En Ruby, internet problems opgelost?? zo te zien
![]()
? Zo te zien heb ik wat gemist, Lowlife die het mobieltje van dochterlief kaduuk liet rijden?? Deed ie dat zelf, en met zijn eigen auto??? Jakkes Johnny Allen heb ik nooit wat gevonden, en nadat wat hij Dennis ( en Sharon) flikte moet ik hem helemaal niet [ spoiler] het enige goede wat ie heeft gedaan is geprobeerd te hebben , sorry dat ik de naam noem Ruby, is ook niet mijn favoriet, Danny
![]()
Moon te vermoorden.[/spoiler]. @ Suko, ik kijk ook altijd EE met teletext ( vooral als schoonmama hier is, zij is echt gemeen, ). maar bij mij knettert het nooit. En de walvis is dood, dus ik vraag me eigenlijk af wat schoonmama hier nog doet
![]()
. Had tegen mn schoonbroer gezegd dat het mijn schoonmoeder was. Ben net pas thuis ( wezen uit eten met lover en familie , dus heb ook de omnibus neit kenne zien). Zeg Ruby, misschien moeten we een schopstoel kopen voor Keith, en dan als hij ons een beetje te vaak met zijn lazy arse in de stoel hangt, op het knopje drukken en huppakee, daar gaat ie dan.
![]()
. Echt een lazy git, zit geen beweging in die man, de yeti! Of een cactus in zijn 'Stoel' zetten, of... of... Maar goed, ik ga lekker naar E.H.B.O kijken ( weet ik tenminste hoe ik mijn mother-in-law aan moet pakken
![]()
). beetje off topic af en toe, maar toch hoop ik dat Grootmuil Allen +Keith+Juley= oprotten! Bah bah bah. nare mennekes die 3. Ciao !