abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34720990
Nou, nu zitten we hier met een mrs Byrne die dolgraag een poesje wil kopen, om achter de muizen aan te rennen, maar gezien het feit dat alle Dean's nee zeggen, gaat dat niet door ( heh heh heh)
Moet nu voor mijn studie een paar boeken lezen, en er daarna een verslag van maken. Dan zit mijn studie er ook weer op ( in juli zoiets ben ik klaar ). God ik kan niet wachten totdat ik dat felbegeerde dokument in handen heb! hebbe hebbe hebbe!. Oh man, kan die Dawn niet eens wat aktie ondernemen, een of andere dolkomische actie ! en dan huppakee, misschien dat het dan ook wat kan worden met der.,.. Want hoe ze nu doet, jakkes, daar word ik niet goed van . Volgende week..... Lang leve de nieuwe ( muisvrije) Veronica . Veronica Magazine . Dadelijk weer dr Oliver. ( is eens wat anders op de Square he, niet een van zo'n oud menneke ofzo, maar fresh meat! ) En JohnJohn, blijf lekker weg, neem maar een paar " weekjes " extra rust, heb je wel nodig na al het HARDE werken van je Dennis laten vermoorden, Sharon de strot dichtknijpen ( no offence sis). en nog meer ellende. Je verdient het!!! Neem het er maar lekker van, maar mocht je terug komen, neem dan aub een visagiste of iets dergelijks mee, kan die Keith fijn mooi maken en een andere look geven, zijn wij hier op dit topic ook weer blij ( ik iig wel) . Amen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:37:22 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_34732493
Pffff, weer die vermoeiende Pauline Fowler ellende. Verdomme mens, get a life! Ik hoop toch echt dat ze maandag weer besloten heeft om met Joe te gaan trouwen want ik ben die koelkastenhouding van haar meer dan zat.

En even over de aflevering van donderdag. Wat genant zeg dat Little Mo wilde doen alsof zij en Billy elkaar weer voor het eerst ontmoet hadden en dat Billy daarom domme vragen aan haar moest stellen terwijl hij met z'n kop heel ergens anders zat en haar eigenlijk wilde dumpen. :')

Eeh...ik las toch dat Bradley homo zou zijn? Maar hij zit wel te aazen op Stacey. Of zit ie nog in de ontkennende fase?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_34733128
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef ruby het volgende:

Eeh...ik las toch dat Bradley homo zou zijn? Maar hij zit wel te aazen op Stacey. Of zit ie nog in de ontkennende fase?
Het kan inderdaad nog alle kanten op .

Anyway, een nieuwtje:
quote:
Axe falls on two 'EastEnders' characters

Rosie and Demi Miller will be leaving Albert Square this summer, the BBC has confirmed.

The mum and daughter, played by Gerry Cowper and Shana Swash, joined the soap in 2004. The rest of the Miller family - Keith, Mickey, Darren and Dawn - are all staying on.

"Gerry and Shana have been enormous assets and go with our best wishes," said a spokesman, adding that a "massive" storyline had been planned for their exit.
bron

Veel mensen zijn het er niet mee eens. Er is zelfs een petitie gestart die inmiddels 430 handtekeningen heeft binnen gehaald.

klik hier

Ik ben er niet zo rouwig om eerlijk gezegd. Het liefst zie ik die hele Millers clan vertrekken. Het is wel mooi geweest. Op de een of andere manier komen ze toch niet goed uit de verf.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:49:55 #54
521 ruby
Hell yeah!
pi_34734286
Het kan mij eerlijk gezgd ook niet boeien als Rosie en Demie vertrekken. Zulke boeiende verhaallijnen hebben ze nou ook weer niet ondanks dat Rosie even heeft staan lebberen met haar ex. Ow ja en Demie haar vriendje was overleden aan drugs.
Maar helaas, deze familie heeft mij hoe dan ook ook nooit kunnen bekoren..het is niet anders. Je hebt het of je hebt het niet.
pi_34737283
Haha mij ook niet. En Pauline, get a life please! hurry up a bit. We're all begging ya to marry Joe. . Gut gut, dus toch nog maar effekes wachten tot maandag he . Hup we axen meteen maar de hele familie Miller, hupsakee, weg dermee. Opzouten immediately. ( hoeven we ons tenmisnte niet meer te ergeren aan Keith). Wel lekker rustif op de Square he, nu JohnJohn weg is? Vinden jullie niet? En wat die handtekeningen aktie betreft, deden ze dat maar voor Dennis. Die voegde tenminste nog es wat toe ( het oog wil ook wat, al is Jake Moon ook weer niet verkeerd, maar where the hell is he? Is ie soms ook al van de aardbodem verdwenen?). , Dennis maakte Pauline Sour Face Fowler tenminste nog eens het leven zuur, hij wilde maar neit aan tafel zitten met zijn pizza, en vervolgens eet ie met zn handen, kreeg commentaar, Paultje deed het daarna ook en kreeg de les gelezen van Dennis come back!!!! ..... Ik zie het al helemaal voor me, Pauline Fowler in een trouwjurk. Of hun trouwfoto ( trekt ze haar beroemde pauline fowler gezicht) OMG I can't wait!!! ( to see her face).... Pauline Fowler En misschien is Bradley niet de gay, maar misschien Joe Laat dat aub ziten, anders hebben we nog meer Pauline FOwler ellende !
pi_34744519
Neu, geen groot verlies als de Millertjes allemaal weg gaan maar wel raar dan dat alleen Rosie en Demi vertrekken, blijven we nog met die 2 eikels zitten, Keith en Mickey. Allemachtig wat is Pat een slette-Pat geworden, ha ha, lekker die totaal niets toevoegende Jolande jennen. En Dawn vind ik eigenlijk ook niet echt een topper, beetje zoals iedereen wel kent, het irritantste meisje van de klas. En die restaurant-scène met Billy en Little Mo was te genant voor woorden! Schrijvers zijn een beetje de weg kwijt, moeten meer luisteren naar de kijkers... O ja, mooie conclusie van Sonia wat betreft dat getreuzel van Pauline, ze is gewoon bang voor s*x, ha ha!

[ Bericht 6% gewijzigd door Suko op 04-02-2006 23:06:42 ]
pi_34754552
Heh heh heh, als we de Millers eruit hebben gekregen ( protestbrieven schrjven, handtekeningen aktie opstarten, met de bedoeling dat ze moeten oprotten ik teken vast en zeker!) dan moeten ze VERPLICHT ook meteen Juley eruit mieteren, en Pauline als ze niet ophoud met zeiken ( en dat dan de hele dag door). Billy+ Little Mo +Honey = adios amigos! weg ermee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Kan Yolande ook oprotten, lineo recta? Voegt idd niets toe nee Suko, en Pauline en s*x? Kent ze de betekenis van het woord wel. ( Misschien zijn Mark, Michelle en Martin wel geadopteerd , maar hebben ze het met een mooi verhaal laten lijken dat het de biologische kids zijn van Zeiktrees). Laat de schrijvers van EE maar eens hier op dit topic komen, kennen ze fijn lezen wat wij voor suggesties hebben, zodat de serie nog eens wat kan worden. Vorig jaar ging het een tijdje goed, met de bruiloft van Sharon en Dennis, toen ze de poot van Den uit het beton zagen steken etc etc. laat JohnJohn anders effe terugkomme om Keith+Mickey+Dawn+Yolande+Juley+Billy+Little Mo+Honey om zeep te helpen ofzow. Mooie opruiming, en dan lekker veel hunks erin duwen . That's my idea
pi_34792709
Billy: "Er is iets tussen gekomen"
Charlie: "Hoezo, er is iets tussen gekomen ? Little Mo heeft hier zolang naar uitgekeken; dus wat het ook is je zorgt maar dat het er weer tussenuit gaat, begrepen ? Ik wil niet dat je m'n dochter nog meer van streek maakt dan ze al is. Je hebt tien minuten, geen seconde langer".

Little Mo: "Ik wil geen oud zeer oprakelen, we doen gewoon alsof dit ons eerste afspraakje is".

Stacey: "Wil je kip of lams ?"
Bradley: "Zitten er noten in ? Ik ben allergisch voor noten"
Stacey: "Ik ook
Bradley: "Echt ?
Stacey: "Of waren het gewoon eikels, ik haal ze altijd door elkaar"

Naomi: "Er moet toch wel eentje tussenzitten die je leuk vindt ?"
Sonia: "Iemand die zo zielig is om een advertentie in een blaadje te zetten is bij mij sowieso kansloos".

Pat: "Ik kom kijken hoe het met de patient gaat"
Charlie: "Hij is op dit moment op z'n breekbaarst"
Pat: "Ja, en ik ben de Heilige Maria"

Yolande: "Dus je hebt geen rugpijn meer ?"
Patrick: "Als bij toverslag"
Yolande: "Verrassing, je gaat het terugkrijgen"

Charlie: "Hij vraagt je mee uit om te vertellen dat ie wil scheiden en ik moet rustig blijven"
Little Mo: "Oh Dad, please"

Peggy tegen Honey: "So what's the problem ?"
Patrick tegen Jim: "Het probleem is dat de cijfers niet kloppen. Er mist 17,5 %, en als die lui niet de volle mep krijgen dan gaan ze je levend roosteren".

Charlie: "Eigenlijk zou ik je het ziekenhuis moeten inslaan. Waarom wil je van Little Mo scheiden ?"
Billy: "Ik wil dat m'n kinderen door de wet worden erkend"
Charlie: "Erg nobel van je, ze zullen je zeker dankbaar zijn. Laat ik een ding duidelijk stellen, je gaat je huwelijk met die meid niet aan die grote klok hangen en zeker niet waar Little Mo bij is".
pi_34799769
heh heh heh, jup en Little Mo was de herrie zat die er in de Vic was en trok de stekker eruit net op dát moment dat Billy zijn aanzoek deed . Was wel weer te verwachten heh heh heh. En ach, misschien krijgt Maureen wel wat met de dokter Who knows
pi_34810439
Meest ouwe gebakkies maar op de één of andere manier vond ik dit een mooie goed uitgedachte aflevering, heel klein gehouden, goede dialogen met een glansrol van Dot. Ik kon zelfs Pauline wel hebben, Joe past wel bij haar. En dan Pat, not overdone maar ook zij kon me best ontroeren. Zal Frank dan weer terug komen?
  maandag 6 februari 2006 @ 22:37:15 #61
521 ruby
Hell yeah!
pi_34811844
He he, de kogel is door de kerk. Eindelijk heeft Pauline haar ja-woord gegeven aan Joe. Maar wat ik me afvraag.. Waarom moeten ze gelijk trouwen na een paar maanden. Ze konden toch ook eerst een tijdje een relatie met elkaar hebben zonder dat papiertje? Maar goed.

Hmm, Frank Butcher terug. Zou best nog eens kunnen. We hebben 'm namelijk diverse malen terug zien komen in EE.
pi_34823174
Heh heh heh, Dot die door het rode reed en het hele verkeer op zijn kop zette, gevolgd door de o zo beroemde pauline Fowler blik Sorry als ik het zeg maar ik zie het al helemaal voor me, pauline Fowler in een trouwjurk . Had die Frank ook niet wat met Peggy? Of was dat weer iemand anders.???? ben een beetje de kluts kwijt geloof ik en ik kijk al bijna 15 jaar :S, al die nieuwe gezichten in EE enzo en ook een periode waarin ik neit heb gekeken * zucht*.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:02:31 #63
521 ruby
Hell yeah!
pi_34844119
Was ik de enige die het enigszins saai vond vanavond?
Honey met 'r gezever, Pauline met 'r gezever. Het kon weer niet op.

En die Pat zeg...die laat er geen gras over groeien.
pi_34856225
hallo, terug van weggeweest.................................................................................................... het is zeker zo dat na een heftige periode de zaken in EE weer naar een gezapig karakter aan het afglijden zijn...........nou ja zolang er diepte- èn hoogtepunten zijn, toch ??
pi_34858499
Ow, ik vond het wel weer een leuke aflevering. Die slette-Pat, ha ha, valt zeker weer in oude gewoontes, was héél vroeger toch een 'foute' vrouw? Bradly en Stacey waren ook wel amusant, vooral in het restaurant, scherp. Beetje beneden niveau qua Jake, dat plotselinge gelebber buiten met irri Dawn, jammer. Wat zien we weinig van doc the hunk?
pi_34861195
heh heh heh, tot op zekere hoogte vond ik de episode ook saai. Enig pluspunt Bradley met Stacey in het restaurant," Mijn vriendin kan haar deel niet betalen" Moest de mijne es proberen, kon ie fijn met mij samen de afwas doen Gezellig. En Patrick in bed bij Pat, hoe is die daar binnengekomen, heeft Pat met haar toverstafje gezwaaid? En Jake, gelukkig weer terug van weggeweest ( hij en doc zijn een van de weinige redenen waarom IK EE nog te pruimen vind, alleen Sharon nog terug en dan hoor je me niet meer ( Dennis gaat een beetje moeilijk eh ? ). Honey+ Billy opzoute!!! Immediately. Pauline, ach die is alleen happy als ze kan zeiken geloof ik . Misschien verlaat Martin Sonia wel voor Joe heh heh heh, dat zou wat zijn. En ik zie het al helemaal voor me, Pauline in een trouwjurk . Zou het een sneeuwmonster-achtige jurk zijn, zown mini-jurk of zou ze in een heksengewaad komen. ben benieuwd of Sharon dan terugkomt ( als ze nog terugkomt, was een open einde dus alles is mogelijk).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Jup jake en Dawn, komop Jake , je kunt veel beter krijgen dan Dawn. had ergens stiekem gehoopt dat Chrissie paraat stond met de deurstop Volgende week is Den al weer een jaar dood, gut toch.... Nah k mis hem niet. Moet me alleen niet te veel opwinden, niet goed voor de baby eh . Nah k doe het rustig an he, Misschien krijgt Dawn wel wat met de nieuwe doctor Met alle hilarische gevolgen van dien.
pi_34863241
Vorige week werden die 'Zoop'-afleveringen herhaald waarin Todd Carty-lookalike Rene Dijkstra een ietwat handtastelijke Robbie Williams speelde. Verder is het niet ondenkbaar dat Bracey een feit wordt.

Bradley: "Goeiemorgen"
Stacey: "Een minuut geleden was het nog een goeiemorgen"
Bradley: "Ga je mee uit eten ?"
Stacey: "Sorry, maar het is te duur en ik heb niks om aan te trekken"
Bradley: "En het geld van Oom Charlie dan ? Dan gaan we naar de Indier"
Stacey: "Alleen als je weer lams neemt"
Bradley: "Da's niet grappig"

Patrick: "Je bent een geweldige vrouw met geweldige talenten"
Pat: "Heeft Yolande je gestuurd om mij te ontslaan ?"

Dot: "When the going gets tough, the tough go shopping"

Stacey: "Bradley, get a move on, will ya ?"

Patrick: "Laten we het verleden rusten, waarom kom je niet weer bij het autopaleis werken ?"
Pat: "Ik eet nog liever hondenpoep van de straat met mes en vork"

Joe: "We hebben allemaal wel eens een griepje gefaket"
Mo: "Ik fake liever een orgasme"
pi_34865724
heh heh heh . er staat ons wel weer wat te wachten. Volgende week valentijn dus wie weet.
SPOILER
pi_34896749
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef J_TM het volgende:

Bradley: "En het geld van Oom Charlie dan ?
Vergeten te vermelden, daar heeft Stacey zogenaamd "nieuwe borsten van gekocht".
pi_34902449
Oh die Stacey. . Nah, als mijn oom me zou gaan koppelen met iemand, dan was het meteen bye bye over en uit. Bah. Bradley nam heel ethousiast een roos mee voor Stacey, zegt ze heel bot: I don't like roses. Geef die roos dan maar aan mij. Gut zou Keith van de aarbol zijn verdwenen I hope so! Kan die vent echt niet meer pruimen, bah dat ze hem ook maar fijn met Rosie en Demi weg bonjouren! jakkes Misschien wordt Jake wel de homo. ( Chrissie zit toch achter slot en grendel, )
pi_34927300
Dawn, ken je nu echt niets beters bedenken om die doc in te palmen . Gut en Pauline kan binnen één week een wedding regelen. ?? ( Zonder bruidstaart, zonder kerk( daar hebben ze Dot voor ) én zonder trouwjurk misschien??) mensen dat zal me wat worden. Gut en Keith woont weer bij Rosie opeens. De laatste keer dat we hem zagen woonde ie nog bij Minty en Garry ( zouden ze hem weg hebben gebonjourd omdat hij altijd maar op zijn reet naar de telly zit te kijken?) Zou me niks verbazen.....
pi_34928448
Op een ander forum zeiden ze dat als Bradley niet gay is, de nieuwe doktor het misschien wel is .

Bradley is mijn grote favoriet van de show geworden. Wat een scheetje zeg .

Lief dat hij ervoor zorgde dat Stacey niet in de problemen kwam bij die bromtol van een Charlie. Het ziet er ook naar uit dat ze hem toch wel leuk vindt .

Ik erger me wel aan Dawn en Deano. Die jongen kan toch echt niet acteren .

En Pat & Pat zijn om te .
pi_34931942
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:34 schreef schatje het volgende:
Op een ander forum zeiden ze dat als Bradley niet gay is, de nieuwe doktor het misschien wel is .

Pat zijn om te .
Dat zou heel goed mogelijk zijn.
Stacey pullde weer eens een fast one; zeggen dat ze met Bradley naar een modeshow in een paaldanstent gaat terwijl ze dat in haar eentje doet. Charlie kwam erachter toen hij Bradley bij het station zag ("Of was het soms je tweelingbroer ?") en liet op de van hem bekende wijze weten "teleurgesteld" te zijn in het "egoistische gedrag" van zijn nichtje. Bradley kwam in de verdediging door te beweren dat hij op het laatste moment werd weggeroepen door z'n werk en nu moet Stacey als tegenprestatie met hem uit.
pi_34932432
'k Vind het ook wel ietwat ranzig qua slette-Pat en Pat-slet, ha ha! Beetje out of the blue en beneden peil voor haar en ik dacht dat Patrick toch wel gek met z'n vrouwtje was. Huh? Paaldanst Stacey dan? Heb ik wat gemist? Ik hoop echt dat Dawn van de doc afblijft en ik hoop tevens dat hij niet gay blijkt, wij als kijkers mogen ons toch wel weer eens verlekkeren dacht ik zo! Bradley is idd een moppie, laten ze ajb zijn karakter goed blijven ontwikkelen en niet verworden tot een flapdrol zoals Deano, dat is echt niks!
pi_34933560
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Suko het volgende:
'k Vind het ook wel ietwat ranzig qua slette-Pat en Pat-slet, ha ha! Beetje out of the blue en beneden peil voor haar en ik dacht dat Patrick toch wel gek met z'n vrouwtje was. Huh? Paaldanst Stacey dan? Heb ik wat gemist?
Nee, ze zei dat ze op tijd terug zou zijn.
Pat en Patrick ? Yolande zal amused zijn als ze erachter komt wat die hebben uitgespookt; ze heeft Patrick al strafklusjes laten doen toen zijn 'rugpijn' theater bleek...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')