Het kan inderdaad nog alle kanten opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef ruby het volgende:
Eeh...ik las toch dat Bradley homo zou zijn? Maar hij zit wel te aazen op Stacey. Of zit ie nog in de ontkennende fase?
bronquote:Axe falls on two 'EastEnders' characters
Rosie and Demi Miller will be leaving Albert Square this summer, the BBC has confirmed.
The mum and daughter, played by Gerry Cowper and Shana Swash, joined the soap in 2004. The rest of the Miller family - Keith, Mickey, Darren and Dawn - are all staying on.
"Gerry and Shana have been enormous assets and go with our best wishes," said a spokesman, adding that a "massive" storyline had been planned for their exit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kan Yolande ook oprotten, lineo recta? Voegt idd niets toe nee Suko, en Pauline en s*x? Kent ze de betekenis van het woord wel. ( Misschien zijn Mark, Michelle en Martin wel geadopteerd, maar hebben ze het met een mooi verhaal laten lijken dat het de biologische kids zijn van Zeiktrees). Laat de schrijvers van EE maar eens hier op dit topic komen, kennen ze fijn lezen wat wij voor suggesties hebben, zodat de serie nog eens wat kan worden. Vorig jaar ging het een tijdje goed, met de bruiloft van Sharon en Dennis, toen ze de poot van Den uit het beton zagen steken etc etc. laat JohnJohn anders effe terugkomme om Keith+Mickey+Dawn+Yolande+Juley+Billy+Little Mo+Honey om zeep te helpen ofzow. Mooie opruiming, en dan lekker veel hunks erin duwen
. That's my idea
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jup jake en Dawn, komop Jake , je kunt veel beter krijgen dan Dawn. had ergens stiekem gehoopt dat Chrissie paraat stond met de deurstopVolgende week is Den al weer een jaar dood, gut toch.... Nah k mis hem niet. Moet me alleen niet te veel opwinden, niet goed voor de baby eh
. Nah k doe het rustig an he, Misschien krijgt Dawn wel wat met de nieuwe doctor
Met alle hilarische gevolgen van dien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeten te vermelden, daar heeft Stacey zogenaamd "nieuwe borsten van gekocht".quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef J_TM het volgende:
Bradley: "En het geld van Oom Charlie dan ?
Dat zou heel goed mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:34 schreef schatje het volgende:
Op een ander forum zeiden ze dat als Bradley niet gay is, de nieuwe doktor het misschien wel is![]()
.
Pat zijn om te![]()
![]()
.
Nee, ze zei dat ze op tijd terug zou zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Suko het volgende:
'k Vind het ook wel ietwat ranzig qua slette-Pat en Pat-slet, ha ha! Beetje out of the blue en beneden peil voor haar en ik dacht dat Patrick toch wel gek met z'n vrouwtje was. Huh? Paaldanst Stacey dan? Heb ik wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |