. In ieder geval bedankt allemaal voor jullie gelukwensen voor Sharon, Ronan en Iphigenia en Sligo, ze waarderen het enorm, en Ruby, ik zal er zeker van genieten!!!!!!
Groetjes, een hele gelukkige Cecelia
Ciao people!
[ Bericht 1% gewijzigd door Cecelia34 op 29-01-2006 17:42:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Volgens mij praten alle vrouwen veel, ff aan mijn docent Latijn vragen ( dat vak was niet door te komen, lag altijd of te slapen of met mijn tweeling zus Lorraine te kwekken ... ) Wiskunde was ook altijd zo saai, totdat iemand op het idee kwam diegene Dirty Den te noemen ( It wasn't me
). Even iets aan IEDEREEN op dit forum van EE : Als ik ben bevallen ( og 41 weekjes wachten, dus nog even geduld hebben) heb ik Sharon gevraagd of zij het bericht zou willen plaatsen ( mijn lover snapt nix van pc's
) dat ik ben bevallen. Zo gauw ik weer wat ben uitgerust, kom ik jullie weer "verblijden
( he Reticulin), met mijn getetter. Jullie zijn nog neit van me af. In ieder geval bedankt voor julllie gelukswensen! Goed, schopstoel is al aangekomen, nu nog die make-over voor Keith. ..... is er hier iemand visagiste ofzo hier in dit topic???? Overigens ga ik in Maart al naar Londen, zo ergens in het midden van
Familie bezoek én musical kijken
. Toppie!!!! En Pauline, ren die vent van je achterna, trouw met hem, krijg kinderen ( adopteer Rebecca desnoods, of een ander kindje)
en stop met zeveren ( en met je neus in andermans zaken stoppen, vind je ook niet leuk als ze dat bij jouw doen
). Goed, voordat EE begint, ga ik nu even aan een van mijn vaste rituelen beginnen: Mijn schoonmoeder op stang jagen met mijn Latijn ( kent ze niet, ikke lekker wel. mijn hele familie trouwens :p Arm vrouwjte
) Is mijn hobby. Een beetje van Dot, een beetje van Paulin, that's my mother-in-law
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar gelukkig voldoet deze knul ook aan de eisen he. M'n zus loopt me nu al karnemelk aan te smeren, dat is schijnbaar goed voor de kleine.... Jakkkes .
En Honey zwanger van Billy, vind ik zielig voor het baby'tje. Trouwens het was me niet eens opgevalllen dat Little Mo weg was. Laat JohnJohn maar lekker wegblijven, veel gezelliger nu op de Square
![]()
Pfff, ik kan me niet echt veel mooie mannen herinneren in EE. Ik denk dat Dennis toch wel het meest oké was, altans van wat ik me kan heugen. En Colin, de naam komt me bekend voor maar daar blijft het eigenlijk ook bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef mommychaos het volgende:
Cecelia, gefeliciteerd! Mijn knul wordt van de week alweer 10! Geniet ervan, want echt..het vliegt zó voorbij!![]()
Voor de rest - leve de doctor, al heeftie me Dennis nog niet doen vergeten....
Wat vonden jullie vroeger de mooie mannen in EE? Ik had een zwak voor Dennis, voor Beppe (okee, iets te glad maar die stem!) voor Colin, geloof ik, die ier die er met Ruth vandoor ging, voor Clyde Tavernier...en ik ben dr vast nog een paar vergeten!
![]()
![]()
Stacey betrapt haar vriendje Deano met Bradley. Wat denk je daar van?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef ruby het volgende:
Ahaaa...en wie zal zijn vriend worden? Deano, Minty, Gary of Charlie, ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon natuurlijk niet uitblijven he. Man Pauline onderneem eens aktie! OMG! Mens doe wat nuttigs, ga Keith ofzo wassen, knipbeurt en klaar is kees ! Alles behalve zeveren!. Neej Bradley zal iets voelen voor Ian óf BillyJakkes ( wat een fantasie he
)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Cecelia34 het volgende:
Heh heh heh. Dot zal wel in shock zijn
Ik las het ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar dr 'subtiele 'aanpak....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb je ook de veronica??Wij wel ( als mrs. Byrne m niet ingepalmd heeft om de muis mee te meppen, loopt nog steeds rond hier
. En wij maar lokken met kaas
.) heh heh heh. Ow Dawn
![]()
. het word nog es wat daar
![]()
Het kan inderdaad nog alle kanten opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef ruby het volgende:
Eeh...ik las toch dat Bradley homo zou zijn? Maar hij zit wel te aazen op Stacey. Of zit ie nog in de ontkennende fase?
bronquote:Axe falls on two 'EastEnders' characters
Rosie and Demi Miller will be leaving Albert Square this summer, the BBC has confirmed.
The mum and daughter, played by Gerry Cowper and Shana Swash, joined the soap in 2004. The rest of the Miller family - Keith, Mickey, Darren and Dawn - are all staying on.
"Gerry and Shana have been enormous assets and go with our best wishes," said a spokesman, adding that a "massive" storyline had been planned for their exit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kan Yolande ook oprotten, lineo recta? Voegt idd niets toe nee Suko, en Pauline en s*x? Kent ze de betekenis van het woord wel. ( Misschien zijn Mark, Michelle en Martin wel geadopteerd, maar hebben ze het met een mooi verhaal laten lijken dat het de biologische kids zijn van Zeiktrees). Laat de schrijvers van EE maar eens hier op dit topic komen, kennen ze fijn lezen wat wij voor suggesties hebben, zodat de serie nog eens wat kan worden. Vorig jaar ging het een tijdje goed, met de bruiloft van Sharon en Dennis, toen ze de poot van Den uit het beton zagen steken etc etc. laat JohnJohn anders effe terugkomme om Keith+Mickey+Dawn+Yolande+Juley+Billy+Little Mo+Honey om zeep te helpen ofzow. Mooie opruiming, en dan lekker veel hunks erin duwen
. That's my idea
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jup jake en Dawn, komop Jake , je kunt veel beter krijgen dan Dawn. had ergens stiekem gehoopt dat Chrissie paraat stond met de deurstopVolgende week is Den al weer een jaar dood, gut toch.... Nah k mis hem niet. Moet me alleen niet te veel opwinden, niet goed voor de baby eh
. Nah k doe het rustig an he, Misschien krijgt Dawn wel wat met de nieuwe doctor
Met alle hilarische gevolgen van dien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeten te vermelden, daar heeft Stacey zogenaamd "nieuwe borsten van gekocht".quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef J_TM het volgende:
Bradley: "En het geld van Oom Charlie dan ?
Dat zou heel goed mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:34 schreef schatje het volgende:
Op een ander forum zeiden ze dat als Bradley niet gay is, de nieuwe doktor het misschien wel is![]()
.
Pat zijn om te![]()
![]()
.
Nee, ze zei dat ze op tijd terug zou zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Suko het volgende:
'k Vind het ook wel ietwat ranzig qua slette-Pat en Pat-slet, ha ha! Beetje out of the blue en beneden peil voor haar en ik dacht dat Patrick toch wel gek met z'n vrouwtje was. Huh? Paaldanst Stacey dan? Heb ik wat gemist?
Huh? Heeft Stacey nieuwe borsten gekocht?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef J_TM het volgende:
[..]
Vergeten te vermelden, daar heeft Stacey zogenaamd "nieuwe borsten van gekocht".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Yeah the great show of Johnny Allen. Laat lekker wegblijven !Johnny Allen, die denkt werkelijk dat hij de drie machten bezit. ( rechtsprekende, uitvoerende en wetgenvende
). NOT! What a lowlife. Put him in an old people's home
together with Pauline
of iets anders........... zie echt al uit naar vanavond én morgen. ( maar dat zullen de meeste van jullie wel weten, ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |